Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guest_H

Undercover In Nederland

Recommended Posts

Ik heb gisteren avond ook zitten kijken en vond het nou niet echt boeiend om eerlijk te zijn.

 

Ja growshop eigenaren die wel willen opbouwen en alles ook wel over willen nemen zo als zo boerderij kweek.

Nou ik weet niet maar dat zal ik ook wel willen wie eigelijk niet van het board ???

Er staat niks op je naam en je ziet ze houden de mensen gewoon voor de gek met het geld bedrag wat hun mee krijgen:)

 

Dus of je nou een grote kweeker bent of een kleine thuis kweeker als je zo aanbod krijgt kan iedereen een grote kweeker zijn tog ?

 

En als je gepakt word ben je zelf altijd buitenschot dus zal zeggen niks nieuws wat ik gisteren heb gezien.

Word al jaren zo gedaan.

 

Er is zelfs een tijdje een team geweest die op het internet mensen vroegen om thuis een completen growbox te laten plaatsen.

Deze mensen leerden je dat hoe je goed moes kweeken en na de eerste draai (Die voor hun was) mog je alles houden.

 

 

Nou zo kan je nog wel uuren door gaan over dat soort dinggen.

 

Dus vond er niks boeiend aan dat van die APK vond ik nog leuker lol :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mee eens blowsterke...

 

Ik zou wel een perssysteem willen zoals in Amerika... Hier kan de media doen wat ze wil. Een interview kan totaal iets anders weergeven dan wat de geinterviewde verteld heeft. In de VS kan dat niet, dan wordt de journalist gesued en kost het zijn baan als hij onzin verteld... Nou dat lijkt me een nieuwe set personeel voor de telegraaf/sbs6.

 

Waarom niet ? Wel de vrijheid alles te mogen verslaan maar doe het wel secuur en op waarheid gebaseerd...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een growshop zal een tuinwinkel worden.

Whats new.

Straks wil CDA de zon verbieden , omdat die medeplichtig is aan het afbloeien van goede wiet.

Hoe meer wiet verboden wordt ,hoe hoger de prijs.

Dus CDA moet niet zeiken ;ze veroorzaken zelf een situatie die ze als probleem zien.

 

 

 

[trouwens:Duizenden en duizenden minima hebben een beter leven door die plant.

Die plant doet meer voor mensen , dan het terugschroeven van de meter doet veroorzaken , dat is de realiteit( als je het niet met me eens bent pm me dan , dan wil ik je wel een stapelte degelijk argumenten geven) :rolleyes: ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jip en Janneke journalistiek.

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Er wordt weer een verkeerd beeld gegeven van de werkelijke feiten.

Ik heb afgelopen vrijdag een theoloog gesproken en ook de wietplant kwam in de het gesprek voor.Hij zei dat niet het CDA verantwoordelijk is voor de heksenjacht op het telen van de plantjes die nu gaande is, maar de CU.Deze partij schijnt met aanstelling van de partij voor deelname aan de regering een standpunt te hebben ingenomen dat in principe alles dat met het gedoogbeleid te maken had dus ook de coffeeshops een paar plantjes telen verboden moest worden.Balkenende is natuurlijk bang dat de vierde periode regeringsperiode opgeblazen wordt, vandaar deze heksenjacht.Dus gewoon om naar de zin te maken voor de CU.

 

Hij had ook gezegd dat het Nieuwe testament een passage beschrijft waar het gebruik van middelen zoals Cannabis door Christus verboden wordt.Ik had hem weer verwezen naar een passage in het Oude Testament waarin zaaddragende kruiden door God goedbevonden werd en hij zei dat de orthodoxe christenen alleen naar het Nieuwe Testament kijken.

Alles komt erop neer dat de vrijheid van de mens flink beperkt wordt door godsdienstwaanzin van sommige individuen.Zijn we lekker mee.

Oja, deze theoloog heeft wel een zeer progressieve denkwijze!! Een toffe kerel. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe heet dat handellen van hem , juist !! Uitlokking !!!

Hoe maak je mensen crimineel ??

