Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DEFFY

POLITIE AAN DE DEUR

Recommended Posts

Ik heb het zelf mee gemaakt die verhoor troep, alleen was ik gelukkig wat slimmer dan de man achter het toetsenbord.

Heel veel dingen spreken vanzelf en je merkt ook dat ze hun best doen je aan het praten te krijgen.

Het maakt niet uit of je een flinke draai aan het verhaal geeft, als je verklaart gedaan te hebben waar je vanbeschuldigd word ongeacht welke reden, hang je.

 

Ze proberen een band te creëren en net te doen alsof ze je begrijpen en willen helpen en daarmee proberen ze je te laten praten.

 

Als je verklaart waar je van beschuldigd word in een ondervraging en je ondertekend de verklaring teken je je eigen veroordeling.

 

Ze vragen ook tienduizend keer hetzelde op een andere manier om zo een mogelijk leugenverhaal door de war te trappen.

 

Dreigementen met dat er bewijs is tegen je is misschien wel de grootste klassieker van allemaal, zolang je zelf niet kan bevestigen dat ze het daadwerkelijk hebben mag je niks geloven. Bijvoorbeeld dat piet heeft gezegd dat je medeplichtig was, zolang je piet zelf niet gesproken hebt onder 4 ogen is het bullshit tot het moment dat je het zelf van piet bevestigd krijgt.

 

Geen bewijs, geen getuigen, geen heterdaad ==> NIET bekennen, je loopt al weg bij voorbaat, beter die 3 weken in voorarrest dan voor 3 jaar de bak in.

 

laat je dus niks wijs maken, blijf bij je verhaal en je onschuld en niks tekenen wat tegen je gebruikt kan worden.

 

Greetz

 

hahahaha zo herkenbaar..

zelfs de aloude "good cop, bad cop" routine gooiden ze er bij mij in! blijft lachen met die lui.

 

"we hebben verklaringen dat..."

"geef het nou maar toe, je komt er echt niet onderuit ofzo"

"er zijn getuigen die.."

"er zijn aanwijzingen dat"

 

blablabla

 

en ik maar zingen als een kip, tok tok. en bij de rechter toch maar even vertellen dat je binnen x uur in beschonkent toestand niet verhoort mag worden..en dat alle onzin die ik ophing evengoed teniet werd gedaan..

t enige wat ze bereikt hebben is dat ik nu beter snap hoe ik het spel moet spelen.

 

het volgende scenario heb ik al klaarliggen, iets met kabouters, elfjes en kikkers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met mij verdeden ze hun tijd de eerste keer al, ieder weldenkend mens die een beetje gezond verstand heeft weet dat er niks is..

 

en ze worden sagrijnig omdat ze niet voor elkaar kunnen krijgen om je voor de rechter te slepen.

En dat terwijl ze al 30 jaar in het vak zitten en ze weten nog niet hoe ze over moeten komen boooaaahhh wat slecht zeg.

 

Mij zullen ze nooit aan het praten krijgen.

 

 

Goed gedaan Deffy, laat die lijers het maar uitzoeken.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi he, die frustratie die gewoon van ze af te lezen is.

 

ze wéten het ook wel, maar ze moeten je het juiste laten vertellen. en dat gaat nou vaak nét niet zoals ze willen.

 

heb later wel s 1 van die rechercheurs gesproken..."wordt je het nou nooit s zat".....zn uitdrukking sprak boekdelen..

 

zal ik wel eerlijk zijn, er zijn ook goeie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed, we kunnen wel stellen dat deze storm weer is uitgeraasd?

 

Dan kan er ook een slotje op bij deze. Persoonlijk ben ik niet echt voor paniek topics, gelijk is iedereen is rep en roer ondanks geruststellende woorden. Maar we drukken het ook niet direct de kop in, er kan over gesproken worden uiteraard.

 

Feit is wel dat iedereen een keertje weer een reality check heeft gehad: je zit hier niet in een verdomhoekje op internet waar niemand je weet te vinden maar je staat op de voorpagina. We zijn geen obscuur rebellenclubje maar een forum van growers en blowers voor growers en blowers.

 

Affijn, enough said. Er is een apart topic gestart over veiligheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...