Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kristof1234

Iemand ervaring met Indoorgarden.eu ?

Recommended Posts

nu nog bellen ja dat kan ik doen of wachten op reactie

vorige bestellingen waren netjes verpakt en op tijd

enkel toen ik zaad had besteld kreeg ik ipv de special queen de special kush

maar daar klaag ik niet over heb die voeding wel nodig .

maar ik heb iets of wat vertrouwen in die online shop .

hopelijk stellen ze me niet teleur deze keer .

met hun levering .

 

ik heb een klein stukje geschreven op het gasten boek dat ze op de site moeten zetten

of een product in voorraad is of niet zodat ze ook enkele misverstanden kunnen vermijden in de toekomst .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu is ie aan het overdrijven berichten worden verwijderd van de site

nog steeds geen reactie van hem gekregen bestelling is betaald

maar nog niets verzonden wat mankeert er met die man eigenlijk dit is geen service meer

ik snap dat een inbraak niet fijn is maar dit is niet klant gericht

en geheel klant onvriendelijk als hij het niet aan ken dat ie meer mensen in dienst neemt .

 

en dat hij zijn klanten eens beter behandeld inbraak of niet KLANT=KONING

er zijn wel meerdere mensen die op hun geld wachten of op hun bestelling van december !!!

 

man man man ik hoop toch o een reactie of ik bel hem strakjes en dat

gaat ie minder fijn vinden als ik eff ga praten .

heb nog al een site zo gebeld hen service sloeg op geen moer

ik heb er nooit nog wat besteld en men pakketje onder remboers op retour laten gaan

heb me spullen nodig vooral de voeding eigenlijk .

 

edit ik heb een mailtje gestuurd met mijn gsm nr en email adres

heb niet lopen schelden ofzo maar een deftig maitje gestuurd om te informeren

hopelijk mailt of belt hij me trg anders zal ik deze avond moeten bellen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch een mailtje terug gehad van indoorgarden mijn bestelling blijft achter van wege dat de weegschalen zijn ontvreemd

en nog vele andere spullen.

en dat ik die dus net nodig had .

 

en vriendelijke mail levert meer op dan een scheld en dreig mailtje

dus bij deze indoorgarden is egt betrouwbaar enkel met de omstandig heden is er wat vertraging

maar dat is begrijpelijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Service gaat helaas met de dag achteruit. Op mail word neit gereageerd, telefoon word ook amper opgenomen. Afgelopen maanden meermaals besteld waarbij de service ook keer op keer IETS minder werd, maar met de huidige bestelling 0,00 serivce meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben eigenlijk heel tevreden over indoorgarden. goede service,

bv. ik bestelde een kap.deze was niet binnen,dus kreeg ik gratis een andere tot de bestelde kap binnen was.

altijd snelle levering,discreet verpakt.

goedkoop,volgens mij 1 van de beter online grow shops !!!!!

 

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nog aan het wachten het is eergisteren opgestuurd

 

normaal zou ik het vandaag moete krijgen dus ik wacht er op .

 

edit de postbode heeft zich een beetje misdragen gisteren en zich vandaag komen verontschuldigen

 

hij had niet aangebeld en geen briefje gelaten en vandaag stond ik voor de deur

en heeft hij zijn fout toegegeven

en ik heb maar gezegd dat het niets is .

 

sff indoorgarden even mailen met mijn verontschuldiging van mijn woorden gisteren indooragrden nog steeds te betrouwen .

 

DE POST van belgie niet dus hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

pakketje opgehaald er zaten gratis testers bij zelfs dus ik ben uitermate tevreden .

alles is in perfecte staat mooi en netjes verpakt met breekbaar er op

 

indoorgarden thanks voor me spulletjes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook met indoorgarden goede ervaringen, en zo te horen hebben ze het netjes met John opgelost.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zo behandeld wordt, dwz je besteld iets, betaald en moet dan bedelen om je eigen spullen ;)

 

Zou ik er nooit meer wat kopen. Ik vraag me zowiezo af wat de verkoper er zelf van verwacht. Zo kan je toch geen zaak runnen. Altijd netjes je mail beantwoorden en de telefoon opnemen. Die hebben ze toch niet gejat?

 

Online winkels met slechte bereikbaarheid en service zijn geen lang leven beschoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de vraag is hoeveel mensen hem hebben uit gescholden op die tijd als er wat ontvreemd is dan kan hij er weinig aan doen en het lag aan de postbode in belgie dat ik mijn pakket gwn niet an kreeg indoorgarden heeft een redelijke service

enkel wegens omstandigheden zal het vorige weken wat vertraagd zijn in levering vanwille die inbraak .

