Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Mooi verslag Amnees, duidelijk iemand met verstand van zaken! Veel succes met de afbloei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien stomme vraag, maar hoeveel lampen zijn er nu aan? of wissel je nog steeds?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

15, ik wissel ze elke dag af. max temp zit nu rond de 31 graden met lampen aan. heb de fancontrollers op max90% staan. eerder was dit haast niet te doen ivm geluidsoverlast, maar heb het trapgat nu geisoleerd zodat het geluid gedempt word. volgende ronde ga ik de slang van afzuiger naar trapgat verlengen en er een krul in leggen zodat het geluid een stuk minder word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE:

 

dag 37 12/12

dag 27 bloei

 

14 lampen aan momenteel

temp min/max 22/31

LV min/max 15/50

momenteel gaat er elke 2 dagen een 300Liter vat doorheen, dus gemiddeld 500cc per dag per dame.

 

gallery_25783_10210_4106053.jpg

gallery_25783_10210_1580896.jpg

gallery_25783_10210_1947391.jpg

gallery_25783_10210_2178488.jpg

gallery_25783_10210_826136.jpg

gallery_25783_10210_4513222.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er netjes uit kerel, op wat gele blaadjes na B)

 

maar dit wordt een lekker knip klusje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep vind het idd ook wel jammer dat de onderste blaadjes afsterven, gewoon lichttekort, bovenin is haast alles groen op de TMV bladeren na.

 

knippen is altijd gezellig, hoe langer hoe beter, de dames mogen boven de 30gr in bikini komen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik kijk er altijd tegen op, vooral met de fluffy shit.

Ik heb een tijd geleden idem dito aantal sletten gehad waarbij ik de eerste serie de kleine topjes meepakte,

maar langzamer had verdwenen ze toch in de afdeling kliko ;)

 

de cannacutter vermaalde alles en tja me afnemer wilt geen knipafval dus tja.... en je heb toch gauw een kilo afval !

 

maar dames in bikini´s B) via welk uitzendbureau heb je die :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

van de plaatselijke kapsalon

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit amnees. Overigens, waarom heb je niet gedieft? Scheelt een hoop fluffy troep met knippen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jackterror

Bak aan bak voor maximailisatie oppervlak hoe wil je dan bij de planten komen om te dieven ?

over de bakken heen lopen?

 

@amnees

Ziet er mooi uit dat veldje zo en vd fluff kun je goede ice hash maken, gewoon vd takken afratsen niet moeilijk doen, ice'n die hap.

 

En die dames vd kapsaolon zijn naast de beste, vaak ook de lekkerste als ze niet zo'n opmaakpop kop heeft

toppen hebben "roze gloed" --> ja sorry, me knipster is nogal gek op rougé B) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

paar potten eruit halen en er door heen lopen? overigens, die tent kan aan de meeste zijkanten toch gewoon open?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de lampen hangen 60 cm van de toppen af, op de foto lijkt dat inderdaad hoger.

 

tja waarom niet dieven, waarom niet toppen, waarom niet fimmen, waarom geen scrog..

 

allemaal keuzes en afwegingen. als ik een paar gram fluf per plant heb is dat al snel een halve Kg in totaal, dit gaat er gewoon bij en word naderhand eruit gezeeft. ideaal voor voorgedraaide jointjes in de shop. 't is wat minder waard (letterlijk en figuurlijk) maar liever wel erbij dan niet.

 

ik had overigens de grootste bladeren bij de voorste planten weggehaald, zo'n 4 a 5 per plant, maar dat heeft eigenlijk ook weinig zin gehad want die planten zien er onderin niet anders uit dan andere planten.

 

volgende ronde zoiezo een paar dagen korter voorgroeien, puntje van verbetering B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe kan je daar nu dieven? kom je toch niet bij?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe kan je daar nu dieven? kom je toch niet bij?

