Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

Test fem. Cheeseberryhaze van Sannie en Eskobar

Recommended Posts

Hey smokey, leuke dimmer! Als je door je filter heen blaast moet je hem wel sneller vervangen. Dit omdat je dan alle stof deeltjes enzo doorheen je filter blaast. Oftewel erin. Als je afzuigt, worden die stofdeeltjes opgevangen door dat witte moese die er normaal rondom zit.

 

 

Als je een sterke afzuiger hebt kun je wil langs de binnenkant een zelfde effect creëren door een filterdoek ofzo te maken en erin te plaatsen. Dan moet je wel harder gaan afzuigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja joh die Doc he :verrygood

 

Maar je hebt geen Lumatec gekocht???

 

 

Netjes opgelost toch ;)

 

 

Maar mooi plantje pik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das inderdaad een fraaie fancontroller :verrygood

 

En wat ik op die foto van je plantjes zag ziet er nog steeds mooi groen uit :P

 

Oohja en nog sorry voor mijn taalgebruik in die laatste post van mij, heb ik wel eens vaker last van :D

 

Grtz SoftIce ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vlaanders: Thanks voor de tip, maar ik gebruik de filter al een tijdje zo en als ik 'm nu omgekeerd ga gebruiken gaat het stinken dus dat is al geen optie meer ;)

 

@Ert: Ik zou wel zo'n lumatek willen, maar die komt wel weer als we verhuist zijn..... geld is een beetje op, had vandaag al bijna 900 euro aan een nieuwe tv betaald :P

Maar die lumatek gaat zekers een keer komen.

Thanks voor de compliment :D

 

@Softice: Maakt niet uit hoor, gooi 't er maar uit :verrygood

 

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat gaat wel mooi lekker vol hokje

lunatek komt er bij mij ook moet ook nog even wachten.

blijf je volgen gaat mooi zo leuk om te zien heb namelijk ook zo iets

blijf je topic in de gaten houden greets bubbelgum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bubblegum leuk dat je ook even meekijkt ;)

Vol he? Welcome to the jungle!

Ga d'r maar lekker voor zitten :verrygood

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch mooi om te zien dat je geen problemen met de Humboldt hebt. :verrygood

Dan zie je toch dat de combinatie Humboldt en zwaar bemeste aarde de juiste manier is.

 

Mooie info

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Doc

 

Combinatie van specialmix en de buffertabs doet het niet verkeerd als bodem, maar aangezien die buffertabs inmiddels verbruikt zijn.... zal ik er dan vertandig aan nog een paar tabs in de grond te steken om zo de bodem zwaar te houden??

Share this post


Link to post
Share on other sites

44 dgn 12/12

 

Goeiemorgen allemaal

 

Ik had net even de lamp uit m'n kast gehaald om zo even de andere opties te bekijken om m'n nieuwe fancontroller op te kunnen hangen, dus gelijk maar even de gelegenheid gemaakt om een paar foto's van m'n veldje te maken van bovenaf ;)

Ik heb nu even besloten de fancontroller voor de volgende ronde in te bouwen omdat m'n hok nu zo vol is dat ik het kastje niet echt op de gewenste plek kan plaatsen, opzich gaat het nu wel even prima zonder de controller maar volgende ronde hangt ie tegen de achterwand aan net boven het scroggaas en niet bijna 40cm erboven :verrygood

 

gallery_13095_9402_884931.jpg

 

gallery_13095_9402_113217.jpg

 

gallery_13095_9402_1028546.jpg

 

gallery_13095_9402_3308902.jpg

 

gallery_13095_9402_3298789.jpg

 

gallery_13095_9402_3767319.jpg

 

gallery_13095_9402_3266885.jpg

 

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Doc

 

Combinatie van specialmix en de buffertabs doet het niet verkeerd als bodem, maar aangezien die buffertabs inmiddels verbruikt zijn.... zal ik er dan vertandig aan nog een paar tabs in de grond te steken om zo de bodem zwaar te houden??

