Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DEFFY

POLITIE AAN DE DEUR

Recommended Posts

En dit , mijn beste Deffy , heeft jou deze problemen opgeleverd!!!

 

 

Welnee man <_<

 

Er is gewoon wat fout gegaan omtrend Deffy, en die moet er alleen nog achterkomen waar het fout is gegaan.

Daar komt ie heus wel achter, duurd alleen ff.

 

Dat ie zo actief was de laatste tijd, dat zal dan voor hier wel hebben mee geholpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben het met riesje eens deffy dat is egt nie slim om te zeggen <_< als ze dus hiero meelezen lezen ze dat ook!

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

HE HUFTERS GA IS FF BOEVENVANGEN OFZO

 

en val kwekers die dit voor een hobby doen niet lastig

ik ben zelfs een daagelijkse blower,en kan het door dat stomme gedoogbeleid

niet meer bekostigen

 

LEGALISEER HET OF VERBIED HET

 

mijn mening is legaliseren er zijn een heleboel rozenkwekerijen die nu zonder werk zitten

en die zouden genoeg kunnen produceren voor elke koffie shop in nederland!!!

en dat tegen veel lager prijzen en dat is ook goed voor de werkeloosheid en gelijk tegen de crisus

wat is jullie mening?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo meneer de providert...

Wij hebben een gevalletje ondekt op uw servert waaruit blijkt dat er communities zijn waar alles draait om (soms zeer) jonge dames die 12 uur per dag in afgesloten ruimten in de schijnwerper staan, waarbij ze beoordeeld worden door een groot aantal leden van deze community.

Het lijkt deze community niet in de kouwe kleren te gaan zitten want uitspraken als "geil" en "lekkere sletten" passeren vaak de revue.

Omdat dit zaakje lijkt te stinken en we toch iets van illegale praktijken verwachten ten nadele van deze jongedames, verwachten wij uw volledige medewerking bij onze onderzoekspraktijken. :wacko:

 

Serieus nu...

Mogelijk dat men niet achter de IP adressen kan komen wanneer men zich niet openlijk profileert met emails en of innige contacten via PM.

Toch kan men natuurlijk wel de topics afstruinen naar bijeenkomsten waarbij men kentekens gaat schrijven.

 

Ik kan me herinneren dat men zo ook eens bij defensie een hele slag heeft gemaakt door agenten in opleiding (zal wel marechaussee zijn geweest) de wandel en handel van enkele in het oog springende party beesten te laten onderzoeken.

Enkelen van hen rookten of slikten ook de nodige "vitamines" en zijn daarvoor veroordeeld en het leger uit geknikkerd.

Zo ook een maat van me. Zeer goede militair en monteur, maar toch had een rokertje in zijn privé weekend hem de kop gekost.

 

Volgende keer maar een treinkaartje kopen voor een meeting? :wacko:

 

En dan nog even over de Christentaliban, zoals het zo "treffend" (not) wordt beschreven.

Denk je nou echt dat een SP, PVV, Groen links of welke andere schreeuwlelijke partij het drugsbeleid wil aanpassen in ons voordeel?

Weinig kans. Dus geef niet te hard af op de partijen zoals die nu regeren. Het maakt geen jota uit.

 

( Holy Buddy is best wel CDA <_< )

Share this post


Link to post
Share on other sites
HE HUFTERS GA IS FF BOEVENVANGEN OFZO

en val kwekers die dit voor een hobby doen niet lastig

 

Dat waren ze toch aan het doen...als je nog over hobby praat met de dingen die liepen en hij aan het opzetten was.

Kijk als je iets doet wat niet mag en je wordt daarvoor gestraft....EIGEN SCHULD.

Je weet dat het niet mag maar je weegt de voordelen af tegen de nadelen...er zijn duidelijk meer voordelen dan nadelen anders deed hij het niet.

