Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DEFFY

POLITIE AAN DE DEUR

Recommended Posts

die woutenhebben niks beters te doen..

 

Als jullie eens nagaan de slogun van de politie "to serve and protect" in het nederlands "om te dienen en te bewaken" even voor het gemak.

 

Ze zijn dus nog lager dan een burger, al is dat vaak ver te zoeken die gasten worden steeds arroganter en denken dat ze wat te zeggen hebben over de mensen. Lijkt wel of ze hun plek niet meer kennen <_<

 

Ik blijf er bij. Die blauwlijers brengen meer leed onder de mensen als wat anders..

 

de grootste criminelen zijn die blauwe zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hola tita,s

 

 

gewoon op vlucht slaan win je altijd, <_< :wacko: ,auto rijden kunnen die wouten ook al niet zijn er al 10 naar de blauwe hemel velden toe :wacko: :blink: ^_^ [ krant he ]

 

suc7 iedereen

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_< paranoide, of het nu door de wiet of het wietforum komt...

 

wat een grap

 

ik denk dat Deffy te veel zijn nick heeft gebruikt, de vierde hit op Google geeft al een naam...dat kan elke wannabe Sherlock Holmes ook verzinnen...

 

panieknichten :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Nomar.

 

Nou ben ik echt geen rassist en heb en m,n beste vrienden zijn turken.

 

Maar op die link van jou zijn het allemaal mensen met een kleurtje. Of de blanken zijn wat slof het gaat gewoon op dat er meer criminele buitenlanders zijn . <_< :wacko: :blink:

 

:wacko:

 

Gr jullie ..............................................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ertjeee, wat bedoel je met slof? Slim?

Sommige nemen nog niet eens de moeite zich te maskeren.. <_<

 

Kijk je nooit Opsporing verzocht of Opgelicht?

 

grr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als jullie eens nagaan de slogun van de politie "to serve and protect" in het nederlands "om te dienen en te bewaken" even voor het gemak.

 

Ze zijn dus nog lager dan een burger, al is dat vaak ver te zoeken die gasten worden steeds arroganter en denken dat ze wat te zeggen hebben over de mensen. Lijkt wel of ze hun plek niet meer kennen <_<

 

Ik blijf er bij. Die blauwlijers brengen meer leed onder de mensen als wat anders..

 

de grootste criminelen zijn die blauwe zelf.

 

Ik vind het zo ontzettend kinderachtig om af te gaan geven op de politie hè. Je kan de politiek/regelgeving in dit land mischien de schuld geven. Als bij jou ingebroken wordt, of je zus wordt verkracht, 3x raden waar jij gaat lopen huilen.

 

Ken nog wel een engelse uitdrukking voor je; if you cant stand the heat, get out of the kitchen.

met andere woorden, je kent de risicos, dus niet zeiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nomar.

 

Ja sorrie zat nog te slapen.

Ja zeker dat de blanke dan ff slimmer zijn, maar dar doen we niks meer aan.

 

Opsporing verzocht kijken we ook hier elke x. Tis af en toe net Candit Camera <_<

 

OOk ik sluit me bij Slappezever aan.

En dat had ik eerder al gezegd. Deze situatie is een CRIMINEEL CIRCUIT.

 

Dat vergeten er zo vreselijk veel hier.

 

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik al eerder gezegd .....ze kunnen dit zien als criminele organisatie , zo'n forum!!!! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ken nog wel een engelse uitdrukking voor je; if you cant stand the heat, get out of the kitchen.

met andere woorden, je kent de risicos, dus niet zeiken.

 

Ik ken er ook nog wel 1 die stond op de muur geschreven van een vakantie adres waar ik een paar maanden heb vertoeft <_<

 

"if you can't do the time, don't do the crime"

Share this post


Link to post
Share on other sites
We hadden gister de bel-afspraak naar vandaag gezet, krijg ik em niet te pakken :wacko:

 

Dus probeer ik het morgen nog eens. Dan weten jullie dat het niet vergeten is. <_<

 

Wat is de status op het moment Miss_J ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu wachtende op een telefoontje van Miss_J en Meneer DOE,

 

Ik zie dat er nog lang over word gesproken ik dit topic.

Doe gewoon voorzichtig, en weet wat je zegt. Gisteren was ik onbereikbaar

omdat ik weg was.............(telefoon thuis gelaten)

 

Ik zie heel veel mensen hier politie agentje spelen van hoe zou het nou wel

of hoe zou het nou niet gegaan zijn, Ik hoop voor niemand zoiets mee temaken

Ik zie mensen die het als een grap zien en/of mij niet serieus nemen.