 

Ik wil niet goed praten wat er in de shops gebeurt maar wat je op tv zag is gewoon uitlokken

 

Buble

 

 

Klopt, en dat is verboden ogv art 47 lid 1 onder 2 Strafracht ;)

 

Dit artikel maakt de uitlokker (mits geslaagd) tevens ook strafbaar en als je naar art 49 lid 1 Juncto lid 4 daarbij neemt, zie je dat onze allerminst geliefde presentator recht heeft op 1/3e van de straf die staat op het hoofddelict :rolleyes: (wat neerkomt op 1/3e X 2 jaar of 1/3e X 16750 euro max, zie Art. 3 sub A Opiumwet Juncto Art 11 lid 2 Opiumwet Juncto Art. 23 Strafrecht Juncto Art. 47 lid 1 onder 2 Juncto Art 49 lid 1 en 4)

 

de conclusie over deze man en desbetreffende zender kan je (en sommige hebben het al gedaan) zelf trekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is totaal geen misdrijf, danwel overtreding gepleegd, dus uitlokking is het niet (juridisch gezien).

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zijn de growshops in dit voorbeeld ook niet strafbaar ;)

 

dit zijn ze alleen als de uitlokker zelf ook strafbaar is, en dat uitlokker is (als het misdrijf niet is begaan door de uitgelokte) niet strafbaar. Een dergelijke undercover actie mag alleen als het misdrijf ook wel zonder de undercover agent zou zijn begaan. In dit geval is dat dus niet zo en heeft een dergelijke actie (behalve voor de kijkcijfers :rolleyes: ) geen zin.

 

overtredingen zijn trouwens irrelevant, want een uitlokking tot een overtreding is niet strafbaar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer fijn stukje sensatie tv, ongenuanceerd met een hoop spannende geluiden , de CDA-doos vond ik vooral not-done.

 

is t geen idee om op tv hier een tegengeluid aan te geven? de hobby-scene eens onder de aandacht brengen. leuk project vanuit t forum misschien. BNN lijkt me de uitgesproken zender om eens bij aan te kloppen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn helaas niet bij mij geweest en hoop als een geprobeerd een positieve kant te laten zien maar daar heeft men geen oren naar want dat is namelijk geen sensatie TV

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze zijn helaas niet bij mij geweest

 

Ik denk dat ze wel bij meer shops "nee" hebben gekregen,.......maar dat laten ze natuurlijk niet zien :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou wel een perssysteem willen zoals in Amerika...

 

beste Kees, ben je wel goed bij je hoofd man?

 

de pers is bezit van de uiteindelijke machthebbers (en dan bedoel ik niet de reguliere politiek!)

 

de ellende waar we nu midden in zitten is begonnen in dat onzinland! (usa is momenteel betrokken in 140 landen/oorlogen verdeeld over de wereld! goed voorbeeld voor de rest niet??)

 

de ellende duurt voort zolang europa achter die onzin aan blijft hobbelen.

 

minister Bot niet gezien op tv laatst? hoe europa continu bedreigd word als ze niet mee doen!

 

europa moet eindelijk eens zijn eigen gang gaan!

 

wie denken die amerikanen wel niet dat ze zijn?

 

 

 

de ellende is begonnen door een vrijmetselaar/tycoon die reeds veel in papierfabrieken geïnvesteerd had tijdens de grote opkomst van hennep als veelzijdig product. om de hennep 'af te stoppen' en zijn nieuw gebouwde papierfabrieken/industrie veilig te stellen heeft ie daarom maar wat kranten gekocht waarin ie leugens liet printen over hennep zodat het uiteindelijk met hulp van zijn medemachthebbers/zeerdikkevingerindepapvriendjes de hennep kon laten verbieden.

 

en zo werkt het nog steeds in amerika. een land met 300 miljoen mensen maakt de dienst uit in een groot gedeelte van de wereld. dat is niet wenselijk lijkt me. Kees, denk er nog maar eens goed over na wat je eerder zei.

 

en dat ik je mening niet deel wil niet zeggen dat er geen respect is.

 

greets!

Share this post


Link to post
Share on other sites
is t geen idee om op tv hier een tegengeluid aan te geven? de hobby-scene eens onder de aandacht brengen. leuk project vanuit t forum misschien. BNN lijkt me de uitgesproken zender om eens bij aan te kloppen..

 

lijkt me het beste een goed en helder beeld te geven van de hobby/thuis kweker die alleen maar goeds in zin heeft. ook een goede lijst van alle plus- en minpunten met een totaal streep er onder kan andersdenkenden misschien inzicht geven.

 

als er behoefte aan is doe ik mee! ik wil mijn verhaal wel kwijt als het helpt. ik kan en wil me er zeker wel voor inzetten.

