Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guest_H

Undercover In Nederland

Recommended Posts

Het programma wordt niet voor niks uitgezonden op SBS 6, wat net zoals de Telegraaf van dezelfde eigenaar is en dat zie je.

 

Vooral dat vakantie programma van hem waarin hij mensen helpt die vakantie problemen hebben is van hoge kwaliteit. :D

 

Vreselijk subjectief, alles over een kam scherende , negatieve teneur, ;)

 

Helaas ziet politiek Den Haag dit programma ook, en hebben de gemiddelde kamerleden ook hetzelfde niveau als de programma makers van Undercover .... Pure sensatie journalistiek...........

 

En dan het vrouwelijke kamerlid die voor het CDA dit vraagstuk beantwoord... Net zoiets als vragen aan de paus of hij voor abortus wil stemmen...!

 

 

Pacino :rolleyes:

 

Gelukkig is Obama de nieuwe president...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoop dat ze Alberto Stegeman een keer heel diep in zijn koffer begraven ;)

 

Wie is u, Kent u het begrip "Netiquette" ?.

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

uiteindelijk mag Stegeman straks vakantie items voor de ouderen omroep MAx gaan opnemen..

 

 

Iedereen krijgt wat hij verdient!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat dit topic goed geindexeerd wordt op google ;)

Leuk als hij onder zijn eigen naam zoekt op internet :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe het nog makkelijker, ik kijk gewoon geen tv...

 

SBS6 is gewoon pulp. Klaar. Punt.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee Kees als je vriendin het uitmaakt wordt je toch ook niet celebatair??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond de apk's wat realistischer tov het kwekerij-item.

Misschien komt dat door mijn persoonlijke ervaring.

 

Het levert zonder twijfel altijd negativiteit op.

De kwekerij (zowel hobby als industrieel) levert het dus niks op.

 

Sensatie-tv is niet mijn toponderwerp om tv te kijken.

Maar er zullen veel mensen hebben gekeken.

 

Ik (en een boel van het forum) kunnen geen invloed uitoefenen op tv.

Daarom neem ik het ter kennisgeving aan.

 

 

Ik draai een :rolleyes:

 

EN DENK:

 

dit programma heeft op dit onderwerp geen invloed op de wet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gaat duidelijk over de BIG GUYS!!!!!! Herkent iemand een van die shops???

 

1e shop is er een in Amersfoort ben daar een keer geweest echt een aardige vent. Jammer nu zal zijn shop waarschijnlijk ook dicht moeten

net als die van zijn broer. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor kleine typfoutjes- rsi heeft me te pakken :rolleyes:

 

 

 

 

 

dat wij als minikwekers en bescheiden blowers niemand schaden is wel helder.

Helaas is nu dus binnen een week na Peter R de Pvv (partij voor vernieling en vunzigheid)de stemming in Den Haag nogal richting anti coffeeshop/gedoogbeleid.

 

Beeldvorming , beste medeblowers, heeft zelden iets met werkelijkheid te maken.

Het beeld dat peter geschetst heeft is van een harde zakenwereld, en het woord wiet komt er gewoon vaak in voor.Dot werkt op mensen negatief.Door Peter raakt wiet in kwader daglicht.

dat wietkweek verboden is leidt tot het punt dat alleen stressbestendige rouwdouwers nog grote partijen DURVEN maken.

Ik herinner me trouwens dat Oter de vries niet tegen een jointje zegt te zijn.Alleen zelf niet blowt.

 

 

Alle beelden die je er ziet zijn online gevonden (youtube als ik dat zo zie) , en ik geloof dat de beelden van kwekerijen in de docu stuk voor stuk van buitenlandse kwekerijen zijn.

kwekerijen in nederland zien er niet zo impressive uit.l;age plafonds, veel huiskamer-timmerwerk.Eerder erg bewonderenswaardig om te zien op tv , dan bedreigend.

 

 

In de docu is er zorgvuldig gespeeld alsof er steeds meer ruimte beschikbaar was, de kweker in kwestie lijkt te zijn bespeeld, en hij wordt steeds blijer als hij beseft hoe hard er geboerd kan worden.

de gretigheid werd misbruikt.Oftewel:dat deze man een gezin moet voeden , en gewoon tussen de gevangenisjaren in een potje opbouwt- ALS BOER-is iets waar Peter kennlijk slapeloze nachten van heeft.

