Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DEFFY

POLITIE AAN DE DEUR

Recommended Posts

Ik heb ge Pm met Miss_J,

morgen spreken wij elkaar, jullie horen nog nader van Miss_J.

 

En die Sukkels kunnen mij geen moer maken, en ik zal er voor zorgen dat het zo blijft.

 

,

 

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze proberen je uit de tent te lokken @Deffie. Geen hok, geen zaak! Ze hebben alleen maar lucht, en jij houd je lekker koest, perfect!

 

Succes kerel. Vergeet de groene dames niet, .....ze hebben je nodig :wacko: .

Pak een andere auto (van een maat ofzo), en kijk goed om je heen. Maak jezelf niet te para! Rustig blijven <_<

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste leden en lezers,

 

Dit vond ik een zo intressant topic, dat ik wel moest posten.

 

Ook ik stelde me al vragen hoe sommigen tewerk gingen hier op dit forum. Maar slechte zaken kunnen ook positieve dingen brengen!

Is het geen goed idee om een soort wikipedia encyclopedie te maken op dit forum, de growguide uitbreiden en de plantenkamer.

Wanneer iedereen bevindingen per soort,zaadboer en degelijke noteerd, is dit al een schat van informatie.

Kweektechnieken kan bijvoorbeeld ook een onderdeel daarvan zijn.

Ik stel maar voor, omdat ik het beu vindt om langer passief toe te kijken, zonder dat er degelijke reacties komen.(in de praktijk)

Het lijkt me tijd om ook eens aan politiek te denken, daar worden de wetten namelijk gestemd.

En als er zoveel stemmen zijn, heb je ook zoveel zeggeschap :-)

 

Hoop dat dit forum ook nieuwe wind in de rug geblazen kan worden,

 

WE ARE LIVING IN THE PRESENT :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Deffy, zeker geen persoonlijke shizzle: ik ken je niet en ga je zeker niet als mens beoordelen. Maar je doet zo druk altijd man.. waarom? Dat je in dit topic kwaad bent omdat er plitsie aan je deur stond is begrijpelijk.. Maar scheld de mods niet uit omdat je je persoonlijk aangevallen voelt.

Doe niet zo geforceerd alpha-male-erig. Is niet leuk, en niet goed voor jou en voor niemand.

Overigens, als we jou moeten geloven kan iedereen dus een cop zijn en mogen we in se niemand vertrouwen. Jou dus ook niet <_< !! misschien is dit één groot spel opgezet om wat paniek te zaaien ( ik meen me te herinneren dat er hier gesproken werd van politietaliban? :wacko: ) Ben jij een flik, Deffy?

Grapje man, weet je toch.

Ik wens je oprecht veel succes met je kweek, ik heb m al wat zitten volgen en hij is zekerrr chill, en geen verdere last van de coppers. Je gaat goed, keep it that way.

Wietforum kan je volgens mij wel vertrouwen.

Cheers,

L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel klote dit allemaal....

Ik ga niet zeggen dat ik Deffy niet geloof, er zal zeker een kern van waarheid in zitten.

Maar ik ga er vanuit dat ik het forum ook kan geloven.

 

Aan de andere kant, zie het als een moordzaak....

Geen lijk betekent geen bewijs. Gelukkig val ik zelf in die catogorie.

Kan me wel voorstellen dat de angst bij andere wel is toegeslagen.

 

Toch denk ik dat dit bericht wel voor een ommekeer op het forum gaat zorgen.

 

@ Deffy, leef met je mee ouwe. Maar ik denk wel dat je bent genept op t bureau.

Ik denk dat ze gewoon willekeurig wat hebben uitgeprint, om jou te doen geloven wat je nu denkt. (en dat is ze dan gelukt)

Hoe ze alleen bij jou zijn gekomen dat is mij ook een vraagteken.

 

Het is natuurlijk wel zo, wat een simpel hackertje kan, zullen ze bij de blauwe garde ook wel kunnen.

