Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

Test fem. Cheeseberryhaze van Sannie en Eskobar

Recommended Posts

Ik kan de lamp nog ongeveer 20cm verhogen, maar ik kan zeker nog wel wat buigen en binden.... in het ergtse geval kan ik ook nog wat groot blad verwijderen en kan ik die gaten weer opvullen :verrygood

Doe m'n best ze laag te houden,maar krap word het zeker..

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 dgn 12/12

 

Hey allemaal

 

Het is weer tijd voor een foto-update, en de dametjes staan er weer vrolijk bij :)

Het lijkt dat ze nu iets minder hard gaan, heb zojuist een stuk of 4 uitschieters geknakt en omgebogen om het veldje weer even gelijk te maken.

Eindelijk komt nu het linker plantje ook met bloei verschijnselen... :D Best vaag want die andere had al een week terug al wat d'r eerste witte haren, begon 'm al bijna te knijpen :verrygood

Gebeurt dat wel vaker dat er ruim anderhalve week verschil zit tussen de eerste bloeiverschijnselen??

 

Dat hoorgaas voor de luchtinlaten werkt trouwens ook prima, normaal gesproken had ik allang al last van die varenmugjes maar heb tot op heden geen 1 kunnen spotten....

Hoop dat het zo blijft.

 

Deze foto's heb ik vanmorgen geschoten

gallery_13095_9402_1894874.jpg

 

achter deurtje nr 1

gallery_13095_9402_1581197.jpg

 

achter deurtje nr 2

gallery_13095_9402_1923291.jpg

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Vlaanders

 

Jaaa man, laat die toppen maar komen

M'n stash begint al aardig op te raken, dus bijna geen bubblelicious meer :verrygood

Maar gelukkig heb ik daar ook nog 2 zaadjes van liggen :D

 

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er hier goed uit. Ben je eigenlijk al begonnen met het tellen van de bloeidagen (ik zag dat je al op 21 dagen 12/12 staat)?

 

Nu hopen op mooie grote colaflessen en goed gevuld natuurlijk. En dat probleempje van dat je stash opraakt, ken ik ook :D . Ken nie wachten tot de mijne klaar zijn.

 

Keep ze groen!

 

Grtz SoftIce :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Smokey,

het veldje van jouw lijkt op zo een lekker zacht veldbed van vroeger :D .

 

Hoe denk je door de bladeren heen te kunnen ventileren?

Hier zie ik de grootste gevaar bij jouw, door onvoldoende ventilatie later

toprot en andere schimmels te krijgen.

 

Maar de planten staan er nog steeds mooi groen en gezond bij! :verrygood

 

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Softice: Ik hou eigenlijk altijd de tijd van wanneer ik ze op 12/12 heb gezet en laat ze gewoon bloeien tot wanneer nodig is...

Laat die flessen maar komen, jij ook succes man. :)

 

@Torsti: Thanks voor je reactie :D:

Het lijkt me inderdaad wel een lekker zacht bedje ja :verrygood

Tot nu toe gaat het ventileren prima, er komt ook genoeg licht door het veldje heen dus zal het met de ventilatie ook wel zitten, en de Lv is tegenwoordig ook wel lekker laag...

Die is nu tussen de 35 en 45%, dus ben niet zo bang voor schimmels, en in het ergste geval kan ik er nog een sunon-fan bij hangen als ik ventilatie tekort kom.

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

23 dgn 12/12

 

Toch lijkt nu wel dat de ergste groei erop te zit, laten we maar hopen dat dat zo blijft :verrygood

 

Deze foto is van 2 dgn terug

gallery_13095_9402_1894874.jpg

 

En deze van daarnet

gallery_13095_9402_2409470.jpg

 

links

gallery_13095_9402_1445077.jpg

 

rechts

gallery_13095_9402_3522570.jpg

 

gallery_13095_9402_1677141.jpg

 

top in wording

gallery_13095_9402_1710031.jpg

 

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Smokey, jij bent er ook altijd vroeg bij he (doordeweeks valt me dat ook op, rond uurtje of 6 :verrygood )

 

Lekker groen veldje, en je heb genoeg hoogte in je scrog. Dus laat ze na de laatste uitschieters maar lekker toppen bouwen!

 

Je heb de lamp toch nog wat hoger gehangen zie ik?

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bazzf

 

de lamp heb ik inderdaad 2 dagen geleden een schakel verhoogt :D

 

wat betreft t vroege opstaan: ik heb een peuter en een baby die gemiddeld iedere morgen rond zes uur wakker zijn, zelfs als ze nu een nachtje bij oma slapen ben ik nog om 6 uur wakker..... Heb al bijna 2 jaar niet meer uitgeslapen :verrygood

 

mvg b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi SmokeyB,

een onafhankelijke mening van een andere computer:

De planten van jouw groeien nog met zo een 3cm per dag! :verrygood

De eerste foto van 2 dagen geleden: Hier had je de lamp nog niet omhoog gehaald,

een schakel circa 2 cm?