 

 

Ik denk niet dat het nodig is. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan laten we 't lekker zoals 't is :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jungle-smokey, ;)

 

ik zie op de foto's rechtsachterin toch wat bladprobleempjes verschijnen. enig idee waar dat vandaan gekomen is.

 

Misschien is het niets maar we wachten af. In elk geval is hiet een mooi volle scrog geworden, en gaan het al mooie topjes worden.

 

volgende ronde zal het wel niet zo vol worden denk ik. :verrygood

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Djzusie

 

Durf niet echt te zeggen wat dat is, heb hier en daar een blaadje met wat roestplekjes maar ik moet zeggen dat ik het allemaal erg vind meevallen.

Bij m'n vorige rondes waren m'n planten al een stuk meer toegetakeld, 6 wkn 12/12 en nog groen... mag niet klagen :verrygood

Hoop dat ze nog een week of 5 zo mooi blijven ;)

 

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

46 dgn 12/12

 

Zoooo goeiemorgen allemaal

 

Gisteren was het weer wat warmer met als gevolg dat de temperatuur in m'n kastje begon op te lopen, dus ben ik maar over gegaan op plan A en heb dus de lamp een stukje naar rechts toe verplaatst waardoor de lamp weer 5 cm naar boven kon....

De linkerplant heeft gisteren nog een klein dief-beurtje gehad, misschien dat ik vandaag de rechter ook nog een beetje zal bij trimmen..... is weer goed voor de ventilatie ;)

Zit misschien toch te denken om voor de zomer een dubbel T-neon setje te kopen, lijkt me toch wel lekker ivm de warmte alhoewel ik denk dat als ik m'n veldje lager hou dat ik ongetwijveld minder problemen zal hebben met de warmte..... (niet dat ik NU last van de warmte heb, want 't is nu max. 29gr maar heb een vooruitziende blik op de zomer :verrygood )

 

gallery_13095_9402_1790117.jpg

 

gallery_13095_9402_3683161.jpg

 

gallery_13095_9402_2906742.jpg

 

gallery_13095_9402_4931206.jpg

 

paar bud-shots

gallery_13095_9402_3457791.jpg

 

gallery_13095_9402_1847340.jpg

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dubbele T-Neon aanschaft laat het me dan weten ;)

Dan ga ik zeker mee kijken :P Ik heb ook 2 T-Neon lampjes in mijn tent hangen (60x60) ziet er erg vet uit want ze bedekken bijna het hele oppervlakte :D en erg veel licht!

 

En je planten zien er mooi uit hoor! :verrygood Dat Humbold bevalt wel zo te zien?

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wave

uiteraard zal ik t laten weten als ik dat ga doen, weet alleen nog niet zeker of ik t ga doen.

Moet zowiezo een nieuwe hps bulb en een nieuwe reflectorkap kopen straks dus moet even kijken of ik dan nog wat centjes over hou :verrygood

ik vraag me nu een tijdje af, wat is nu beter: een gladde kap of hamerslag?

Ben tot op heden nog prima tevreden met de producten van humboldt maar we zijn voorlopig nog niet klaar en wachten vrolijk af.

Gr b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou je hier graag antwoord op willen geven.

Maar ik heb te weinig kweek ervaring, en dan zal ik je info geven die nergens over gaat.

 

Dus ik wacht af op de andere berichten hier want ik ben er zelf ook wel benieuwd naar wat hier nu precies het verschil tussen is.

Zal hier ongetwijfeld op het forum te vinden zijn. Maar voor deze ronde ben ik ook benieuwd wat beter is.

 

Groetjes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn, looking good!

het ziet er nog steeds super uit allemaal. het zou me niks verbazen als je 175g of meer oogst.

 

keep 'em green,

northernlight.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou je hier graag antwoord op willen geven.

Maar ik heb te weinig kweek ervaring, en dan zal ik je info geven die nergens over gaat.

Vroeg dat ook eigenlijk in het algemeen (had er even een regeltje moeten overslaan)

In ieder geval bedankt voor je reactie :D

 

@Northernlights: Jij ook bedankt voor je reactie dude ;)

het zou me niks verbazen als je 175g of meer oogst.

