Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DEFFY

POLITIE AAN DE DEUR

Recommended Posts

tja aan een ip adress kan het kleinste kind graken

Kan je dan even vertellen wat mijn IP adres is?

 

Politie moet ofwel van wietforum beheerders de IP's gekregen hebben, of ze moeten ze gevraagd hebben aan de hostingprovider waar wietforum gehost is. In beide gevallen zouden de wietforumbeheerders op de hoogte zijn. Eenmaal ze de IP nummers hebben, moeten ze aan de internet providers de adresgegevens vragen. stel dat je via Versatel aangesloten bent op het internet, dan moet de politie aan versatel vragen wel adres aan welk IP gekoppelt is.

 

Lijkt me allemaal heel onwaarschijnlijk.

 

Wat me nog met verstomming slaat is het feit dat de politie aan je deur heeft gestaan op zoek naar je hok, en dat je hier nu in dit topic zegt: Ik heb nog steeds een hok maar ik zeg lekker niet waar. Lijkt me een beetje dom aangezien je overtuigd bent dat de politie je hier volgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind wel dat wietvriend een punt heeft , lijk me nu ook niet verstandig hier zo grote kweek hier te vermelden... Ikzelf post geen foto's omdat ik dat al niet zo erg vertrouwde

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Mikeh, maak er nu geen geintje van.....

Er zijn genoeg mensen die niet weten hoe het hele internet in elkaar steekt en dan is best moeilijk om je niet gek te laten maken door dit soort dingen.

 

Ik heb gelukkig John Doe, die me een heleboel kan vertellen over alle ins en outs, en daar hebben ook de leden van WF een hele goeie aan. Onze server en gegevens zijn goed beschermt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ze hebben mij gevonden bij mijn ouders doordat ik vanaf daar upload"

 

Neem van mij aan;

 

Jouw gegevens kunnen ze echt wel achterhalen. Ook zonder het uploaden van een foto.

Zodra je verbinding maakt met deze website staat je ip adres gelogd.

 

En toegang tot de forumserver hebben ze ook echt niet nodig om ip's te loggen.

 

Providers zijn tegenwoordig ook verplicht gegevens te verstrekken gerelateerd aan het ip.

Dan zal daar natuurlijk wel een gegronde reden voor moeten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zielig he tomas die sukkels die bang zijn??? <_<

 

Nee beetje meer begrip zou op zijn plaats zijn!

Doe lekker lacherig, jij weet het allemaal beter.

 

Ik werd ook uitgelachen 2 dagen terug ofzo toen ik in een topic van 20 lampen een waarschuwing gaf. Jaja... lachen lachen...

 

Genoeg mensen waar de politie langs is geweest om 5 of minder planten af te pakken, inclusief kweekapparatuur.

Leuk voor vrouw en kinderen.

 

Denk je nou echt dat de politie tijd en moeite gaat besteden om gegevens te achterhalen van kwekers met 5 plantjes die op een forum posten? En ja, als jij je een prutser bent zonder filter, of je kweek iets te trots laat zien aan de hele buurt dan is de kans dat ze een keer komen kijken natuurlijk al aanzienlijk groter.

 

20 lampen is wat anders ja, zie mijn vorige post. Daar moet je gewoon voorzichtiger te werk gaan, iets waar Deffy blijkbaar in heeft gefaald. Het feit dat hij aangeeft met andere forumleden in contact te zijn geweest, en hand en spandiensten heeft verricht, zegt al genoeg (ook het feit dat hij dat hier prijsgeeft, maargoed), en de kans lijkt mij aanzienlijk dat hij op op die manier in de kijker is gelopen bij justitie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mikeh, maak er nu geen geintje van.....

 

Mensen belachelijk maken is hier soms een sport lijkt het.

 

Beetje begrip en respect komt sfeer op het forum zeker ten goede, top dat je dit even aantipt! <_<

 

Groet

Wv

 

Tomas wij weten wellicht beter, maar niet iedereen weet dat.

Kun je toch respect/begrip voor hebben?

 

Beetje goedkoop scoren om dat belachelijk te maken.

 

Ik blijf er bij, niet een bange kweker is belachelijk maar, de enge slaafjes van, het CDA en consorten.

 

Def doet het wellicht niet heel slim, maar laten we elkaar helpen ipv grond in boren en belachelijk maken!

 

No hard feelings,

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mikeh

wat doe je nu als een flikker eh???

