Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DEFFY

POLITIE AAN DE DEUR

Recommended Posts

@cannabusinesss ga alstjeblieft even ergens anders haat zaaien.. Je tilt het niveau van dit topic niet bepaald naar een hoger niveau op deze manier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht dat ik dat erbij had gezet blijkbaar niet dus bij deze nog maar even dan.

ik zaai geen haat, ik noem het beestje zoals ik m ken bij de naam.

 

 

"Dit draagt niet bij aan het topic" maar om even een antwoord te geven op slappezever.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren, probeer dit topic wel op een fatsoendelijk niveau te houden.

 

Gebruik geen scheldwoorden en laat ook iedereen in zijn waarde!

 

Door op elkaar te gaan vitten en andere mensen negatief te bekritiseren, draag je geen waarde bij aan dit topic!!!

 

Houd het dus on-topic en zorg dat we dit topic niet moeten gaan sluiten vanwege grof geschut.

 

 

Groetjes van een mee-lezend Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites
GG

Even een snelle reactie terwijl ik dit topic doorneem:

Niemand verplicht je onze forumregels te onderschrijven.

Wil je de hele zooi omgooien door een paar paniekzaaiers, mij daargelaten, maar ik stop stante pede met modden.

Let wel: Dit is een forum VOOR growers DOOR growers, niet meer en niet minder !

We delen een gezamenlijke hobby, die ieder naar "eigen goesting" invulling geeft.

Ik vind het onvoorstelbaar wat, naar aanleiding van deze post, op WietForum gebeurt.

De leden maken hun forum kapot.

http://www.wietforum.nl/index.php?act=boardrules

 

Take that for an answer.

 

suf (bloedheet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

komaan mensen maak je niet zo druk !

zijn er harde bewijzen dat hij gepakt is door het forum? ik dacht het niet.

ik vertrouw de modds hier echt wel, 't zijn ook gewone mensen zoals wij die graag hun hobby uitoefenen en het forum hier netjes proberen houden.

en dat doen ze heel goed, ik heb al andere forums gezien waar het echt soms serieus grof aan toe gaat <_<

en mensen hou nu even op met vooroordelen te trekken en het forum omzeep te helpen.

peace & love

 

@ suffie63 rustig maat das niet goed voor je levensduur, nu is een goed moment voor een lekkere dikke :wacko: en jij lust ook wel een :wacko: he :blink:

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, het is alweer over, hoor (GG).

Dampje en pitten.

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen daar ben ik weer.

Zo ik zie dat dit topic echt uit de hand loopt.

Sommige mensen praten hier echt poep ze

hebben echt geen idee waar ze het over hebben.

 

ik heb gebelt met Miss_J

We hebben een heel goed gesprek gehad.

We houden nog contact in de toekomst en houden

elkaar op de hoogte. We weten niet precies waar het

fout is gegaan er staan een paar vermoedelijke opties open.

WF is inderdaad goed beveiligd maar er is altijd er zijn

waarschijnelijk/misschien mogelijkheden dat het door

mijn PMtje komt misschien ook niet dat in nu in onderzoek!

Miss_J zal hier nadere informatie over gaan geven,

zodat er wat opheldering komt hierzo.

Zoals afgesproken zal ik geen valse informatie geven in

dit topic, afwachtende op de conclusie van Miss_J en Meneer DOE!!

 

Nadat Miss_J haar bericht heeft geplaats wil ik Miss_J vriendelijk

verzoeken dit topic te verwijderen, want dit topic gaat nergens meer over.

Ook dank in Miss_J om dit serieus te nemen en er werk van te maken,

Zoals Miss_J al zei: Veiligheid voorop, daar gaat ze voor!

 

Voor de mensen die mij serieus namen bedankt en wees op je hoeden, leer

van mijn fouten en weet wat je zegt, Ga niet zomaar in zee met mensen

die je niet kent via PM of wat dan ook. Helpen hoeft ook niet daar zijn

GS voor, of doe het via WF, Niet persoonlijk!

 

Voor de mensen die alleen Bull shit te melden hebben en geen 1 zin volle

woorden hebben kunnen plaatsen, jullie mogen de pot op, en als het

jullie ooit overkomt piep je wel anders.

 

About me: I'm Still Wanted, But they can't find me, I'm going on the Lay-Low.

 

Mvg,

 

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

suffie ik snap dat deze topic het wf flink aan het schudden zet maar goed het is ook niet geheel ongegrond internet is onveilig en niet iedereen is een digibeet .

en ook dit soort topics hoort er bij en en dan is het aan de mods om met zoiets goed om te gaan en dingen uit te leggen en vooral kalmte behouden .

