Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

Test fem. Cheeseberryhaze van Sannie en Eskobar

Recommended Posts

wow, dat ziet er heerlijk uit. en mooi gescrogt ook.

 

ik denk dat het wel goed komt met je planten, ik heb zelf ook een keer de lamp wat langer aan laten staan bij een kweekje en ze schoten niet meteen terug in de groei, ook geen herma's ofzo.

 

veel succes!,

 

groeten northernlight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Smokey,

een keer te lang licht, dat moet kunnen.

De planten gaan hiervan niet reveggen,

maar misschien nog een centimeter of 10 extra groeien <_<

 

(Volgens mij gebeurt er niets!)

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Northernlight en Torsten thanks voor jullie snelle reactie :huh:

Het was even een stom foutje maar zo te horen kan dat ene foutje nog wel meevallen pffff

Moet er niet aan denken dat die planten nogeens 25cm gaan groeien <_<

In dat geval zou ik m'n afzuiger en filter eruit moeten slopen en die naar buiten verplaatsen, hmmmm..... geen goed plan denk ik, gaat een beetje teveel herrie maken in m'n schuurtje en zal je zeker buiten gaan horen en willen alle buren met me meeroken :smoke (of krijg de politie aan de deur)

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er goed uit. <_<

Ik denk ook dat die paar uurtjes licht niet echt gaan uitmaken. :smoke

 

Succes

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Doc thanks voor je reactie, gaat nog steeds lekker he op de humboldt??

Ik heb voor overmorgen weer wat nieuwe flessen voeding aangemaakt dus begin ik met week 6 van mijn aangepaste schema:

Op basis van 2ltr kraanwater

3,5 ml bloom

1 ml deuce deuce

1,5 ml Honey es

 

Ik zit nog steeds onder de waardes wat Humboldt aangeeft en zal het langzaam gaan opvoeren, heb jij trouwens ook een soort bio-booster van Humboldt??

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij gaat lekker hier. En die groei is echt onvoorstelbaar, heb zelf geen ervaring met haze-soortjes maar moet zegge dat deze cheeseberry haze er aantrekkelijk uitziet :smoke Wellicht een idee voor een kweekje na deze zomer.

Jammer dat je de lamp die ene keer te lang aan gelaten, zoals iedereen al zegt kan dit geen kwaad als dit maar 1 keer gebeurt. Wat voor grond heb jij eigenlijk?

 

Verder hou ze groen en laag :huh:

 

Grtz SoftIce <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi smokey :huh:

 

Dat zijn een boel groene topjes, fantastisch gemaakt die kast.

Je hebt die voeding goed onder controle. Erg groen :smoke heb ze ook net besteld die kaashaas.

 

dentette

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Softice thanks voor je reactie man <_<

Ik heb 50 ltr goldlabel specialmix aangemengt met een doosje mica maximum en daarop een laag lightmix zodat de zaailingen niet direct in een te zware grond zitten en heb daar vervolgens nog 7 buffertabs in gedaan...

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof dat de Deuce Deuce de bio booster is.

Normaal zitten er ook suikers bij een booster maar daarvoor heb je natuurlijk de Humboldt Honey.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc: We zullen zien man <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

42 dgn 12/12

 

Hey Allemaal

 

Ik heb eerlijk gezegd erg weinig te melden vandaag, alleen dat het erg goed gaat en dat ik niets te mopperen heb.

Zit alleen nog met een afzuiger die op dit moment volle toeren draait omdat de fancontroller stuk is, maar doc heeft inmiddels al een nieuwe voor me besteld dus een 10 voor de service :verrygood

 

gallery_13095_9402_3928562.jpg

 

gallery_13095_9402_2073898.jpg

 

gallery_13095_9402_4724490.jpg

 

gallery_13095_9402_1026429.jpg

 

gallery_13095_9402_471838.jpg

 

gallery_13095_9402_3610108.jpg

 

gallery_13095_9402_3023656.jpg

 

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volle boel daar hihi ;) , jouw ventilator soms ook al ongewild als cannacutter ingezet :verrygood ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das inderdaad een paar keer gebeurt :verrygood Zie hier een foto van een paar posts terug

gallery_13095_9402_2137815.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej B!

Alles lekker bij je zo te zien..

OMG wat zijn ze nog lang geworden..

Heb je uberhaupt nog wat ruimte over of zie ik het goed dat je hem tegen je filter aan hebt hangen..?

Miischien een idee om de filter uit je hok te halen en de lucht door je filter heen te blazen ipv te zuigen??

Hoe is het met de topvorming? begint het lekker op dreef te komen?

Succes nog man!

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites
OMG wat zijn ze nog lang geworden..

Luisterd er dan niemand....

Ze groeien nogal :verrygood

 

@ Smokey, ze gaan goed man!

Pas op, als de bloei er goed inkomt gaan de toppen nog wat strekken (geen gekheid).

