Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ik weet zeker dat het een reactie is die niet aanvallend bedoeld is, de reactie is geplaatst om je te helpen.

De reactie van amnees verwijst je om na je eigen handelen te kijken omdat je wellicht wat fout hebt gedaan.

 

Dat je dit beledigend opvat begrijp ik niet, leer van je fouten en van de ervaringen van anderen.

 

Greetz.

 

je heb gelijk.

 

Kijk ook s bij andere reacties van een ieder. Dit geld eigelijk voor een ieder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal straks even uitgebreider reageren, weet niet wat er ondertussen gebeurt is hiero. zie een .-tje staan dus neem aan dat daar iets gezegd is waar iemand spijt van heeft? anders pm even, als het iets met afgunst te maken heeft hoef je me niet te pm'en. als ik van iedereen die er niet tegen kan dat ik er een berg heb staan een pm moet ontvangen dan zou m'n inbox zo vol zitten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ oriental-smoking, we zullen eerst eens wat topjes kweken voordat we raden hoeveel er vanaf komt. ik tel per pot 25 gram, alles daarboven is mooi meegenomen.

 

@ 1eklaswietjunk, 't leven van een wietteler gaat niet over rozen (anders hadden ze 't wel rozenteler genoemd)

 

@ chriet, kan ze idd niet weghalen ofzo, als ik daar ruimte voor had stond die ook wel vol :)

 

@ cannabusiness, you read my mind..

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 gram per plant?! Zo en laten we zeggen dat je er een stuk of 60 à 80 hebt, dan heb je een totaal opbrengst van ongeveer 1500 gram voor eigen (nadruk eigen) gebruik. Daar ben je wel een paar jaartjes zoet mee! Lekkâh man!

 

Mahalo,

 

OS

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik tel per pot 25 gram

 

0.69 gram/watt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
0.69 gram/watt :)

 

0,67 gram/watt, maar ik heb nu alweer 3 lampen uit een paar dagen, wissel dit af met andere lampen, afzuiger staat te hard te loeien om de temp onder controle te houden, dus met 3 lampen minder, en met 25 gram per plant zou ik dan op 0,83 gram/watt zitten. zolang ik er niet onder kom ben ik tevreden.

 

@ oriental, stuk of 60 tot 80 per hoek ja :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 19 bloei, dag 9 zichtbare bloei

 

handjes in de broeken

 

gallery_25783_10210_597690.jpg

gallery_25783_10210_4501701.jpg

gallery_25783_10210_1022869.jpg

gallery_25783_10210_4013288.jpg

gallery_25783_10210_1323124.jpg

gallery_25783_10210_76057.jpg

gallery_25783_10210_3223159.jpg

 

en handjes uit de broeken...

 

 

 

kwa voeding ben ik er ook uit wat ik nu precies ga geven de rest van de kweek(werd tijd)

 

basisvoeding:

Hypro a+b

 

en aptus:

 

P-Boost

K-Boost

Humic-Blast

Fulvic-Blast

regulator

 

en heb system clean gekocht om het pe-spul en de rayjets schoon te houden.

 

hoop dat hypro gewoon de ca/mg boost onnodig maakt zodat ik die niet hoef te kopen. de toppen mogen van mij wel wat harder de hoogte in, of ben ik gewoon ongeduldig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zozo je hebt een mooi veldje ter beschikking :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zo naar je planten kijk en naar de top opbouw denk ik niet dat je de

25 gram de plant gaat halen zou het wat meer naar beneden afstellen rond

de 20 gram zou mijn inziens wat realistischer zijn. Er van uitgaand dat je ze

gewoon de normale tijdspanne laat staan. Planten zien er verder wel goed

uit mooi donker groen en bladeren hebben gezonde stand. Wel her en der

wat paarse steeltjes.

 

Hoe gaat het met de ongedierte bestrijding? Ben je ze de baas?

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rodney, 25 gram, daar zat ik normaal al op bij m'n ex-hok, en die zagen er echt een stuk minder goed uit! als ik maar op 19 gram kom met deze setup en voeding en mijn eigen nauwlettende blik op de gang van zaken dan ruim ik m'n tentje op en ga ik een andere hobby zoeken. iets meer vertrouwen rodney :)

 

de spint, heb ze nog steeds onder controle, maar ben wel alert, als je 5 dagen niet op let zitten je toppen helemaal vol met webben

 

linkje

 

just kiddin' heb geen spint meer kunnen ontdekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muwah weet je wat het is amnees als je een hok start kan je nooit voorspellen hoeveel er van af komt

dit ligt aan ontzettend veel factoren. Als je bij voorbaat uit gaat van een oogst van 0.83 gr/w

is de kans groot dat je een teleurstelling krijgt. Vandaar is het gewoon slimmer om het naar beneden

af te stellen 0.60-0.65 gr/w is daar in veel realistischer. Pas na je eerste oogst kun je mijn inziens een

norm aan het resultaat van je oogsten gaan stellen. Je hebt in een geval een ding goed gedaan en dat

is je hok barstens vol planten zetten dit kan een hoop schelen in extra opbrengst. Een makkelijk looppad

is makkelijk maar kost geld tenslotte.

 

Ik gun je meer hoor dat is het niet maar na een aantal jaren kweken weet ik hoe het kan gaan met hokken.

 

keep up the good work m8!