 

maar ja we roken er nog maar 1 en zelf gemaakt smaken ze toch beter lang leve de forums , als ik net zo goed word door dit forum als ik met compters werd door een forum dan kan ik die plantjes nog flink opvoeren <_< mischien moet ik ook maar een dubbele waterkoeling in me kast (tent) bouwen wat meer prik er door heen en kijken of ik er 35 tot 40 % meer uit haal :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit slaat inderdaad als een "LUL op een DRUMSTEL"

 

als je POPO aan je deur krijgt dan heeft dat VAST EN ZEKER een andere reden. denk nou eens na joh..

 

maar GOED.. het is veel eenvoudiger om het forum de schuld te geven.

 

daarbuiten is dit pure FORUMVERVUILING en nog SAAI ook.

 

vraag jezelf nu eens af hoe je het zelf vind om vals beschuldigd te worden.. dan vind ik dat de mods hier op wietforum zich zeer volwassen opstellen in tegenstelling tot sommige andere (sensatiefreaks)

 

met VRIENDELIJKE groet

 

knockie

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit slaat inderdaad als een "LUL op een DRUMSTEL"

 

je vergeet het KUTgeluid

 

ben blij dat iedereen weer keer is wakker geschud.sterkte met je zaak deffy.

 

en tja internet.beveiligingen zijn er om gekraakt te worden,ook op wietforum.

 

zeer treurig allemaal maar helaas de realiteit.

 

en al dat gezeik over legaal.ff heel duidelijk,het is een gedoogbeleid,niks legaal.puntje bij paaltje is 1 plant al illegaal.het gaat om de overlast die je veroorzaakt,en dat doe je echt zelf

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Deff ,

 

Keep your head up high !!!

 

Greetz

Milo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor dit is poep gooien.

 

Hierna kap ik in dit topic.

 

Wacht maar tot ze bij jullie voor de deur staan. Kijken of er dan nog zo,n reactie uit jullie mondje komt van eigen schuld, bah bah bah.

 

Ben het wel met twinny eens als je overlast veroorzaakt is het je eigen schuld. verders niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezien het doel van dit topic en de waarde die het nu heeft, gaat het nergens meer over!

Het enige interessante wat er nog komt is de conclusie van Miss-J en/of John Doe, dus daar wachten we nog op zodat er misschien een link gevonden wordt hoe het zo heeft kunnen aflopen voor Deffie.

 

Er zijn nu 14548 leden, en we zitten echt niet te wachten op 14548 meningen over dit onderwerp <_<

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik net zo goed word door dit forum als ik met compters werd door een forum dan kan ik die plantjes nog flink opvoeren <_< mischien moet ik ook maar een dubbele waterkoeling in me kast (tent) bouwen wat meer prik er door heen en kijken of ik er 35 tot 40 % meer uit haal :wacko:

 

 

wehehehe ja man, een overclocking subforum en een casemod sectie in de bouwdoos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte Deffy!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oww dat is jammer Green,

 

ik dacht ik wacht even tot de reacties allen binnen zijn en ik wilde dan kamervragen gaan stellen over het hoe en wat.

 

De beste stuurlui staan zoals altijd aan de wal, ik denk ook dat de meest kinderlijke en inhoudsloze reacties komt van pubers met een witte huid, lang zwart haar en nagels en nog te jong om legaal brommer te mogen rijden.

 

Def, jammer man, ik weet waarom je het deed en mijn respect daar nogmaals om! Hoop dat het je prive niet al teveel stress geeft, respect voor hoe je het wil doen man, beter dat dan je hand ophouden!

 

Hou ons op de hoogte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

green lady een forum draaid op meningen .

zonder meningen geen forum .

 

wel leuk dat meningen verschillen ik vond storpie wel een goeie reaktie geven .

 

john doe vond ik juist wat flauwtjes reageren .

quote john doe Onze server staat in een (niet nader genoemd) beveiligd datacentrum, waar niemand zo maar binnen kan lopen. De server is alleen voor ons in gebruik en wordt niet gedeeld met andere partijen. Dit alles om zo veilig mogelijk te zijn. We bewaken onze server continue op misbruik en vreemde situaties. Naar aanleiding van dit topic heb ik zojuist alles nog een keer nagelopen en niets vreemd kunnen aantreffen.

 

ooit van internet gehoord waar die server ook op aan gesloten staat ? een digitale deur is wat anders dan een gewone deur .

en dingen die jij niet ziet hoeft niet zo te zijn dat er dan niks is of is gebeurd .

 

 

jodokus modden doe ik nog steeds aan enkel dan niet meer in me pc me laatste mod is 9 x 40 cm gaas op 36 bamboe latten gezet ik vond scroggen wat nadelen hebben 120x120 kan ik er niet meer goed bij en nu is het verplaatsbaar en 1 er uit en kan er wel bij dan .

