Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kristof1234

Iemand ervaring met Indoorgarden.eu ?

Recommended Posts

mijn bestelling van 20-09-2010 20:45

is ook eindelijk binnen..

 

dankje indoorgarden

 

 

hijs fijn en leuk canna <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijkbaar ben ik niet de enige bij wie zijn bestelling niet compleet is...

 

Ik wil wat ik nodig heb, dus met andere woorden wat ik bestelt heb...

 

Vindt het lastig wanneer je iets dringend nodig hebt (zoals nu)...

 

Bij growshoponline.nu.... heb ik altijd transparantie gekregen en altijd een volledige bestelling toegekregen... wel iets duurder om te verzenden en iets goedkoper van producten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Carpe Diem ik vond niet dat ik zo opdringerig was geweest, tenslotte is 3 weken om wat te laten weten toch niet overdreven?

 

Maar goed, ik heb geen zin om hier nog over afgezeken te worden, peace out

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

Wat bedoel je daarmee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als oldschool zich ook nog even voorstelt op het wie is wie forum zoals verzocht mag ie ook meepraten <_<

 

Alle waar naar zijn geld, alle service naar zijn geld. Je kunt bij een budgetwinkel niet hetzelfde advies en dezelfde service verwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wacht nu toch al bijna 4 weken op een tensiometer.

 

Voorheen prima service (kon defecte fancontroller opsturen en kreeg al direct een vervangend exemplaar) en goed email contact, maar nu worden mails al meer dan een week niet beantwoord. Wel telefonisch contact gehad, en het zou uitgezocht worden, maar dat is ook al een week geleden.

 

(edit: vandaag een mailtje ontvangen dat de bestelling morgen verzonden wordt)

 

Erg wisselende ervaringen dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet niet heb al men bestellingen netjes binnen de week thuis

ik heb dan weer meer last met een postbode die te lui is om te bellen op de deur bel .

 

maar verder enkel goeie ervaringen met indoorgarden

heb tijdens de vakantie dagen met kerst zelfs men bestelling zaadjes aangekregen

zou normaal gesloten zijn :huh:

toch 3 dagen later aangekregen samen met 10 gratis zaadjes :huh:

 

ik stuur een print screen van mijn betaling

en 2 a 3 dagen later ligt het hier .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neen, ik ben niet bezig over promo materiaal...

 

een voorbeeld:

 

ik bestel 5 items, er worden er 4 geleverd (dewelke ik gevraagd had) en 2 andere (die ik niet gevraagd had)

 

Ik krijg nog steeds geen mail van hen...

 

Dus ik stuur hen een mail met de vraag of er een misverstand was... hun antwoord was: neen, dat krijg je erbij.... het andere item wordt later na verzonden...

 

Dus ik antwoord weer, enfin kost dat niet veel voor jullie dat nazenden en die cadeatutjes? Waarop tot op heden nog geen antwoord....

 

@carpe: kan het misschien zijn dat niet iedereen dezelfde behandeling krijgt in vorm van levertijd...?

 

En ik vraag me inderdaad af waarom ze producten gratis geven, denkend vanuit het oogpunt van een verkoper.... denk je dat hij dat niet moet betalen misschien?

 

Als klant wil ik transparantie over mijn bestelling en die krijg ik daar niet.... een ander positief punt is dat ze niet moeilijk doen als er iets deffect is.... toen waren ze meteen bereid te helpen...

 

Dus ze zijn een goede shop, maar het kan nog beter.

 

werken vast een paar "minder hoog opgeleide mensen" en die verpakken dan ipv 5 zaadjes 4 zaadjes en die 2 sturen ze je gewoon erbij als compensatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet niet heb al men bestellingen netjes binnen de week thuis

ik heb dan weer meer last met een postbode die te lui is om te bellen op de deur bel .

 

maar verder enkel goeie ervaringen met indoorgarden

heb tijdens de vakantie dagen met kerst zelfs men bestelling zaadjes aangekregen

zou normaal gesloten zijn :D

toch 3 dagen later aangekregen samen met 10 gratis zaadjes :rolleyes:

 

ik stuur een print screen van mijn betaling

en 2 a 3 dagen later ligt het hier .

 

 

 

ik heb dezelfde ervaring met indoorgarden goed dus maar nog nooit wat gratis gekregen ...... na verschillende aankopen maarja nuu toch een beetje argwaan aan het krijgen als het nu opdit moment minder goed aan het gaan is zou kunnen hé maar tot op 3weken gelden heb ik telkens alles perfect binnen 2/4 dagen thuis gehad zonder stukken goede uitleg enzovoort maar nu op de laatste vraag kreeg ik ook geen antwoord meer mss toch wat aan de hand .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit staat er nu op de site :nerd

 

Beste bezoeker,

 

Indoorgarden.eu is tijdelijk gesloten, dit vanwege de toenemende bestelling van onze klanten met als gevolg dat we dit helaas niet kunnen verwerken.

