Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

Test fem. Cheeseberryhaze van Sannie en Eskobar

Recommended Posts

Zo dan die eerste is volgens mij een bonestaak :no wat een stam zeg! maar deze die jij hebt staan zijn ook best bossig ;) ziet er wel mooi uit wou dat ik al zo ver was dat ik ze kon vast binden :rofl

 

gaat lekker bij je ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 dgn 12/12

 

houston we've got a problem :rofl

Kwam vanmorgen kijken hoe m'n dametjes erbij stonden maar kwam tot de vervelende ontdekking dat m'n afzuiger en de luchtontvochtiger niet draaide.... verrek m'n licht ging ook niet aan :no

shit zekering is eruit geklapt!! de andere schuurtjes zitten ook zonder stroom, vaag... Heb maar de klusjesman van de flat gebeld omdat wij geen toegang hebben tot de meterkast van de schuurtjes, maar die zei dat die morgen pas de zekering kan vervangen.

Ach.....misschien help dit nog wat tegen het strekken ;)

Heb voor de zekerheid maar alle stekkers eruit getrokken tot morgen en ga dan maar even 1 voor 1 kijken of dat de veroorzaker is van de overbelastig/kortsluiting.

 

@Thommytt: Ja toch? thanks man ;)

 

@Spikey: Beste stammen he?? ;)

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's mooi k@t.

 

Wel even aan de tijklok denken bij inschakelen.

 

ik hoop dat ze niet alle schuurtjes na moeten kijken waar het fout is gegaan :rofl Ook wel een beetje vreemd dat de shuurtjes op een aparte zekering zitten, is dan wel goedkoop kweken voor je. of zit er ook nog een aparte meter op de schuurtjes.

 

anyway, misschien zijn ze inderdaad wel van schrik gestopt met groeien.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djzusie: Ik krijg gewoon de rekening voor de gebruikte stroom, maar hoop in ieder geval dat ze niet gaan kijken....

Heb tegen die kerel gezegd aangezien ik aan het werk ben en dat ik de gebruikers uit de wcd (vrieskist :no ) heb getrokken en dat als de zekering er weer uit zal ploffen dat het niet bij mij ligt :rofl

Ik weet ook niet of het aan mij ligt.... we zien het wel

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Beste medegrowers en rokers

 

I am back in business :D

De beste man heeft er een nieuwe zekering in geplaatst en vroeg over de telefoon of die morgen kon kijken, daarop vertelde ik de man dat ik zelf storingsmonteur ben en het zelf wel zal doormeten en naar de verdere oorzaak zal zoeken.... daar nam hij vrede mee :P

 

Ik had zojuist even een verlengsnoertje gemaakt met daartussen een 5amp zekering (de schuurtjes hebben een 9 amp zekering) en ben voorzichtig aan 1 voor 1 alle stekkers er in te plaatsen.

Bij de eerste stekker ging het al fout en dat was de fancontroller, de afzuiger bromde kort en ging niet aan... gauw eruit getrokken en toen de afzuiger geprobeerd en die sloeg gelijk aan, daarna het relais, de sunon fan en daarna de tijdklok (en die vervolgens even getest en werkte)

 

Dus eindconclusie is:

Fancontroller stuk!!

En ik ga m'n zooi eventjes lager afzekeren om verdere problemen tegen te gaan :P

 

Ps: wat is wijsheid? aangezien de zekering van m'n schuurtje 9amp is, gewoon een zekering van 5amp plaatsen of nog iets lager???