 

Maakt allemaal niet uit, ik ben net zo voorzichtig geweest als de meeste van jullie

anders zat ik nu wel vast. Ik heb fouten gemaakt door vrij uit te praten en te doen

hier op WF, en daardoor ben ik in de problemen gekomen.

 

En nee ik kwam er niet zomaar mee weg, ze mochten mij maar 6uurtjes vast houden

of ze moesten mij inverzekering stellen(indien nodig) dat hoefde niet omdat ik een

mooie verklaring heb afgelegt. Wel toen ik weg mocht zei als Hulp officier als ik je pak

dan ben je de pineut we houden je in de gaten.

 

 

@Slapezever

 

gelijk heb je gozer ik ken de risico's van et vak daarom zeik ik ook niet.

Dit topic is echt alleen om te zeggen wat er is gebeurt en denk er voortaan

2x aan voor je iets zegt of doet.

 

Nogmaals: Ik heb de volste vertrouwen in WF, en geloof hun ook op zijn woord!

 

Mvg,

 

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoewel ik vrijwel zeker ben van het feit dat deffy het 1 en ander aan zichzelf te wijten heeft maakt het, samen met de reacties in dit topic wel bepaalde vragen in me los.

 

Bijvoorbeeld waarom het als user (misschien zie ik wat over het hoofd) niet mogelijk is om fotos of een album te verwijderen. als er al een kleine dreiging is dat dit de wouten kan helpen dan wens ik dat ik hier controle over heb.ik begrijp dat verdwijnende fotos in topics niet fijn is maar dan nog. een algemeen album waar iedereen zn fotos kan droppen zou wenselijk zijn. al is het maar voor het gevoel.

 

Dan de zoekmachines. Nou is GeilGroen schijnbaar een vrij algemene term op google (probeer het maar) maar ik kan me voorstellen dat het wenselijk is voor sommige gebruikers niet direct bovenin de lijsten voor te komen, zeker niet icm WF, mensen in je directe omgeving die per ongelijk wat opvangen en een kansje wagen leggen al snel verbanden. Het blijven mensen. (aanvulling:meld WF af en/of block de crawlers. WF is er voor een bepaald publiek. zoekt en gij zult vinden :wacko: )

 

Proxyservers: Mits de juiste en goed toegepast kan dit wel degelijk de veiligheid bevorderen, dat de foute worden verwijderd is niet meer dan logisch. Toch denk ik dat hier een taak ligt voor het wf-team om uit te zoeken wat nu wel en niet betrouwbaar is en wat is aan te bevelen.

 

SSL: Waarom niet?! Alhoewel het op de lange baan een schijnveiligheid betreft bied het wel een extra beveiligingslaag, gewoon doen. kan nooit geen kwaad.

 

Openbaar: uiteraard moet men op een forum als deze alle informatie kunnen vinden. echter gezien we het nog altijd over een illegale hobby hebben is het oppassen geblazen. Zeker met de hedendaagse sociale controle (er zijn andere termen voor ben ik me van bewust) is het misschien toch handiger om bepaalde catagorien onder te brengen in een gesloten afdeling. met name de onderdelen waar men de kweekjes showed zouden naar mijn mening niet toegankelijk moeten zijn voor het publiek. het zal niet helpen tegen de blauwen maar wel handig tegen de gemiddelde stennismakende CDA'er die mee wil kunnen praten bij de after-kerk borrel.

 

algemeen: ik mis een sticky wat betreft de veiligheid. alhoewel vele opsporingsmethodes op het moment als onwaarschijnlijk worden beschouwd is er wel het feit dat men bij justitie ook niet stil zit. wat nu via de officiele weg niet mogelijk is zal binnenkort naar alle waarschijnlijkheid wel kunnen en ik denk dat het verstandig is om ze voor te zijn en de leden (1 of 20 lampen; alles is strafbaar!) alle mogelijkheden en informatie te bieden die voorhanden is. Te beginnen natuurlijk bij de fotos die herkenbaar zijn. Tevens hebben we te maken met het feit dat ook justitie methodes gebruikt die opzich niet bruikbaar zijn als bewijslast maar wel voldoende info opbrengen die tot voldoende bewijslast kunnen leiden!.