Beetje buigen en je bent home safe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Thommytt: Op dit moment heb ik geeeen ruimte meer over, m'n lampenkap hangt net niet tegen m'n afzuiger.

Maak me trouwens niet druk over de warmte van de kap tov de afzuiger, want ik leg namelijk regelmatig m'n hand op de kap ;)

Ik heb nog een paar opties over mocht ik temperatuur problemen krijgen:

A: Ik kan m'n lampenkap een stukje naar rechts verplaatsen (heb 2 extra haakjes opgehangen) zodat de lamp een klein stukje omhoog kan.

B: In het allerergste geval (wat ik eerlijk niet verwacht) zal ik m'n afzuiger en filter eruit halen en buiten m'n hok plaatsen zodat ik nog een hele hoop speling heb, met als gevolg dat ik teveel herrie ga produceren :verrygood

 

De topvorming komt nu lekker op gang, niet zo snel als bij m'n vorige kweekjes maar dat komt natuurlijk dat de bloei ook vrij laat is begonnen en de planten vrij lang zijn gaan doorgroeien...

 

@Koi: Thanks voor de tip en zal het in de gaten houden, mocht het uit de klauwen lopen heb ik altijd nog optie A en B ( zie hierboven )

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit hier. Zolang je toppen niet verbranden onder de lamp hoef je je nergens zorgen om te maken. En net wat je zegt je kan de lamp altijd nog wat naar rechts verplaatsen.

 

Er zitten lekkere topjes aan ook mooi wit trouwens, heb je al geteld hoeveel toppen je ongeveer hebt?? ;)

 

Grtz SoftIce :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Smokey,

Optie B is geen optie!

Hiervoor moet je een andere filter gebruiken.

Als je door een filter heen gezogen hebt, mag je later niet meer doorheen blazen,

anders begint het te stinken. :verrygood

 

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Softice: Heb eerlijk gezegd de toppen niet geteld, word een verassing ;)

 

@Torsten: Thanks voor de tip :verrygood

Heb je daar een speciaal filter voor nodig of een filter met een grotere capaciteit??

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan hetzelfde soort filter gebruiken, filters zijn zowel geschikt voor zuigen en blazen, zolang het dus maar niet je oude filter is waar je doorheen gaat blazen :verrygood

 

GRtz SoftIce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Smokey, ik lees ff terug, en zie dat je na 8 dagen 12/12 de HPS er al in geschroefd had. Had het veel verschil gegeven als je tot de 3e week oid de HPI erin had gehouden? Dacht ook dat dat je plenning was eigenlijk.

 

Kan je de filter niet dwars hangen? Of kom je dan ruimte tekort voor de bocht naar je afzuiger? Die zou je eventueel naar buiten kunnen plaatsten zodat alleen je filter er dwars in hangt. Misschien je kappie draaien, dan kan de filter in de kromming van de kap hangen. Ik denk alleen even mee, geen idee wat het met je klimaat doet (de bocht zal sowieso voor extra weerstand zorgen).

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Softice: Ik snap 'm dude, thanks :D

 

@Bazzf: Ik wilde inderdaad de HPi erin laten maar zag dat ze evengoed aardig gingen strekken toen de klok was om gegaan en 't leek wel dat daardoor de bloei nogal vertraagde door een gebrek aan rood licht....

 

In de eerste instantie was het ook de bedoeling dat de filter en afzuiger er anders in zouden komen, maar redde dat helaas niet qua maatvoering ;)

(scheelde maar een paar cm)

En kappie draaien komt juist de lamp nog iets lager te hangen :P had ik ook al naar gekeken....

Maar ik laat 't voorlopig lekker zoals het is en mocht het wat te warm worden, zal ik over gaan op plan A (zie een paar berichten boven je)

 

Evengoed allemaal bedankt voor het meedenken :verrygood

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoooo ben ik weer :blink:

 

Vanmiddag even kort bij de mini-meeting bij Doc geweest, was erg gezellig onder 't genot van een bak koffie en een lekker peukje....

Helaas had ik een beetje haast want ik was eigenlijk weg voor boodschappen en had beloofd met m'n dochtertje naar de speeltuin te gaan als ze wakker zou zijn :D

Had gelijk m'n overleden fancontroller geruild en wat denk je.............. krijg ik er een veel betere voor terug,

Denk dat ik van de week ook maar even met m'n oude tv terug naar de winkel ga, misschien dat ik dan ook een fullHD ledtv voor terug krijg :verrygood ;)

 

gallery_13095_9402_3158773.jpg

 

En zo ga ik 'm er vanavond even in meubelen, past net :P

gallery_13095_9402_1101500.jpg

 

@Doc: Ik hoop dat je die 250w met ingebouwde reflector nog kan vinden voor me, zou echt toppie zijn...... Laat maar horen als je 'm heb en ben ik binnen 20 minuten bij je :wacko:

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

@schenkie: inderdaad de barmhartige samaritaan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...