 

Je gunt het niemand...maar niet huilen als de dag komt....mans genoeg om te beginnen dus ook mans genoeg....maar dit is een algemeen praatje.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sluit mij aan bij riesje, over pm´s kan ik heel duidelijk zijn, DOE HET NIET!!!!Doe je het wel, geen e-mail adressen, telefoonnummers en belastende informatie in het bericht zetten, direct na het lezen wissen en niet in je inbox laten zitten. Ga nooit in op voorstellen van mensen die je niet persoonlijk kent. Post ook zo min mogelijk materiaal van ruimtes die meer dan 5 planten bevatten. Ik weet uit ervaring(ander soort forum) dat je zo al een hoop narigheid kan voorkomen. Ik wens Deffy wel veel sterkte toe de komende tijd, ik blijft het volgen.....

 

@holy buddy

 

Ik weet niet of je het weet maar PVV zou het liever gister verboden hebben dan vandaag. De slinkse ratten willen het liefst zo doorgaan en VVD, CDA en de christenunie zien ons drugsbeleid het liefst verdwijnen.... Ik stem altijd....BLANCO, politici zijn de grootste boeven van de hele aardkloot. Wel ben ik het met je eens dat hier soms wat ongenuanceerd over christenen wordt gepraat. Ben zelf zeer ongeloofig maar ik ken genoeg christenen die niks tegen wiet hebben en wiet het liefst gelegaliseerd zien worden. Niet elke christen of moslim is een fundamentalist!!

 

Groet,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Deff

eigen fokking schuld man seriues,wel wiri voor je maar je own stupid fold main!!!!

Je moet die grote hokken niet met mensen delen en foto's op zo'n forum gooien.Echt het stomste wat je heb kunnen doen!!kon je weten ook trouwens dat je dat een keer tegen de lamp zou lopen zo. toepasselijk,tegen de lamp lopen.haha

Maar ze kunnen je toch niks maken want idd geen hok geen zaak!!.koop een prepaidkaart bel een vriend, of iemand die iedergeval weet hoe en wat,laat hem de eerste komende tijd eten geven aan je dames.:wacko:.anders pakken ze je zeker.

Ze volgen je zoiezo,omdat ze niks hebben kunnen vinden en zeker weten dat je iets heb.dus je kan zeker niet naar je hok toe.

Kerel wat een hoofdpijn!!je geeft iedereen hoofdpijn hier op dit forum door jou stomme handelen..

Het leuke is dat ik het kweken van een vriend heb geleerd die nu politie is haha.en ken een paar agenten die ook gewoon hokken hebben maar is logish met dat zakcentje wat ze verdienen hahaha:P:P ( sorry boys,niet fucked up bedoeld) :blink: one love!! haha

Ken die jongens van vroeger,so they keep me posted!!Ik zal de five 0 gelukkig altijd een stap voor zijn haha ,YOU CAN"T CATCH ME.......... OUTLAW!!!!

 

Only god would judge me some day!!!

 

Bless

 

ps. Speltip 1 : KEEP YA MOUTH SHUT!!!

Speltip 2 : Neem nooit meer planten dan 5. :wacko: <_<

Speltip 3 : Neem nooit planten thuis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

seriues :S Nou wil ik me account verwijderen hahaha .Ik heb niet me echte naam opgegeven dus mi no spang!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heya

 

om nog effe terug te komen op het verkrijgen van ip adressen, justitie maakt hier wel degelijk gebruik van zelf als dit niet volgens de wet is toegestaan.

Ze kunnen dit alleen niet meenemen als bewijs in een zaak en een rechter zal dit ook nooit toestaan. Computer en servers zijn niet volledig te beveiligen om

mensen buiten een systeem te houden. Het kan ontzettend moeilijk gemaakt worden door met de juiste beveiligingen te werken en voor een leek vrijwel onmogelijk

maar het is niet onmogelijk. Blijft als ze geen hok vinden kunnen ze je ook niks maken tenzij en dan bedoel ik tenzij dik gedrukt je gaat zitten

praten op het politiebureau en je een verklaring afgeeft die strafrechtelijk kan worden vervolgd. Dit gebeurd vaker terwijl er niet rechtstreeks bewijs is

aangetoond doch moet dit wel altijd in relatie staan tot een strafrechtelijk te bewijzen ander feit. Anders word de zaak niet ontvankelijk verklaard en geseponeerd.