Op de tweede foto is de vent alweer half verdwenen, ik schat het nog eens 4 cm.

Ik trap er ook altijd weer in, deze keer probeer ik het niet te doen en ga de lamp pas over een week vervangen.

 

Uitslapen? Wat is dat? Ik heb ook twee peuters van 10 en 12. :D

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Torsti

 

Je hebt me weer uit mijn illusie geschopt :verrygood

De groei is wel minder geworden, want hiervoor was het wel bijna 7 tot 10cm per dag en dat doen ze gelukkig niet meer....

Dus hoop wel dat de toevoeging van bloeivoeding de ergste groei afremt, zal vanavond weer even kijken of ik weer wat kan wegdieven zodat ik weer kan buigen.... veel meer kan ik er niet meer van maken, behalve dat de lamp nog wat naar boven kan.

 

Lekker he uitslapen, vandaag was ik 7 uur wakker... das een uurtje extra uitslapen :D

 

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toch lijkt nu wel dat de ergste groei erop te zit

:D :) ;)

 

Ze zijn mooi :verrygood

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 dgn 12/12

 

They are growing higher and higher, wanneer stoppen ze nou :rofl

Gelukkig gaat het allemaal niet zo snel meer en kan het nog redelijk bijhouden dmv te knakken en af en toe de lamp een schakeltje te verhogen, maar hoop wel dat het een deze dagen zal stoppen...

Tot nu toe reageren ze nog prima op de producten van Humboldt en zie ik nog geen rare vergelingen zoals ik bij anderen had gezien, maaar ja... zit nog maar net in de bloei.

Ik heb van de week het voedingsschema even aangepast naar een 2ltr schema met een minimale waarde en de opgegeven waarden van Humboldt en ga proberen er zo een beetje mee te spelen met wat lagere doseringen.

 

2ltr water wk3 wk4 wk5 wk6 wk7 wk8 wk9 wk10

bloom 1 >2,5ml 2>3,5ml 3>5ml 3>5ml 3>5ml 3>5ml 4>6ml flush

deuce 0,2>0,5ml 0,5>1ml 0,5>1ml 1>2,5ml 1>2,5ml 1>2,5ml 1>2,5ml flush

honeyes 0,5>1ml 0,5>1ml 1>2,5ml 1>2,5ml 1>2,5ml 2,5>5ml 2,5>5ml 6ml

 

gallery_13095_9402_1287779.jpg

 

links

gallery_13095_9402_4813726.jpg

 

en de bijbehorende stam

gallery_13095_9402_1961647.jpg

 

rechts

gallery_13095_9402_4670919.jpg

 

en de bijbehorende stam (ik heb echt nooit zulke stammen gehad indoor :no )

gallery_13095_9402_87688.jpg

 

En even een paar budshots

gallery_13095_9402_856356.jpg

 

gallery_13095_9402_769905.jpg

 

@Koi: Thanks man ;)

 

Mvg B

 

Ps: hoop dat jullie m'n schema een beetje snappen, ik had het er als een excell bestandje in gezet maar het word niet echt netjes onder elkaar gezet zoals ik het erin heb gezet....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tot nu toe reageren ze nog prima op de producten van Humboldt en zie ik nog geen rare vergeling zoals ik bij anderen had gezien, maar ja... zit nog maar net in de bloei.

Ziet er prachtig groen uit bij je! :rofl

En wij zitten ook pas net in de bloei in onze test nr 2.

 

Je schema begrijp ik wel, al moest ik even puzzelen hoe het zit.

Makkelijkste oplossing? Excel bestand printen, foto maken en foto online zetten. ;)

Niet de snelste oplossing. ;)

 

Keep up the good work! :rofl

 

;) Poldegrower

:no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow,dikke stam :rofl

Zien er gezond uit :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi smokeB,

 

leuk al die bloemetjes erin :rofl en hopelijk voor jouw trappen de dames nu eindelijk op de groeirem.

 

blijf in elk geval goed naar de dametjes kijken, met de voeding geverij. wel verstandig om lagere dosis te geven.

 

hoe ze groen, net zo mooi als ze nu zijn.

 

 

Grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Poldergrower: Had inderdaad ook gekunt om op die manier zo'n excel bestand te plaatsen...

