Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kristof1234

Iemand ervaring met Indoorgarden.eu ?

Recommended Posts

morge heb ik me pakkie gewoon relaxt blijve maat

en als je egt graag info wil

 

begin dan je mailtje met beste je vraagt heel rustig je vraag ,

en wanneer zij denken dat ze jou verder kunnen helpen .

niet wanneer ze gaan leveren of zo als het artikel in stock is

en heel je bestelling is in stock heb je het sneller .

gwn geduld hebbe zoals gezegd .

 

Tegen wie zeg je dat?

 

Is niet zo duidelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zeg ik tegen indoorgarden

ik loop hen niet uit te schelden en dergelijke voor men pakje .

dat helpt wel .

 

maar volgens mij is er nu nieuw personeel .

die de mails beantwoord en de telefoon want hiervoor kreeg ik nooit

een naam nu was het een sandra die me mailde om te zeggen dat het verzonden werd gisteren .

en de communicatie verliep heel erg vlotjes en snel had binnen 5 min mijn antwoord .

 

als je gaat lopen vloeken dat gaat niet helpen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou sandra meelezen ? :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe zou ze er uit zien? :spliff:

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer ze ook al een tijdje te bereiken maar jammer genoeg lukt het nog niet. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@john: met onbeleefd zijn bereik je niets, al moet je ook niet met je voeten laten spelen. Ik weet graag waar het op staat, direct en zonder tralala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ doc dat snap ik niet ik krijg telkens een antwoordt weer als ik hen mail .

heb hun nog niet gebeld

 

@SnC met onbeleeft zijn haal je niets uit je laat enkel maar zien

hoe je zelf bent dan onbeleeft en ongeduldig .

 

@ emtee weet ik veel hoe ze er uit ziet ,

ik weet enkel dat die naam nu in mijn mail stond

en daar voor kreeg ik nooit een naam te zien

toen stond er steeds mvg indoorgarden

u binnentuin specialist .

 

in elk geval al werkte die er al ik kreeg steeds antwoordt op mijn vraag

en redelijk snel eigenlijk daar aan snap ik niet dat jullie geen antwoord krijgen .

mag ook wel als je 5x op een maand wat besteld natuurlijk :spliff: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ doc dat snap ik niet ik krijg telkens een antwoordt weer als ik hen mail .

heb hun nog niet gebeld

 

Dan ga ik dat wel een keer proberen. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@SnC met onbeleeft zijn haal je niets uit je laat enkel maar zien

hoe je zelf bent dan onbeleeft en ongeduldig .

 

Maar even voor de duidelijkheid, een vraag in een mail sturen is niet onbeleefd... geen antwoord krijgen is dat wel.

 

Hangt ook nog af , waarom je geen antwoord krijgt. Als er vakantie is ofzo, geen probleem, server probleemen , geen probleem... geen zin, wel een probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch raar dat ik tijdens de kerst dagen een bestelling aankrijg terwijl ze op vakantie zijn LOL

heb het oudejaars dag aangekregen en is de dag daarvoor verzonden .

maar ze waren op verlof van de 25 december tot 3 januari .

 

ik vind natuurlijk dat ze je trg moeten mailen

maar een lief woord kan nooit kwaad hoor .

 

beste wat je kan doen is begrip tonen voor de situatie maar toch laten weten dat je dringend je spullen nodig hebt . :spliff:

 

indoorgarden doet veel bestellingen en sommige die zijn 9/10 groter dan die dat wij plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites
beste wat je kan doen is begrip tonen voor de situatie maar toch laten weten dat je dringend je spullen nodig hebt . :spliff:

Inderdaad...

 

Voor mij is het nu ook al duidelijker... en ga zeker in de toekomst nog bij hun bestellen, rekeninghoudend met variabele facturen zoals reactie tijd op mails.

 

Ik wacht liever wat langer en dat het minder kost, vanaf dat er wederzijds vertrouwen is en dat is er nu...