Wat betreft deffy het is gewoon niet slim om op de manier je te profileren als je gedaan hebt. Vindt ik wel dat je ballen hebt hoor dat je dit zo allemaal op dit forum laat zien

en ook zeker leuk om mee te kijken.

 

Misschien een tip als je een groter hok hebt om steeds van het zelfde deel van het hok foto's te maken.

Tenslotte vindt ik het niet belangrijk om alle planten te zien een paar planten onder een lamp vindt ik al

genoeg gaat mij meer om de systemen die er worden gebruikt de verschillende soorten lampen, voedingen,

mediums en het aantal grammen opbrengst per plant. Het totaal intresseerd me niet zo veel dat is leuk

voor de gene van wie het hok is.

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh en over die ip's dan moet je eens in de chat kijken kan je zo alle ip's van alle deelnemers van de chat zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik nou (als degene buiten nederland) een sitetje maak, waar jullie gewoon een schema invullen met jullie username en wachtwoord van wietforum, of iets in die geest, en daar de fotos geupload worden naar mijn ''enorm zwaar'' beveiligde server. en vanuit daar word het automatisch geupload of jou account... m.a.w geen IP adres, dus geen locatie :wacko:

 

maargoed, we moeten allemaal even goed nadenken, vooral de IT mensen onder ons. hoe gaan we dit even goed beveiligen zodat die luie politie maar even weer in hun infrarood coptertjes gaan vliegen... want dit kan zo niet he...

 

wij willen gewoon ongestoord onze hobby uitvoeren. klaar.

 

<_<

 

wat ik ook enorm kan aanraden is dit programma voor de pc waar je OP wietforum mee zit:

*snip*

en dan uiteraard Malaysie kiezen ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Haha, lijkt me niet dezelfde persoon.

 

Ik kan best geloven dat de server veilig staat en IP adressen niet zomaar achterhaald kunnen worden.

 

Maar waarom kan iedereen, zelfs mensen zonder acc, dus echt IEDEREEN die naar wietforum.nl surft alle topic zien. Waarom is wietforum niet members only?? Waarom kun je niet pas de kweekverslagen zien als je een bepaald aantal posts hebt?? Er zijn toch genoeg forums met veel minder belangerijke informatie op die wel zo werken. Maar wietforum laat alles direct voor eender wie zichtbaar. Dat is iets dat ik niet zo goed snap.

 

Er zullen altijd wel naïvere mensen zijn, die per ongeluk wat van informatie weggeven in hun topic, die worden danmaar gepakt voor hun domheid, dit kan toch makkelijk worden voorkomen?

 

Alle inactieve acc's (iem die niet post) worden gedelete

Niemand nieuw kan heel et forum zien

Louche types buiten

 

Waarom zijn die maatregels er niet? Das volgens mij niet eens zoveel moeite

 

We hebben naar de database met users gekeken toen we de skin van WF veranderd hebben. Leden met 0 posts en die niet meer ingelogt zijn geweest sinds een aantal jaar zijn er ontelbaar veel, deze zijn niet zo 1 2 3 te verwijderen uit de database. (1 voor 1)

 

Zoals jullie misschien weten zijn wij ooit op Hennepdesk (zwart / groene layout) begonnen toen het nog een openbaar forum was, waar jan en alleman zich kon aanmelden. We hebben de dag dat HD plat ging nog bij elkaar gezeten op de Highlife beurs in het privé gedeelte. Echter toen wij thuiskwamen was HD.nl onbereikbaar, de eigenaar welke we een uur van te voren nog gesproken hadden had de stekker eruit getrokken.

