Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokeyB

Test fem. Cheeseberryhaze van Sannie en Eskobar

Recommended Posts

Hey allemaal thanks voor de reacties :)

 

@Spikey: Het is inderdaad de zelfde kleur geworden, sterker nog het is zijn broertje.

we hadden 'm pas een paar weken...

 

@Kweektentje: gezellig met z'n neef de paashaas op stap :)

 

@Eskobar: Het is zeker triest, had niet hoeven te gebeuren..... voortaan wat beter opletten als ie los loopt.

 

Ben er ook wel benieuwd naar, daarom zit nu ook wel even te twijvelen of gauw zal overzetten naar 12/12....

Ik denk namelijk als ik nu die HPS erin zal draaien en de klok omzet dat ik m'n netje vol krijg, maar ik kan ook nog even wachten totdat het gaas bijna vol is en dan de klok om naar 12/12 en pas de lamp omwisselen als de groei er pas echt uit is.

 

Als het potten waren tilde ik ze inderdaad op maar een 65ltr kuip is een stuk zwaarder en onhandiger tillen, 't lukt wel hoor... maar het verschil is lastiger in te schatten in tegenstelling tot een pot, daarom doe ik het nu met een lange sate prikker: Steek 'm in de grond en laten 'm even een minuutje zitten en kijk ik of ie nat is.

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeneierige tweeling? dan merk je der niks van idd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey smokeyB,

 

als ik het was zou ik zeer binnenkort overgaan naar 12/12. als ik even terugkijk heb je er nu ongeveer 4 weken voorgroei opzitten en ze groeien nog wel 3 weken door.

 

je kunt dan over een week of 1 á 1 1/2 kijken of het groeien toch nog te langzaam gaat, dan kun je altijd nog de bulb overzetten. maar volgens mij is na de 3 weken doorgroeien je netje echt wel vol.

 

het gaat in elk geval lekker zo.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

rip konijnke van smokey´s dochter :)

 

je dames staaan er mooi bij en de lowryders staan er ook heerlijk bij op de zijlijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het benne mooie plantjes Smokey!

Alleen.....ik zou zeker niet wachten tot je netje vol is met 12/12!

Volgens mij is nu een mooi moment om naar 12/12 te gaan, en ik zou de eerste paar weken je HPI er lekker in laten zitten!

 

Veel succes,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lul: thanks dude :D

 

@Spikey: Bijna het zelfde, iets pluiziger

 

@Clown: Arm beessie he? De dametjes gaan nog steeds wel lekker, die lowriders mogen binnenkort naar buiten kijken....

Want het begint aardig vol te raken :)

 

@Djzusie: thanks voor je reactie, vandaag gaat de klok om :D

 

@Koi: Nooo je lijke wel helegaar een westfries met je benne :)

Dat lijkt me wel een slim, vandaag gaat de klok om...

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej smokey!

Staat er lekker bij man1

Wahaha dat verhaal over je konijn... lijkt wel een beetje dat nummer van flappie :)

Pas maar op voordat je dochter je ook van het balkon gooit;)

''kinderen voelen dat'' ahahha

Succes met je overschakeling naar 12/12.. ga je eerst nog verduisteren of niet?

Greets,

THommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er goed uit Smokey. Compliments to the chef!!! dus vandaag de knop op 12/12 he? Hoelang mag de CBH staan?? Ben benieuwd wat voor opbrenger het is. Aangezien het nu al goed eruit ziet, denk ik dat ik ooit ook wel dit soortje ga kweken.

 

heb btw net 5 zaden tussen wat keukenrol gelegd :) Ik gaat ook weer start !

 

Grtz SoftIce :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog ff een ander vraagje..

Hoe ga jij ervoor zorgen dat de zijtakken die nu onder je net nog zitten door het netje gaan groeien?

Met bij mij dat de bovenste bladeren het licht blokken waardoor de onderste takken heel langzaam groeien...

Hoe los jij dit op?

Greets,

THommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had btw nog nooit van suicidale konijnen gehoord :)

 

Wel jammer van het beestje natuurlijk.

 

Grtz SoftIce :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thommytt: Heb weleens gezien hoor op de camping dat een peutertje het leven uit een baby-musje kneep, ben altijd voorzichtig met de kinderen en de dieren.... en proberen ze uiteraard te leren er zachtjes mee om te gaan en ze ook met rust te laten als ze slapen of eten.

Wat de vraag betreft van het scroggen en de takjes onder het net: Die komen nog wel boven nu ze op 12/12 staan, die gaan de komende weken nog wel flink strekken vermoed ik.... en wat het gaas uiteindelijk niet bereikt, dief ik allemaal weg want ik hou van geschoren beentjes :D

En ik wil die takjes soms ook nog even helpen dmv ze een beetje naar het licht te buigen of een bovenliggende blad.

 

@Softice: Ik ook niet en zeker niet van kamikaze konijnen :)

CBH heeft een bloeitijd van 10 tot 11 weken, ben benieuwd...

Jij ook veel succes deze ronde :)

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn lekker compact gebleven, wanneer gaat de HPS erin ?

