Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Schandalig... Mensen zonder hersens zijn het... Wetkussers... Ga je werken bij de plisie? Dan verlies je al je menselijkheid en logica...

 

Ik leef nog steeds met je mee, en al helemaal omdat mijn plantachtige situatie wel op de jouwe lijkt... Mijn plantjes zijn misschien iets kleiner maar ze staan wel naast een schoeiing van ja nou komt het; asbest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een klote zooi! Word echt tijd dat het gewoon gelegaliseerd moet worden, de hele overheid houdt zichzelf gewoon voor de gek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legalisatie is naar mijn mening niet de oplossing, je blijft dan houden dat je planten door anderen dan de wetkussers gestolen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ongelofelijk tegenwoording

4 plantjes en dan een hele moeite doen om ze mee te nemen. Laat toch lekker groeien. Stel je bent pas in de groeifase oke, maar de planten vol in de bloei is gewoon snue.. :innocent:

 

Legalize komt er toch nooit. Want stel het is legalized... En dan de meeste boetes te vervallen.. Dan verliest de staat weer geld ;)

 

Ik vind dat je max 10 plantjes kunnen zetten. Wel niet de hoogste bomen :) maar in de perken blijft. En ja 4 plantjes, te zielig om weg te halen. hulde voor de moeder voor de foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ALS het dan commercieel zou zijn... Coffeeshops kunnen hun wiet toch ook niet toveren ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Keesthemad,

 

Eigenlijk is dat nu precies hetgeen Justitie wel stelt. De coffeeshops moet het tevoorschijn toveren. En ook nog eens in hoeveelheden die niet groter dan 500 gram zijn.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien moeten ze balkenende (harry P.) dan eens vragen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even over de agent die kwam kijken na de melding. Omdat hij niet precies wist wat hij moest doen omdat het maar 4 planten waren zocht hij contact met het bureau: het ging maar om 4 planten die er uit zagen als struiken, hoeveel toppen er dan aan zaten? geen idee niet te tellen, hoe dik de stam dan was, tja iets van 15 cm.. Ok, te groot, niet meer voor eigen gebruik, opruimen maar.. Mn moeder ook nog ja is voor eigen gebruik, met de opmerking van meneer de agent dat je er dan zeker wel 10 jaar van kan roken.. :innocent:

 

Oke, ik ben weer en beetje over de confrontatie van gisteravond heen.. Mede door het eerste en laatste jontje van een NYCD topje dat ik vorige week geplukt had:

gallery_5639_2054_44083.jpg

 

 

Vandaag de politie gebelt dat ik een verhaaltje wilde komen doen, alleen het betreffende bureau was dicht en bij het andere bureau konden ze me niet helpen.. Ik moest maar wachten tot ik bericht kreeg..

 

De ontruimingsdiens heeft zijn werk niet geheel goed gedaan, is is toch nog wat blijven liggen, bij deze presenteer ik mijn oogst van 2007 ;)

med_gallery_5639_2054_69460.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triest zeer triest je kunt wel zien dat het herfts word de eikeltjes vallen uit de boom. Gecondoleerd bijna tranen in mijn ogen wat een planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zo naar de ontruimer kijkt zou ik zeker om een vernietgings raport vragen .

 

Het blijft triest.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zou ik eerst 2 weken mee wachten... :innocent: . Dan is hij iig flink de sjaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan wel janken ;):'( ik kijk na een maand of anderhalf weer is na je topic omdat ik toch wel benieuwd was omdat na het resultaat en al je harde werken ik zat al haf te janken toen ik zag dat een van je danmm grote planten bezwijkte onder zijn gewicht !!!!!

 

lees ik verder hoort ik dat er zo'n kk milieu freak langskomt voor asbest en krijg je dit !!!!!! wat een STREEK

ik zou een a4tje met woorden kunnen typen die neit la te aardig zijn !!!! maar dat zijn zij neit waard.

 

als kleine troost je weet hoe je planten het deden en wat de volgende keer beter kan doen of kotm die volgende keer er neit meer ????

 

 

je krijgt mijn respect iig voor energie die je in je kast heb gestoken en de energie die je in de planten hebt gestoken ik heb wellis planten gezien tegen een meter of 2,50 maar zo groot in omvang als jij ze had en hoogte wazzz ziek gewoon !!!!!!