Share this post


Link to post
Share on other sites
green lady een forum draaid op meningen .

zonder meningen geen forum .

 

De meningen hier zijn meer frustraties te noemen. Inderdaad:,,Zonder meningen geen forum", maar vele reacties hebben geen toegevoegde waarde aan dit topic, maar ze gooien hun frustraties de vrije loop. Van mij hoeft er ook zeker geen slot op, want iedereen is vrij om zijn mening hier te plaatsen :wacko: , en het is ook wel leuk om alles na te lezen.

 

Het houdt alleen weinig meer in (mijn mening) <_<

Het wachten is gewoon op de oplossing,........ waar ging het voud( :wacko: ) bij @deffie. Daar ben ik wel benieuwd naar.

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey deffy

ik vind het goed dat je een topic hier over gemaakt hebt

hopenlijk schudt het mensen wakker die wel onverzichtig zijn , en niet op alles precies letten en soms maar wat doen

gelukkig kunnen ze je niks maken, en ben je voorzichtig geweest anders had je al een groter probleem gehad :wacko:

maar dit is wel het risico van het vak en je weet dat er een kans bestaat dat je gepakt word en dat vergeten veel mensen :wacko:

nu de fout ergens kunt vinden en de situatie goed kunt laten aflopen <_<

succes

greets ck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deffy, ik leef met je mee, maar je moet toegeven dat je verhaal toch een beetje rammelt?

 

* In je eerste post zeg je dat de politie je gevonden heeft doordat je foto's hebt geupload vanaf je ouderlijke huis. Dit heeft de politie zelf tegen jou gezegd. Maar nadien (na het gesprek met Miss_J) blijkt dat niet waar te zijn?

 

* Je zegt ook: Aan mij is ten laste gelegt : het uitvoeren van in/of zich zelf (mede)plichtig maken tot heling en/of kweek van opium

en nog een paar dingen. Wat zijn die andere paar dingen?

 

* Ook een zin door jou: ik ben vaker in aanraking met justitie geweest en ik weet hoe ik moet praten geen 1 politie komt mij uit bluffen

Je staat dus bekend bij de politie, dus ze hielden jou waarschijnlijk al in de gaten.

 

Wat volgens mij logischer is, is dat iemand gepakt is, en jou heeft verlinkt als grower en/of dealer. Daarna heeft de politie jou een tijdje in de gaten gehouden en gezien dat je regelmatig in je ouderlijke huis komt. Waarschijnlijk dachten ze dat je daar een plantage had en zijn dan tot actie overgegaan.

Je bent in ieder geval een beetje te hard van stapel gelopen en dat heeft het forum geen goed gedaan. Dus ik zou voorstellen dat iedereen die de politie op bezoek heeft gehad en denkt dat wietforum de oorzaak is, dat een beetje discreter af te handelen ipv direct moord en brand te schreeuwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"ik ben vaker in aanraking met justitie geweest en ik weet hoe ik moet praten geen 1 politie komt mij uit bluffen"

 

hieronder de reden waarom je NOOIT moet praten met de politie, het helpt je niks.

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-4097602514885833865

 

kost je een half uurtje, en is amerikaans, maar toch een interessant stukje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat ze jullie allemaal pakken hahaha kan ik de prijs omhoog gooien hahaha !!!!:( <_< !!schorrie morrie,stelletje criminelen dat jullie zijn!!!

Het zou verboden moeten worden. hahahahahaha :wacko:

 

joke hoor haha .... mati's!! flauwe grap?!,ja ik weet het...haha niet haten stelletje (criminelen) ^_^ :blink: :wacko:

one love

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus ik zou voorstellen dat iedereen die de politie op bezoek heeft gehad en denkt dat wietforum de oorzaak is, dat een beetje discreter af te handelen ipv direct moord en brand te schreeuwen.

 

eens.

 

gezien de paniek die er onstaat denk ik dat de mods dit soort topics in eerste instantie dan ook beter kunnen weren (verwijderen) en eerst het verhaal op de rit gaan krijgen met de betrokkenen.

das geen sencuur maar puur damage-control.

dan samen met een duidelijk verhaal naar buiten komen zal al veel kunnen voorkomen. ik vind dan wel dat het gemeld moet worden in een topic zodat we zelf een beeld kunnen vormen van de situatie en evt. onze eigen conclusies kunnen trekken.

 

just my 2 cents

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Geilgroen: verwijderen is ook niet de oplossing. We kunnen er nooit altijd op tijd bij zijn en het zou ook een verkeerde indruk kunnen wekken. Als een aantal leden deze post had gezien en vervolgens hadden we em verwijderd, dan waren er zeker weer beschuldigingen onze kant op gekomen dat we wat te verbergen hadden. En dat hebben we niet.

