Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

Blowsterke, dankjewel, lekker plukken straks idd, knippen valt altijd tegen ;)

 

Predator, thanks, jazeker, reguliere zaailingen, Amnesia x G13 & Lady Cane f3, maandag heb ik een afspraak bij testlab Amsterdam, voor 200 eurie doen zij een gendertest voor me, dus ik hoef dan zelf geen stekken te nemen om achter het geslacht te komen, en het scheelt me 2 weken voorgroei, volgende wek kunnen ze gelijk onder 1160watt want binnen 2 dagen krijg ik een antwoord :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo krasi dat is een mooi veld geworden man!!

 

ben benieuwd naar het eindgewicht!!

 

knipse maat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predator, volgens mij zijn ze niet te koop, ik heb ze dan ook gekregen :verrygood

 

Pietje Wiet, thanks kerel, ik heb net de s5 dames geplukt, was zo`n 2 uur werk, ga zo verder met de Amnezen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha thanks RW, het zit er op hoor, ik was nog even gaan snacken na het werk, had ik wel verdiend ;)

In totaal zo`n 4 uur werk gehad.

Er zijn mooie vette planten, maar ook 2 mindere, de mooiste Amnees en de mooiste s5 zijn aan elkaar gewaagd.

Maar de Amnees gaat denk ik in totaal weer het meeste opbrengen.

Zo nu lekker laten drogen, morgen voor ik naar m`n werk ga eerst opruimwerkzaamheden op locatie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles gaat voorspoedig, het drogen gebeurt bij een temperatuur van 20C en een lv van 51%.

Ik heb 2 foto`s geschoten al zijn ze niet van topkwaliteit, het geeft een impressie.

 

s5 Haze 1e foto Amnesia haze 2e foto.

 

gallery_30844_15162_3909326.jpg

 

gallery_30844_15162_5587080.jpg

 

En een foto van de popelende jonkies, maandag heb ik een afspraak in het Testlab Amsterdam, daar wordt gekeken welke man en welke vrouw zijn aan de hand van een blad dat ik van elke plant meeneem, binnen 2 dagen weet ik dan het geslacht, daarna kunnen de mooiste de Intense betreden in de 65ltr Smartpots en kunnen we weer doorknallen.

I`ll keep jullie on the hoogte ;)

 

gallery_30844_15162_6262681.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gO gO.

 

Van links naar recht van voor naar achter echt vol die tenten lol.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor krasi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

He krasi

 

Ziet er top uit, hoe de dames hangen. En ook mooi wit van de tlc.

 

Super.

 

En de nieuwe zien er ook goed uit. De nieuwe strain van p????

 

Hoop dat je een mooie score heb.

 

Gr prettig

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd, haha ja toch, nog even en ik weet precies welke mogen blijven :wacko:

 

Skunkmonster, thanks ;)

 

Prettig gestoord, bedankt man, ik ben altijd sceptisch, op die manier kan het alleen maar meevallen, de hangende planten zijn idd knalwit :verrygood

De nieuwe gegadigden zijn geen strains van p nee :wacko: maar van origine van Eskobar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gedaan krasi nu nog 2weken geduld en dat totaaltje

ziet er wel erg hard uit .... mooi wietje op het oog

 

met die bladeren en lab .... dat zou wel een uitkomst zijn ... kunnen ze ook herma factor zien ?

fijn weekend groeten pac ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig Krasi! daar hangen lekkere bollen indeed!!!

 

Top dat je gaat testen in het lab.. Eiglijk moet je de amnees en S5 ook gelijk laten testen als je er toch bent. ;)

 

Grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krasi ziet er keurig uit die toppen jongen en je nieuw veldje gaat ook weer goed komen hihihi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacman, ik vindt het juist een uitkomst dat ik nu geen fem zaden meer hoef te gebruiken, regulier is veel stabieler, maar wel een goede vraag, ik zal hem zeker stellen aan die mannen.

Wat betreft de hangende dames, zo gauw ze droog zijn begin ik met knippen, daarna wil ik ook nog dry ice gaan maken van het knipafval, zal een sterk ijsje worden aangezien de witheid van de wiet :verrygood

 

Ouwe Ketser, thanks bro, dat testen scheelt me veel tijd, iig 2 weken voorgroei, een potentie test bedoel je, ja zou ik kunnen doen, maar ik twijfel er eerlijk gezegd niet aan bij deze strains, wel leuke info idd ;)

 

Willy, dank je, ik zag laatst bij de 2e kamer de Amnesia x G13 op de kaart staan, 14 eurie per gram, dus dat zal wel een heftig wietje zijn, de LC f3 evenaart de potentie trouwens ook :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi dat zal best een heftig wietje zijn die amnesia x G13 voor dat bedrag pfffffffffff

Heb mijn nieuwe stekkies ook al weer in de feestzaal staan !!!!!

