Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

begin met amnees ook gewoon met de lampjes aan het plafond. mooie open structuur en harde toppen tot onderaan de plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predator, dat zou wellicht een mogelijkheid zijn, alleen voor de volgende ronde heb ik al een keus gemaakt, en daar zit meer sativa in. ;)

 

Supernoob, ik begon met m`n Amnees met de lampen op de "ideale" afstand qua gekozen wattage en had ook mooie open planten, Kush planten zijn nu eenmaal bushy. ^_^

 

Update:

 

12/12 dag 36

 

5 weken bloei voorbij, nog 3 tot 4 te gaan, de toppen zijn nog jong, maar........hard....en plakkerig. :D

Ik heb ff met m`n camera instellingen gespeeld en kan nu aardig de kleur weergeven, ik heb de camera al een jaar en kom sinds een week pas achter opties, ik was gewoon te lui om ze uit te zoeken. :P

Deze week maxen we met voeding, 3ml bloei en 2ml pk booster beiden van Bac bio, volgende week gaan we weer afbouwen.

 

Zonder verdere onnodige blabla gaan we direct door naar de foto`s.

post-30844-0-92330100-1391977406_thumb.jpg

post-30844-0-25382300-1391977426_thumb.jpg

post-30844-0-68544500-1391977451_thumb.jpg

post-30844-0-60812700-1391977471_thumb.jpg

post-30844-0-34800300-1391977496_thumb.jpg

post-30844-0-43985100-1391977518_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er echt verbluffend mooi uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier heb ik als leek geen woorden voor.

Echt top.

We houden de finish mee in de gaten! :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit word een hele mooie!! :dribble:

 

nogsteeds 2x voeding 1x water?

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

die staan echt mooi voor dag 37 12/12.

smakelijk die opkrullende bladeren tussen de toppen met al die trichomen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casto, dankjewel, we zijn er ook blij mee. :)

 

G&G, dank je, stay tuned. :comp:

 

Skunkmonster, thanks, yep 2x voeding 1x water. -_-

 

Starter, thanks, dat zou niet verkeerd zijn, ze zouden de laatste 2 weken nog moeten gaan exploderen. :verrygood

 

Green-go, bedankt, tis waar wat je zegt, de bladranden vouwen omhoog door de vele trichs op het blad. :jump:

 

Piet, thanks, ik heb anders gezien in deze ruimte, om te janken, maar dit is een feest. cotillo07.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice veldje buds heb je daar weer Krasi :tu

Ik zou het bijna willen copy/paste en in mijn eigen topic posten met de tekst kijk eens..... mooi he :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's a jungle! Call me Tarzan and try to find me in there....i know you won't find me :)

Man man...prachtig Krasi, ik neem aan dat je maat ook met open mond staat te gapen naar die pracht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

man man....

 

wat een geil hokje

 

echte verwennerij krasi :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Critical widow, hahaha als dat kom had ik ook zeker een paar legendarische verslagen op die ge-copy/paste :lol:

 

El oro Verde, nuff said. :D

 

GroeneFingers, die uitdrukking blijft hangen hè, goedzo, waarschijnlijk zul je het nog weleens van me tegenkomen. :)

 

MyOwnSmoker, tis een mooie kush cross idd, de lampen hangen er nu zeker 60cm boven, ze hebben enkele weken op 50cm gehangen maar naarmate de bloei vorderde was 60cm meer naar wens bij de dames. ;)

 

Gelderse, dank je. :yummy:

 

Tarzan, :likken: hahaha we genieten beiden van deze ronde, die we beiden nodig hadden en klaar hebben gespeeld, eindresultaat zal ons hopelijk rijkelijk belonen. :engel

 

Sensi Life, thanks, we hebben van het horror hok een klein paradijs weten te bouwen. :verrygood

 

Predator, ja man, tis hardcore indica hè, die lust wel een hapje, haze had ik waarschijnlijk niet boven totaal 3 uitgekomen. -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie niet echt tekenen van overvoeding, anders geef je er toch gewoon nog een ml bij?

 

Volgens mij vinden ze bac wel lekkah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, maar dit is m`n peak-week dus max voeding, vanaf volgende week gaan we afbouwen met de basis voeding en daarna ook met de pk booster.

Weekje water met citroenzuur om te eindigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om de PH naar beneden te krijgen denk ik NNS ;)

Oftewel op een biologische manier afzuren ....

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan alleen niet helemaal beredeneren waarom dat nuttig zou zijn de laatste week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, de organische zuren in organische voeding zorgt voor voldoende ph regulering tijdens de ronde, alleen de laatste week waarin ik iig alleen water geef loopt de ph erg op, en omdat ik m`n aarde wil hergebruiken wil ik wat ph sparen.

Ook bij erg hard water (kraanwater met een hoge ph waarde) is citroenzuur een mooie toevoeging aan je voedingswater.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...