Toen ik je heb ge PM, heb ik daarin duidelijk vermeld neem contact met me op,

ik doe geen domme dingen, ik hoor neits van je nu dat ik een topic open

is dat de enige wat je te zeggen hebt fuck you kerel misschien heb je echt mij

IP adres verkocht.

 

Ik ben dom geweest om mijn grote kweek hier te plaatsen maar maakt niet uit,

hier leer ik van. Jij Mikeh als Admin had me serieus moeten nemen.

 

@ Miss_J

contact opnemen via pm zal ik doen, maar ik ga niet doen als of er niets is gebeurt

ik ben vaker in aanraking met justitie geweest en ik weet hoe ik moet praten geen

1 politie komt mij uit bluffen, ik weet wat ik heb gezegt!!!

 

Met alle respect, jullie hebben een veilige server, veilig genoeg tegen die Flikkers en Justitie??

 

Ik heb nooit in mijn hoofd gehaald dat jullie Ip-adressen zouden voorzien nooit geen enkel keer

maar als Mikeh nu als een Bitch gaat praten, krijg ik mijn twijvels.

Ik Pm je mijn telefoonnummer bel me na 16.00uur

 

Mvg,

 

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het moeilijk te begrijpen dat sommige mensen geen research doen voordat ze alles lukraak online plempen.. En sommige mensen zullen het ook niet willen snappen, die rennen liever gelijk in blinde paniek weg zodra er ook maar iets gebeurt waar ze van schrikken..

 

Misschien is dit topic dan een goede les en dient het toch nog enig nut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook wel begrijpelijk dat de blauwe hier meelezen in de wat grotere topics. Makkelijker dan helicopters infrarood en al die shit. Dat het plaatsen van grotere kweken hier grotere risico's meebrengt is misschien voor sommigen niet genoeg duidelijk gemaakt voordat ze zaken gepost hebben. Denk dat dit vanaf nu wel duidelijk is..

 

En een beetje respect voor elkaar hier <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja.. dan houdt het op.

 

Overigens is deze site niet ' secure' (geen https bijv.) en kun je de inhoud van IP-verkeer SNIFFEN. Ben geen expert maar bij de blauwe fundamentalisten zitten die wel.

Je weet server IP en sniffed de inkomende IP's en wat voor data zij naar server-IP sturen, alles wordt in een database gedumped een search engine dr op en gaan met die banaan!

 

Naief om te denken dat de blauwe heksenjagers hier niet zijn, ik werd uitgelachen omdat ik niet naief was.

Nu worden anderen uitgelachen.

 

Lach lekker verder, zegje is wel gedaan.

 

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Mikeh

wat doe je nu als een flikker eh???

Toen ik je heb ge PM, heb ik daarin duidelijk vermeld neem contact met me op,

ik doe geen domme dingen, ik hoor neits van je nu dat ik een topic open

is dat de enige wat je te zeggen hebt fuck you kerel misschien heb je echt mij

IP adres verkocht.

 

Ik ben dom geweest om mijn grote kweek hier te plaatsen maar maakt niet uit,

hier leer ik van. Jij Mikeh als Admin had me serieus moeten nemen.

 

Beste Deffy,

 

Het moment dat ik uw bericht las had ik hier al mijn twijffels aan. Vandaar dat ik het voorgelegd heb aan het moderatie team om dit te evalueren!

Niemand kan aan de data (lees; IP, logins, e-mails) van Wietforum komen zonder login codes, welke ook een hoger security niveau hebben dan normaal.

Je heb naar mijn inzien jezelf verraden, of iets in die trend. Wietforum heeft daar niet aan bijgedragen.

 

Wietforum is veilig voor jan en alleman!

 

 

Tsja.. dan houdt het op.

 

Overigens is deze site niet ' secure' (geen https bijv.) en kun je de inhoud van IP-verkeer SNIFFEN. Ben geen expert maar bij de blauwe fundamentalisten zitten die wel.

Je weet server IP en sniffed de inkomende IP's en wat voor data zij naar server-IP sturen, alles wordt in een database gedumped een search engine dr op en gaan met die banaan!

 

Naief om te denken dat de blauwe heksenjagers hier niet zijn, ik werd uitgelachen omdat ik niet naief was.

Nu worden anderen uitgelachen.

 

Lach lekker verder, zegje is wel gedaan.

 

Wv

 

Beste WietVriend,

 

Om Wietforum te willen sniffen moet je access hebben tot de core routers in het datacentrum waar onze server(s) staan.

Hiervoor is een dagvaarding nodig om dit te verkrijgen (en een heel juridisch stappenplan, hier kan ASgrow je meer over vertellen)!