Alleen is het gerechtelijk bepaald dat volgens de privicy-wet dit niet als bewijs materiaal mag dienen.

 

Kan AS Grow niet even inschakelen..... hij is toch de man als het gaat om gerechtelijke shit <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genoeg te vinden hier , maar ze moetn het kunnen herleiden naar bepaalde personen, Dat er hier een aantal mensen rondstruinen die

hier beroepshalve hunn gegevens verzamelen staat vast!!

Hoeveel mensen hebben hier de gedurende de afgelopen maanden een pm ontvangen met het verzoek om hup bij het opzetten van hokken? Ikke al zo'n 3 a 4 !! En altijd van leden met minder dan 50 posts achter hun naam .

Bij deze ..............Ik doe da nie en zal ook nooit doen!! <_<

 

Ik denk dat hier de sleutel vor Deffy ligt. Daar moet hij zoeken en niet naar snuiven of tappen van lijnen. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nog verder PARA gaat denken kun je jezelf ook afvragen of een meeting nou zo'n verstandig idee is. Nummerborden noteren lijkt me een stuk makkelijker dan een IP adres achterhalen. Pas maar op straks krijg je een OT achter je aan. <_<

 

 

Ik denk dat Deffy zich daar wel zorgen over moet maken. Zorg dat die lijers je hoken niet vinden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor! met de illigale software fora lukt het niet om de users te achterhalen, ook al is de hele westerse wereld er druk mee bezig, is het een bedrijfstak van een paar miljard die anti-piraterij en is het veel groter dan wij wietkwekers.

 

en dan kom jij aanzetten dat ze dat wel heel makkelijk lukt bij wietforum ? een forum waar ook kweken van paar honderd planten worden gepost maar waarvan de posters ook nog steeds vrolijk rond lopen? kom op zeg.

En ze pakken precies jou er uit ? die persoon die altijd al van die vage, beetje dubieuze, posts maakt ? tuuuuuuuurlijk

En iedereen die dit zomaar klakkeloos gelooft kan beter in het midden oosten gaan wonen, daar is het niet meer dan een vereiste dat je blindelings alles volgt wat je vertelt wordt.

 

ik zal er in ieder geval niet minder om posten! dan zien ze meteen goed hoe niet professioneel alles is <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
aan de mods ff een vraag dus niemand of wat dan ook kan zomaar aan mijn email adress en ip enz enz komen ??alvast bedankt!

 

Simpel antwoord: NEE, dat is niet zo maar mogelijk. Uiteindelijk is dat op onze server wel terug te vinden, maar die toegang heeft niemand van buiten. Justitie zou dan of moeten inbreken op onze server (moeilijk en geeft geen toelaatbaar bewijs) of ze moeten een gerechtelijk bevel regelen om de server in beslag te nemen (erg onwaarschijnlijk dat een rechter dit toestaat, omdat dit veel te grof geschut).

 

Zolang je zelf voorzichtig bent is het voor justitie NIET mogelijk om je IP adres of email te achterhalen. Je moet wel oppassen om mensen rechtstreeks via email te benaderen. In de email die je zelf verzend zit natuurlijk wel je email adres, maar je IP adres zit er ook in verborgen. Alleen mailen vanaf een anoniem hotmail accountje is dus niet voldoende; die emails bevatten ook je IP adres.

PM tussen members is wel veilig/anoniem en bevat geen andere/verborgen informatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...nou als dit verhaal waar is zou ik niet meer op men gemak zijn had ik meer dan 50+ planten gehad...maar dan zou ik ook niet forum'en... <_<

 

Klote voor ya Deffy..

 

Sterkte nog en succes

 

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voel met je mee gast.

En ik weet hoe jeje voeld!!!

 

Ik denk echt zeker te weten dat het niet van het WF afkomt dat je hangd. Ook al zitten ze hier alles te lezen dan nog kunnen ze er geen reet mee. Of ze moeten alles an elkaar kunnen plakken en dat duurd wel ff hoor.