Dit heeft ons (groepje chatters) dwarsgezeten, en zijn opnieuw begonnen.

Dit forum lag toen in de goot en nirvana (oude eigenaar) deed er weinig mee. Sindsdien hebben wij dit forum omgetoverd naar de huidige status. Een mooi openbaar forum wat openstaat voor iedereen.

Dit is dan ook onze visie, een openbaar forum wat voor iedereen toegankelijk moet zijn.

 

Een gesloten forum hoeft niet eens volgens de wet, zolang je je maar aan de regeltjes houdt.

Deffy heeft de regels overtreden en heeft blijkbaar hand en spandiensten voor derden verricht en verwijt ons nu voor zijn bust. Er spelen in zijn geval talloze factoren mee welke wij op het moment niet kunnen overzien. We kunnen wel zeggen dat WF geen dienst verleend heeft aan minjus, noch een dagvaarding ontvangen heeft.

 

Miss_J spreekt Deffy vandaag, we zullen vanavond nog wel horen wat er misgegaan is. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
oh en over die ip's dan moet je eens in de chat kijken kan je zo alle ip's van alle deelnemers van de chat zien.

 

Dat klopt. Waarom zouden we die verbergen?

 

Jullie zijn zo freaking paranoiia, als je niks te verbergen hebt, join the chat <_<

 

Mijn whois op de chat server:

 

2009/03/17 17:25:19 [freenode] -!- |Mike| [i=mike@[b]2001:1af8:2:444:0:0:0:2[/b]]

2009/03/17 17:25:19 [freenode] -!- ircname : mike

2009/03/17 17:25:19 [freenode] -!- channels : @#hack @#opengrow @#wietforum

2009/03/17 17:25:19 [freenode] -!- server : mccaffrey.freenode.net [Manchester, England, UK, EU]

2009/03/17 17:25:19 [freenode] -!- away : AFK

2009/03/17 17:25:19 [freenode] -!- : is identified to services

2009/03/17 17:25:19 [freenode] -!- : is signed on as account |Mike|

2009/03/17 17:25:19 [freenode] -!- idle : 0 days 1 hours 15 mins 41 secs [signon: Fri Feb 27 06:24:20 2009]

2009/03/17 17:25:19 [freenode] -!- End of WHOIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ik heb niks te verbergen kwa ip ofzo wilde het alleen maar effe melde voor de el paranoia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2009/03/17 17:25:19 [freenode] -!- |Mike| [i=mike@[b]2001:1af8:2:444:0:0:0:2[/b]]

 

Waarom staat dit in het vet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus, dat zie ik nu pas. De server waar WF naar is verhuisd heeft geen eens fucking hostmasking? Werkelijk belachelijk.

(Hostmasking is het verbergen - masken - van je hostname (en dus IP) op een IRC chat server.

 

Nietsvermoedende leden die via het forum de chat joinen geven dus zo maar en public hun ip weg.

 

@mikeh, niet iedereen is zo stoer als jij en heeft een z'n ipv6 bnc he..

 

ff serieus, dan was chattersweb nog beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomas,

 

WF heeft gekozen om geen eigen IRCD te gaan draaien. Zodoende dat we op een openbaar unmasked / plain text IRCD zijn uitgekomen.

Ennuh, mikeh doet aan colocatie waar ze IPV6 hebben :wacko:

Daar kan ik uiteraard ook een IRCD op configgen en draaien, vertrouwen jullie mij wel met IP's :wacko: ? (die keuze had ik toen der tijd nog niet)

 

Waarom staat dit in het vet?

 

Omdat ik er bold tags omheen gezet heb ? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je begrijpt mijn punt heel goed.

