Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

Knockout Slaapwiet

Recommended Posts

Wow, veel feed back en stof om weer eens te gaan googlen.

 

Eerst en vooral, ik ben als kind positief gediagnosticeerd (goed geschreven?) met ADHD. Dus dat ik nou ADD heb heb ik eigenlijk geen dokter voor nodig. Weet nog wel niet hoe of wat ik er nu en later mee ga doen, lees ff mee.

 

3-8% (er zit wat verschil in die cijfers uit verschillende bronnen, maar zoiets) van de jongeren heeft ADHD. De grote helft daarvan "groeit" er niet uit en neemt het mee naar zen volwassen leven waar het lichamelijk hyperactieve zich wel verminderd en veranderd naar een geestelijk. dus bij gevolg heeft een 2-4% mensen er nog last van (mannen en vrouwen!!!, maar meer mannen)

(cijfers en gegevens van verschillende bronnen op het internet, en vergeleken met elkaar)

 

Probleem is dat ADHD vooral in de kinder psychiatrie erkend word maar men eigenlijk al jaren aan nam dat je der wel uitgroeide.

ADD bij volwassenen is pas in 2010 erkend als zijnde een aandoening. Bijgevolg kennen volwassenen psych's dus ADD niet of hoe het te herkennen. En worden mensen met ADD dus bijgevolg richting anti depresiva gezet (heb ik dus ook gehad), de artsen hebben immers geleerd dat slapeloosheid, veel nadenken en onrustigheid door een depressie komt.

En men zus is zielenknijper en zelfs zei heeft het moeten nazien, dus statement made.

 

Dit is maar ff snel en beknopt van wat ik er momenteel uit heb opgestoken, zoals ik al eerder zei, door een verslag of vraag van iemand hier op het forum heb ik eens "ADD/ADHD bij volwassen gegoogld. Volgens mij is er toen op dat moment echt een licht boven kop ging branden zoals je in de film of cartoons wel eens ziet.

 

En om ff te reageren op Miramar, het is maar te zien hoeveel last je ervan hebt, naar wat ik lees en voor mezelf blijven de problemen beperkt (alhoewel ik wel zowat elke symptoom van gecombineerde ADD vertoon/heb)en kun je als ADD'er gewoon mee in de maatschappij en leer je er letterlijk mee te leven. Maar der zijn er dan vast ook nog genoeg die er zwaar last van hebben3

Nu ik weet waar het vandaan kom had ikbij het inlezen veel "aha" momenten van "dat heb/doe ik ook".

Zo leg ik vrij dwangmatig al men spullen steeds op dezelfde plek en kan ik ze niet verliezen. Verlegt men vriendin wat of leg ik het toch elders kan ik 3 dagen gaan zoeken.

Weet nu ook bijvoorbeeld waarom ik zo verslingerd ben aan wiet de hele dag door (ADD/ADHD brengt ook vaakverslavingen met zich mee, zei het harddrugs, canna, alcohol. Dus misbruik ik wiet, ja maar heb er ook baat bij, zonder wiet te roken gaan mijn grijze cellen helemaal loos (op vakantie gaan is bijvoorbeeld niet erg aangenaam als ik niks te roken kan/mag meenemen, het zou niet de eerste keer zijn dat ik ruzie heb met men vriendin op vakantie, NIET leuk)

 

En verder, er wat aan doen, voor mezelf weet ik het nog niet. Aan de ene kant zou het fijn zijn dat de diagnose nogmaals bevestigd wordt en ik er bv een canna voorschrift voor kan krijgen (niet veel waard in Belgie, maar sta je toch net iets steviger in je schoenen in geval van ...) pillen zoals Rilatine en consoorten, liever niet, misschien eens proberen of het wat doet, maar aan de speed en meth gaan zitten uitwat die pillen bestaan, hmmmmm eigenlijk liever niet.

Het is maar methamfetamine gaan nemen (op voorschrift) om gee wiet meer te roken??????

Das trouwens het bizarre eraan, je neemt een oppepper om iemand die al fucked-up is te kalmeren, heeft met dopamine te maken of het ontbreken ervan bij A(H)DD'ers. Vandaar ook dat deze geveoliger zijn om een verslaving aan te kweken aan een produkt dat de dopamine productie verhoogt.

