Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Afghanistan.....taliban, heroine en KUSH baby.

Recommended Posts

plukkie :verrygood ,

staat er weer netjes bij zoals we gewend zijn van je, hoe bevalt het met 1x1000 in de tent krijgen ze over genoeg licht of zie je toch wel wat verschil aan de uiteindes?

 

op naar een mooi resultaat :D

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny_Sack, onderin had ik idd de dieven weggeplukt, gisteravond ook wat dood blad weggehaald onderin.

Alles wat aan en onder de oppervlakte groeit krijgt genoeg licht, onderin komt maar weinig.

Het was toch wel een kwart vuilniszak ja. :D

 

Leo, learning from the good folks. :D

 

Secret Jardin, nieuwe nickname :verrygood de 1000watter doet prima in z`n eentje, links aan de zijkant hangt een zilveren inblaasslang die een klein beetje licht jat, die ga ik vanavond ietsje ophijsen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat lekker hè ouwe baas. :verrygood

 

Laten we hopen dat je een ongeëvenaard persoonlijk resultaat wat/m2 zal behalen. Aan de bezetting zal het in elk geval niet liggen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don Lorro, thanks kerel, ik hoop het ook, het zou wel wat zijn, nieuwe strain, nieuwe voeding, 1 lamp....top resultaat :D

 

 

Attentie Hupla!!!!...als je meeleest, zou je je inbox wat kunnen opschonen, ik probeer je te bereiken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor, heel erg boeiend dit..

 

Neem aan dat het water met de poeder niet "dik" is? Zodat je het via een irrigatie systeem kan gebruiken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boef, haha saai is goed jonguh, het werd bijna spannend, en toen toch weer niet. :verrygood

Het water met het poeder wordt idd niet dik, er zit echter silica in (kiezelaarde) dat op een gegeven moment naar de bodem zinkt, dus het is wel zaak dat het water goed circuleert, ook handmatig voor je je gieter vult.

Silica is trouwens wel een prachtige toevoeging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zin om met mn rugzak in Krasi's Jungle te trekken en daar mijn tent op te slagen :verrygood

Prachtig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tune, no tresspassing alloud in my jungle. :verrygood

 

Update:

 

12/12 dag 20, zichtbare bloei dag 9.

Max temp 27,5C min temp 19C.

Max lv 70% min lv 59%.

Tensio`s tussen de 110 en 200Mbar.

 

Bijna 3 weken bloei nog zo`n 5 te gaan.

Topjes gaan zich nu pas echt ontwikkelen, ik zie al witheid in de dames komen.

De dames drinken ongeveer tussen de 2,5 en de 1,5ltr pp per dag.

Dat is minder dan in de vorige ronden, tis dan ook niet zo warm als in de vorige ronden doordat er maar 1 lamp boven hangt.

 

Verder is het lichter worden van die ene dame niet erger geworden, dus ik heb nog niet bijgevoed, ik wil zien of die ene keer per week voldoende blijkt, de ronde hierop zal ik eens wat meer gaan experimenteren.

 

Picas....

 

Rechts in de tent.

 

gallery_30844_15662_3650058.jpg

 

Links in de tent.

 

gallery_30844_15662_2385849.jpg

 

In het midden.

 

gallery_30844_15662_5014468.jpg

 

Eentje van boven, om te laten zien dat het evengoed dicht is, niet te scherp helaas.

 

gallery_30844_15662_1207388.jpg

 

Een paar topjes.

 

gallery_30844_15662_2857163.jpg

 

gallery_30844_15662_4374900.jpg

 

gallery_30844_15662_2271141.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker veld hoor, ben heel benieuwd wat het gaat brengen. al denk ik dat je wel 400 bladeren had kunnen verwijderen ipv 200

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ jeice: dit Zijn planten die je kweekt niet voor de opbrengst :D(al draaien shops eindelijk bij!!! the end of the amnees meuk in in zicht!!the 10 years + reign is at its end!! :D)................al is deze wel 1 van de goeie opbrengers in de kushverzameling hier!!

Ze is nooit tegenvallen (al is ze vrij jong nog :D )

 

Hups!!

 

PS: morgen mailbox vrij: ik heb nieuwe baan en werk mijn ballen eraf opt moment :verrygood

Edited by hupla

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ jeice: dit Zijn planten die je kweekt niet voor de opbrengst :D(al draaien shops eindelijk bij!!! the end of the amnees meuk in in zicht!!the 10 years + reign is at its end!! :D)................al is deze wel 1 van de goeie opbrengers in de kushverzameling hier!!

Ze is nooit tegenvallen (al is ze vrij jong nog :) )

 

Hups!!