 

 

succes nog laat ma weten hoe het nu verder gaat

 

 

greetzzz :innocent: masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan heb je meer succes gehad dan mij plantkas :innocent:

maar het blijft triest..en ik hoop voor degenen die gepakt zijn dit jaar volgend jaar meer geluk hebben..

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraag je aan de plantkast

 

 

wist je dat je last had van asbest in de omgeving ??? zo ja werd daar jaarlijks dan neit gecontroleerd ??? was het dan neit te verwachten????

 

bij mij in de buurt is een stuk grodn van m2 kilometers lang met asbest en andere grond vervuilingen

daarachter ligt een heel mooi bos rand waar je er wel 200 van die bitches kwijt kan zoals jij en waar gen hond komt behalve die controleerde mother !@$$ !!! vandaar dat ik er nooti een plant zou neer zetten.

 

ik snap dat je mischien neit op deze vraag zit te wachten te recht je kindjes / vrouwen zijn niet omgekomen bij een terreur aanslag maar ben er tog benieuwd naar.

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bevond die kerel zich legaal op jou terrein ? Zo nee dan is hij in de fout gegaan en kun je er mogelijk nog het een en ander aan doen. Indien je je terrein omhekt hebt mag er namelijk niemand zonder toestemming op komen en is het zelfs enigzins legaal om hem op te laten eten door een hond zolang je daar voor waarschuwt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy plantkas

 

Gecondoleerd ;)

 

Las je verslagje een beetje en vind dit toch wel f*cked up

wat een k**wout en mileuinspecteur ,

 

in april/mei ooknog asbest controle gehad hier op alle daken van de schuurtjes hier in de buurt

kets overal nieuwe golfplaten op gezet maar aangezien mijn plantjes toen 2/4weken waren

heeft de inspecteur me waarscheinlijk aardig gevonden :innocent:

 

 

:)

 

of hij wacht natuurlijk tot er genoeg topjes aan zitten (enkomtiedanopdekoffie)

dus waarscheinlijk is het wachten tot de blauwpetjes komen

 

maarja | |RESPECT| | mooi kweekverslag (volgendekeerbeter tog)

 

Je kan in ieder geval je budje nog proeven en hebt nu waarscheinlijk volgend jaar geen last meer van

Mileuinspecteurs :)

 

groentjes groenvoer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ masteryero & keesthemad

Het antwoord vind je in bericht #206 van dit topic..

 

Er werd in de krant smorgens aangekondigt dat er grote milieucontroles gedaan zouden worden, en om 9 uur precies stonden ze dus op de stoep..

 

@ Groenvoer

Ik ga nog wel wat meer topjes proeven :lol:

 

pic's :)

 

Links ligt het moordwapen.. ze hebben er een flinke klus an gehad met die botte zaag :smoke

gallery_5639_2054_110001.jpg

 

 

Tomaat is smakelijke getuige..

gallery_5639_2054_53225.jpg

 

 

Dit vind ik intressant, het verschil tussen direct in de volle grond zaaien of eerst in een potje :) Duidelijk te zien dat de stamvan de grotere planten opgesloten was in een netje van wortels..

gallery_5639_2054_1589.jpg

 

Hier word me ook duidelijk waarom die zijtak van NYCD naar buiten kwam zetten..

gallery_5639_2054_15100.jpg

Daarom ging deze tak niet dood, ze had haar eigen wortel mee genomen :smoke

gallery_5639_2054_33158.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een loederkeesjes zeg!

5 planten zijn 5 planten als je het mij vraagt en daar kan niet over gediscussieerd worden.

Het Nederlandse beleid word steeds maller met wat mag en wat niet mag.

 

Een vriend van mij kreeg laatst een boete van 220 euro omdat ie zn blote billen liet zien aan wat kameraden op zaterdag om 5 uur 's nachts voor de kroegen. De reden van de boete was dat "er wel eens mensen van zouden kunnen schrikken". OM 5 UUR 'S NACHTS! Potloodventers krijgen dezelfde boete. Wat dat betreft is plantkas natuurlijk ook een illegale drugsbaron.

 

Sterkte jung!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ plantkast oeps had niet zover terug gelezen sorry :lol: maar die guarilla ziet er ten minste nog goed uit en op die stammen en wortels mag je trots zijn man!!!

 

GREETZZZZ masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw die tak is echt bizar, moedernatuur voorziet in eige oplossingen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze zijn erge ziektes aan die agenten en milieu inspecteur toegewenst!

 

Sterkte!

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat ze toprot en meeldouw krijgen op niet nader te noemen plaatsen... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...