Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Mooi verhaal idd

Kan je nu nog juridies verder dingen doen om dit tegen te gaan ?

 

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel goed gedaan jochie! :smoke

Er zijn echt wel mensen met gezond verstand bij justitie. Ik hoop dat je er een treft en er geseponeerd wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Plantkas,

 

Het mooie is dat je een verklaring hebt met je eigen verhaal die tevens de onmogelijkheid weergeeft voor cannabis consumenten.

 

We zijn benieuwd wat de OvJ uiteindelijk gaat oordelen en in hoeverre je verklaring daarbij een rol heeft gespeeld. Helaas zullen we het laatste waarschijnlijk nooit achterhalen.

 

Goed is in ieder geval dat je met je plaatselijke verbalisant een gesprek bent aangegaan. En het is waarschijnlijk ook een opluchtig om te merken dat ook hij de kronkels van het gedoogbeleid blijkbaar niet tot uitvoering kan brengen.

 

We rollen er hier in Eindhoven ook één. :smoke

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijke verklaring en goede verdediging.

Helaas de troostprijs die toppen ?

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk vond ik het wel leuk om dit verhaaltje te vertellen, mede omdat ik er alle tijd voor heb gehad om er over na te denken.. Wel jammer dat meneer de hoofdagent niet eens in goed lopend nederlands een verhaal op papier kan zetten.. :smoke

 

Wat ik verder nog kan doen? Lekker afwachten tot ik een brief van de OvJ krijg.. Meer kan ik niet doen, het blijft verboden bij de wet om wietplanten te kweken..

 

Die toppen kwamen van mijn guerilla backup plantjes; een paar stekken van mijn kasplanten die ik van de zomer over had :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik lees het nu pas :D

 

klote voor je man, wel een mooi duidelijk verhaal naar de OVJ.

dat agenten niet eens fatsoenlijk een verhaal op papier kunnen zetten heb ik al meerdere malen meegemaakt :smoke

 

toch leuk die kleine backup als troostprijs. ik hoop dat deze jou dan ook zeer goed zullen smaken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet doorvertellen :wave:

 

De kas wordt weer bewoond door twee kleine meisjes, een Blue Top en een NYCD (eskobar)

 

Blue Top, en nu een echte paars/blauwe. Buiten had ze 2 weken geleden al een beetje last van toprot, maar sinds ze in de kas staat heeft ze nergens meer last van.. Je ziet haar plakkeriger worden en aansprekken :smoke

gallery_5639_2054_70501.jpg

gallery_5639_2054_70061.jpg

 

 

NYCD (eskobar), Ook geheel paars maar niet in de toppen.. Deze is heel laat begonnen met bloeien, als ze het nog even uithoud in de kas wordt het misschien nog een mooi topje..

gallery_5639_2054_42978.jpg

gallery_5639_2054_3694.jpg

 

gallery_5639_2054_23665.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi hoe je opstaat en gewoon doorgaat.

Tis een passie ...........Cannabis kweken zit je in je bloed das duidelijk te merken. :smoke

 

Respect man

Share this post


Link to post
Share on other sites
:smoke die paarse plant ziet er precies zo uit als mijne zou ook best kunnen volgens mij is het de moeder van smm

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe..een vos verleerd zijn streken niet zullen we maar zeggen.. :blink:

je wil niet weten wat ik allemaal bedacht heb om er stiekem nog een paar takken af te snijden en af te laten bloeien,maar helaas..ik kreeg het niet ongezien voormekaar :wOOt

volgend jaar nieuwe rondes en nieuwe kansen en ik kom dubbel en dwars terug :wave: ..geniet van wat je nog wel hebt plantkas..ik wou graag met je ruilen :smoke

 

gr: kezus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor plantkas, dat je dezelfde diesel in je kas hebt staan als die bij mij geript is, ga je volgen..........

 

groetjes Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga er voor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zie je maar weer .. "Onkruid vergaat niet " en het hek valt niet ver van de appel als het gras bij de buren veel wind vangt ... :wave: :wOOt

 

uuhm.. iets te heftig ochtendpijpie geloof ik :blink:

Nice going! keep up the good work ! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Plantkas,

 

Our lips are sealed.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Hollandcam

Van opstaan is geen sprake, ze hebben ze me zeker een klap gegeven, maar ik ben gewoon verder gaan roeien met de 24 riemen die ik nog had :wOOt Een passie is het echt, het blowen is nog niet eens zo verslavend, het growen daarintegen extreem verslavend :wave:

 

@mmn,

Ik denk niet dat deze de moeder was van SSM, er zit in ssm wel een NYCD maar volgens mij een originele. Deze komt uit sannie zn shop, en is bij eskobar teruggekruist uit een clone only stek. Ze zullen wel een aantal eigenschappen gemeen hebben, maar dat paarse zie ik bij meer planten.

 

@kezus,

Ik streken? :blink: Gehe het is net als met guerilla, het risico moet je spreiden.. Van jou achtertuin was ook eeuwig zonde, een tip, in het begin van het jaar stekken snijden en deze over kennisen/wilde natuur verspreiden ;) Er blijft altijd wel iets over..