 

PS: morgen mailbox vrij: ik heb nieuwe baan en werk mijn ballen eraf opt moment :verrygood

 

Ben het hele maal. Met je eens... En daarbij wort nu het kaft van het koren gescheiden.

 

Sorry kras voor topic vervuiling.

 

Ziet er weersuper uit. :D

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat iedereen op zn eigen manier geïnteresseerd is :D Kush of pp kan mij persoonlijk niet boeien. Ik vind het steeds tof hoe hij het managed om van 8 planten zon mooi gevulde ruimte te maken, en respect voor het geduld :verrygood Maar ben bovenal benieuwd wat hij scored op deze manier met 1 lamp.je hoeft mij niet te vertellen dat deze kweek niet "zo comercieel mogelijk" is opgezet

 

 

Werkse.

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, thanks, er zat iig genoeg blad aan. :D

 

Hupzmeister, met de deur in huis, ik zal je zeggen, bij ons in de omgeving willen ze het ook niet meer de Amnees, ik heb niets dan gezeik gehad de vorige keer, alleen de kwaliteit heeft me toen gered.

Nu hou ik persoonlijk van speciale soortjes, en eigenlijk meer van de sativa`s.

Ik had nog nooit een Kush gezet, maar ik ben zo benieuwd naar deze.

Wat ik er al van gezien heb is iig verbluffend.

Ik heb btw ook een nieuwe baan, alleen is het bij mij de omgekeerde wereld, ik heb ineens zeeën van tijd. :D

 

Prettige kerel, no worries mate, thanks. :verrygood

 

Jeice (again), iedereen kijkt idd anders tegen een grow aan, we hebben allemaal een andere insteek, eigen methodes, meningen en dat is goed.

Ik snap en Hupz en jouw, en ik vind allebei interessant, de strain zeker, maar ook wat nou die ene lamp gaat doen.

Thanks for the props man. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een mooi vlak veldje is dat geworden, en van bovenaf ook zeker nog erg dicht bevolkt.

Maar van de zijkant bekeken blijft deze strain best nog erg open, al heb je daar met licht van boven niet echt heel veel aan.

 

Het wit zal nu erg vlot gaan uitbreiden, dat worden straks schitterende plaatjes.

 

Qua kwantiteit zal dit denk ik geen echte topper worden, maar de kwaliteit zal dat zeer zeker goed maken. Als de poedertjes het goed blijven doen dan. :verrygood

Op naar een mooi vlakke golfbaan gevuld met mooie glimmende golfballen.

 

 

EDIT, en 8 weken bloeien heeft natuurlijk wel invloed op kwantiteit T.O.V. 10 of 11 weken bloeien. Dan mag het gewicht eigenlijk wel minder zijn voor een relatief goed resultaat.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dont worry tho!! ze brengt gemiddeld op :D

Lees nu dat mensen denken dat ze alleen voor liefhebbers is :D.............verre van ,,,ze vult de pot zekersssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeice heeft gelijk,,,al snap ik ff de pp opmerking niet hihi :verrygood(pp#1: god rest her soul!!)

Ik hoop dat NL eens uit de box komt en verder kijkt ,,,,,het begin van het eind van die zoete c meuk kan het begin zijn!!BACK TO 20 YEARS AGO!!

Ik bedoel hoe kan de regering zelfs die geschiedenis in handen hebben gewerkt??? "het is van de laatste 15 jaar dat de thc zo hoog is?????????" Daarom worden 25 jaar oude stekken met hogere thc waardes getest?? modified my ass!!! propaganda ist!!! en agenda!!!

 

greets,

Hup

Edited by hupla

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJ, mooi hè, ze zijn bij mij echt oppervlakte bloeiers geworden.

Alle topjes zitten bijna bovenin.

Het begint al met sneeuwen, nog eventjes en ik kan net als jij dagelijks van besneeuwde toppen genieten zonder naar een ski-gebied te hoeven afreizen.

Kwaliteit wisten we al, de kwantiteit gaat nog blijken, en Hupz zegt dat ze redelijk gul is.

Ik ga de aankomende weken even goed opletten, kijken of ze genoeg heeft aan de wekelijks eenmalige voedingsbeurt, bij de eerste tekenen van meer eetlust ga ik ze tweemaal per week voeden. :D

 

Hupla, goed nieuws maestro, dat betekent dat ik als liefhebber toch nog een leuk resultaat kan boeken. :D

Ik ben ook erg blij dat de oldskool soortjes weer een opmars maken. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja leuk, soortjes kweken...

 

Ik kijk af en toe wel mee heur meester krasi.. Maar erg druk met werk en andere (heugelijke) prive dingetjes :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker Krasi!!

 

Tis nu wachten op dikke toppen!!