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff kjlote van de zekering

maar gelukkig dat je er snel bij was :P

 

je komt n end ruimte tekort als ik even terug leest he :P

 

dat belooft wat en je mot nog effe

blijf meegluren :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

31 dgn 12/12

 

hey allemaal tijd voor een foto-update ;)

 

gallery_13095_9402_3353263.jpg

 

links

gallery_13095_9402_685507.jpg

 

rechts

gallery_13095_9402_2742463.jpg

 

een paar budshots

gallery_13095_9402_2520085.jpg

 

gallery_13095_9402_2228031.jpg

 

gallery_13095_9402_321419.jpg

 

gallery_13095_9402_1663165.jpg

 

En nog even een paar shots met de lamp aan :P

gallery_13095_9402_2746930.jpg

 

gallery_13095_9402_1775142.jpg

 

Gelukkig kan ik de fancontroller ruilen bij onze vrienden in de Rijp, thanks Doc :D

 

@Clown: Hey man leuk dat je weer eens komt meekijken ;)

Hoop dat die 36 uur zonder licht en afzuiger een beetje de laatste groei eruit heeft gehaald.... maar dat hoop ik al 2wkn :P

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB,

 

gelukig draait alles weer, even afwachten of je nog effecten merkt.

 

worden ook al leuke toppies.

 

en wat betreft je zekering, 5 Amp zou een voldoende verschil moeten zijn T.O.V. de 9 Amp van de schuurtjes. je moet wel even testen of met het aangaan van de HPS dat de 5A zekering heel blijft. anders moet je de ontvochtiger tijdens het opstarten van de lamp uit laten. deze heb je toch ook nog op een tijdklok als ik het me goed herinner?

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop voor jou dat ze nu ecth stilstaan. Anders misschien even denken om een cooltube?

 

Gaat lekker :P!

 

Dat ze dik en hars-rijk mogen worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Djzusie: Nee, had nog m'n kacheltje op de tijdklok staan... maar die heeft nu plaats gemaakt voor die luchtontvochtiger. :P

Op die luchtontvochtiger zit een hygrostaat en die staat op een x waarde, weet niet wat want er staan geen waardes bij maar in m'n kast kom ik niet meer boven de 50%...

 

Sprak die man trouwens later nog en zei dat het een 12amp zekering was dus denk ik wel dat ik met een 8 of 10amp zekering wel gaat lukken,

dat is wel even wat beter... 5amp is wel erg laag

 

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie volle bak man!!

Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan, maar zo te zien heb je het "onder controlle".

 

:P

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

32 dgn 12/12

 

@Koi: Thanks man,

lekker vol kassie he? :P

Denk dat het strekken nu een beetje aan 't stoppen is, er is in ieder geval niet veel bijgekomen... nu maar hopen dat het echt over is

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Smokey,

Ik hoop dat de groei bij jouw nu eindelijk eruit is!

Vaak is het zo, zodra je een donkere periode verlengt, de planten nog een keer extra gaan strekken.

Maar bij jouw waren de planten blijkbaar al lang over de groei heen.

De toppen gaan nu nog richting de lamp groeien.

Zodra deze te dicht bij het licht komen, kan je de toppen met een draad naar beneden trekken.

 

Nog 4 weken te gaan?

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Torsten thanks voor de tip, veel zullen ze niet meer groeien denk(hoop) ik ... :P

Ik denk dat ze nog wel wat langer kunnen dan 4 weekjes, wil ze het liefst nog een week of 6 laten staan of iets langer indien nodig.

Ben nu niet meer zo bang voor de LV als voorheen, toen had ik altijd met de nachtperiode een lv van min. 65%.... tegenwoordig kom ik niet hoger dan 48 a 50% en tijdens de dagperioden zo rond de 40% dankzij die luchtontvochtiger :P

 

Ik zal morgen weer wat foto's maken

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiemorgen allemaal eventjes tijd voor een foto-update :P

 

gallery_13095_9402_80739.jpg

 

gallery_13095_9402_1154780.jpg

 

gallery_13095_9402_815774.jpg

 

gallery_13095_9402_1544837.jpg

 

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks het hoogtegebrek, staan ze er heel mooi bij! Alles mooi groen, ook de steeltjes. Het is wel een lekker knus hokje daar :P

 

Gaat goed komen, zoals Torsti al zei kan je ook alles nog naar beneden halen met wat draad.

