Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Misschien kijk ik niet goed, maar de enige verkleuring die ik zie is van de tmv

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff dezelfde fancontroller heeft weer een kapotte zekering, morgen ff omruilen voor een andere want dit werkt niet. gelukkig dat ik van de week die andere fancontroller erbij heb gezet, zodat er in ieder geval 1 x 4250 op max blijft afzuigen. dus nu was het max 36 geweest vannacht. erg jammer allemaal, maar wat doe je eraan.. overmacht..

 

planten zijn er overigens niet slechter van geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar lampen uit doen zou niet verkeerd zijn... Voor een dag al is t week.. zou zonde zijn van je mooie planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom? ;)

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom? ;)

 

GrR

 

 

Temprathuur van max 36.... Beetje te..

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwaaaaaa!

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhmz dat is zonde van je fancontroller, er zal zeker iets mis zijn met dat dingetje :)

 

Maar de temp van 36 zal idd geen probleem geven he, ik heb nu in een ander kastje ook al de 37 aangetikt,

nou en ze gaan nog harder dan in de ruimtes met 28-29 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks....ik wou t al niet zeggen ;)

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach als je m'n topic gelezen hebt kun je zien dat zelfs 52 graden NIKS heeft gedaan met de planten. je hoort mij niet zeggen dat het goed is zo'n hoge temperatuur, maar het viel mij 100% mee. sterke planten kunnen een hoop hebben. de 1e keer dat de zekering klapte had ik zoiets van "kan gebeuren" maar een 2e keer is natuurlijk niet acceptabel en zal morgen zeker een andere halen. garantie he..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch twijfel ik of het aan de controller ligt. Kun je niet meten hoeveel ampere er door je box wordt afgenomen bij het aanlopen? bij mij lag het ook niet aan de controller.

Ik wil je alleen een extra ritje GS besparen ;)

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ergens anders dezelfde hangen, NOOIT problemen mee gehad, deze heeft een 12 amp zekering met 2 x 4250 erop, en de zekering klapt, nu 1 x 4250 op half vermogen en een 10 amp zekering erin, en hij klapt weer. de 8 amp fancontroller blijft het gewoon doen. ik heb wel verder gekeken dan "wat een kutding, zekering kapot, mag niet, kan niet, ik moet nieuwe" maar het kan alleen maar aan de fancontroller zelf liggen. en zoiezo komen er ernstig veel fancontrollers terug naar de winkel omdat ze kapot gaan, dus dit is niets aparts ofzo, maar wel erg lullig dat zo'n apparaat ermee kapt, als ik 4 weken verder was en hij kapte ermee dan was ik m'n hok kwijt geweest.

 

 

ritje gs besparen? kom er ook vaak voor de gezelligheid dus dat interesseert me niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees is altijd die gast in de GS waarvan je denkt........

 

In elke GS zit wel zo'n type ;)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij misschien wel.. maar ik vind het wel fijn om buiten wietforum om veel mensen te spreken die weten waar ze over praten, niet alleen gs eigenaar zelf maar ook andere klanten, leveranciers etc.

 

edit hahahaha Schenkie, ik snap zeker wat je bedoeld, ken veel growshops en ook de mensen die er werken, maar met 98% wil ik mezelf niet vergelijken. sjappies met grootpraat, nee ik bedoel mensen met gezond verstand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met alle respect hoor maar als je gezond verstand hebt zit je niet in een GS.

Is de nr 1 te mijden plek als kweker en er zijn trouwens maar weinig shops

waar mensen werken die echt verstand hebben van kweken i.p.v. de

standaard bullshit praatjes die je overal hoort. Ik ben er nog maar een paar

tegen gekomen en kweek immidels al een aantal jaartjes.

 

 

Zou ik jouw een tip geven... beter is het zelf om helemaal met niemand te

erover te praten, ja hier op het forum maar dit is anoniem. Of wil je eindigen

als al die andere knakkers met niks in hun zak en een toren hoge boete.

 

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

speak 4 yourself.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook ik kom regelmatig bij de GS voor een bakkie. als je nadenkt waar je je auto neerzet. is het geen probbleem vind ik.. ze kunnen niet aan je hoofd zien wie je bent en waar je woonnt.

 

@ amnees: wat een temp 52 graden zomers kan het bij mij ook oplopen en ik vond 35 a 36 al veel en vind het spannend worden nu maak ik me de volgende keer geen zorgen meer hahaha. Het staat er trouwens mooi bij blijf je volgen maar schrijf bijna nooit wat een stille genieter ;)

 

 

Groetjessssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kutbende toch weer met die kutfancontroler, daar zakt mijn broek vanaf! Je mag lijen dat je goed spul koopt en nog gaat het kapot.

 

dan zou ik altijd een fancontroler achter de hand houden voor het geval die weer klapt of iig een paar zekeringen op voorraad!

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ gezat, was maar 1 nachtje he, en je hoort mij niet zeggen dat elke plant er tegen kan. m'n vriendin is ook een stille genieter, maar pas NA de oogst ;)

 

 

@ cannabusiness, een achter de hand houden is wel slim, mjah normaal gaat een fancontroller niet zo snel stuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zojuist een nieuwe fancontroller meegekregen, hopen dat die het langer volhoud. ze zuipen nu zo'n 400 cc per dag, dus dat gaat lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeyyy mensen, kwam plots in mij op, ;)

meschien wordt de panne veroorzaakt door te hoge luchtvochtigheid

voor tijdens tijdens & na hij in bedrijf is geweest.

hoge (of juist heel lage) themp en electriche toestellen,

hebben mij al meer dan eens plotse "pannes" opgeleverd. :)

 

en jongens, dan gaat het vrij snel fout. ;)

(waren andere toestellen dan gebruikt voor teelt van, soit)

 

normaal staat bij elektriche/ eletronische toestellen

vermeld in welk gebied, de temp waar het toestel in kan werken.

 

zo van "niet gebruiken onder de -8° en boven de 70° (bv).

bij lv beperken de meeste manuals zich bij tot "niet" gebruiken in vochtige omgevingen.

maar nog eens zo'n temp 1 x in je hok is totaaaaaaaal verwaarloosbaar.

devlaming. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb normaal fancontroller in de ruimte hangen, 100% LV maakt nog niks uit, ding blijft het toch wel jaar na jaar doen, nu hangt ie erbuiten en de LV is daar veeeel lager, en hij kapt ermee, dus dat ligt niet aan de LV

Share this post


Link to post
Share on other sites

En? alle lampen weer aan?

hoe staan ze erbij?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga 'm straks weer ophangen, denk dat ik de lampen allemaal aan zet, dan zie ik morgen wel wat de max temp was. het is nu niet zo heel erg warm buiten dus dat moet wel lukken. de planten blijven er hetzelfde uitzien, alleen de toppen groeien, de groei is er al een weekje uit, vraag me af of ik nog een keer zou spoelen tussendoor, omdat ze zo lekker gaan ben ik bang het te verneuken met een beurtje zonder voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spoelen op plagron aarde?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...