 

 

Btw, gecondoleerd met je konijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 dag 12/12

 

Hey Highfly

 

tot nu toe is het plan de lamp erin laten totdat de groei eruit is of mocht ik gaan voorzien dat m'n gaas niet helemaal volraakt doe ik de HPS erin, dan zullen ze nog wat meer strekken :)

Moet even kijken wat er gaat gebeuren, vandaag staan ze voor het eerst op 12/12...

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan nog 3 weken groeien nu en de hpi gaat weg, hoeveel hoogte speling heb je nog met dat netje?

Je zal die indica in de lucht zien vliegen straks, daar gok ik op.

Wie kondigt fase twee van het rampenplan aan? :)

 

Weg met die sla en lang leve de kerstbomen.

 

Nog steeds tiptop gekweekt.

 

Groets e$ko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Eskobar

 

Het is nu begonnen, laat ze maar knallen :D

Hoop dat m'n gaasje zo vol mag raken, niet te vol natuurlijk he...

Volgens mij heb ik nog wel redelijk speling genoeg, althans dat hoop ik :)

 

Dit wel even een oudere foto, maar je kan hier wel zien hoeveel speling ik nog heb in mijn kast.

De lamp kan nog ruim 30cm naar boven toe.

gallery_13095_9402_1045235.jpg

 

Laat die indica's maar even flink transformeren in mooie sativa's :)

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laat die indica's maar even flink transformeren in mooie sativa's

:) :) :D

Nog 30 cm hé....

Ik heb ze in bloei gezet onder HPS én CDM's, en ik kreeg er nog zo'n metertje bij.....

 

Ik ben benieuwd wat er de aankomende weken bij jou gaat gebeuren :D

 

Plezier,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was ook de reden dat ik maar 2 plantjes wou... Dat ik t een beetje onder controle kan houden.

Maar fuck man een meter is een hoop, dat gaat vol worden.

Een ding scheelt is dat 250w niet zo snel gaat als 400w :)

we wachten af en vlechten vrolijk verder en af en toe hier en daar even knakken om t maar laag te houden.

Vandaag voor t eerst wat deuce deuce gebruikt als bladvoeding, zal proberen voor dat de lamp aanspringt even een paar foto's te maken.

Mvg b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smokey!

 

Jou kast inspireert mij :)

Volgende week komt de woningbouw mijn slaapkamer raam maken.

 

Ik wil ook zon gelijkwaardig kastje erbij aanschaffen met 300W Tneon om voor te groeien en te stekken!

 

Maarre gaat lekker hier! :)

 

Keep dem grow!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd waarneer de groei begint,je hebt in iedergeval iets om naar uit te kijken want de Cheeseberry Haze is zalig :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was ook de reden dat ik maar 2 plantjes wou... Dat ik t een beetje onder controle kan houden.

Maar fuck man een meter is een hoop, dat gaat vol worden.

Een ding scheelt is dat 250w niet zo snel gaat als 400w :)

we wachten af en vlechten vrolijk verder en af en toe hier en daar even knakken om t maar laag te houden.

Vandaag voor t eerst wat deuce deuce gebruikt als bladvoeding, zal proberen voor dat de lamp aanspringt even een paar foto's te maken.

Mvg b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo nu is het grote wachten begonnen op de toppen. en uiteraard veel vlecht en knoopwerk in het vooruitzicht. 1 meter erbij :) zal wel iets minder zijn bij jouw anders krijg je nog wat uitdagingen te verwerken.

 

waarom heb je gekozen voor de Deuce-Deuce voor bladvoeding? volgens het schema moet dit in de bloei 2ML op een Gallon dus lijkt me lastig af te meten.

 

verder lijkt het er bij mij op dat je een stuk minder dan de omschreven voeding moet meegeven, maar jij hebt wel een grotere bak met grond, dus wellicht gaat he bij jouw heel anders.

 

succer verder.

 

Grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 dgn 12/12

 

@Djzusie: Thanks :)

De reden omdat ik deuce deuce gebruik als bladvoeding is omdat ik geen bladvoeding heb en zag op de fles dat het ook prima fungeert als bladvoeding, in de verhouding 5 tot 10ml per gallon (+/_ 4 ltr).... en minder dan een ml is ook geen probleem voor mij want ik heb gewoon een x aantal injectie spuitjes gehaald bij de apotheek.

Ik heb een 1ml spuit en 5ml spuit en nog een paar reserve, ik haalde ze ook voorheen om de flavour en andere toevoegingen uit te meten voor de boillie mix :D

 

Hey allemaal was net even kijken voor dat straks de lamp aan springt en gaan inderdaad als een bezetene, zal vanavond beginnen met binden.... :)

 

gallery_13095_9402_2431770.jpg

 

achter deurtje nr1

gallery_13095_9402_117752.jpg

 

gallery_13095_9402_3244102.jpg

 

achter deurtje nr2

gallery_13095_9402_324768.jpg

 

gallery_13095_9402_2234755.jpg

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

die gaan inderdaad als n speer vriend :) :D

succes met t binden van je girls en op naar de top :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van mij krijg je over een dag of 5 pas weer een reactie :) :) :D

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...