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

voorlopig wacht ik al meer als een maand en ze reageren niet op mail.

 

Inderdaad een hele fijne shop jongens <_<

 

De enige shop waar ik nooit problemen mee heb gehad is growshop alien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreemd hoor tuinman, deze shop staat bij mij op 1 :lol:

 

ik zou een beklag in het gasteboek doen, deze word vaak eerder opgemerkt..

bleek uit vorige posts in dit topic <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
voorlopig wacht ik al meer als een maand en ze reageren niet op mail.

 

Inderdaad een hele fijne shop jongens <_<

 

De enige shop waar ik nooit problemen mee heb gehad is growshop alien.

Na een week, heb ik gebeld en dezelfde dag was er nog een oplossing...

 

De reden dat hij mij gaf waarom hij niet reageerde, was omdat er problemen waren met de server, toen antwoorde hij mij met een ander e-mail adres.

 

Ik zou gewoon is bellen... , maar ken je gevoel, leuk is anders...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb na twee weken wachten op mijn pakket gemailed en kreeg ook geen antwoord.

Eens bellen leverde wel direct iets op. Mijn betaling was niet doorgekomen omdat ik op het overschrijvingsformulier het woord 'ordernummer' had toegevoegd aan het cijfernummer. Daarmee herkende hun computer de code van het ordernummer niet.

 

Mijn eigen lompe fout dus!

 

Bellen is dus de boodschap, je wordt direct geholpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand ervaring mee afhalen bij indoor een vriend van me heeft ee bestelling geplaatst en zou deze graag gaan halen maar heeft vandaag gebeld

en kreeg geen reactie en weet ook niet of zijn pakket daar al klaar ligt .

hij heeft dit maandag besteld wanneer zou hij dat kunnen afhalen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

enige optie is keer op keer blijven bellen, smsen en mailen.... anders blijf je vrolijk in de kou staan. (persoonlijke ervaring: uit eens een dreigement, word je een stuk sneller geholpen.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ooit een kapotte evsa gehad, hier zat nog garantie op gelukig. .

maar deze heeft indoorgarden heel snel vervangen.

heb maar 2 dagen zonder evsa gezeten. <_< :lol:

 

bij andere shops zou het eeuwen duren, voordat je eindelijk iets vervangengds terug hebt.

weet ik uit ervaring :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonder dreigement lukt het me ander ook mooi hoor .

ze zeiden het al dat me maat gebeld had voor zijn bestelling

na 5x bellen heeft hij ze aan de lijn gekregen .

 

me maatje daar in tegen die heeft wel zen grote mond opgezet aan de telefoon ,

die zei ik kom uit die buurt en wachten ken ik niet <_<

 

de relais die ik voor mezelf had laten bestellen was niet in stock

en heb ik maar de davin dv 12 in de plaats genomen ,

overmorgen gaat hij zijn pakket ophalen wel een goede service enkel zijn ze erg druk bezig .

het werd vertraagd door mijn relaisbox die er niet was .

maar dat is ook opgelost onder tussen .

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister gebeld en vandaag het pakje ontvangen met wat samples.

Maar dat neemt niet weg dat ik het toch een beetje jammer vond,dat ik er zelf achteraan moest gaan. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het vandaag ontvangt was het gister waarschijnlijk al onderweg.

ook al had je niet gebeld. ??

wel dom dat je zegt dat het door het bellen komt <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar zou ik het in dat telefoontje over hebben gehad?

Niet over het mooie weer van gister...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee jij belde waar je besteling bleef??

terwijl het die dag verzonden is, wat dus ook was gebeurt als je niet belde <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk maar uit voordat je domheid een nieuwe naam geeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat jij wil :lol:

 

ik ga geen maand wachten op een bestelling, loop ik wel over naar een andere shop..

betaal zoiezo pas nadat ik wat heb gehoord, via internet vind ik zoiezo niet de beste methode

 

behalve bij indoorgarden hier blijven me bestellingen razendsnel binnekomen.

soms zelfs al na 1 dag.. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...