 

 

Jawel , nedelrands beleid is er daadwerkelijk in geslaagd dat de hard ejongens zich met lieve plantjes bezighouden , maar geen nis gecreeerd waarbinnen dat kan.

De hollandse VOC mentailteit die Balkenende beschreef behelsde o.a. slavenhandel;tegenwoordig wordt er niet minder geld gemaakt , en geen opium meer gedeald , en is het weer niet goed.

 

geen genot blijft gespaard, iedereen wordt gedwongen iets van zichzelf af te staan.

Dus terwijl een debiele golf van verkwanseling door de managers-epidemie van de laatste 20 jaar onze planeet half wegkauwt , en ik gewoon het liefst mijn tuintjhe vol fruit en wiet zet , ben ik de lul , en mag ik voor mijn pakje shag weer meer betalen , terwijl mijn ziektekosten alleen maar stijgen (nooit meer ziek sinds ik space cake als ontbijt neem ; kwart plakje).

 

Onze vrijheden , daar blijf je met je fikken van af!

 

Onze voorouders hebben onze vrijheden bevochten.

Ikzie huidig kabinet als een beproeving van onze vrije geest , en ik vind dat nederland zich er belachaleijk onder gedraagt.

Partij voor vrijheid en wat ook maar weer?

Ga punniken Geert Wilders, en blijf nog maar even in je zandbak ...je hebt geen idee wat je voor schade aanricht.

 

Het rijksmuseum hangt vol met werken die onder invloed van wiet en tabak zijn gemaakt.

Dat was een gebruikelijke mix in de zestiende eeuw.

Je kon ontspannen , maar je hand bleef stabiel bij het schilderen, alcohol stond dat niet toe.

Hard werken en drank gaat niet samen, blowen wel.

 

de mens heeft geleerd dat er iets is als balans.

Het streven daarnaar is een doel dat ieder voor zich moet bepalen.

 

Maar nu Balkje zich zo met mij bemoeit( naast Geert Wilders deet JP al een hele tijd lastig over onze planten) , zie ik mij gerechtvaardigd hem ook eens lastig te vallen .

Bij deze :

 

Geachte Jan Peter.

Je kinderlijke geestesgesteldheid is aan je motoriek en gezichtsuitdrukking af te lezen.

Het is genant , in hoeverre jij je prijzige opleiding naar beneden haalt , door dermate onbenullig je hoofd in het zand te steken voor de feiten.

De feiten :

Cannabis is geen psychose verhogend middel.Tabak en alcohol wel.

Cannabis is ----EDIT----remmend, tabak en alcohol niet.

Cannabis vermindert niet - zelfs bij inname op jonge leeftijd- de hersenontwikkeling.-tabak en alcohol wel

Cannabis is zenuwbeshermend, tabak en alcohol niet.

Cannabis vermindert stress, en stressgerelateerde aandoeningen.

Cannabis is van oudsher hoofdbestanddeel van ons dieet.Geen andere vieding is zo compleet ,en gezond als cannabiszaad.Ook is bij gebrek aan juiste vetzuren , of onjuiste opname hiervan ons endocannabidoidensysteem in gevaar - en daarmee ons immuumsysteem- remedie - cannabis innemen.

 

Het si een levensreddend kruid.

jij bedreigt dat.

Dat maakt jou inherent slecht.

 

Ps grote staadslieden durven hun roer 180 graden te draaien binnen een nacht.

Niet bang zijn , gewoon stilzwagijend elke shop een brief sturen , en verder geen ruchtbaarheid aan geven dat ze openblijven.

Toerisme moet langsblijven komen , en jij moet verder je bek houden.

Dien ons , dat is je vak.

Edited by afghaan-gek

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow man, best veel negatieve reacties hierzo. heb 't zelf vannacht gekeken, vond 't niet echt erg. wet is wet. en 't programma ging toch echt over illegale kweekjes. en 't probleem eromheen. ik zou me verder niet zo'n zorgen maken hiero (: wiet kan je zeker gewoon kweken thuis zonder probs zolang 't niet te uitgebreid is. en dat we afhankelijk zijn van illegale kweekjes (voor degene die kopen) tja dat weet iedereen wel... ach, heb geen eens zin om hierover na te denken...boring

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...