 

Sanalgin is naar wat ik lees op het eerste gezicht ongeveer het zelfde als Dafalgan Codeine, is een zware pijnstiller en hier op voorschrift. Neem ik enkel als het echt niet meer gaat en idd de zelfmoord neigingen op borrelen, daarom noem ik het ook type "knal je kop door de muur"

 

Paddo's/truffels, ik weet het niet, heb het nog nooit gedaan. Probleem is vooral dat ik er slecht enkele malen per jaar last van heb en het niet kan voorspellen wat ik met migraine wel kan.

Ik ga dit jaar in elk geval wilgen- en hopelijk ook hop tinctuur maken dewelke ik zeer zeker wil testen en bij succes op voorraad houden.

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar het enige waar ik niks tegen heb is "suicide headache" ofte wel het type hoofdpijn "ram je kop door de muur"

Migraine heb ik ook somslast van

 

maar cluster hoofdpijn (de engelse term vertaald het gevoel zoveel beter) is nog 10 keer erger als dat en over de hele voorkant van men kop.

 

Geen idee wat ik heb maar sinds een jaar of 7 (na ongeluk) soms een zwaar stekende pijn in hoofd en nu ik zo op clusterhoofdpijn kijk 1+1=2 goh nog wat aan lijstje toevoegen van me. Had wel vermoeden dat ik ook 'hoofdletsel' had opgelopen maar met alles waar ik voor stond en andere diagnoses die ik al snel kreeg was onderzoek zga uitgsloten.. nee hoor komt van oa je whiplash :thumbsdown:

 

Ik kan slikken/slapen/roken en doen tijdens een aanval, dit verergert het niet maar beweging maakt het 10x zo erg en je moet wel eens naar de wc en helemaal niet elke dag de plantjes doen, wat zelfs as van een joint aftippen (draaien torso en vingers bewegen) is al zat dan om me doodzielig in de stoel te doen hangen want door andere wat ik heb kan ik niet veel anders dan :wtf:

 

Enige wat dat stekende gevoel bij mij wegneemt is een Aleeve (2st), NSAID's zijn de pest voor mijn maag maar enige wat helpt, werkzame stof naproxen. Vaak komt het na uitwerken naproxen weer terug maar lang niet zo heftig meer en 'ff rustig aan doen' en ik kan tenminste weer iets al ben ik helemaal kapot, bewegen tijdens een aanval is voor mij grootste probleem en ik woon alleen.. 'iets' doen zorgt voor mokerslagen.

 

Thanx (alhoewel..) voor je vraag sniper78, ik heb wat te bespreken met de dokter als ik daar wer eens langs ga :whistling

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paddo's/truffels, ik weet het niet, heb het nog nooit gedaan. Probleem is vooral dat ik er slecht enkele malen per jaar last van heb en het niet kan voorspellen wat ik met migraine wel kan.

Ik ga dit jaar in elk geval wilgen- en hopelijk ook hop tinctuur maken dewelke ik zeer zeker wil testen en bij succes op voorraad houden.

 

Paddo's moet je ook niet innemen als je een aanval heb die werken meer preventief.

Als je dat om de 2 maanden doet bijv. schijn je gewoon geen aanvallen meer te krijgen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=qFuL7pcShDk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lost child, jij hebt dus ook een "aha" moment gehad bij het lezen van men betoog. Top, heb dus zoals ik al eerder vermelde hetzelfde gehad met het lezen over a(h)dd hier op WF.

Zou kunnen dat je er adhv het ongeval clusterhoofdpijn aan hebt overgehouden.

Want je hebt gelijk, als ik er last van heb is het idd ook stilletjes in men bed kruipen, rolluiken toe, geen streepje licht of geluid en wachten tot het overgaat al dan niet met behulp van een zware pijnstiller en hoe dan ook nog 3 dagen van men melk eer ik er van gerecupureerd ben.

Maar ik heb er echt maar enkele malen per jaar last van en heb in men hele leven nog maar een keer van het werk naar huis moeten gaan omdat ik overdag een aanval kreeg en zin had men eigen kop in te slaan of naar spoed te gaan en te zeggen spuit me maar plat voor 3 dagen.

