DonBone 46 Posted March 6, 2011 je had niet moete mailen kerel geloof me als die dat stuurt ligt het morgen bij jou in je huis .als je nu gemaild had of niet het was aangekomen . in behandeling betekend dat ze het pakket aan het samen stellen zijn en als het 1 item is dat ze het , uit de rek nemen en inpakken en dan gaat het bij verzending klaar liggen . wanneer heb jij die filter net besteld eergisteren? . belletje was wel nodig aangezien ik nog iets moest bijvoegen aan de bestelling, zoals ik al zei ik verwachtte hem op dinsdag of woensdag, als ik het goed heb was het ook woensdag. @superlemon, die 270 euri is dat die vrachtwagen vol van je andere topic? Share this post Link to post Share on other sites
Doc 12 Posted March 6, 2011 @superlemon, die 270 euri is dat die vrachtwagen vol van je andere topic? Share this post Link to post Share on other sites
SuperLemon 0 Posted March 6, 2011 @DonBone, die 270 euro staat voor 14 artikelen, wat ik toch wel veel vind. Neem die 'vrachtwagen' met een korreltje zout. Share this post Link to post Share on other sites
carpe_diem 31 Posted March 6, 2011 Neem die 'vrachtwagen' met een korreltje zout. Share this post Link to post Share on other sites
Mena Muria 1 Posted March 6, 2011 @carpe Denk dat die heinz truck wel meer waard is jaren 50 (colectors item ) Share this post Link to post Share on other sites
pandava 0 Posted March 7, 2011 Ik heb hier ook een bestelling lopen. (1000M3box,T5 setje,fancontroller,filter ect) Een filter was niet meer leverbaar.Kreeg keurig een e-mail met een voorstel voor een alternatief, en na m'n reply met de vraag of er nog extra kosten aan verbonden waren binnen 5 min antwoord. Tot nu toe loopt het zoals het zou moeten. (en nee geen extra kosten) Gr P Share this post Link to post Share on other sites
SuperLemon 0 Posted March 7, 2011 Heb vandaag respons gekregen, alles is in orde, en wordt vandaag nog verzonden. gr Share this post Link to post Share on other sites
Skafz 3 Posted March 8, 2011 Ik had 2 weken geleden bestelling gedaan bij indoorgarden.eu Dit was er na 3 dagen zonder enige bevestiging van betaling of wat dan ook. Wel snel! Maar had graag een betalings bevestiging gehad. Maar alsnog top service! Gr Share this post Link to post Share on other sites
Ihaze 6 Posted March 10, 2011 idd niets mis met indoorgarden! enige nadeel is idd dat je geen bevestegings mail krijgt, maar als je zelf ééntje zend om te vragen hoe het zit krijg je snel reactie. Ook het vermelden waard: had enkel bat guano en bio supermix besteld en kreeg er gratis een volle pot schimmel bij! top! idd niets mis met indoorgarden! enige nadeel is idd dat je geen bevestegings mail krijgt, maar als je zelf ééntje zend om te vragen hoe het zit krijg je snel reactie. Ook het vermelden waard: had enkel bat guano en bio supermix besteld en kreeg er gratis een volle pot schimmel bij! top! Share this post Link to post Share on other sites
DonBone 46 Posted March 10, 2011 dinsdag gemaild, kreeg te horen dat die middag alles de deur uit ging met tnt, dat zou betekenen dat alles er woensdag moet zijn, maar niks, oook geen track and trace gehad, net gemaild, zal vandaag wel horen hoe of wat, btw deze week zat carnaval er tussen in het zuiden van het land Share this post Link to post Share on other sites
DonBone 46 Posted March 10, 2011 grote lol, na mijn email, exact drie minuten er na gaat de deur bel eindelijk mijn verjaarskado binnen Share this post Link to post Share on other sites