 

Alsnog, ik denk dat deffy (WE LEVEN MET JE MEE) dit echt zelf in de hand heeft gewerkt en wat voorzichtiger met zn contacten moet zijn maar ben toch wel blij dat hij het even gemeld heeft, het zet het onderwerp even op scherp. ik ben zelf al eens op "vakantie" geweest, heb de "boekingsbespreking" naderhand eens geaniliseerd en begrijp hoe ze te werk gaan: deffy, iemand heeft gewoon verteld dat ze je kenden via het forum en het onder je neus gedrukt. bek houden en net doen of je nog gekker bent dan je eigenlijk al bent (vanuit mezelf beredeneerd <_< )

 

Hoop dat het WF team de bovenstaande punten eens bespreekt. met alle respect; maar als onze veiligheid niet gegarandeerd word of zo goed als in jullie macht ligt dan zullen in deze tijden veel mensen gaan afhaken.ik zou dat persoonlijk erg erg jamer vinden want ik hecht veel waarde aan vrije informatieverstrekking.

 

MVG,

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net even mijn user name gegoogled (google)

vooral bij afbeeldingen kreeg ik veel <_<

2 van de 3 pagina's

alleen maar wietforum

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijg nou tieten, ik heb m,n naam ook net gegoogled.

en yes, ik begin bekent te worden lol.

 

wat een gezeur allemaal. hoeveel leden heeft het wietforum nou 10.000 ?

kan het nergens vinden. hoelang bestaat het wietforum nu al ? 4 jaar ?

en dan ZOU ? er eens iemand, wat hij zelf denkt , door dat hij op het wietforum post, in de gaten gehouden worden door de ...........bah

ik weiger die naam nog uit te spreken.

lopen jullie niet wat hard van stapel <_<

 

verder DEFFY als jij je gewoon keurig aan regels hou (dus niet zo veel lampen op hangen dat je de stroom wel moet stelen. of te wel geen stroom stelen. en alles veilig aansluiten (door een pro) zodat je buren geen gevaar lopen)

wat is dan het probleem ?

doe je dat niet dan ga je toch lekker dokken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bijvoorbeeld waarom het als user (misschien zie ik wat over het hoofd) niet mogelijk is om fotos of een album te verwijderen. als er al een kleine dreiging is dat dit de wouten kan helpen dan wens ik dat ik hier controle over heb.ik begrijp dat verdwijnende fotos in topics niet fijn is maar dan nog. een algemeen album waar iedereen zn fotos kan droppen zou wenselijk zijn. al is het maar voor het gevoel.

 

 

MVG,

GG

 

 

dat wil ik je wel uitleggen. omdat het anders een klote zooitje wordt.

wij staan voor onze hobby. wij zijn niet te sturen. niet door balken ellende, niet door de ...........

door niemand niet. en gaan daarom zeker geen foto,s wissen.

we doen niks verkeerd. we kweken/roken en zijn gek van een prachtige plant.

en willen dat met elkaar en iedereen delen.

we stelen geen stroom zijn geen gevaar voor de buren (nou ja sommige wel <_< )

en dwingen niemand om wiet te kweken/roken of om op dit forum te komen. door middel van dit forum, maken wij de wereld een stukje mooier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeroen zie mn eigen commentaar, snap dat t niet wenselijk is. maar we hebben het hier simpelweg over strafbare feiten, PUNT

ook de fotos die ik niet op het forum post maar wel in mn album staan zou ik bv willen wissen. gewoon omdat het zou moeten kunnen. Met alle respect maar ik begrijp hoe een forum werkt en wat vanuit een forum wenselijk is en wat niet <_<

nou weet ik niet hoe het tegenwoordig zit maar voorheen was het fotoalbum regelmatig het zwakke punt in de verdediging. fotos kunnen wel degelijk als bewijs dienen. als jou foto van WF onmiskenbaar te vergelijken is met de situatie in het hok en men weet daar een datum aan te hangen heb je een probleem, bv hoelang je aktief bent. hoewel erg onwaarschijnlijk wel degelijk reeel.en zoniet, willen we dat risico nemen?

 

Ook je idealisme deel ik met je. ik ga je niet tegenspreken want ik ben het volledig met je eens. ik zal (en heb) mijn denkwijze omtrend drugs al een aantal keren mogen spuwen op het bureau, met volle trots mag ik je vertellen.

ik beredeneer dit echter niet vanuit mijn idealisme maar vanuit de gemiddelde forumbezoeker en vooral de postende forumleden, en dan moet ik gewoon constateren dat er meer gedaan kan worden als het over bescherming van de leden gaat.

als ze mij pakken sta ik lachend voor de rechter, mijn trots en idealisme kunnen ze niet kreuken, maar hoe zit het met anderen?

het is en blijft een wedstrijd, en voorop lopen geeft simpelweg een voordeel. had zo gedacht dat daar geen twijfel over mogelijk is.zowel dan hoor ik dat heel graag.