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik met je eens rodney, maar zit er echt bovenop, weet waar ik op moet letten, om nog maar even op die spint terug te komen, als ik daar niet bovenop had gezeten en zoiets had van "ach het zijn er maar een paar, laat ze lekker zitten" dan was het blad nu al helemaal aangetast. en zo probeer ik elk mogelijk probleem voor te zijn.. maruh nu we toch aan het gokken zijn, ook hier mag iedereen vrijwillig gokken, ik houd de gokjes wel bij, en je mag maar 1 keer gokken :) rodney 0,65 gram/watt, met 3 lampen minder is dat 5850 gram, noteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een wasmachine

 

gokkers: rodney 5850 gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

7200. wel de lampen weer aanzetten.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites
7200. wel de lampen weer aanzetten.

 

GrR

 

als ze meer licht beter vinden dan een lekker klimaatje, dan koos ik er wel voor om de lampen aan te laten, ach het hangt vooral van de warmte buiten af wat ik doe.. heb elders een complete rij lampen weggehaald in week 4 bloei, wel met links en rechts nog een rij lampen, maar degene die nu niet meer onder de lamp staan en enkel links en rechts op 1 meter afstand licht krijgen daar zitten de grootste toppen tussen.. toch apart.

 

7200 staat genoteerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo wat ben ik een partij teleurgesteld zeg :) ik denk dat ik net met de hakken over de sloot een kilotje haal met 3x600watt dat is een tegenvaller, aan de andere kant mag ik nog tevreden zijn ook met hoe ik ze behandeld heb.

Toppen zijn ook niet zo heel mooi compact.. wel compact maar net niet de compactheid die gewenst is.

 

volgende run direct 12/12, 25 stekken op een meter 7,5L bakken en knallen maar.. Ik ga de GHE floranova voeding proberen want het moet goed spul wezen.

 

MAAAAAAARRRRRR!!!! :)

 

als we gaan gokken doe ik ook een gokje want die wasmachine kan ik wel gebruiken haha :)

 

je hebt 18m² staan met pp's ik zeg 8666 gram :) laat de duivel maar dansuuuhhhh :P

 

Greetz

 

ps.

 

als ze meer licht beter vinden dan een lekker klimaatje, dan koos ik er wel voor om de lampen aan te laten, ach het hangt vooral van de warmte buiten af wat ik doe.. heb elders een complete rij lampen weggehaald in week 4 bloei, wel met links en rechts nog een rij lampen, maar degene die nu niet meer onder de lamp staan en enkel links en rechts op 1 meter afstand licht krijgen daar zitten de grootste toppen tussen.. toch apart.

 

laat ik nu hetzelfde ondervonden hebben.. een achterblijver zoals eerder gezegd heeft de grootste toppen en is de kleinste plant die het verste van de lampen af staat.. Warmte speelt dus wel degelijk een rol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

22gr per plant gemiddeld.... met de hakken over de sloot dan he :P

Zie maar eens tot week 7 alles groen te houden :)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CB

 

ik zei het je toch maar jij was eigenwijs.

 

@amnees

 

Wasmachine zeg je, hahaha kom maar op met dat ding ken je brainiac nog van tv?

ga dat ding opblazen hoop dat ik win.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep en de 2e plaats is een servies, de 3e plaats een messenset. als de eerste 3 de prijs komen afhalen gaan we gezamenlijk de messenset en het servies in de wasmachine zetten in een weiland hier achter, heb nog wel wat springstof liggen hier, gaan we lachen, camera erbij, en braniacen in de achtertuin. doen we ook meteen "lekker langzaam" camerateam uitnodigen, komt goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg 6391 gram. Heb net leuk rekensommetje gedaan (zit al de hele avond aan wis.) dus hopelijk beetje betrouwbaar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rodney

 

Ik had geen keus ik kon mezelf ook niet permiteren dat er houtstof van de deur in de toppen zou vliegen

Ik heb de lampen +/- 30 uur uit gelaten voor het knippen en het lijkt me niet echt denderend veel goeds te hebben gedaan.. het leek wel alsof ze terug in de groei hebben willen gaan ofzo heel vaag.

En de wortels zeer slecht ontwikkeld ik kan de grond zo weer gebruiken geen kluit niks alleen enkele uitschietertjes naar de zijkantik, sta er versteld van dat er nog steeds best redelijke toppen vanaf komen met dit ramzalige wortelstelsel wat ik had, wat ik dus makkelijk had kunnen hebben als ik een volop bewortelde bak had.

zal ook wel deels aan de grond hebben gelegen het was namelijk de atami, toch maar weer terug naar de plagron growmix dat is gewoon een fijn grondje.

 

Ik ga het klimaat fiksen. Nu met lampen aan wilik het maximaal 29 graden hebben en met lampen uit wil ik niet onder de 22 graden komen.

 

vermoeiende ronde door alle ellende proberen recht te zetten maar ter vergeefs, Ik hoop dat amnees het er beter vanaf brengt. Ik laat jullie weten wat het eindgewicht is geworden.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
laat ik nu hetzelfde ondervonden hebben.. een achterblijver zoals eerder gezegd heeft de grootste toppen en is de kleinste plant die het verste van de lampen af staat.. Warmte speelt dus wel degelijk een rol.

 

Niet mee eens, je klimaat speelt een enorme rol. Je kan daar niet alleen de warmte de schuld van geven. Wat was de RH% dan bij die planten die ver van de lampen afstonden? Of je bladtemperatuur de laatste uren van de dag.

Je kunt beter anders denken, het is niet de plant die het verste afstaat die het het beste doet met de grootste toppen! Het zijn de planten die dicht bij je lamp staan die het slecht doen. Hoe komt dat? :)

 

@Amnees, Zoals ik al eerder zei, doe die lampen aan en zorg dat dan je klimaat in orde is.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...