 

De sluiting van de webwinkel is tijdelijk om de lopende orders te verwerken.

Vanwege de toenemende bestelling zijn we nauwelijks bereikbaar geweest, door de tijdelijke sluiting hopen we dit te verhelpen en kunt u als u nog een openstaande bestelling daarover contact opnemen.(order nr)

 

info@indoorgarden.eu

 

Mvg Indoorgarden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welk bedrijf gooit de deuren dicht omdat er teveel besteld word? teveel is in dit geval alleen maar gunstig voor die zaak. je wilt toch geld verdienen met je onderneming?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij kan de orders niet meer tijdig verwerken

 

ik zeg personeel aannemen heeft ie der al dat ie er wat meer aanneemt

zo gaat ie verdienen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, ik ben een belgische amateur die hier al enkele jaren meeleest en bijleerd, ik heb op 16/2 een bestelling geplaats bij indoorgarden voor een 400 watt lamp setje wat zaadjes en een droogrekje voor een goede honderd euro, heb deze betaald via overschrijving, na enkele weken nog niks van confirmatie mail ofzo gehad, dus dan een mailtje gestuurd om te vragen of ze mijn betaling wel hadden ontvangen, dit was alemaal in orde en mijn bestelling zou simpelweg door hun "vergeten" zijn en zou de volgende dag op de post gaan( dit was op 16/3), sindsdien niets meer van hun gehoord. Ik heb ondertussen al een 10 tal mailtjes gestuurd met de vraag contact op te nemen ivm mijn bestelling maar geen gehoor, ik kan me ook niet meer aanmelden op de site en de telefoon wordt niet opgenomen, gisteren zag ik dan dat de site terug online is dus maar terug een mailtje gestuurd zonder gehoor...

nu zag ik ook dat de link naar wietforum was verwijderd van de site vandaag, zijn er mensen die meer info hebben of weten hoe ik alsnog in contact kan komen met iemand van indoorgarden ?

 

mvg

Terminaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het aller ergste vind ik nog de stakkers die ze verdedigen... Er kan altijd wat zijn met een paar klanten, maar niet met tientallen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
hij kan de orders niet meer tijdig verwerken

 

En wel het geld tijdig aan nemen en lekker op potten.

Dit soort Growshop geven de ander een slechte naam.

 

Vergeet niet dat je ook Wietforumshop heb waar bij mijn alle orders de zelfde dag verzonden zijn.

 

Hoop dat het allemaal goed komt met jullie orders (duimen).

 

Groetjes, zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ondertussen men lesje wel geleerd, voortaan enkel bij wietforumshop of alien bestellen of zelf de grens oversteken, ik vraag me gewoon af of ik uberhaupt nog iets ga toekrijgen, heb tot hiertoe geduldig gewacht en men dames noodgedwongen onder men ouwe 250 hps gezet maar ben hier kostbare tijd aan het verdoen door te wachten, dus dan toch maar andere lamp besteld, nu heb ik een vraagje naar de nederlanders, hier in Belgie bestaat er een organisatie als testaankoop, zij verdedigen de belangen van consumenten bij malafide of incorrecte praktijken, nu vroeg ik me af of er in Nederland iets soortgelijk bestaat of bij welke instantie ik (en andere gedupeerden) dan een klacht zouden kunnen indienen, alle raad is welkom...

 

Met vriendelijke groeten

 

Terminaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

die gaan jou graag zien komen voor een grow shop slimme

test aankoop doet dat idd geld trg eisen via de bank is het enige wat je kan doen .

voor de rest kan je beter zwijgen man voor je eigen veiligheid als die eff verteld wat jij koopt ben je zelf mee gezien :rolleyes:

jij bent aan het kweken hij verkoopt gwn de benodigd heden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

7-7 bestelling gedaan bij growdiscounter nu al 2 mails gestuurd en net het mobiele nr gebeld krijg nergens geen reactie kan altijd nog komen natuurlijk.

maar een bedrijf wat verder geen contact op neemt en niet te bereiken is voor klanten.

 

dat stinkt naar de misdaad

 

in afwachting......

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

onlangs enkele dingen besteld bij indoorgardens. bleek toen ik de doos openmaakte dat er iets verkeerd was geleverd. Na 2 weken wachten en enkele mails lag er plots een 2e pakketje voor de deur met het correcte artikel en enkele kleine extra's.

 

Leuke verassing, maar het heeft wel allemaal lang genoeg geduurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agent orange inmiddels je bestelling ontvangen? Aangezien we je hier niet meer hebben gehoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verwacht eind deze week een pakketje van Indoorgarden .

Laat jullie wel weten hoe het afloopt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog altijd geen nieuws , zelfs geen email ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus jullie betalen (via overschrijving) en verwachten dan binnen de 3 dagen jullie bestelling?

 

 

trololol ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...