 

Hoop je hiermede genoeg geinformeerd te hebben over het onderwerp "sniffen"

 

Groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Overigens is deze site niet ' secure' (geen https bijv.) en kun je de inhoud van IP-verkeer SNIFFEN. Ben geen expert maar bij de blauwe fundamentalisten zitten die wel.

 

Ik ben het met je eens dat SSL een goede toevoeging zou zijn aan het forum. Zoals dat bij opengrow ook is geïmplementeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

De server komen ze niet zomaar aan Deffy, dat is zeker. John Doe tikt op dit moment een uitleg waarom niet.

 

Ik wil graag even contact hebben om info uit te wisselen en zo uit te vogelen of er een andere manier zijn kan waarop ze wel aan info zouden kunnen komen. WF houdt graag de vinger aan de pols he <_<

 

We spreken elkaar morgen einde dag wel.

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mikeh

 

had dan niet zo gereageerd en had dan mij ide kans

gegeven die twijvels weg tehalen en of contact met je

te hebben en alles uit teleggen zoals Miss_J nu doet.

 

Jij nam mij als een grap!

Ik voel me zwaar kloten en zwaar dom, ik dacht echt

ik zag mensen met 8x600watt enzo ik dacht kan geen kwaad,

zins mijn eerste kweek aller eerste kom ik hier en ik zeg je

vind dit een top site, Ik geef ook toe dat het misschien

mijn eigen fout is door mensen te helpen

via Pm en daarna........

 

MAar als nog geeft dat JOU het recht niet om mij in mijn gezicht uit telachen!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat er via die pm van anderen hebben geprobeerd meerderen van ons te verleiden tot een samenwerking met zogenaamde beginners. Heb altijd de boot afgehouden , gelukkig genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Overigens is deze site niet ' secure' (geen https bijv.) en kun je de inhoud van IP-verkeer SNIFFEN. Ben geen expert maar bij de blauwe fundamentalisten zitten die wel.

Je weet server IP en sniffed de inkomende IP's en wat voor data zij naar server-IP sturen, alles wordt in een database gedumped een search engine dr op en gaan met die banaan!

 

Bij mijn weten is 'sniffen' naar IP's geen legale manier om aan bewijsmateriaal te komen. Deze site is volgens mij wel veilig genoeg om je gegevens te beschermen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dit is niet niks denk persoonlijk dat WF niet meewerkt met de politie maar b.v.b ''Mijn album''wel

als je via mijn album foto's plaast kan mijn album wel je ip doorgeven .

 

zullen ze dit zo hebben gedaan

als dat zo is kunnen we beter foto's plaatsen via wf zelf en niet via een andere site .

 

 

mvg medekwekers

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat je ze over de vloer hebt gehad.

Beetje bluf van hun om papieren met WF gegevens ( al dan niet echt) beetje te laten liggen zodat jij er een glimp van ziet,

van zodra jij dan gaat zeggen dat je alles geleerd hebt via WF dan hebben ze een reden om een gerechtelijk bevel aan te vragen en een onderzoek in gang te zetten, maar zolang je nix toegeeft is het aan hun om het te bewijzen.

Hou je sterk zou ik zeggen.

 

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietforum hacken, of tappen is redelijk uitgesloten. Ze kunnen met veel moeite wel enkele personen gaan proberen te traceren. Mogelijk, maar niet makkelijk. veruit het vaakst blijkt het toch een "vriend" die zijn mond voorbij praat tegen de verkeerde of iets lulligs.

Daarmee is dit hele gebeuren NIET grappig Deffy, ik leef met je mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jouw gegevens kunnen ze echt wel achterhalen. Ook zonder het uploaden van een foto.

Zodra je verbinding maakt met deze website staat je ip adres gelogd.

 

En toegang tot de forumserver hebben ze ook echt niet nodig om ip's te loggen.

 

Providers zijn tegenwoordig ook verplicht gegevens te verstrekken gerelateerd aan het ip.

Dan zal daar natuurlijk wel een gegronde reden voor moeten zijn.

 

Kijk hier voor de eerste reactie van het WF team, maar ik kon het toch niet helemaal laten om hier op te reageren.

 

Storpie, ik ben toch erg benieuwd hoe je dan denkt dat dit in z'n werk gaat. Het is echt (nog) niet zo dat justitie zo maar al het internet-verkeer kan bekijken. Ja, er zijn plannen om in de toekomst verkeersgegevens vast te gaan houden, maar zo ver is het nog niet.