Met migraine kom ik er meestal wel vanaf met gewone Ibuprofen, en zeg ik ook dat ik migraine heb. De meeste mensen kennen het welen houden er ook rekening mee. Men vriendin kan soms heel erg veel last van migraine hebben, niks aan te doen als een stuk of 4 pillen (ja 4, de eerste 2 komen er geheid toch weer uit) en in bed stoppen met ramen en deuren gesloten en in de pikken donker. Zei gebruikt geen canna alhoewel ik haar later wel eens canna/wilgen tinctuur wil geven om te zien of dat helpt

 

En om dan te gaan trippen, weet niet hoor. De enige die ik als safety kan houden tijdens de trip is men vriendin. Die gaat dat ten eerste niet tof vinden wat ik ga doen, en ten tweede niet echt de sterkste om mij tegen te houden moest ik echt gaan flippen. Let op ik ben normaal de kalmte zelve ( een van de positieve dingen van ADD) maar ik ben langst de andere kant ook in staat om in sommige situaties zwaar over mijn eigen macht te gaan. Ik hoop dat het wat over komt wat ik daarmee bedoel. Bovendien heb ikhaar ook nog niet verteld dat ik ADD heb (weet het zelf net), dat ik wiet rook heeft ze zichzelf al bij neergelegd hoewel ze er nog steeds op tegen is. En heb na lang zagen ook net men eerste en enige kweeksetup mogen aanschaffen. Als ik nou vraag om een tripje te mogen gaat ze waarschijnlijk :execute met me doen.

 

Nou dat filpje eens bekijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn ik ben vandaag geript voor een kilo, zal mijn nachtrust zeker niet bevorderen.

Ik ben ook zo dom geweest om het in rotterdam te verkopen.. vragen om problemen maarja dure les.

niks tegen negers maar ik had gwn nee moeten zeggen toen ik zag dat het negers waren ktzoooi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ sniper, mooi van die hop, dat heeft inderdaad die werking ka. Wij eten weleens hop, de groeistelen geblancheerd maar jij zal waarschijnlijk de bloemen gebruiken? Hier groeit het gewoon in het plantsoen en zo. Tis de enige plant in nederland uit de HENNEPfamilie dus jij gevoel, daar zit het 100% goed mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@topjuh geript worden is K** maar waarom negers..doe al heel lang met jongens uit lombardijen e.d nooit geen problemen mee..

Maar je moet niet zomaar met vreemden op de hoek van de straat werken idd en dan ook nog even een killootje uit je zak halen das vragen om moeilijkheden maar dat heeft niets met negers te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de adhd-ers, ik rook om mijn kopje rustig te houden een high wietje, dus geen bankhanger, type haze achtigen. Werkt beter als die chemische rotzooi die de medische wereld je voorschrijft.

 

In zake migraine, hier heb ik helaas ook las van, in verschillende vormen, van vlekken voor de ogen tot hoofdpijn. Ik persoonlijk heb er nog geen remedy tegen gevonden die echt afdoende helpt, ik slik ibuprofen, naproxen en codeine, waarvan de laatste meeste effect scoort. Met wiet heb ik het tot nog toe niet kunnen beheersen, of beheersbaar maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agent orange ze kwamen idd uit lombardijen, ik had ook beter geen kilo mee moeten nemen en ook niet alleen moeten gaan. Maarja ik zit al heel de dag te denken, wat als ik dit anders had gedaan wat als ik dat anders had gedaan?

Ik ben er moe van geworden. Ik moet het nu gwn accepteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe ben je geript dan ? buiten ? ding op je hoofd ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannen, doet dat ff onder mekaar of ergens anders alsjeblieft.

 

Vind het tof dat jullie bijdrage aan het topic en het lezen, dat wel natuurlijk! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

puur kristal ja Sniper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja topjeh,je komt het wel weer boven hoor. Voorzichtig zijn he, beter een kilo uitdelen hier op het forum.

 

Miramar, ja idd gedroogde bloemen zal mijn uitgangs punt worden. heb ik nou ook al wat mee ;o)

 

Amnees, enig idee van welke plant je die trichs had, we kunnen er over eens zijn dat er meer in trichs zit als enkel THC. Maar leid wel weer naar de bron.