Ik hoop het :verrygood zou daar heel erg blij mee zijn maar denk niet dat ik dat ga halen deze ronde.... Het zijn allemaal nog erg veel kleine topjes, maaaaar heb nog wel zeker 4 tot 5 weken te gaan dus ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

We zullen zien.....

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ho smokeyB, gaat nog steeds lekker daar,

 

jammer dat je toch nog wat moest knutselen maar gelukkig heb je r nog een beetje ruimte voor.

 

zou je de linkerkant van de lamp niet iets hoger kunnen hangen? het lijkt nu net dat de linkerzijde misschien net buiten het lichtveld gaat vallen, en als je links omhoog hangt kun je misschien de lichtbundel iets richten.

 

en wacht maar de toppen worden vast nog veel dikker.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Djzusie

 

Thanks man, ze gaan inderdaad nog steeds erg lekker. :verrygood

Kan niets meer met de lamp, kan geen mm meer omhoog.... 't enige waar ik nu op kan hopen is dat het de komende 6wkn niet warmer word dan een graad of 14 en dan kan ik weer m'n lamp in het midden hangen, sorry voor de buitenkwekers en zon aanbidders onder ons ;)

Nu is de temperatuur niet hoger dan 27 gr ter hoogte van de termo/hygro-meter en 29 tot 31 gr ter hoogte van de toppen recht onder de lamp met het externe taster, dus daar valt wel mee te leven.

Zal vast wel goedkomen met de toppen, gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker mooi groen vol veldje! :wacko:

't Zal mij benieuwen hoe lang het gaat duren voordat je kast uit z'n voegen barst. :P

Still looking good with Humboldt, keep up the good work! :verrygood

 

Edit: Waar ga je al je toppen stoppen straks?

 

Merk je al verschil tussen je oude en nieuwe fancontroller?

 

:D Poldergrower

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je met groot vuurwerk speelt, in een klein kasje, kan dat voor spektakel zorgen.

 

Ze zijn een beetje gepropt, als erwten in een bokaal. Het zal de oogst niet optimaal maken.

 

Lekker smaken zal het alvast wel doen.

Succes verder

 

Groets e$ko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Poldergrower thanks voor je reactie :wacko:

 

't Zal mij benieuwen hoe lang het gaat duren voordat je kast uit z'n voegen barst. ;)

Daarom hou ik m'n kast al bij elkaar met 3 spanbanden :D

 

Wat bedoel je met je vraag? bedoel je met de lengte groei van de toppen ofzo?

Als je dat bedoelt: elke dag druk ik zachthandig het veld een beetje plat en probeer zo eventuele verbranding te voorkomen, maar ben nu aardig door m'n opties heen zo te zien :verrygood

 

Die Fancontroller heb ik nog niet gemonteerd, de reden is dat ik de fancontroller op een andere plek wil plaatsen, namelijk tegen de achterwand en een stuk lager..... en dat gaat nu niet natuurlijk met zo'n oerwoud.

Dus als ik klaar ben met m'n deze ronde, zal ik deze plaatsen de kast te reinigen en met een nieuwe ronde beginnen.

Is ook al bekend, gaat een scrog worden met bubblelicious en Northernlights en weer met Humboldt maar waarschijnlijk met nog iets meer buffertabs in deze kuip.... nu had ik er 7 tabs in gedaan en de volgende ronde ga ik er iets van 10 in doen om zo de bodem nog wat te verzwaren, dat in combinatie met specialmix met schimmels en bacto.

Ik denk dat er dan 4 ga plaatsen en direkt na het toppen op 12/12 zet en hopelijk hou ik ze dan wel laag :P

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze zijn een beetje gepropt, als erwten in een bokaal. Het zal de oogst niet optimaal maken.

 

Ben ik ook een klein beetje bang voor ;) toch als ik aan de dikkere topjes voel, voelen ze wel hard....

Maar inderdaad als ik de scrog lager had en dus alles onder controle had, denk ik zeker dat dat een stuk gunstiger zou zijn voor m'n opbrengst.

En smaken zullen ze zeker, sta nu al te watertanden :verrygood

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...