 

Op dit moment is het enige wat justitie kan doen je eigen (thuis) aansluiting aftappen. Ze kunnen je internet-aansluiting net zo goed aftappen als ze je telefoonaansluiting kunnen aftappen. Maar, dan moet er natuurlijk al redelijk wat aan de hand zijn voordat justitie dit soort middelen in wil, kan en mag zetten.

 

Onze server staat in een (niet nader genoemd) beveiligd datacentrum, waar niemand zo maar binnen kan lopen. De server is alleen voor ons in gebruik en wordt niet gedeeld met andere partijen. Dit alles om zo veilig mogelijk te zijn. We bewaken onze server continue op misbruik en vreemde situaties. Naar aanleiding van dit topic heb ik zojuist alles nog een keer nagelopen en niets vreemd kunnen aantreffen.

 

Daarbij hebben wij het voordeel dat justitie zich nog altijd aan allerlei voorschriften en wetten moet houden. Zij mogen niet zomaar inbreken op onze server en dat zal al helemaal nooit kunnen leiden tot toelaatbaar bewijs. In feite kan justitie op onze server niets anders dan iedere willekeurige bezoeker. Gegevens die ze op die manier zien zijn publiek toegankelijk en te gebruiken als bewijs. Zorg er dus voor dat de foto's nooit herleidbaar zijn naar jouw persoon of locatie, maar dat spreekt voor zich.

 

Tot nu toe lijkt de meest voor de hand liggende verklaring mij dat justitie op een of andere manier een tip of vermoeden heeft gehad rondom Deffy. Blijkbaar is daarbij ook duidelijk geworden (of getipt) dat hij een wietforum gebruiker is. Uit het verhaal zoals het er nu staat weet ik niet eens of justitie wist dat het om member Deffy gaat. Hoe dan ook, het zou niet de eerste keer zijn dat justitie in een verhoor doet voorkomen alsof ze al ongelofelijk veel informatie hebben terwijl ze in werkelijkheid niet veel meer hebben dan een tip of vermoeden.

 

Als je in werkelijkheid wel kweekt, dan is er in zo'n verhoor waarschijnlijk weinig wat je kan zeggen dat de agent overtuigd dat je onschuldig bent. Het enige wat zij zullen doen is proberen jou uit de tent te lokken om op die manier meer informatie te geven. Beste wat je kunt doen is niets zeggen en al je argumenten bewaren voor de rechtbank (als het ooit zo ver komt). Een ding is duidelijk: geloof NOOIT zo maar alles wat oom agent zegt. Vaak zitten ze gewoon te vissen en zijn op zoek naar een reactie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hallo

 

 

dat is zkr klote deffy!!!

maja je zegt wel dingen wat je gedaan ehbt die dan ook nie zo slim zijn als je zo zeker weet dat ze melezen!

ik heb vanaf dag een dak me hier aanmelde al gedagt bij me zelf van zitte egt wel jute op het forum hoor je toets in wiet en je krijgt tig aantal forums en site's!dus is idd zoals eerder gezegt is een paradijs voor die pootjes.maja je durft nie meer naar je hok wil het wel voor je doen voor een mooi prijsie <_< (grapje)gewoon voorzichtig zijn meer dan te voren!!je zegt dat je al vaker in aanraking bent geweest dan moet je het ook wel merken als ze voor je duer staan te posten!!

 

 

 

aan de mods ff een vraag dus niemand of wat dan ook kan zomaar aan mijn email adress en ip enz enz komen ??alvast bedankt!

 

 

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Het ligt natuurlijk ook aan de beveiliging van je eigen computer.Check je computer via shieldsup op er geen poorten openstaan.Altijd je beveiligingssoftware updaten, ook van je besturingssysteem dus, wat vaak door veel mensen vergeten wordt.

 

Namaste <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
aan de mods ff een vraag dus niemand of wat dan ook kan zomaar aan mijn email adress en ip enz enz komen ??alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sniffen, ok wellicht mag het niet zomaar, dat weet ik niet.

Volgens mij maakt het niet uit of er routers tussen client en server staan, die staan er tegenwoordig altijd en er wordt wat afgesnift hoor.. ;p

 

Maar goed ben geen expert, ik zeg alleen wees op je hoede.

 

Dat kun je para noemen, maar goed we hebben weer een voorbeeld te pakken van iemand die wat argelozer te werk ging en nu bezoek heeft gehad van de blauwe wereldverbeteraars...

 

Veel geluk allen met jullie dingen

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...