Voor de duidelijkheid: Ik heb er een min/max schema van gemaakt en op dit moment hou ik de minimale waarden aan :no

 

@Art: Beste stammen he voor onder de 250w hps? :rofl

 

@Djzusie: Thanks voor je reactie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

29 dgn 12/12

 

Whaaaa de groei is er nog steeds niet uit, hoop toch echt dat het snel stopt want ik hou niet veel opties meer over :rofl

Ik zou nog wat klein spul kunnen weg plukken om zo nog het 1 en ander te kunnen buigen...

 

Deze foto's zijn van vrijdag morgen

 

links

gallery_13095_9402_3361367.jpg

 

rechts

gallery_13095_9402_2427934.jpg

 

gallery_13095_9402_2991680.jpg

 

gallery_13095_9402_2799272.jpg

 

gallery_13095_9402_3062511.jpg

 

gallery_13095_9402_3054416.jpg

 

En deze foto's zijn vandaag gemaakt en heb hier de lamp een halve schakel verhoogt en het bedje een beetje plat gedrukt, M'n lamp zit nu in de laatste stand en kan die dus niet meer verhogen, laten we maar hopen dat de groei er nu toch echt uit is/raakt :no

 

gallery_13095_9402_2847557.jpg

 

links

gallery_13095_9402_2817038.jpg

 

rechts

gallery_13095_9402_2459506.jpg

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi smokeyB,

 

ziet er toch nog erg mooi, groen, en eerruug vol uit. :rofl

 

Ik vraag me nu wel een beetje af of het dekentje nu niet een beetje te dicht zit om frisse lucht door te blazen?

 

verder denk ik de foto's kijkende dat je misschien met niet al te veel extra werk wat extra hoogte kunt winnen.

 

1 je aardebak staat op balkjes, ik weet niet of er regelmatig drain is maar als dit niet zo is kun je die er onder uit halen.

 

2 als je de afzuiger en filter zoveel mogelijk naar links verplaatst, misschien met de uitblaasmond door het kastje heen. en het kappie een klein beetje naar rechts, kan deze nog een centimeter of 8 of zo omhoog.

 

Ik hoop dat je het niet meer nodig hebt, en dat ze eindelijk stoppen met groeien.

 

in elk geval betekend het wel dat ze het erg naar hun zin hebben, dus ben je wel goed bezig.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Djzusie thanks voor je reactie man ;)

Ik heb tot nu toe geen problemen met de frisse lucht, de temperatuur en de LV is nog steeds onder controle...

Heb wel die balkjes wel verwijderd, maar maakt niet veel uit...want het scroggaas ligt ook op balkjes dus het scroggaas staat nu een beetje gebogen omdat de aardebak 2cm is gezakt.

Maar dat met die afzuiger is nu een beetje lastig te realliseren, het enige wat ik nu kan blijven doen is knakken of snoeien en ruimte maken :rofl

Het is gewoon hopen en afwachten totdat de groei eruit is, lijkt me toch wel eerlijk gezegd.... ze staan al tenslotte bijna 30dgn op 12/12 dus word het weleens tijd.

Goed hebben ze het zeker, behalve dat takje die ik iedere keer wegbuig voor de fan..... die blaadjes zijn aardig gecoupeerd :no

Heb tot nu toe nog geen problemen met de voedingslijn van humboldt, ben nu week 4 begonnen van m'n aangepaste voedingsschema en hou nog steeds de minimale waardes aan.

 

2ltr water

2ml natural bloom

0,5ml deuce deuce

0,5ml Honey es

 

En ik geef ze nu ongeveer 3 ltr per dag verdeeld over de aardebak.

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er prachtig groen uit :no .

Natuurlijk hoop ik dat je bladeren goed blijft maar....

Blackbut heeft ook een Humboldt test gedaan en had lelijke bladeren.

Die ronde is uiteindelijk wel zijn persoonlijke record geworden.

Ik verwacht dat je hem wel goed gaat houden. :rofl

 

Dat gij cola's moge kweken.

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej B!

Heerlijk vol en groen daar man!

Niet iets te vol ivm ventilatie e.d.?

Op naar die cola's idd!

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc: Thanks voor je reactie :no

Moge het flinke cola's worden

 

@Thommytt: jij bedankt voor je reactie :rofl

Tot nu toe heb ik geen ventilatie problemen, de lv en de temperatuur zijn nog mooi onder controle..

Denk dat ik morgen nog een ronde gaan dieven om het dek wat luchtiger te maken.

ik heb eventueel nog een sunon 230v om wat extra te blazen, maar daar wacht ik nog even mee.

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok beter man!

Atijd handig om alvast iets achter de hand te hebben toch :rofl

Blijf je volgen man!

Greets

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...