g.w 0 Posted March 10, 2011 dinsdag gemaild, kreeg te horen dat die middag alles de deur uit ging met tnt, dat zou betekenen dat alles er woensdag moet zijn, maar niks, oook geen track and trace gehad, net gemaild, zal vandaag wel horen hoe of wat, btw deze week zat carnaval er tussen in het zuiden van het land grote lol, na mijn email, exact drie minuten er na gaat de deur bel eindelijk mijn verjaarskado binnen ik hoop dat dit ook voor mij op gaat heb vorge week zaterdag een bestelling geplaatst maar tot op heden nog niks ontvangen of gehoord ik begon al te twijfelen of het niet een stel oplichters is maar na al deze reacties ben ik toch wat gerust gesteld en ga ik morgen nog een keer proberen te bellen en wacht ik het nog even af tot ik verdere stappen onderneem Share this post Link to post Share on other sites
DonBone 46 Posted March 10, 2011 als je belt neem het nummer op de contact pagina en niet die op de hoofdpagina, die op de hoofdpagina mist namelijk een cijfer. op de contact pagina moet je het nummer in de tekst gebruiken en niet die op het plaatje rechts staat (das dus het foute nummer). mail reageren ze bij mij erg snel op, ik heb gewoon reply gedaan op een order bevestiging Share this post Link to post Share on other sites
g.w 0 Posted March 11, 2011 Geachte heer/mevrouw, De zaden zijn vanmorgen binnen gekomen, uw bestelling staat klaar om opgehaald te worden en zal dan morgen bij u afgeleverd worden. vandaar dat het wat langer duurde ;D Share this post Link to post Share on other sites
g.w 0 Posted March 12, 2011 oke voor het wachten zat er een gratis zak green house organische bodemvoeding van 7.5 kilo bij goede shop mischien jammer dat ze niet meteen even lieten weten dat de zaden nietin huis waren maar al met al goede survice Share this post Link to post Share on other sites
oldschool 7 Posted March 12, 2011 Ik heb op 21/2 een bestelling voor buitenzaadjes geplaatst, tot op vandaag niets ontvangen en ook geen antwoord op mail. Tweede bestelling daar en ook gelijk de laatste... Share this post Link to post Share on other sites
g.w 0 Posted March 12, 2011 //EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen. bedankt voor de mededeling dat je daar de moeite voorheb genomen om te registreren stel je even voor in het topic darvoor je moet ze gewoon beantwoorden op de bevestiging die ze terug sturen ze hebben een overval gehad in die periode mischien is er iets fout gegaan bij hun Share this post Link to post Share on other sites
oldschool 7 Posted March 12, 2011 (edited) //EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen. Ik lees hier al lang mee maar goed dat terzijde. De eerste keer duurde het ook drie weken maar toen die uitleg van inbraak ofzo hier gelezen. Geen probleem, er kan altijd wat zijn, daarom ook nog een tweede keer er besteld. Maar als je geen tijd hebt om op mailtjes te reageren en je klanten in het ongewisse laat... Anno 2011 heb ik daar problemen mee, zeker als andere shops (oa de wiet forum shop) veel klantvriendelijker werken... Edited March 16, 2011 by whazzup Share this post Link to post Share on other sites
oldschool 7 Posted March 16, 2011 (edited) Daarstraks 2x proberen bellen, helaas geen antwoord. Gisteren een nieuw mailtje gestuurd ivm bestelling. Geen idee wat er meer wordt verlangd van de klant, heb ook een reply gedaan op de bestelling dus mijn bestelbonnummer hebben ze zeker... Jammer genoeg heb ik op voorhand betaald. Edited March 16, 2011 by oldschool Share this post Link to post Share on other sites
carpe_diem 31 Posted March 16, 2011 wat verwachten jullie allen nu van een TOP online shop die goedkoop is.... bij en supermarkt waar je zelf de produkten uit de verpakking moet halen en moet wachten op de kassa...komt het ook uit de lengte of breedte.... ...die shop loopt als een trein en als hij alles 100x op voorraad heeft moet A.. zijn magazijn groter worden en B... dat voorfinancieren...en C......moet hij dat doorberekenen aan jullie... ben je dan blij ? my 2 cents...als ik ze had... gr carpie Share this post Link to post Share on other sites