 

Wat ff niet vergeten mag worden is dat we nou eens een x af moeten stappen dat we denken dat wij alles mogen en ZIJ niet(en zij is dan justitie).

Iemand zijn IP adres kan je hier zo zien, maar wat dan nog. Lijkt mij dat ze gewoon een hele stapel info hebben verzamelt waar ook het forum bij zat en miss jou foto,s hebben gecopieert en zo voorts.

 

Kom je toch weer met het verhaaltje dat ze dit niet mogen en dat niet kunnen doen.

Dat is in de realiteid wel ff anders. Als ik hier zie dat er mensen wat groter gaan draaien, die gewoon een fucking goeie baan hebben en gewoon zeker weten dat ze die lekker baan kwijt zijn als ze met Justitie in aanraking komen dan vraag ik me wel eens af hoe ze het daarna gaan doen <_< .

 

Ook wil ik er niet bij zijn als politie bij mensen aan de deur komt bij mensencht nog nooit in contact zijn geweest met deze heren. Die gaan gewoon kapot, en weer is dit uit ervaring.

 

Blijf erbij dat dit buiten het WF is gegaan, maar dat er toch wel wat mensen zijn die ff op moeten letten. OOk ik had nooit die grotere kweken op het foum gezet, maarja het is ook zo lekker om te lezen he.

 

Sterkte gast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas vooral op met mails en MSN.

Vooral als je je nickname ook op msn gebruikt,je berichten en ip blijven achter bij de geschiedenis van de ontvanger/verstuurder.

 

Als justitie bij pietje een pc in beslag legt,en daar staan wat leuke uitwissellingen via msn op,dan kan justitie dat mooi achterhalen.

Wis dus regelmatig,en gebruik verschillende namen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti's dan misschien wel paranoia. Maar een gewaarschuwd iemand telt voor twee.

Enne ze kwamen toch bij deffy's ouders. Daar waar hij uploade!

Je moet je dan niet afvragen of dat kan of mag.Hoe kan het dan dat ze daar zijn waar de upload plaatsvind???

Zo van, Iemand heeft de blauwe verteld dat bij zijn ouders wat te halen valt. Lijkt me toch dat als je iemand dan wil verlinken(krijg het me strot zowat niet uit) dat je dan de kwekerij aanwijst.

En nou ff relativeren mensen. Hoe komen ze aan het adres van zijn ouders???

Dan kan er toch maar één weg zijn. of niet?

Of ze hebben hem gespot met verkoop of zoiets. Maar lijkt me niet want waarom hebben ze dan gegevens van wietforum?

Wel eens van lateraal denken gehoord. Begin bij je eindpositie en werk terug. Gespot met verkoop, gevolgd naar huis, adres gegevens dan bekend, ip adres bij huis achterhalen, waar duikt ip op. wietforum. ah weet niet of dat zo kan maar kan het me voorstellen.

Ze kunnen je zo natuurlijk laten denken dat het van hier komt!!!!

En paranoia is dan je slechtste raadgever.

 

 

Greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker apart verhaal weer mensen. Kan het ook maar moeilijk geloven dat ze via WF de ip adressen hebben

gekregen. Alleen bij de providers hebben ze dit anders kunnen regelen.

 

Deffy, wat is er precies allemaal gebeurd man, ff rustig nu en probeer alles even terug te halen.

 

Wij zitten ons hier compleet paranoia te maken om 5 plantjes, iets wat helemaal niet nodig is denk ik.

 

Deffy, heb je een geschiedenis met dealen oid? Is het je telefoon niet, praat je met mensen over de telefoon

over dit forum?

Waar heb je de foto's naar toe upgeload, hier of mijnalbum???

 

Relativeer even, en onderzoek waar het vandaan gekomen kan zijn.

 

Moeten wij gebruikers van het forum nu echt de boel gaan formatteren? Is het wellicht verstandig om de

de server even te ontdoen van alle ip adressen?

