Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

Prutsertje, hey man, bedankt, ik wordt nu zelf ook langzaam steeds positiever -_-

 

Panjaabie, als het goed is, en je hebt de goede Amnees, heb jij dat zeker ook wanneer je over een klein weekje gaat oogsten :rofl

 

Doc, altijd aanwezig, ik weet het,......het wordt spannend nu :)

 

Update:

 

12/12 dag 56, zichtbare bloei dag 47.

Max temp 29C, min temp 21,5C.

Max lv 41%, min lv 34%.

Tensio`s tussen de 100 en 200Mbar.

 

8 weken vol, en nu krijg ik wat meer rust in m`n kop :D

Ik heb de trichs bekeken, very clear :lol:

De bladeren worden rustig aan lichter tot geel, mooie eindherfst dus.

De toppen, die bouwen nog, veel nieuwe witte haren, en ze zijn echt keihard, ook de kleine topjes.

Dat ze smelly & shiny waren had ik al gezegd.

Drinkgedrag is nog steeds aardig, alleen de treuzelaar van het begin drinkt wat minder, ze is dan ook de kleinste en lijkt zelfs het verste in de bloei.

De rest drinkt zo`n 1,5 tot 2,5ltr per dag.

Nog 1,5 week, vanavond de laatste x nr3 erin, woensdag nog een x bacto, volgende week zondag stop ik met wateren.

 

De verse foto`s.

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_15162_118153.jpg

 

gallery_30844_15162_831013.jpg

 

gallery_30844_15162_3418130.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_3095081.jpg

 

gallery_30844_15162_617992.jpg

 

gallery_30844_15162_532187.jpg

 

gallery_30844_15162_559640.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat gaat hard zeg :lol: en nog volop puisten.

 

Succes met de laatste loodjes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat gaat lekker ! en dat kan geler!!

 

succes nog ff de laatste loodjes,..... needless to say

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watzeggie, dankjewel, ze worden harder en harder!!! :)

 

Jeice, thanks, we gaan door tot het bittere eind, meer herfst is in aankomst, ik heb tiet zat :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig vol veldje met toppen Krasi. Moet helemaal goed komen toch. Ga je je qua opbrengst je vorige ronde evenaren denk je? Ik hoop het echt voor je gap, het is je van harte gegund. :lol:

Succes met de laatste loodjes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee man gaat weer lekker!

Dat nieuwe poeder word dat gefermenteerd met mais?

De amnees hebben iets te grote blaadjes in de toppen lijkt wel.

Dat is of hitte of te groen.

We krijgen die bitches wel gedialed.

Ff zoeken naar de organische manier.

Ph meten doe ik ook nooit misschien wel de puntjes op de i zetten daarmee en je ec laag houden.

Mooi dat je van de zomer lekkker door klooit.

3 x 400 watt i.r?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

:lol:

 

grtn Erazer :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don Lorro, thanks man, hopelijk ga ik er ietsje overheen, maar ik ben snel tevreden, zeker met deze kwaliteit :rofl

 

Nighthaunter, thanks, nee niet gefermenteerd met mais, allemaal losse organische elementen, samengevoegd en gemixed om de plant optimaal te voorzien van al wat ze nodig heeft in de fasen van gebruik.

Groot blad?......ik zie ze niet man, het is een prima herfst aan het worden, de temps komen nooit boven de 30C.

Next round no tabs, dus weinig buffer, de poeders zijn zuinig in gebruik, 1tl per ltr bij voorbemestte grond, nieuwe aarde of naast bv tabs, 2tl per ltr bij lightmixen en of hergebruikte gespoelde aarde :)

Volgende ronde of de DE`s op 600watt gedimt, maar dat vindt ik zonde, of gewoon 1 lamp op 1150watt.

 

Erazer, precies wat ik ook heb :lol:

 

Prettig Gestoord, ik maak me niet druk meer, ze dikken langzaam verder aan, knokkelhard zijn ze al, vanaf nu kan het alleen maar mooier worden -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde = niks doen :lol:

Ik bedoel in de hoofdtop die de toren bouwt groeit dat 1 vingerig blad iets langer als normaal.

Bij de amnees.

Of het lijkt zo op de fotos.

Als hij zeg maar 2e bloei krijgt. K omen er torentjes op toch?

Dan kunnen er 2 dingen gebeuren torentjes met dikke puisten of torentjes die ieler zijn en langer 1 vingerig blad.

Iig dat heb ik al paar keer gezien.

 

Misschien weet ph donner wat het is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee dat bedoel je, ik heb ff gekeken bij foto`s van PH`s kweekje, die heeft exact hetzelfde, volgens mij is het vrij normaal, m`n s5 heeft het ook.

Ik kan gewoon niet stoppen man :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkerrrr lekker krasi echt mooie amnezen en s5!!! Niet het ongeduld de overhand laten krijgen en mooi afmaken en NIET STOPPEN in de zomer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks GF, zolang ze door willen laat ik ze gaan, witte haren zat, trichs waren er ook nog niet aan toe, en ze drinken ok nog goed, dus laat maar gaan!!!

