Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

Torsten, ik heb net nog even de trichs bekeken, er is al wat meer amber te zien, en de dames hebben erg weinig dorst, m`n beste drinkster, normaal 2,5 tot soms 3ltr per dag dronk vandaag maar 1ltr, het einde zit eraan te komen :smoke

 

Amnees-Gekkie, thanks kerel :lol:

 

Boosie, bedankt man, ik sta er versteld van wat ik steeds bijleer elke ronde, nu was de verlichting een groot deel van het leerproces, maar toch ook andere aspecten.

Next round top gen yess :)

Original Esko genetics :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel tof dat je de trichs en het drinkgedrag precies in de gaten houdt.

 

ik geef altijd eens in de 3 dagen water, en voor het knippen 5 dagen niet op steenwol. alsnog zijn de vlokken tot mijn teleurstelling drijfnat na de knip. logisch, als je ziet dat ze tot wel 3 x minder drinken.

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, in m`n begintijd kweekte ik puur voor de winst, alles cheap-ass, snel en tevens mineraal en hydro, zoveel mogelijk zo snel mogelijk.

Oogsten deed ik op bruine haren ratio en vooraf gestelde bloeitijd.

 

Tegenwoordig it`s all about the plant, met een microscoop kan je de perfecte tijd voor oogsten zien, en dit zelfs naar jouw persoonlijke voorkeur, drinkgedrag, bruine haren, blad (bladlezen is o zo belangrijk, maar dat weet jij) en zelfs de geur spelen een rol bij het oogsten.

 

Ik ben van plan om vanaf zaterdag niet meer te wateren, maandagnacht begin ik met bladplukken, dinsdag hang ik ze op, dus vrijdag de laatste waterbeurt en tevens update :)

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus je komt gewoon op 9,5 week uit, elke A stek die ik heb gehad was met dag 67 klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secret Jardin, dus dat :)

 

Amnees, klopt, de vorige keer waren ze ook precies met 9,5 weken klaar, en nu ziet het eruit alsof dat weer zo is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yooo krasi..

ik heb zo me redenen, maar dit is me laatste post hier op wf...

ziet er allemaal heerlijk uit. Respect.

 

De (orginele) S5 mag er na ruim 8 weken (zeg 9 weken precies) eraf.

 

keep it going dudes.

succes.

 

Grzz MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites

MRT, thanks man, ik geef ze nog een paar daagies, ik zie je wel op OG :)

 

Update:

 

12/12 dag 63, zichtbare bloei dag 54.

Max temp 29C, min temp 19C.

Max lv 46%, min lv 34%.

Tensio`s tussen de 120 en 180Mbar.

 

De laatste update met levende planten, maandagnacht begin ik met bladplukken, hopelijk hangen ze dinsdag allemaal aan de voetjes.

Weinig nieuws op rijping van trichomes na, het gaat langzaam maar zeker.

Zaterdag de laatste waterbeurt.

 

Picas.

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_15162_6101290.jpg

 

gallery_30844_15162_559407.jpg

 

Amnesia Haze.

 

gallery_30844_15162_2461462.jpg

 

gallery_30844_15162_1115495.jpg

 

1tje met aanpassing van de witbalans.

 

gallery_30844_15162_734085.jpg

 

En de nieuwe generatie.....achterin de Amnesia x G13, voorin Lady Cane f3 onder plasmalicht.

 

gallery_30844_15162_2384339.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi je blijft me verbazen met je kweekjes ....

Dat jij nog geen MOD bent verbaasd mij eigenlijk, maar ik heb het niet voor het zeggen helaas....

Altijd maar op zoek naar verbeteringen en testjes die je uitvoert als de beste ....

NR.1 als meester en ik hoop voor jou in de toekomst ook als MOD je verdiend het pik!

 

 

AMEN!

 

"LIKE" als je het hier mee eens bent :lol:

 

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha CW, thanks voor de eer man, ik beschouw mezelf gewoon als random, ik ben gewoon heel nieuwsgierig naar nieuwe shit, dus test ik graag, soms met succes.

Mod........wellicht in de toekomst, ligt niet aan WF en zou een eer zijn :)

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod zijn is helemaal niet leuk.

Altijd het goede voorbeeld geven.puke.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mod zijn is helemaal niet leuk.