Wat is wijsheid he?

We proberen zo neutraal mogelijk te zijn.

We zijn open over alles.

We moeten ook het algemeen belang van alle members in de gaten houden.

We willen geen paniek zaaien maar mensen toch alert houden

We willen iedereen de kans geven zijn mening te uiten, hoe hard deze soms ook is.

En de veiligheid bewaken, voor zover we daar invloed op uit kunnen oefenen.

We proberen een community met alle flavours happy te houden.

En we hebben zelf een zeer diverse groep mods die hun stinkende best doen.

 

De grens tussen een pittige, hoog oplopende discussie en een ordinaire ruzie is soms heel dun. En we kunnen niet overal altijd bij zijn......

Tuurlijk doen we wel eens acties uit damage control, want we weten inmiddels hoe makkelijk en snel de vlam in de pan kan slaan. En dan kunnen we ook niet iedereen happy houden. Maar meestal wordt het ons wel weer vergeven. <_< Want uiteindelijk is het Wietforum team een club mensen die ooit zelf lid waren, niet meer en niet minder. Soms slaan we ook wel eens de plank mis, maar gelukkig kunnen we elkaar daar ook op aanspreken, dus gaat er wel eens een telefoontje over en weer.

 

En voor ons allemaal geldt dat we moeten opletten dat wat we neerschrijven heel anders opgevat kan worden dan hoe we het bedoelden. Omdat we het gezicht van de schrijver er niet bij kunnen zien, kunnen we die grap opvatten als een belediging. Of een cynisch bedoelde opmerking juist niet oppikken....... Geschreven woord kan soms harder aankomen dan je denkt.

 

En dan moeten de mods weer eens wat heethoofden toespreken om een joint te gaan draaien en even te gaan chillen.

 

Ook deze keer zijn er toch weer de nodige leden zenuwachtig geworden. En aan onze kant zijn we weer verder gegaan met brainstormen over de veiligheid nu en voor de toekomst.

 

Als dit een actie was die gebaseerd was op info via WF verkregen, dan waren er wel meer leden geweest die waren komen vertellen dat ze waren gerold. Dan was het waarschijnlijk een grote actie geweest waar tegelijkertijd invallen op alle adressen overal waren gedaan. En dan was het waarschijnlijk breed uitgemeten in de media. "Kijk eens hoe we die boeven hebben gepakt".

Maar het is bij dit ene geval gebleven.

 

Laten we elkaar nu niet gek maken.

 

Wel alvast even het volgende. Vooruitlopend op het info topic over internet & veiligheid: wees je ervan bewust dat bij emails onderwater IP adressen mee gestuurd worden. Verstuur dus niet foto's via email vanaf een thuisadres. Of gevoelige informatie. De personal messages op het forum, blijven ook op de forum server, dus die zijn veilig.

 

Let bij het posten van foto's er even op dat op de achtergrond niets herkenbaars staat. (nummerborden, herkenbare gebouwen enz) Gewoon een beetje je verstand gebruiken.

 

En nooit ergens over praten tijdens een verhoor. Niet om jezelf te verdedigen of om dingen uit te leggen. Geen smoezen proberen. Gewoon mond dicht. Praten doe je maar met je advocaat als de politie er werkelijk een zaak van maakt. Je kan tijdens een verhoor echt niets zeggen wat in jouw voordeel is.

 

Oke, iedereen weer genoeg stof tot nadenken. Alles is wel gezegd. Ik denk dat het tijd wordt om dit topic dicht te gooien en weer eens over plantjes te gaan praten.

 

Want wie heeft het eerste madeliefje van dit jaar al gevonden........???? :wacko:

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss_J wat geef je toch een heerlijk correcte reacties. <_<

 

Ik weet wat de gevolgen kunnen zijn en kan je beredenatie dan ook helemaal volgen. Toch denk ik dat als jullie zoiets even in de regeltjes opnemen (lees duidelijke statement omtrend dit soort zaken) het uiteindelijk een hoop gezeik kan schelen. zoals ik al zei: uiteraard alsnog met een verhaal naar buiten komen. zo is er duidelijkheid zonder er een groot drama van te maken dat berust op misverstanden, halve en/of verdraaide waarheden en sensatie. naar mijn bescheiden mening de gulden middenweg.

Het gaat uiteindelijk wel over een erg serieus onderwerp en ik heb er het volste vertrouwen in dat het WF team er alles aan doet om onze anonimiteit te garanderen, laat dat even gezegd zijn!

 

goed, terug naar de madaliefjes.. ik heb er pas een paar gescout op madaliefjes.com bij de growreports, zaten echt knuppels van bloemen aan!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...