 

maar dat is opgelost volgens mij hoor ik hoop nu al mijn volgende pakket te ontvangen deze week ;)

en dan ga ik even niets meer bestellen ivm ik geen rijke stinkerd ben ook niet 4x op 1 maand vind ik al goed genoeg .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gast van indoorgarden doet rete zijn best om alles optijd te versturen hij is er continue druk mee bezig.

 

Je hoeft geen zorgen te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat weet ik maar die postbode daar in tegen werkt niet zo graag hier hahahahaha

 

daarom net ;)

 

als het vandaag nie aankomt dan is het mooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrgeeeeeeee wel tamme eikel .

Share this post


Link to post
Share on other sites
beste allemaal.

 

Ik had hier een negatief berichtje over indoorgarden geplaatst.

nu blijkt dat mijn bestelling samenviel met een inbraak en een verhuizing,

waar indoorgarden dus geen invloed of schuld aan heeft,

heb ik mijn mening herzien, en het negatieve bericht verwijderd.

 

met vriendelijke groet

 

Henk

 

 

 

 

 

 

 

 

Dit klopt helemaal, door omstandigheden en diefjes hebt alles plat gelegen en hadden hun dus tijdelijk geen voorraad meer, hun lossen alles netjes op, maar dit kost natuurlijk tijd.

 

Mensen heb hier begrip voor, hun kunnen er ook niks aan doen dat er ingebroken word en hun halve magazijn word leeg gehaald.

 

1 ding is zeker dit is gewoon een betrouwbare shop.

 

Mensen kunnen ook al weer vanaf 10-01 ook gewoon weer bestellingen plaatsen en de zeer goede service van deze shop genieten, alles is weer actief en hun zijn druk bezig de achterstand weg te werken. (als alles al niet is opgelost, want mijn bestelling kwam weer snel aan zoals gewoonlijk)

Telefonisch is indoorgarden nog moeilijk bereikbaar vanwege de verhuizing.

Per mail is die bereikbaar.

 

Dit blijft de beste en goedkoopste shop die er is en sindskort kan er gewoon weer besteld worden.

 

Gr IreZumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol dat wist ik al hoor betrouwbaar sowieso ben al 4 bestellingen verder

na de inbraak heb ik er nog 2 geplaatst alle 2 al in huis .

maar het ligt niet altijd aan indoorgarden.

 

deze keer na een klacht op de post is mijn pakket gebracht door een andere postbode .

geluk of niet het was de vader van een maat van mij die men pakketje kwam afgeven .

aangezien dat hij mijn volledige naam kent heeft hij mijn breekbaar pakje op de bij rijders zetel gelegd ,

en vervolgens netjes komen aanbellen zoals het hoort .

het voordeel was ik kende hem en hij kent mij dus mijn pakketje lag apart van de andere en is netjes geleverd .

indoorgarden werkt al terug op volle toeren hoor .

 

en vrezen voor je geld hoef je niet .

4x besteld 4x binnen de week geleverd ook net na de inbraak alles netjes geleverd .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vorige week ook een bestelling geplaatst, meteen overschreven, nu al 4 mails gestuurt met de vraag of de betaling gelukt was, geen antwoord.

 

Ik had dit topic al op voorhand gelezen en dacht dat het wel ok was, maar qua service krijgt deze shop van mijn toch een onvoldoende.

 

Ik ga straks is bellen en horen hoe de vork in de steel zit, gelukkig heb ik eerst een kleine bestelling geplaatst, doe ik altijd om even de echtheid en service te checken.... denk toch dat ik in de toekomst elders ga gaan...

 

Nu hopen dat dit ook geen lang verhaal gaat worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net gebeld en die man ging het nakijken, dus indoorgarden zit nog in het vage vuur voor mij...

 

Ik vindt het niet erg als het iets langer duurt, maar dan ben ik daar graag van op de hoogte...

 

Ze scoren toch geen extra punten op klantenservice, 4 mails zonder antwoord is een schande, een klein antwoord was al goed geweest...

 

Ik laat wel weten hoe het vervolgens gegaan is...

 

Wel een pluspunt aan deze shop zijn de transportkosten, zeker voor belgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net een goed en uitgebreide uitleg gehad... het is dus zeker een shop die te vertrouwen is, alleen hebben ze blijkbaar veel werk en door een server onderhoud wordt de communicatie bemoeilijkt...

 

Daarnet gebeld en nu een volledig antwoord gekregen, waarmee ik tevreden ben.

 

De reden dat ik soms graag kort op de bal zit is omdat sommige dingen die ik bestel snel nodig heb...