 

Ik zat mijn laatste rondje op 0.8/watt en had nog stuk beter gekunt had begint klein foutje gemaakt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meesterlijk weer ouwe ;)

 

Maar dat je dalijk het geslacht ken weten van de reguliere zaden lijkt me ook wel wat.

Moet je dan perse naar een lab toe krasi?

Hoe zit dat dan met hermazaden ken dat ding dat ook lezen dan?

 

 

Ik ben benieuwd naar de eindscore pik :verrygood

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Willy, wat een geld hè, ik keek er ook van op.

Wat voor stekken heb je staan?

0.8gr de watt is echt niet slecht hoor, is iig weer een streven tot verbeteren :verrygood

 

Secret jardin, haha in de tent dus ook, al zijn het magere knuppeltjes hoor, ze zijn al half droog ;)

 

Critical Widow, thanks dude, voor de genderbepaling moet je idd naar een testlab, of zelf een goede bioloog zijn, hermagevoeligheid weet ik niet, ga ik vragen, ik vindt het alleen een beetje prijzig, maar het is me het wel waard, zo kan ik iig het voordeel van diversiteit uit zaad beleven, maar heb ik minder last van hermagevoeligheid zoals bij fem zaad :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krasi ik heb amnesia haze stekken staan , ben ook nog niet zo lang bezig maar door heel veel lezen kom je er wel en je feeling ebben voor het onkruid hee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ouwe Ketser, thanks bro, dat testen scheelt me veel tijd, iig 2 weken voorgroei, een potentie test bedoel je, ja zou ik kunnen doen, maar ik twijfel er eerlijk gezegd niet aan bij deze strains, wel leuke info idd ;)

 

Amnesia vs S5.... de feiten liegen er niet om :verrygood dan staat het zwart op wit!

Ze zien er goed compact uit de buds ook!

 

Grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo kras, dat ziet er formidabel uit.

mooi potent wietje !

ben blij dat jij zo open sta voor nieuwe dingen in de kweek.

erg leerzaam voor de lezers van jou topics.[ook voor mij]

hoop dat de laptests dat geen [antwoorden] gaat geven waar jij op wacht.

hoop ooit op een meeting jou te ontmoeten en een strootje te kunnen roken, en veel uitwisselen [kweek ervaringen] :rofl

alvast succes met je volgende opzet ! ben er altijd bij maar hoef niet te reageren, jij heb toch alles onder controle ! :rofl

 

[goh, schiet me net de eerste bekende kweek van jou te binnen met jou herma s en lage wattage s, goh wat heb jij lopen plukken ;) ]

 

je bent een grote jongen geworden, en je heb goed opgelet !!! :verrygood :wacko: :wacko: ;)

 

grtn Erazer :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Willie, nieuwe Amnees stekken dus, gouden genetica, en je hebt gelijk, veel lezen is de weg naar beter presteren :verrygood

 

Ouwe Ketser, ik leg voor deze test 200eurie neer, vindt ik best genoeg, de test is btw een gender bepalings en potentie test, dus van de aankomende ronde heb ik wel info ;)

 

Erazer, ik dank u, dat is mijn ding man, ik wil altijd innoveren, dat maakt het voor mij extra interessant.

De labtest is echt een uitkomst, ik ben van plan daar veel meer gebruik van te gaan maken.

Jammer dat je de vorige meeting er niet bij was, was een gezellige boel, wie weet in de toekomst :wacko:

Klopt m`n eerste vanuit zaad ronde, zeer slechte genetica via een marktplaats, en later nog eens van Sh(F)emale Seeds, de WWxBB ronde, met juist weer hoger wattage, daarom is genetica zo belangrijk met fem zaad, regulier ook,maar dat is toch stabieler.

Ik kon al een beetje kweken voor ik hier terecht kwam, maar ik heb hier toch wel m`n echte passie voor kweken bij elkaar gelezen, al ben ik nog steeds een prutser :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het echt super dat men tegenwoordig aan een blad kan zien of het man of vrouw is, denk dat ik dan toch maar weer terug aan de zaden ga.

 

Kiwi seeds heeft zaden van amnesia x g13 maar vraag me af of er veel phenos in zitten.

Helaas kan ik nergens vinden of het f1 2 3 oid is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd erg cool, had er nog nooit van gehoord. vind 200 euro nog wel meevallen als je ziet wat je voor fem zaden betaald. en als ik het goed begrijp heb je geen herma gezeik ect met regulieren zaden?

 

nieuwe kroost ziet er puik uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...