 

GrR

 

 

zou dan moeten gebeuren als het nog niet dichtgegroeid is, ik kwam er tot week 1 12/12 nog wel doorheen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd, maar ik kan dan nog niet zien of/en wat ik moet dieven. Zomaar de onderste takjes wegknippen lijkt me geen goed plan. Bij zo'n veld, zou ik het ook niet gedaan hebben.

 

Ik knip dan met de snoeischaar de onderste 1/3 weg en knip dat niet. Kun je beter iemand blij mee maken die niet veel heeft. B)

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het enige verschil is dat je dan geen fluffy spul onderin hebt, dan maakt het ook niet veel uit. beter achteraf kijken of het niks is als op voorhand al 1/3 wegknippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel ook achteraf, bij het knippen dus 1/3 wegknippen. Bij dieven is het idee eigenlijk om meer opbrengst bovenin te krijgen, maar dat lukt alleen als er onderin echt te weinig licht komt. Moeilijk te voorspellen.

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieven is ook een proces dat met hormonen te maken heeft, niet alleen met licht.

 

Er zijn meer redenen waarom de onderste takjes niet interessant zouden zijn.

 

1/3 vind ik dan weer veel hoor! Als 1/3 van je plant fluf is doe je iets fout. De kleinste topjes die aan m'n planten zitten zijn altijd 1 joint, de rest snoei ik weg... In week 4 ofzo.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kees, dan ben jij vast blij met die onderste 1/3.

 

gallery_10428_9781_242048.jpg

1/3 van de plant, het onderste stukje dus. Als je een echt groot veld hebt, ga je dat echt niet knippen. Kost te veel geld/tijd/risico. Als je maar een paar plantjes hebt natuurlijk wel.

 

Leg eens uit van die hormonen, ben ik gek op. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat hij bedoeld dat er een bepaalde hoeveelheid hormonen word aangemaakt die nodig zijn voor het bloeien.

En die dan als je niet dieft naar het verkeerde deel van de plant worden getransporteerd waar ze eigenlijk niet echt

nodig zijn. Wat betreft dieven mijn inziens is er niet echt een klinkklaar bewijs dat het een hogere opbrengst opleverd.

Maar het heeft wel andere nuttige functies waaronder verbetering van luchtcirculatie en ongedierte preventie etc etc.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Amnees,

 

how are things going.........................??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mustang,

 

beetje zoals 2 dagen geleden alleen dan 2 dagen verder.. de toppen groeien gestaag verder in de breedte, kan niet wachten tot ze gaan knallen, maar dat zal niet lang meer duren.. heb overigens wel spint gevonden, 2 weken niet spuiten en ze zijn weer zichtbaar B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respect voor je opstelling en kweek! Ga deze zeker in de gaten houden verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE:

 

dag 40 12/12

dag 30 bloei

 

gister een 300 Liter vat aangemaakt met:

 

45 mL regulator

150mL P-boost

150mL K-boost

1100mL hypro A

1100mL hypro B

90mL Fulvic blast

200mL Green sensation

 

dat resulteert in ec 2.60, ph 6,0.

 

dat was de laatste keer met P-boost, dus die komt de volgende beurt te vervallen.

ph is wat laag, de voeding verlaagt de ph zo erg dat ik haast ph+ nodig heb, maar de volgende dag heeft m'n vat een ec van 2,5 dus als ik dat geef zal de gemiddelde ph 6,2 zijn.. goed genoeg dus. erg apart overigens, heb geen bladeren met spint kunnen vinden terwijl ik er een paar dagen geleden wel 1 vond waar wat eitjes op lagen..

 

 

gallery_25783_10210_4487958.jpg

gallery_25783_10210_4998742.jpg

gallery_25783_10210_4574769.jpg

gallery_25783_10210_2856160.jpg

gallery_25783_10210_60393.jpg

 

wat zal ik met de ec doen? nog ff doorgaan met deze hoge ec(nog geen verbrande puntjes zichtbaar) of nu al gaan minderen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...