 

Voor mij zijn ze nu uit het vagevuur, tot binnenkort dan... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog geen een keer meer als een week moeten wachten .

altijd binnen de week geleverd .

je krijgt geen betaling bevestiging ik neem een prinscreen van mijn home banking en mail dat door .

meer als genoeg volgens mij .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinden jullie het gek dat de bestellingen niet op tijd de deur uit gaan?

 

Ze zijn de hele dag mailtjes aan het beantwoorden en de telefoon op aan het nemen :spliff:

 

Natuurlijk hoop je dat je snel je spullen in huis hebt. Maar af en toe duurt het gewoon wat langer.

 

Ik zie ook nergens staan: vandaag besteld, morgen verstuurd.

 

Geduld is een mooi iets (en ook onmisbaar voor het kweken)

 

EmTee

(Die blij is dat hij geen online growshop heeft ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was bij mij het probleem niet, wat mij stoorde is dat ik helemaal geen antwoord kreeg.

 

Een simpele "neen" of "nog niet",of "ik zal je verwitigen zodra het binnen is" was ik al tevreden mee geweest.

 

Na de eerste bestelling bij een shop ben ik daar al meer met vertrouwd maar dit was mijn eerste bestelling bij deze shop... en een kort antwoord typen duurt 5 sec langer dan de mail verwijderen...

 

En nog een ding dat minder leuk is aan deze shop is dat er nergens bij staat wat ze in voorraad hebben en wat niet, dat maakt het als klant niet eenvoudiger om zijn bestelling te plaatsen, ik wacht persoonlijk niet graag op 1 of 2 dingen die er niet zijn, dan bestel ik het gewoon elders of neem ik een alternatief..., maar weet dit ook graag wanneer ik mijn bestelling afrond...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar kan ik je gelijk in geven en dat heb ik hem al een keer verteld zet wat in voorraad is op je site maar volgens mij gaat hij dat niet doen .

je moet er gewoon van uitgaan dat hij het erg druk heeft zoals emtee zegt .

ik hoop ook dat men laatste bestelling vandaag binnen komt maar dat weet ik nog niet zullen we vandaag zien .

 

heb al een nieuwe filter besteld en wat andere kleine spulletjes die ik nodig heb .

 

beetje geduld ik mail hem momenteel niet ik wacht geduldig af .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij mailt je wel vanzelf .

Geachte heer/mevrouw .

 

De status van uw bestelling 1146 is aangepast. De status is nu : 'In behandeling'

 

 

 

Met vriendelijke groet,

HN Trading

 

 

 

ik heb hem niet lastig gevallen met mailtjes deze keer volgens mij wacht ie op me filter

of iets dergelijke .

beetje geduld is een mooie zaak heb geen bloeiende dames dus ik kan wel ff wachten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bestelling is vandaag toegekomen, goed verpakt niets op aan te merken.

 

Zelfs een paar samples en een vergrootglas gekregen, dat was niet nodig, maar is wel leuk :spliff:

 

Mijn voorkeur gaat nu toch wel naar deze shop, nu weet ik dat ik soms wat langer moet wachten op antwoord (levertijd moet zeker niet onderdoen ten opzichte van andere shops), alleen de communicatie is niet zo direct als bij andere shops maar de verzendkosten doen het hem voor mij... Ik wil niet zeggen dat ik elke dag een mail moet ontvangen over de status van mijn bestelling, maar als het de eerste keer is dat je bestelt wordt je graag gerust gesteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier ben ik het dan niet met je eens kerel

 

een paar lieve woordjes na bestelling 5 op 1 maand tijd

en dan krijg je dit nog geen 3 sec later trg kerel

 

 

Geachte heer

De betaling is vandaag bij ons binnen gekomen en bestelling 1146 is

compleet en zal vandaag worden verzonden.

 

Ik hoop u hiermee genoeg te hebben geinformeerd.

 

 

Mvg Sandra

 

www.indoorgarden.eu

Uw binnentuin specialist!

 

Ook meedoen aan de wekelijkse prijsvraag?

Kijk snel op de website en maak kans op de prijs!

 

 

morge heb ik me pakkie gewoon relaxt blijve maat

en als je egt graag info wil

 

begin dan je mailtje met beste je vraagt heel rustig je vraag ,

en wanneer zij denken dat ze jou verder kunnen helpen .

niet wanneer ze gaan leveren of zo als het artikel in stock is

en heel je bestelling is in stock heb je het sneller .

gwn geduld hebbe zoals gezegd .

 

indoorgarden rocks testers heb ik ook al gekregen

een vergrootglas niet maar als het dat kleine loepje is dan ken je de trichomes wel checke met dat ding hoor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pakket is geleverd en de filter gaat iets te groot worden ghehehehehehe beetje sleutelen dus :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...