 

Ik zat eerder achter een proxy om hier te komen, voor die 5 planten die ik heb doe ik dit niet meer, niet leuk

als er dan toch petten aan de deur komen. Wellicht toch weer achter een proxy duiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil trouwens nog wel even een toevoeging doen. Ik heb te maken met een andere hobby die ook wat centjes kan opleveren. Poker.

 

 

 

Nu was het eind vorig jaar zo dat een aantal online spelers een brief thuis kregen van de belastingdienst of ze ff belasting aangifte wilden doen over hun winsten. Het ging om spelers die meer als 100K per jaar verdienen. Maar toch is duidelijk geworden dat de belastingdienst vooral online aan die gegevens zijn gekomen. Hoe? Geen idee want heel veel van deze jongens zijn niet met hun echte naam bekend online.

 

Verschillende fora's en pokersites hebben verklaard aan die spelers dat ze op geen enkele wijze hier aan hebben meegewerkt. Dus rarara hoe komen ze aan die namen en adressen?

 

 

Hoe kan zo iets verklaard worden dan? Als ik hier aan terugdenk wordt dit verhaal ook wat geloofwaardiger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, johny, via de provider denk ik.

 

Moeten providers niet meewerken bij "strafbare feiten"? We zien het natuurlijk niet zo, en het is ook niet zo, maar in de ogen

van justitie zijn wij allemaal criminelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Deffy,

 

Als eerst...klote om te lezen dat ze je "in de gaten" hebben/houden...hoop dat het goed afloopt.

Ik heb mijn twijfels over het feit dat enige informatie omtrent jou gegevens van WF vandaan zou komen..en ze enige medewerking hebben verleend als het om persoonsgegevens gaat.

De reden dat ze je bezocht hebben is misschien door acties die je in het verleden gedaan hebt,ik las dat je weet hoe je moet lullen dus ik neem aan dat je niet de 1ste keer op het matje moet komen..het feit dat je "misschien" in gegaan bent op PM's en vandaar uit jezelf toch in de kijker hebt gezet.

Het is zoiezo een tip voor anderen om op PM's enz niet al te diep in te gaan en daaruit volgende "afspraken/acties" want tenslotte weet je niet wie er aan de andere kant zit..wil niet zeggen dat vetrouwde members niet te vertrouwen zijn.

Maar enige medewerking van WF sluit ik zeker uit...misschien is het spoor korter dan je denkt.

Wat andere al aangegeven hebben kan het idd een blufactie zijn om je uit de spreekwoordelijke kweektent te lokken.

Ik zal niet uitsluiten dat de politie/justitie niet op WF rondkijkt of een rookie die in zijn avonduren wat promotie probeert te scoren door wat foto's van WF te verzamelen.

Kan alleen mijn ervaring delen dat het voor mij geen aanleiding is om mijn topic of account maar op te doeken en heb in het verleden ook topics geplaatst dat informatie bevat wat zeker niet in mijn voordeel zou zijn geweest.

Al met al....het is nog ieder zijn eigen keuze(bewust) om foto's/topics/enz te plaatsen om deel te nemen aan een forum.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnX john doe

 

 

 

dan blijf ik gewoon lekker posten en heb er voorderest ook sgijt aan als hun zoveel moiete willen doen om met man en kracht uit te rukken om mij tentje te molle tjah kom maar op dan!!

gericht aan ome agent die meeleest je bent een klootzak!

 

voor de grotere kwekers is dit idd wel zuur!!

 

zat ook al te denken en die meeetings dan ??lope daar dus egt wel jute rond he want die zien meeting denke ah gaan we daar ff gezichte en auto's bekijken??tog of denk ik nu te ver?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoor veel mensen hier zeggen ''Geen hok is geen zaak.'' Nee dat is wel duidelijk.

Maar zorg er verdomme ook niet voor dat ze binnekort WEL een zaak hebben!

Eerder met politie in aanraking geweest heeft natuurlijk zijn voor en nadelen..

Voordeel is natuurlijk dat je weet hoe je moet praten.