 

Mvg,

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

De update.

Ik heb vanavond een prettig gesprek gehad met Deffy. <_< Hij heeft verteld wat hij wist en wat er nu precies is voorgevallen en ik heb uitgelegd wat wij weten over de veiligheid enz.

 

Om kort te gaan: we kunnen allebei niet een bepaald voorval aanwijzen wat de aanleiding zou kunnen zijn geweest. Deffy is even voorzichtig geweest als ieder ander hier op het forum en deze hoos was ook voor hem enigzins een verrassing.

 

Er is zo geen reden om aan te nemen dat de veiligheid van WF ondermijnd is. En Deffy is echt bereid om hand in eigen boezem te steken als we zouden weten dat het zeker aan hem te wijten is, wat ik echt klasse van hem vind. Maar we kunnen dus niet een specifieke actie of voorval aanwijzen, dus ik wil hem niet de schuld lukraak in de schoenen schuiven. Heeft ook weinig zin. Gebeurd is gebeurd. We kunnen er wel van proberen te leren. Laat het een herinnering zijn om weer eens goed na te denken of je nog genoeg op je eigen veiligheid let, of dat je misschien wat nonchalant bent geworden.

 

Ik zou willen dat ik meer te melden had dan dit, maar er is niet meer. Hopelijk wordt verder in het traject naar Deffy wat meer duidelijk over de bronnen. Misschien dat dat voor ons ook meer duidelijkheid geeft.

 

Natuurlijk hopen we dat het voor Def met een sisser zal aflopen en wensen hem veel succes. En een gewaarschuwde Def telt voor twee.

 

En misschien overbodig om te melden dat als er voor WF nog interessante info bij zit, we daar zeker naar zullen handelen. Wat betreft info over veiligheid en onveiligheid op het internet, daar zal zeker een vervolg op komen van onze kant. We gaan een informatief topic samenstellen wat in zo normaal mogelijke taal zal proberen uit te leggen hoe het ongeveer zit. Daarin zullen zeker een aantal punten van Geilgroen aan de orde komen. :wacko:

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gesproken, en ben blij dat het duidelijk is voor allemaal.

 

Kan die nu dan dicht????

 

Lijkt me dat het nu alleen maar met strond gooien word <_<

 

Je hebt wel een punt Miss je dat iedereen weer ff lekker na kan gaan denken of ie wel ze stil en relax doet als ie denkt dat ie doet.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss J erg correct allemaal mijn complimenten voor je adeqate en rustige handelen.

Doet me goed om te weten dat het forum in handen van mensen zo als jij is,

het voelt voor mij in ieder geval ontzettend goed aan en maakt het een stuk prettiger

om op dit forum te vertoefen.

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi gezegt geil groen. we zullen allemaal wel een beetje gelijk hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als bij jou ingebroken wordt, of je zus wordt verkracht, 3x raden waar jij gaat lopen huilen.

 

en nog meer ellende op me nek halen?? ik heb geen zus dus dat is al een zorg minder..

 

mijn ervaringen met de politie zijn zodanig dat ik alle recht heb om ze te bestempelen als nsb'ers

 

dus geloof mij.. ik zal nooit naar de politie gaan <_<

 

al word ik zelf verkracht.. ik kan zulke dingen veel beter oplossen als een blauwlijer

 

van mij mag die dicht, iedereen weet hoe en wat, al zou het wel aardig zijn om te weten hoe het met deffy gaat aflopen als die moet voorkomen hoe of wat.

 

 

Greetz.

 

ik ken ook nog wel een gezegde "geen eergevoel of ambitie, word landverrader bij de politie"

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat hebben we ook jeroen, daarom hebben we verder ook geen discussie <_<

 

MissJ en Ertje kaarten al aan wat iedereen zou moeten weten: alles valt en staat bij eigen verantwoordelijkheid en gelukkig worden users regelmatig even "op de vingers getikt" als ze hun hok met 12 lampen laten zien, sociale controle zoals we dat graag zien :wacko:

 

tof dat de mods dit punt serieus nemen en er aktief mee bezig gaan zijn. denk dat ik voor iedereen mag spreken dat dat een goede zaak is.

 

(naja, een bepaald clubje niet :wacko: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je krijgt wat je verdient.

 

Alles wat je doet is de verantwoording van jezelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...