 

count me in

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook fijn dat die vent ziet dat die tas die hij bij had vaker op tv gezien was ook bij undercover in nederland kan nog weleens flik verkeerd gaan ,

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou echt boeient was het niet, ik heb het bij een maatje van me gekeken en zijn pa zij ineens "Ik ga morgen ook plaatst maken in de schuur, wat een geld man". En ik denk dat er nog wel meer mensen zullen zijn die ineens zoiets hebben en dat er door zo'n kut programma alleen maar meer mensen komen die voor het geld gaan kweken.

 

Baksteen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, volgens mij was de eerste shop die in beeld kwam een shop in A'dam... ik ben daar eens geweest. Moest ik ook zo'n trap omhoog, en de buitenkant herkende ik ook. Ik wil de naam hier niet an publiek noemen, maar het is 1tje in a'dam noord.

 

 

nope 1e growshop is mijn vaste shop zit in amersfoort

 

greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb op de link geklikt maar het filmpje doet het weer eens niet op mijn computer (Het zal het eens wel doen met een Apple/Mac) dus heeft iemand mischien een link naar youtube ofzo met datzelfde filmpje? Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote growshops, klote grote kwekers,

 

Dit soort dingen krijg je nou eenmaal op je dak als je grootschalig illegale dingen doet en de hobbykweker moet er zeker weer onder lijden als over enkele jaren de growshops dichtgaan (coffeeshops hoeven ze niet eens te verbieden, daar gaan er onwijs veel failliet door het rookverbod).

 

Gewoon de zon gebruiken in de zomer en dan gaat het ook allemaal prima.

 

Latertjes,

Henkjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was geen aanvulling van wat al bekend was, het lijkt mij sterk door 1 bezoek aan een growshop, dat de eigenaar er blind induikt en al zijn diensten aanbied.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is niks mis met grote kwekers.

Zijn grote kwekers van aardappelen ook per definitie fout?

 

De fout ligt 100% bij de Gristentaliban die liever een plantje van God demoniseert en verbiedt dan er open en eerlijk mee om te gaan.

 

Kijk naar de tijd van Al Capone, bloedige oorlogen om drank. Zijn nu de grote stokerijen ook fout?

 

Illegaliseer en criminaliseer het en uiteindelijk zijn het inderdaad alleen nog maar criminelen en illegalen die zich er mee bezig houden.

 

Criminaliseer een zonnebloem en over een paar jaar zie je dat grote 'criminelen' veel geld verdienen aan de handel in de ' schaarse' zonnebloem.

 

Legaliseren en de mensen vertellen wat het is, een eerlijk verhaal, dus niet wiet is gezond maaknie uit hoeveel je rookt, maar ook niet het eenzijdig negatief belichten.

 

Maar goed, het is allemaal propaganda van de Gristentaliban, gewoon links laten liggen. Ik kijk er verder niet naar.

 

gr

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites
nope 1e growshop is mijn vaste shop zit in amersfoort

 

greenstuff

 

 

Lekker dan, kom je niet meer hoop ik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat ze hun diensten aangeboden hebben op tv ?, zou een beetje schijnheilig zijn toch ? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die riooljournalist nou nog even beter zijn best had gedaan het plantje wel correct te belichten, als universeel medicijn , en grootste concurrent van de pharmaceutische industrie , zou ik het helemaal langs me laten glijden.

-Maar, Alberto, ik wil je wel meedelen,

Voorzover ik de stemming kan voorvoelen : Als je zo tekeer gaat , onder het mom van normen en waarden , eindig je voortijds tussen de wormen en maden.

Niet alleen breng jij je team nodeloos in gevaar , je bent al zo bekend dat je anderen moet inhuren om je werk te doen , zodat jij lafjes in je auto kan gaan zitten wachten.

Als het zover is , is het dan niet verstandiger om wortels te gaan boeren in Frans Guinea ofzo?

 

[Alberto- als medicinaal cannabis consument die deels afhankelijk is van de helaas illegale cannabismarkt , wens ik je hoogstpersoonlijk een tweepersoonscel met een freefighter toe.je bent het misselijkste mannetje sinds Janmaat zijn scheur opentrok.Nu hop in je mand , valse hond dat je bent.]

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een bullshit allemaal zeg! laat ons gewoon een plantje groeien zoals ze overal gewoon op deze aardbol groeien en er is helemaal geen probleem!

 

o ja en alberto :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...