EEn stevige toeter, zo veel mogelijk Indica, of toch een meer geconcentreerde vorm van wiet (trichs, goede hash, AHO, BHO, ....) helpt veel.

 

Baekie bedankt, misschien dat ik het ooit eens probeer, maar ben er eigenlijk zelf niet zo scheutig op.

 

 

Zaterdag avond overigens wel weer sterren gezien, op voorhand al een ibuprofen genomen en een fikse borrel. Maar toch weer een weekend met veel last van de spoken gehad. Ik zou toch eens vroeger naar ben moeten beginnen gaan, .............

Damn you ........ ADD

Share this post


Link to post
Share on other sites

mediteren

 

idd trichomen, met een berg thc. ik rook alleen casey jones en amnees

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zuiver mediteren gaat mij (of een A(H)DD'er niet lukken, das nou net het probleem, je hoofd kunnen leeg maken.

 

De enige plek dat ik min of meer rustig kan worden is ergens buiten gaan zitten (met bij voorkeur aangenaam weer, maar een stormpje af en toe is ook leuk) een stevige toeter in brand te steken en wat observeren wat er gaande is. Dan heb ik nog steeds 101 gedachten maar das al beter als 1001 of 10001.

 

Daarom had ik op men appartement een aquarium staan, snelste weg naar de natuur en veel in te zien.

Als ik dan soms ook nog eens compleet Fucked-up vant werk thuis kwam gooide ik thuis men spullen aan de kant, een flinke jay in elkaar steken en voor de visbak gaan zitten en visjes kijken tot die jay op is. Pas dan was ik aan spreekbaar.

 

 

 

En om dan weer richting topic titel te gaan: goede nock out weed, ondanks zen naam helpt Amnesia bij mij niet, wel een lichamelijke stone, maar ook erg geestelijke high, en dan gaan men fantasie loos. Ik prefereer een goede Silverhaze, nog altijd mijn meest favo soort met beste effect, smaak, etc, hoef ik zelf maar een beetje op een jay met tabak te doen om er veel effect van te hebben.

Langst te andere kant, ik weet het, ik blow teveel en zou op zen minst met de helft van de jay's per dag ook moeten toekomen.

Maar ik ben werkloos, heb een handicap, ADD en een hele dag tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dan gaat het niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien wel een optie voor andere slaapproblemen he, en dan heb je nog acupunctuur, aromatherapie, de hele zen rimram zeg maar.

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja een (goed) dagritme is een eerste vereiste denk ik. Je lichaam laten wennen aan een ritme, dat schijnt ie ook te willen.

Dat valt nogmaals niet mee Snaaiper als ik het zo lees.

 

Ja natuurlijk!!, Super Silver Haze, daar val ik zo keihard van in slaap. Zal het doorgeven aan die vriendin voor wie het is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meevallen of niet, er is weinig aan te doen, ik heb er mee leren leven en ben al heel blij dat ik nou tenminste weet waaraan het ligt.

Men vriendin heb ik het ook nog niet verteld, das men grootste dilemma nou, vertellen of niet, zij moet me leven en dat een gedeelte van de huishoudelijke discussie (zal ik het maar noemen he, ieder hushouden heeft toch wel eens troubles en is niet alles peis en vree) zal inderdaad wel een rechtstreeks gevolg van mijn ADD zijn.

Wat ik er in de toekomst mee ga doen, echt geen idee, misschien ga ik er wel eens mee langst iemand die er meer van kent, maar of dat opbrengt, heb geen zin om van hier naar daar doorgestuurd te worden voor iets wat ik al weet.

 

 

maar wel zien dat je een echte Silver hebt he, tegenwoordeig hangen die van het sjoppie of mindere breeders er nogal snel een naam op om hun prijs te recht vaardigen. Elke sjop verkoopt amnees, maar een echte amnees haal je er zo uit, superweed daar niet van maar zen naam Amnesia = geheugenverlies oftewel kompleet van de kaart doet ie bij mij niet.

Maar de real deal vertegenwoordigd voor mij tot nu toe alles waar een Haze aan moet voldoen.