We plakken er iig nog een ronde achteraan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

met verslag weer krasi?? ja toch jaaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi,

het gaat doed bij jouw! :lol:

Zolang geen konijnenoren uit de toppen groeien,

zou ik me nergens druk om maken. :)

 

Puik werk!

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

1x 1150 gaat perfect op dat oppervlakte Krasi, ik ondervind het nu live :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markie, jazeker, als ik dan toch bezig ben :)

 

Torsti, bedankt, haha dus geen konijnenoren of paardenstaarten is gewoon doorgaan :lol:

 

Jeice, okee, goed nieuws, hoever zit je al, en krijgen de planten geheel links en rechts genoeg licht, heb je al toppen en hoe is de ontwikkeling aan de buitenkant tov het middengedeelte?

Het lijkt iig ook de mooiste optie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Gaat voorspoedig daar, je hebt meer bruine pistels op de s5 zitten dan ik :)

Gister hier trichomen bekeken en alles is milky met enkele amber met 9wk dus gaat vandaag om, zal mij benieuwen want ik kon slechts 3 toppen vd s5 zien, de rest zit verscholen achter dikke indica bladeren en toppen :lol:

 

Geen tabs.. dan heb je kans dat je moet gaan acteren op "tekorten" enzo of zou dat opgevangen worden door beetje opwaarderen en de bio char?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan echt mooi krasi!

Super ronde word het :)

Ik wil zelf ook zon soort opset proberen alleen dan met 3 x 600 W

Moet alleen nog gooie amnees zien te regelen :lol:

Welke maat lvs gebruik je?

Ik heb nog 2 slangen van 250 liggen maar dat word te veel denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit man!

 

 

Gaat ook snel naar mijn idee die ronde van je. Zit er al bijna weer op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, zit op dag 17 12/12 dus kwa top ontwikkeling weet ik nog weinig, houdt je op de hoogte

 

Ik heb planten onder die 1000 W 1,20 x 2,30 en planten onder 600 W. Vind de planten onder 1000 W het mooist ontwikkeld. Overal. Zie een meter verderop nog licht op de muur komen dus daar zou ik me niet druk over maken.

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me wel een zeer goede optie voor de zomer,

 

ze staan er heerlijk bij krasi, meer kan ik er niet over zeggen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lostchild, thanks, de bruine pistels schieten op ja, ik houdt de trichs nu elke dag in de gaten, morgen zit ik op 8,5 weken, ze krijgen uitsluitend water nu, dit zal de rijping voorspoedigen en ten goede komen.

 

Zoals eerder gemeld ga ik wat nieuws proberen, uitgebalanceerde voeding in droge vorm, allemaal losse organische elementen, bacteriën, schimmels, amino`s, hormonen, vitamines, suikers, de organische NPK`s en de organische zuren, ook nog eens in 4 compo`s dus voor 4 verschillende fasen van de grow.

Ik zal alleen wormenmest op de bovenlaag deponeren, en bij overpotten een tl schimmels.

 

De eerste inwatering zal alleen voor de biochar zijn, zodat deze zich kan opladen, daarna planten erin en weer inwateren, dan moet het goed gaan komen. :lol:

 

Hobbykweek, dank je, het wordt idd steeds mooier, ik had het eigenlijk kunnen weten, omdat in m`n vorige ronde het ook pas de laatste 2 weken echt ging knallen.

3x600watt heb ik ook gedaan op dit oppervlakte, werkt prima.

Goede Amnees is idd zeldzaam, je moet er maar net tegenaan lopen.

Ik heb 2x160mm op een 1500m3 inblaas, in de tent gesplit dmv een broekstuk, 2x250mm wil ik ook naartoe btw. -_-

 

Johnny_Sack, thanks man, snel??....haha met de groei erbij wordt het bijna 15 weken :rofl :)

 

Jeice, super, hou me idd maar op de hoogte, die DE`s zijn echt lichtbakken, ik ben blij dat ze iig het hele oppervlak beschijnen :D

 

Secret Jardin, eens, 1x1000watt moet ik kunnen draaien, ik zou er iig erg blij mee zijn, dit zou voor mij dé uitkomst zijn voor zomerse draaien,.....ze ruiken ook heerlijk en zijn heerlijk hard.....heerlijk :lol:

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets nieuws proberen? Nou heb je mijn volle aandacht !!! Wanneer gaat dat van start? Want daar wil ik natuurlijk helemaal niks van missen....

Gaat wel heel lekker hier in je kweek :lol: Alleen een beetje weing gele bladren :) .. Goed gedaan, ben benieuwd naar de weegschaal en de smaak straks.

 

groeitjes

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je denkt dat ik met de 250 slangen goed uit de voeten kan komen?

Heb zelf ook nog wel een broekstuk liggen en een 2000 k zuiger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...