Nadeel is natuurlijk dat je sneller in de gaten word gehouden bij vermoeden.

 

Ben voorzichtig wat je zegt, zowel buiten als via internet.

Want als ze je eenmaal observeren met een vermoeden dat je bezig bent met criminele activiteiten,

houden ze zolang vast, tot ze je daadwerkelijk vast hebben.

 

Doe het rustig aan, en maak maar alvast een plan van aanpak of iets in die trend,

want denk niet dat het over is hoe kut het ook is. <_<

 

Sterkte nogmaals

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

al kweek ik met een mediwietverklaring op zak, toch zit er altijd een mogelijkheid in dat er gezien gedoogd en niet toegestaan door "hogere hand" op word gereageerd. Echter is er voor gebruikers zoals mij in geval geen keuze. coffeeshopwiet is onbetaalbaar en vaak van twijfelachtige kwaliteit en heeft daarbuiten onvoldoende medische werking om voldoende effectief te zijn.

 

Toch vind ik het vreemd, eigenlijk bizar dat er verschil wordt gemaakt per situatie kwa consequenties die (kleine) kwekers wel of niet krijgen na bijvoorbeeld een inval.

 

bij de ene halen ze alles weg en is er nadien sprake van een geldboete/taakstraf.

 

bij de ander zeggen ze "goed bezig en ga maar lekker door zo"

 

Dit komt tegenstrijdig over dat het vooral gaat om (broodkwekers) die buiten de meter om en/of op een andere manier onverantwoordelijk bezig zijn.

 

Onder het motto veiligheid voor alles kan ik het dan op zeker begrijpen dat deze in tegenstelling tot verantwoordelijke "hobbykwekers/medikwekers" zwaardere consequenties zouden kunnen krijgen. het gros van de hobbykwekers/mediwietkwekers hebben vaak wel de nodige kennis en ervaring en zorgen dan vaak ook niet voor overlast en/of onnodige risicofactors zoals brandgevaar, geuroverlast, etc. Daarbuiten wordt er door ons over het algemeen niet bezuinigd op goede betrouwbare apparatuur en preventieve voorzorgsmiddelen.

 

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan best geloven dat de server veilig staat en IP adressen niet zomaar achterhaald kunnen worden.

 

Maar waarom kan iedereen, zelfs mensen zonder acc, dus echt IEDEREEN die naar wietforum.nl surft alle topic zien. Waarom is wietforum niet members only?? Waarom kun je niet pas de kweekverslagen zien als je een bepaald aantal posts hebt?? Er zijn toch genoeg forums met veel minder belangerijke informatie op die wel zo werken. Maar wietforum laat alles direct voor eender wie zichtbaar. Dat is iets dat ik niet zo goed snap.

 

Er zullen altijd wel naïvere mensen zijn, die per ongeluk wat van informatie weggeven in hun topic, die worden danmaar gepakt voor hun domheid, dit kan toch makkelijk worden voorkomen?

 

Alle inactieve acc's (iem die niet post) worden gedelete

Niemand nieuw kan heel et forum zien

Louche types buiten

 

Waarom zijn die maatregels er niet? Das volgens mij niet eens zoveel moeite

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ellaw

 

Ik zou het ook prettig vinden dat je alleen wat ziet voor leden,nu kan iedereen foto's en alles zien als gast.

Kan dat niet veranderd worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoiets als Hennepdesk, maar dan dat je niet perse een aantal planten moet hebben om lid te mogen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze vonden mij actief, ik kende prijzen van wiet ook wiet prijzen over de grens, ik heb jonkoman

geholpen althans afspraak volgt voor die stroom. Ik heb 2 gasten geholpen buiten amsterdam

om hun wiet te verkopen allemaal via Wietforum, Ik ben echt blij dat ik niet meer thuis kweek!!

 

 

En dit , mijn beste Deffy , heeft jou deze problemen opgeleverd!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het inderdaad zo was dat justitie via WF aan onze adressen kan komen, waarom nu dan pas???

 

Just my two cents....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...