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markie, thanks makker, dan is het goed, ik was je bijna persoonlijk komen halen. :lol:

 

Worm, dank je, over dikke toppen gesproken.... :specool

 

Update:

 

12/12 dag 24, zichtbare bloei dag 13.

Max temp 28C, min temp 19C.

Max lv 74%, min lv 48%.

Tensio`s tussen de 110 en 210Mbar.

 

Dikke toppen dus......NOG niet :(

Maar....in 4 dagen tijd is het sneller gegaan dan de afgelopen 2 weken, en dat is fijn.

Het kwam allemaal wat langzaam op gang met de bloei, ik vermoed door m`n harde aanpak, knakken/blad plukken/dieven.

Maar het is nu los.

 

Wat ook los is is de poedercoating, ze worden wiiiiit. :lol:

Echt heel mooi, ik heb het goed proberen vast te leggen maar toch zijn ze in het echt witter dan op mijn foto`s.

Dit zal de aankomende weken ook wel gaan toenemen als ik andere verslagen van de Uruzghani Kush zie.

 

Gisteren heb ik ze weer gevoederd sinds een week.

Alle planten zijn nog steeds mooi groen, dus extra bijvoeden vond ik onnodig.

Gisteren kregen ze 3ltr pp.

 

Dan nog even de geur, ook die neemt toe (samen met plakkerigheid), ik zei het gisteren al in een ander topic, een vreemde maar lekkere geur, musky icm citronella, dat is mijn beleving iig.

 

Foto`s.

 

Rechts in de tent.

 

gallery_30844_15662_6702426.jpg

 

Links in de tent.

 

gallery_30844_15662_561290.jpg

 

Het midden.

 

gallery_30844_15662_5492867.jpg

 

gallery_30844_15662_6841029.jpg

 

Enkele topjes.

 

gallery_30844_15662_4822440.jpg

 

gallery_30844_15662_4106129.jpg

 

gallery_30844_15662_340202.jpg

 

Eentje van boven.

 

gallery_30844_15662_4960859.jpg

 

En eentje met m`n nieuwe gsm, om te testen.

 

gallery_30844_15662_4421958.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezellige drukke bedoeling, ziet er mooi uit man top :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice krasi, lekkere jungle heb je daar, dat word een dikke kilo! :specool

 

grts sickboy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij gaat lekker mooie toppen in aanbouw. Max LV mag straks nog wel iets naar beneden. Die gaan heerlijk opzwellen straks.

 

Blijf je volgen!

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polletje, thank you, allebei true, het is nogal druk, maar tip top gezond, en deze ruikt bizar....maar lekker. :specool

 

Sickboy, bedankt, Agghanistan concrete jungle, urban warfare <_< een kilo....i hope so man, een kilo van dit is goud waard. :(

 

Donnie, heyo, ze zijn idd begonnen met bouwen, en de opzichter houdt van wit. :lol:

De max lv moet idd zakken, dat gebeurd wanneer het beter weer wordt, en dat wordt het volgens mij, maar voor hoelang is dan de question, iig heb ik nog een ontvochtiger liggen, you never know. :)

 

Update:

 

12/12 dag 27, zichtbare bloei dag 16.

Max temp 28,5C, min temp 19,5C.

Max lv 72% min, lv 53%.

Tensio`s tussen de 110 en 230Mbar.

 

Op het randje van de helft, maandag ga ik nog eens voor het laatst de mid bloei compo aan ze voorschotelen, de week erop begin ik met `t laatste component, voor de late bloei.

Dus nog ff ruim 4 weken te gaan, voor mijn doen vrij snel. :specool

Verder weinig te melden, alles groen, alles wit, toppen ontwikkelen nog steeds, ow ja en de geur is aan het veranderen, nog steeds musky maar nu ook fris....de citronella veranderd in een beetje denne/lime achtige combo.

 

Genoeg vaag gebrabbel, tijd voor foto`s.

Ze zijn iets schuin van boven genomen, dus niet goed de dikte en lengte van de toppen in beeld, maandag zal ik wat meer op niveau de foto`s schieten......plant niveau. :lol:

 

Links in de tent.

 

gallery_30844_15662_1715685.jpg

 

Rechts in de tent.

 

gallery_30844_15662_4272176.jpg

 

In het centrum.

 

gallery_30844_15662_887739.jpg

 

En wat mugshot`s.

 

gallery_30844_15662_1089904.jpg

 

gallery_30844_15662_2380359.jpg

 

gallery_30844_15662_2433386.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

he jonguh, da kun de nie allemaal alleen oproken maat :lol: :lol:

neeeh, gaat lekker aan jou kant !!

blijf weer een fuck..... interessant topic !

hou ze groen !!

 

Grtn Erazer :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...