Silverhaze Rules voor mij, dikke mierzoete rook die je zo door je lijf voelt kruipen en spier na spier lam legt met een stevige body buzz als gevolg. Kop heerlijk zoet muntthee erbij en dan houdt zelfs Nationalgeographic Snaaiper niet op aarde, damn you Opstelten, moet ik nou echt iedere ker naar R'dam waar het de laatste tijd ook gene vette meer is.

 

Wil het zelf ook growen als ik wat meer ervaring heb, maar zowat iedere zaadboer biedt wel een SilverHaze aan, maar welke nou the real deal is?

Klinkt nu oud als ik zeg dat je vroeger weliswaar minder soorten wiet had , maar alles eigenlijk wel lekker en goed was, Nu ja verkeerd topic dan zeker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoelde vooral dat het probleem met het slapen vervelend voor je is.

 

ADD heeft net als "normaal zijn" vele voordelen. Zo kunnen mensen met ADD zich vaak goed inleven in andere, zijn ze creatief en komen op ideeën die andere minder snel bedenken. Daardoor ben je ook beter in het vinden van oplossingen en kan je goed vertrouwen op een sterk ontwikkeld intuïtie. Mensen met ADD hebben vaak een goed gevoel voor humor en zijn veerkrachtig. Na tegenslagen kunnen zij snel weer door over het algemeen.

 

Staan er al wat bekende dingen voor je in? Het is wie jij bent Sniper en dat is machtig mooi denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles men beste, alles, is bijlange het hele rijtje nog niet wat je opnoemt maar inderdaad wel de meest belangrijke.

En de ene hangt ook vaak vast aan de andere, we kunnen inderdaad voort na tegenslagen, maar op die tegenslagen zelf reageer ik niet altijd even best.

Beste helpt dan, Walk away, rook der eentje en bekijke het dan nog eens, maar dat gaat niet altijd en soms zijn er anderen waar je ook rekening mee moet houden.

 

En ADD'ers zijn heel selectief in wat ze wel of niet intresseerd. Dus ja inleven maar als het niet intressant is boeit het ook echt niet.

Een van men vriendin haar grootste klachten. Die doet een uitleg tegen me en er vliegt een vogeltje voorbij, waar let ik op denk je, das eigenlijk men grootste last of nadeel, die focus die ontbreekt en snel afgeleid zijn, neem dat vogeltje echt maar heel letterlijk.

En verder ben ik van het type die ineens zeg wat ik denk, wordt soms zeer gewaardeerd, maar heeft me al evenveel in de problemen gebracht ook.

 

Het slapen is nou zo geen probleem en heb ik zeg maar, men hele leven al dus, tis niet leuk, maar tis ook niet anders. Zolang er geen hoofdpijn,of migraine bij komt kijken overleef ik het wel. Soms is het mooi, soms kruip ik liefst ergens in een donker hoekje.

 

 

"Ik leef in men eigen wereld, .......... maar dat geeft niet, ze kenne me daar" :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat valt niet altijd mee denk ik, vooral dat de mensen om je heen het niet weten (vriendin). Al kan me dan wel weer voorstellen dat vele om je heen het al vermoeden of weten. Gewoon omdat ze je kennen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sniper78 bedankt voor je medeleven.

Goeie tip van die vissen en super silver haze.. ik ga het proberen moet nog wel effe een aquarium aanschaffen, weet je wat bij mij ook goed helpt om te slapen? een filmpje kijken in bed op de laptop of tablet vlak voor het slapen..

Ook van halo (schietspel) op de xbox kan ik best wel ontspannen worden. Heel intensief maar je hebt je gedachten alleen maar op het spel. Daarna zijn je hersenen moe. Een schoon bed en frisse kamer kan ook wel eens helpen en seksuele inspanning voor het slapen werkt ook goed.

 

 

Jij bent net als mij werkloos, fijn om in bed te liggen en je niet verplicht te voelen om vroeg op te staan, wij hebben immers toch niks te doen de dag erop.. maar op een gegeven moment raak je uit je ritme en dat is gwn kut. lichamelijk moet je ook uitgeput zijn om te kunnen slapen maar vaak ben ik nog topfit, ik ben echt jaloers op mensen die altijd kunnen slapen.

 

Edit Art off topic.

Edited by Art

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...