DJP 0 Posted March 16, 2011 zie wat ik niet snap aan de meeste klanten van indoor Indoor is zo snel en goedkoop , en aaltjd laten ze iets weten . als je er al vanuitgaat dat ze je een minuut na je bestelling bellen en zeggen dat ze voor de deur staan , dan bel je beter een escort service als het zo dringend is . voor de rest Geeen Klagen over indoorgarden in tegendeel! Share this post Link to post Share on other sites
Sex' n Combi 5 Posted March 16, 2011 Dingen vast stellen en klagen zijn 2 verschillende dingen... Het is niet omdat ze cadeaus's geven aan iedereen, dat we ineens moeten zwijgen ... En het kan zijn dat het bij de ene beter gaat als bij de andere... wat wel normaal is... Maar elke keer hier iemand iets minder goed schrijft komt iemand anders roepen dat het de beste is, dat stoort me een beetje... want ze zijn niet de beste... dat is geen enkele shop trouwens.... Ik stel me bvb wel vragen waarom ze vanalles gratis geven....? Bij mij nu ook.... al enkele keren, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze zoveel verdienen dat ze ermee beginnen smijten... En qua communictaie krijgen ze van mij een voldoende... er is wel nog wat werk.... maar ik klaag niet dat het soms langer duurt, TOCH.... Ik heb vernomen dat de eigenaar er niet van wil weten om bij de producten te zetten welke op stock en zijn en welke niet... vindt dit helemaal niet transparant en zelf misleidend... Maar voor verzendkosten zijn ze de beste.... qua prijs zitten ze in de top 5.... Share this post Link to post Share on other sites
cannabizznis 35 Posted March 16, 2011 mijn bestelling van 20-09-2010 20:45 is ook eindelijk binnen.. dankje indoorgarden Share this post Link to post Share on other sites
carpe_diem 31 Posted March 16, 2011 Ik stel me bvb wel vragen waarom ze vanalles gratis geven....? Bij mij nu ook.... al enkele keren, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze zoveel verdienen dat ze ermee beginnen smijten... misschien promo materiaal van fabrikanten ?... of hij gebruikt jou pakket als gratis afvalvat... ? sjonge sjongen...krijg je wat zonder te betalen... en dan ga je daar weer wat achter zoeken.. tis nooit goed..... zou je zelf geen shoppie willen.....ik iig niet ben blij dat er nog een paar hun nek zo graag op het hakblok willen leggen... bij mij in de buurt worden shops stuk voor stuk opgerolt en terecht of niet ...gesloten zonder vervanging..... das beleid...wat niet als beleid wordt uitgesproken... gr Carpie Share this post Link to post Share on other sites
Sex' n Combi 5 Posted March 16, 2011 Neen, ik ben niet bezig over promo materiaal... een voorbeeld: ik bestel 5 items, er worden er 4 geleverd (dewelke ik gevraagd had) en 2 andere (die ik niet gevraagd had) Ik krijg nog steeds geen mail van hen... Dus ik stuur hen een mail met de vraag of er een misverstand was... hun antwoord was: neen, dat krijg je erbij.... het andere item wordt later na verzonden... Dus ik antwoord weer, enfin kost dat niet veel voor jullie dat nazenden en die cadeatutjes? Waarop tot op heden nog geen antwoord.... @carpe: kan het misschien zijn dat niet iedereen dezelfde behandeling krijgt in vorm van levertijd...? En ik vraag me inderdaad af waarom ze producten gratis geven, denkend vanuit het oogpunt van een verkoper.... denk je dat hij dat niet moet betalen misschien? Als klant wil ik transparantie over mijn bestelling en die krijg ik daar niet.... een ander positief punt is dat ze niet moeilijk doen als er iets deffect is.... toen waren ze meteen bereid te helpen... Dus ze zijn een goede shop, maar het kan nog beter. Share this post Link to post Share on other sites