 

Er zijn TALLOZE irc netwerken waar hostmasking wel is enabled, heeft ook niets te maken met eigen IRCD draaien of niet. Gezien de aard van het forum lijkt het me niet meer dan logisch om voor een dergelijk netwerk te kiezen. Echt, bijzonder onverstandig dit, snap ook niet dat sannie en anderen hiermee hebben ingestemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Name some waar IPV4 / 6 + hostmasking + chanserv/nickserv is <_<

 

Owja, stabiliteit is ook gewenst.

 

Pm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een voorbeeld van een betrouwbaar netwerk met meewerkende admins is IrcHighway.

 

Verder ben ik niet meer zo actief op irc als voorheen, maar ik van jou toch wel wat meer kennis verwacht. Netsplit.de anyone?

 

Dit hoort misschien ook niet 100% thuis in dit topic, maar ik vind dat je het gewoon niet kunt maken naar de (nietsvermoedende) WF bezoeker, als je weet hoe eenvoudig het is om ip's te traceren via een dergelijk irc kanaal. Deze methode is door de politie regelmatig gebruikt, en dan heb je dus niets aan je 'veilige' WF server.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Deff

eigen fokking schuld man seriues,wel wiri voor je maar je own stupid fold main!!!!

Je moet die grote hokken niet met mensen delen en foto's op zo'n forum gooien.Echt het stomste wat je heb kunnen doen!!kon je weten ook trouwens dat je dat een keer tegen de lamp zou lopen zo. toepasselijk,tegen de lamp lopen.haha

Maar ze kunnen je toch niks maken want idd geen hok geen zaak!!.koop een prepaidkaart bel een vriend, of iemand die iedergeval weet hoe en wat,laat hem de eerste komende tijd eten geven aan je dames.^_^.anders pakken ze je zeker.

Ze volgen je zoiezo,omdat ze niks hebben kunnen vinden en zeker weten dat je iets heb.dus je kan zeker niet naar je hok toe.

Kerel wat een hoofdpijn!!je geeft iedereen hoofdpijn hier op dit forum door jou stomme handelen..

Het leuke is dat ik het kweken van een vriend heb geleerd die nu politie is haha.en ken een paar agenten die ook gewoon hokken hebben maar is logish met dat zakcentje wat ze verdienen hahaha:P:P ( sorry boys,niet fucked up bedoeld) :( one love!! haha

Ken die jongens van vroeger,so they keep me posted!!Ik zal de five 0 gelukkig altijd een stap voor zijn haha ,YOU CAN"T CATCH ME.......... OUTLAW!!!!

 

Only god would judge me some day!!!

 

Bless

 

ps. Speltip 1 : KEEP YA MOUTH SHUT!!!

 

 

 

 

Speltip 2 : Neem nooit meer planten dan 5. :wacko: <_<

Speltip 3 : Neem nooit planten thuis.

Beeetje slap he Lovit.

Dit gun je geen hond ook al heeft ie wat meer staan als de gemiddelde kweker :blink:

 

Mikeh

 

Snap jou ook niet echt.

Begrijp datalles ff uit gezocht moet worden

Als ze je willen vinden doen ze het toch.

 

Beetje raar dat de eigenaar zich nog niet heeft gemeld van het Forum :wacko: met een reactie terwijl je weet dat het onwijs speeld achter de schermen.

 

Het is echt hoipiepeloi buiten ons zicht om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij slaat wel in die veels te vroege 1 april grap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil me nergens tussen moeien en ik weet dat het eigen keus is of je op de chat of het forum gaat. Maar toch vind ik dat het wel een must is om op een forum/chat als deze het IP-adress van de leden te verbergen.

Ook zou het misschien niet helpen om es een poll te organiseren om te weten of de leden willen dat dit forum openbaar blijft of mss enkel de info zoals de growguide, beginnersvragen etcetera openbaar te houden en de chat/kweekverslagen te verbergen voor niet leden?

 

Dit is enkel een voorstel <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me een goed idee Fif, en ook de chat moet afgeschermd worden.

Vind het begrip ''Wiet kweken'' niet meer openbaar in deze tijden..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...