Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kristof1234

Iemand ervaring met Indoorgarden.eu ?

Recommended Posts

krijgen "belgen " ook een track en trace

ben er altijd goed behandeld op een x toe

als er een track en trace wordt gestuurd wil ik best er weer bestellen .

heb een hekel aan thuis zitten wachten .

thuis zitten vind ik nog het minste wachten op iets dat niet komt daar heb ik wel een prob mee .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hetzelfde als de kweeshop.eu(dochter bedrijf) allebei ... oplichters,heb spullen besteld een week of anderhalf geleden en nog steeds niks gehoord.

Bij bellen en mailen géén gehoor en toen gaan zoeken en kwam er achter dat indoorgarden hetzelfde bedrijf is maar van hun ook géén reactie.

Heb gelukkig wel het adres van die klootzakken,wacht nog ff af anders ga ik me spullen persoonlijk ophalen bij die maloten.

Gewoon netjes betaald dus wil ook de spullen hebben waar voor ik betaald heb,anders ...geen dreigingen op het forum !!!)

 

 

INDOORGARDEN EN DE KWEEKSHOP ZIJN GROTE ........OPLICHTERS!!!!!!!!!!!!

 

 

MVG BERTUS K

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hoge sferen, goede relaxte houding heb je als je ook op die manier mailt zou ik je ook geen antwoord geven, nieuwe lamp en kap plus ballast, 2 dagen na bestellen in huis plus extraatjes, schaartje aanstekers tips en vloei...nogmaals ik zal wel geluk hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey pik(Andy321) heb bijna twee weken geleden een bestellig gedaan en tot op de dag van vandaag nog niks gehoord maar wel betaald.

Op mailtjes word niet gereageert en ook niet via de telefoon en vind dat nogal schandalig.

Daarbij is indoorgarden een dochter bedrijf van de kweekshop en ook hun kan je met géén mogelijkheid bereiken.

Weet niet of jij zo,n lampekap ben die niet z,n smoel open trekt maar als je het op alle mogelijke manieren heb geprobeert dan lijkt het me logisch dat je pissig word of niet dan.

Blijf er gewoon bij dat het gewoon .... OPLICHTER zijn :huh:

Wacht nog ff af en anders geen dreigementen !!!!!!..... :)

 

 

mvg Bertus k

 

Geen dreigementen of gescheld op het forum, houdt je in of blijf weg !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een rare reactie toch van die Bertus de Brutus. Mieter zo'n man toch van het forum af joh! Dat er een probleem is, dat kan, maar om nu meteen te gaan dreigen lijkt me wat overdreven. Het zal heus wel goed komen, ook diegene die een shop runt is MENS. Ook met die mensen kan wel eens iets aan de hand zijn, snap je dat? Meneer de Brutus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap ik donders goed maar een normaal mens geeft gewoon een berichtje of wat dan ook en zeker na verschillende mailtjes en ingesproken berichten.

En met van het forum afgooien is iets waar jij je helemaal niet mee moet bemoeien daar zijn de mods voor :huh:

 

mvg bertus k (geen brutus :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij leest ons forum zelfs mee :)

 

heb ooit een mail gehad over de onbekende zaden die ik verkondigde in mijn topic

onbekend en bubblegummer

 

die had ik tijdens kerst gekregen en ik wist niet wat het was .

heeft ie men topic gevonden en gemaild via info@indoor.... met het antwoord

dat het NLX was fem .(of dat klopt weet ik niet )

 

maar mailen doet hij wel .

 

ik ga er nu een bestelling plaatsen simpel als die niet aankomt is dit de laatste geweest en ga ik bij mijn nieuwe vertrouwde shop blijven

WF shop dus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola :huh:

 

Brutus! Ik ben wat geschrokken van je boosheid :) Wat ben jij een ..bewerkt door tette, geen dreigementen

 

Dit hoort toch niet op een volwassen forum.

 

Heb je een copy van je mailtje of een mpdrietje van je vragen gericht aan indoorgarden?

De service van indoorgarden is bij mij altijd top geweest, begrijpelijk toch dat ik grote vraagtekens heb bij het lezen van jou bewerkt door tette, geen onbeschoft taalgebruik reactie.

 

Tette

 

Yeah!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bel hem maandag nog maar eens even terug. Dan komt het wel goed.

 

Gr Sammy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had een heel verhaal geschreven maar deze baggerzooi werkt ook als die er zin in heeft(misschien updaten) echt een drama.

als de eigenaar van indoorgarden/de kweekshop ff een mailtje stuurt met tel nr etc zal wel zo netjes zijn.

Ga niet weer herhalen wat ik had geschreven maar het komt er op neer dat ik meerdere keren heb ingesproken mijn tel nr achter gelaten etc etc en totaal géén gehoor niet bij indoor en niet bij kweekshop en niet bij hn trading.

Heb een bevestigingsmail gehad en dat is het enige en is twee weken geleden en de dingen waren noodzakelijk!!!

Vorige keer grote bestelling(rembours) gedaan 2 dagen later binnen en nou kleine order(ideal) nog steeds niks binnen en rest zie boven.