 

Laat ze maar knalle!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig nog steeds alles onder controle.

 

Volhouden dude.

 

Groets e$ko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bazzf en Eskobar: Thanks weer voor jullie reacties :P

Het lijkt nu echt wel onder controle, was net weer wezen kijken maar het is nog mooi gelijk gebleven.

Laat die toppen nu maar flink zwellen :P

Dat buigen met draad zou ook nog kunnen mochten de toppen nog flink in de hoogte schieten, of net als wat Sannie laatst deed met z'n KF dmv een karperloodje.... vond ik ook een goeie oplossing.

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te lezen dat de groeispurt onder controle is. Ze staan er erg gezond bij, laat ze nu maar dikke toppen bouwen :P

 

Grtz SoftIce :P

 

Edit: oja hoeveel dagen bloei zit je nu??

Share this post


Link to post
Share on other sites

34 dgn 12/12

 

Hey allemaal ben ik weer :P

De dametjes gaan nog steeds erg lekker en de groei is volgens mij nu toch echt uit..... mocht wel tijd worden he?

Ze genieten nog steeds van de middelen van Humboldt, zie nog geen sporen van gele bladeren..... Natuurlijk valt er weleens een blaadje van onderin eraf maar ja die krijgen ook geen licht en zal gewoon afsterven op den duur.

Verder heb ik nu niet zoveel bijzonders te melden dus tijd voor de foto's

 

gallery_13095_9402_299492.jpg

 

gallery_13095_9402_1039089.jpg

 

gallery_13095_9402_4293073.jpg

 

gallery_13095_9402_1817315.jpg

 

gallery_13095_9402_2656267.jpg

 

gallery_13095_9402_2852860.jpg

 

 

@Softice: thanks voor je reactie dude :P

Ze staan nu 34 dgn op 12/12, laat die toppen maar komen :D

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB,

Vergelijk deze foto´s effe:

gallery_13095_9402_80739.jpg

gallery_13095_9402_299492.jpg

Valt jouw iets op? (Tussen de foto´s liggen zo een 30 uur)

Volgens mij groeien de planten nog :P .

Niet meer zo snel, maar helaas.

 

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Torsten

 

Het is minimaal hoor... Die foto van hiervoor heb ik ook alles even met de hand plat gedrukt :P

Dat doe ik iedere dag even, dan druk ik met m'n handen gewoon even het bed plat maar iedere dag staat het weer wat omhoog.

Je hebt wel gelijk het is nog niet 100% uitgegroeid maar dit kan ik nog wel handelen.

Ik zit nog te denken om nog een dief sessie te houden of heeft dat nu weinig zin meer?

Hoop nog wel dat het een beetje stevige toppen gaan worden, heb namelijk weleens eerder gelezen dat als je scrog erg vol is dat je veel fluf krijgt daarom dacht ik: Als ik nog een dief-sessie hou net boven het gaas, kan de plant al haar energie in de toppen steken :P mee eens??

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg......... gewoon doen! dat zegt bauwer ook elke keer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi groen is het nog steeds bij je!

En aardig dicht gegroeid. :P

 

:P

 

;) Poldergrower

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

36 dgn 12/12

 

Goeiemorgen allemaal

 

Heb zojuist weer even een paar foto'tjes gemaakt en ze staan er weer lekker bij ;)

 

gallery_13095_9402_689124.jpg

 

gallery_13095_9402_4613141.jpg

 

gallery_13095_9402_2193341.jpg

 

Dit topje is een paar keer door de fan heen gezogen :P

gallery_13095_9402_2137815.jpg

 

gallery_13095_9402_1654445.jpg

 

Had gisteren nog een klein beetje zitten dieven, zoals je hier ziet echt een takjes origami :D

gallery_13095_9402_391651.jpg

 

gallery_13095_9402_1519493.jpg

 

 

@Spikey: Gedaan ;)

 

@Poldergrower: Thanks voor je reactie man, best vol he? :P

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...