Altijd het goede voorbeeld geven.puke.gif

 

 

Dat doet hij al toch?? (voorbeeld geven)

De meeste hiero kunnen een voorbeeld nemen aan deze kwekert....

Nooit te beroerd om een helpende hand uit te steken ondanks je hier heel veel kan lezen .....

Of je nou 16 jaar bent of 34 :jump: ik heb veel aan hem gehad en nog steeds :)

 

 

PS Heb ik de veer goed gemikt krasi?? :lol:

 

gallery_27271_12488_58514.jpeg

Edited by criticalwidow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auw.....dazz exit only CW :lol:

 

Ik leer nog elke dag hierzo, van beginners en pro`s......the power of WF :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
En de nieuwe generatie.....achterin de Amnesia x G13, voorin Lady Cane f3 onder plasmalicht.

 

gallery_30844_15162_2384339.jpg

 

Wat zijn ze toch leuk als ze nog klein zijn ... icon_mrgreen.gif Hoeveel dagen na ontkieming?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Running Water, dit is 10 dagen na ontkieming voor de snelsten, 9 en 8 dagen voor de rest, een week voor helemaal rechts voorin, die was eigenlijk afgeschreven, maar besloot toch deel uit te willen maken van de selectiegroep :)

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even en dan plukken en op de kop hangen,langzaam drogen...............wat zal het lekker ruiken :lol:

De nieuwe zaailingen staan er fris bij :)

 

Wil ook weer eens een zaden ronde doen,heb hier nog reguliere Alegria zaden,persoonlijk gehad van de breeder,vond deze erg lekker vroeger bij Anyday en de Dampkring.Wil er dan drie per pot zetten en hopen dat er per pot een dame overblijft :jump:

Heb ook nog fem zaden van Sweetseeds,Sannieshop etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juistem Art, en ze ruiken bijzonder sterk, m`n filter kan het maar net aan :)

 

Alegria 80% indica 20% sativa, schijnt idd een lekker soortje te zijn met een creatieve stoned/high.

Alleen dat gokken op 3 per pot is niets voor mij, stel het is niet zo, of de ene pot heeft er 3 vrouwtjes en een ander 3 mannen, de Dame Blanche methode is een mooie maar vergt tijd en ruimte.

Volgende keer wil ik het laboratorium in Amsterdam gebruiken, de centen heb ik er wel voor over, alleen even kijken hoe dat met persoonlijke gegevens en privacy zit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat wil je in het lab onderzoeken dan? geslacht in zeer vroeg stadium?

 

 

en hoe is de vraag vooral.. interesting

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt Markie, het lab kan van een stukje blad van een regulier plantje het geslacht bepalen, van het eerste getande blad al, als dat vertrouwelijk en discreet gebeurt zijn mijn dagen met fem zaad geteld, ik heb daar best 100euro voor 10 zaden voor over, al vindt ik het redelijk prijzig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net bij het aanspringen van de lampen weer eens grondig de planten bestudeerd, sommige toppen krijgen er een 3e bloei overheen, ook zie ik nog erg veel clear trichomes, wellicht plak ik er nog een weekje aan vast, ik wil rijpe planten oogsten......dit besluit kan overigens bij drastisch veranderen per direct weer aangepast worden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie ronde Krasi, was weer leuk om te volgen. Ben benieuwd hoe je het de volgende ronde gaat aanpakken. Je zal het vast al uitgelegd hebben maar ik zie je nieuwe verslag wel verschijnen :lol: Zaaingen zien er mooi uit.

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Jeice, zoals je weet ga ik verder met 1 lamp, dit omdat 2 too much is in mijn ruimte tijdens warmere temps, verder ga ik een nieuw goedje uitproberen, dit ga ik tijdens de nieuwe ronde allemaal toelichten.

Heb jij al nieuws voor me wat betreft resultaat met 1 DE op dit oppervlakte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou me geen zorgen maken Krasi, planten onder de 1000 watter waren het mooist gegroeid, allemaal netjes gelijk. Leuke topontwikkeling maar zit pas in week 4.

 

zou je lamp wel iets hoger dan normaal hangen.90 cm a 100 cm dus streven naar een gewas van een centimeter of 60/65, zou ik doen :)

 

vanaf dag 1 op 1150 watt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...