Ga niet zomaar iemand zwart maken maar ging zoeken op het net en vond zat slechte dingen over hun en heb spijt dat ik dat niet eerder heb gezien.

Ben niet zo'n mannetje die zich erbij neerlegt en denkt jammer maar m,n poen pleite zo werkt dat niet bij mij.

Als hun MENSELIJK waren hadden ze gewoon een belletje gegeven of terug gemaild of wat dan ook maar totaal géén respons en dan noem jij wat ik doe onmenselijk,zeker een kennis van die tent!!!

Laat het hier lekker bij heb je nog commentaar doe het per pb(lees ik toch niet) ik beveel hun echt niemand aan en zal dat zeker niet onder stoelen of banken steken en gewoon zeggen waar het op staat :)

 

 

mvg Bertus k

 

@Sammy,ik zal hem bellen na het weekend :huh:

 

 

mvg Bertus k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wooh wat een hoge druk gebied zeg hoop dat deze lieve image je wat relaxte stemming geeft.

 

lieveheersb_parend.jpg

 

 

/zODd

PS, denk om je hart hé.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik verbaas me over de houdbaarheid van dit topic :)

12 pagina's :huh:

Ik ken kweektopics met minder post's.

Wordt tijd om te zorgen dat de klachtenafhandeling niet meer op het forum gebeurt.

Mischien een klanten forum op de desbetreffende site zou zeker voor meer rust zorgen.

Ik vind dit maar een vreemd topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb er drie dagen geleden nog een bestelling gedaan, verwacht hem morgen ochtend of maandag...zo niet dan volgende week zaterdag meenemen, moet er toch nog ff langs voor een grotere bestelling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk wel om m'n hart hoor wees daar maar niet bang voor,het gaat om de manier hoe er met mensen word omgegaan.

De ene pikt dit soort dingen wel en een ander niet ben nou niet iemand die hier van gediend is.

Heb het op alle mogelijke en nette manieren proberen op te lossen en tja dan maar zo.

Maar laat ik het zo zeggen,ik wil jullie reactie wel eens zien als dat bij jezelf gebeurd dan lul je ook anders :)

Voor de rest ontopic graag,ik bel sammy maandag en dan zien we wel weer verder ja toch.

Dus vervuil dit topic niet meer verder,m,n excuses voor m'n uitlatingen gericht aan de mods.

 

 

 

mvg Bertus k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is helemaal niet zo vreemd dat dit topic nog steeds actief is. Dat heeft met belangen te maken. Sannie zelf riep ergens in dit of een ander topic over Indoorgarden nog dat Growdiscounter ook van dezelfde eigenaar is, terwijl dit allang niet meer zo is. Verder vergat hij ook niet te vermelden dat iedereen vooral bij WF shop moet bestellen, want daar zou alles wel perfect zijn. Op Jointje Draaien & andere fora noemen ze Sannie "Herma-Sannie". Het is allemaal niet zo moeilijk te begrijpen als je een beetje nadenkt. Iedereen denkt aan zichzelf en zijn/haar eigen belangen. Pas geleden was er een topic over mijn shop en daar heb ik ook zelf moeten vragen om het te sluiten, omdat het anders gewoon maar doorgaat en zo een zaak een hoop schade toebrengen met dat gezever. Die moderators moeten veel eerder ingrijpen, zeker als er dreigementen over en weer vliegen.

 

Gr Sammy

 

EDIT: @in hogere sferen: Ho even, ik ben niet van Indoorgarden, dus mij ga je niet bellen, maar ik bedoelde bel maandag gewoon naar het nummer van Indoorgarden. Je zult dan wel gehoor krijgen verwacht ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het verkeerd geformuleerd en bedoel jouw dus niet Sammy mijn excuses voor het misverstand.

Wat betrefd de zaadjes van sannie,ik bestel al langere tijd zaden en de laatste vijf keer fem zaadjes en niks géén herma,s of dergelijke.

Hoef niemand zwart te maken want schiet daar niks mee op maar wou wel ff m'n mening geven ook al had ik het wat netter kunnen formuleren.

Indoorgarden en kweekshop zijn één,van de andere growshops interreseert me dat niet heb met hun geen zaken gedaan.

Bestel in het vervolg bij de wietshop lees daar meer dan goeds over en lijkt me een verstandige keuze.

Wat iedereen ook lult over een growshop of wat dan ook zegt mij helemaal niks ben géén kudde dier en zeg géén ja en amen maar trek m'n eigen conclussie en heb het dit keer verkeerd ingeschat.(tot nog toe)

 

 

mvg Bertus k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geeft niks :) Ik bedoelde ook niet dat Sannie kutzaden verkoopt, ik bedoelde duidelijk te maken dat ieder forum zijn eigen waar aanprijst, meer niet.

 

En verder bemoei ik me niet meer met dit topic. Het gaat me een beetje aan het hart, omdat ik de jongen van IG persoonlijk goed ken. Maar ik laat het verder voor wat het is.

 

Gr Sam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat dat een mooie coclusie is.

Word tijd om hier een slotje op te gooien.

Nieuwe klachten nieuwe topics. :huh:

 

:)

 

En maar rustig wachten op een moderator.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...