Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Mogen we gokken?

 

Ik zeg 4230 gr.

 

En wat is de reden van water met citroenzuur ipv ph-? Biologisch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch mooi voor elkaar weer hier!

Ben echt benieuwd hoe die smaakt dus laat dat zeker even weten nog!

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg 4230 gr.

 

En wat is de reden van water met citroenzuur ipv ph-? Biologisch?

 

4230? Er is niets verkeerd gegaan toch? Als hij 1 op 1 haalt dan moet het al 7200gram zijn.Andere rondjes zat je er volgens mij net onder, maar je hebt nu maar 600watt per m2 dus dan is het gemakklijker. Ik denk 7325gr.

 

Oh jah, citroenzuur vanwege de organische voedingsstijl :)

 

EDIT: Ik schat toch nog iets hoger in, 700gr/m2 moet wel lukken. Dat komt dan op een dikke 1,1gr/watt. 7920gr zeg ik :)

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lampen heb ik niet op gelet, puur op het oog gokkend wat er in het netje ligt er vanuit gaande dat het nat is.

 

7+ kilo zie ik er niet in liggen hoe erg ik het krasi ook gun.

 

rond de 750gr per schap droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is dit geen hele hoge opbrenger... ik denk zelf een 400 gram per lamp.

 

Dat word diehardstoned zijn krasi... je kan spreken van werken om dat allemaal op te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NoNonSense, thanks, nee ik ben juist een voorstander van ophangen en daarna droog knippen, maar met deze aantallen gaat dat niet. ;)

 

Beaker, geen banaantjes hier, dat was in een ander topic, de rest was idd, ik hoop de volgende ook probleemloos door te komen, maar dat is vaak een unicum. :D

 

Wietefras, dankjewel, :verrygood

 

Cannabusinesss, ik hoop en denk zelf iets hoger uit te komen, citroenzuur idd ivm organisch kweken. B)

 

Casto, bedankt, komt goed. :tu

 

City, jij bent lekker positief :specool er zitten helaas een paar goedkope superplant bulbs tussen die natuurlijk vervangen gaan worden, maar ik ga iig onder jou zitten qua gewicht, wel bedankt voor het vertrouwen. :)

 

Predator, het zou een gemiddelde opbrenger zijn, tis idd een zware stoner, en alles wordt tot op het laatste gruis opgerookt en/of geschonken. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

4,8 kg als het alleen dat net is !!

 

Mooie wiet , en een mooie run .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat mooie ronde. Ben benieuwd wat je in dit hokje maximaal kan behalen straks met top hardware.

 

Wiet ziet er erg smakelijk uit en ik gok op 5100 gram.

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoppa en binnen de buit.

Toppie ziet er topppie uit niks mis mee en gezien de stevigheid die ze uistraald en wat je had staan.

Denk ik rond 6400 gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4.9 k denk ik. Alleen dit net. Ligt wel goed vol maar toch. Hoop uiteraard meer voor je gooz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wahaaaa....oogsttijd ten huize Krasi en friend.

Spijtig van het einde maar ziet er echt wel super opbrengst uit.

Kleine gok van mij uit...5738g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent dus een voorstander van nat knippen zie ik?

Nee dat is die niet echt omdat hij weet dat je zo toch wat aan kwaliteit inlevert Het is gewoon te veel om het op ze kop te drogen en verwerken. Deze Indica's doen zo'n 4/4.5 ons per m2 das mijn gok... ;)

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes ouwe!

 

ik zeg 6800

en ze zijn je gegund ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

high mate gefeliciteerd.

 

ik heb toevallig vorige week dit soortje gerookt werd mee genomen uit amsterdam. eerlijk is eerlijk GVD wat een lekkere wiet !!!

 

ik heb zelf net een rondje erop zitten met van alles en nog wat maar niks is zo lekker als dat wietje.

 

ik gun je meer maar denk 6750 gr

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn zege heb je met 5050 gram kurkdroge rotvrije wiet!! :)

Edited by spacefrog2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk heb ik vertrouwen in jouw kwaliteiten Krasi, ben positief! Ik ben wel benieuwd waarom je denkt niet aan 1 op 1 te komen Krasi? Is je klimaat niet goed geweest? Is dat gewoon moeilijk met biologische voeding? Was je genetica niet goed?

 

Kwaliteit is uiteindelijk ook een belangrijke factor, kwaliteit lijkt erg goed toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podhead, thanks, tis idd een mooie wiet, ruikt ook best speciaal, 4,8 zou kunnen wij hopen op iets meer. :)

 

Donnie, thanks gabber, ja er moet betere hardware in, zowiezo kappen, evsa`s, bulbs, nieuwe filters, 5.1 klinkt ook reëel, toch hopen we iets meer. :D

 

MyOwnSmoker, dat is een gweicht waar ik voor teken, ik denk echter er ietsje onder te geraken. ;)

 

Starter, dank je, ook 4.9 hoort bij het mogelijke, ik denk ergens tussen 5 en 6. B)

 

Tune, haha jwel, tis zover.....5.7 zou een mooie zijn, en ook mogelijk. ^_^

 

PH, dat is een mooie formule idd, tis zo`n 12m2, dan zouden we eind 5 terecht komen. -_-

 

El Capitano, pfew i hope so dude. :lol:

 

Sensi, thanks kerel, wow daar teken ik nu gelijk voor, en ik gun jouw alles wat je mij ook gunt. :specool

 

Hempy, haha bedankt, met je impressie ben ik iig al blij, je gewichtsgokje word ik alleen maar blijer van. :verrygood

 

Spacefrog, we zijn idd wel wat aan rot kwijt geraakt, ook tijdens het knippen, het zal bijelkaar max zo`n 200 gram droog zijn geweest, je gok is ook een voorzichtig en reële. :rolleyes2:

 

Prettig, thanks man, ik ben idd erg tevreden over de kwali. :punk:

 

City, aha, m`n kwaliteiten, ja, daar twijfel ik ook niet zo aan. :P

Ik had graag wat langere planten gehad met meer diepte in het gewas, dat had me meer gegeven, daarnaast het ontbreken aan top materiaal.

Tis ook geen Co2 kweek waardoor meer mogelijk is.

Uiteindelijk zal ik denk ik wel tevreden zijn over het gewicht, zoals gezegd is de kwaliteit erg mooi. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de gun factor zegt me 6893 grammen

de realiteits factor zegt me rond de 5080

 

mooie snelle ronde goos, volgende wordt het een sativa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow die zien er heerlijk uit en ik gun je zeker boven de 6000gr maar denk ergens rond 5400 gr

hoe meer hoe beter uiteraard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk is mijn gr/watt ook een beetje simpel. u/mol/m2 zou een betere maatstaaf zijn en daar scoor je waarschijnlijk laag door de gebruikte spullen! Ik ben benieuwd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

per week er nog bij city ,

maar vind dat van omrekenen naar umol wel een goed idee om een beter zicht te krijgen van wat mogelijk is per meter .

nu word wel is gezegd dat 800 per meter optimaal is maar er is toch wel wat output verschil tussen 800w van vsa of 800w van een 400v evsa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er donders lekker uit, hopen dat je richting de 6 gaat.

 

Jij bent van de nieuwe spullen en het proberen, waarom nog geen co2 en opti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...