 

@blowsterke,

Of het deze zelfde is weet ik niet, maar deze word ook lekker paars.. Ik ga binnekort nog een NYCD hashje bubblen, kan je dan wel een paar sampletjes sturen.. Moet je je adress even PM struren..

 

@Sweet forrest,

Haha goed bezig op de vroege morgen, ik zit met zware tentamenstof voor mijn neus, even een blowstop ingevoerd om tentamens te gaan halen :smoke

 

@ ASGrow,

Jaa SSSTTT, minimeeting over een week of 2?

 

Zal dit jaar nog ruim doorkomen met wietjes, heb gister KC39 en BlueTop geoogst, NYCD (toetoe) al 2 weken eerder.. Alleen de groene BlueTop had ik geen stekken van gemaakt, deze zal een vraagteken blijven qwa smaak.. Wat er nu te drogen hangt? hehe

gallery_5639_2054_96196.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Plantkas,

 

Check, dubbel check. Staat in agenda genoteerd.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer ff een update van een paar dagen terug.. Alle guerilla planten hangen momenteel lekker te drogen, deze mochten in de kas nog minimaal een weekje blijven staan..

gallery_5639_2054_51659.jpg

 

NYCD (eskobar), deze begon al laat met bloeien, maar heeft daarnaast ook nog eens een bloeitijd van 11 weken.. Misschien dat ik als het echt TE koud word buiten binnen onder een dakraam verder ga laten bloeien.. Deze week kwam de THC productie een beetje op gang, nu heeft ze een bijzonder geurtje wat ik nou niet meteen kan plaatsen, wel lekker :smoke Het paars begint nu zelfs zo paars te zijn dat het richting zwart gaat.. Wat een laatbloeier! Geen een aanrader om buiten te telen...

gallery_5639_2054_18386.jpg

Zelf de onderkant van de kleine bladeren krijgen een mooi kleurtje :wacko:

gallery_5639_2054_143043.jpg

 

 

Blue Top, ik zag deze week alweer veel meer witte haartjes als vorige week, wie weet gaat het nog een leuk topje worden..

gallery_5639_2054_15155.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja moet zeggen dat ik er zelf ook welke keer weer van sta te kijken, al die mooie kleurtjes :smoke

 

Net even nagezocht, maar die NYCD bloeit pas sinds half september.. Ze zit nu op 6 weken bloei dus, nog 5 te gaan.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan nog steeds!

gallery_5639_2054_73689.jpg

 

 

 

Bij Blue top dit weekend één klein plekje toprot gevonden, valt me nog steeds alles mee aangezien ze al rot had voor dat ik haar in de kas zette. Wel denk ik dat ze onderhand volledig afgebloeit is, zometeen gaat de schaar er in! Ze heeft geen grote toppen maar ik vind het nog heel wat, aangezien ze helemaal geel is geweest en het zielepootje was.. Hier staat ze rechts, zie ze er nog redelijk uit, later is het nog slechter geworden..

gallery_5639_2054_105358.jpg

gallery_5639_2054_152128.jpg

 

 

Het begint bijna een suikerspin te worden B)

gallery_5639_2054_123893.jpg

 

NYDD (eskobar) staat ook nog steeds, de top is wel dikker en harder geworden, helaas heb ik bij de onderste kleine topjes wat meeldauw gevonden.. :no Ik ga die kleine topjes er uit knippen, misschien dat ik de rest dan toch maar binnen zet..

gallery_5639_2054_143056.jpg

gallery_5639_2054_158043.jpg

 

 

gallery_5639_2054_83782.jpg

 

 

Om verliefd op te worden :no

gallery_5639_2054_124636.jpg

 

 

 

HUH :no Wat komt daar nou uit de grond..? zelfs met lage temperaturen kiemen die dingen :rolleyes2:

gallery_5639_2054_190035.jpg

:no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn he plantkas, woon jij dicht bij Tsjernobyl ofzo, die planten bij jou doen wel heel vreemde dingen... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een kleine update van een scrale oogst uit mn kas om het verslag compleet te maken..

 

Laatste foto's van de 2 plantjes op 9 november, de Blue top was helemaal afgebloeid, in de NYCD vond ik 2 rotte plekjes, daarna besloten om haar ook maar te knippen..

 

med_gallery_5639_2054_21941.jpg

 

med_gallery_5639_2054_200887.jpg

 

med_gallery_5639_2054_100870.jpg

 

med_gallery_5639_2054_57127.jpg

 

gallery_5639_2054_193592.jpg

 

med_gallery_5639_2054_163988.jpg

 

med_gallery_5639_2054_6823.jpg

 

 

Beide plantjes wogen droog 8 gram, 16 grammetjes totaal :o

 

Ik heb gelukkig nog wel mogen genieten van alle soortjes die ik dit jaar in mn kas had staan, dan wel niet in de geplande hoeveelheden.. Aan het einde van de rit nog een mooi kleurencircus, en slechts dromen hoe die NYCD (eskobar) die als gehele (kas)plant helemaal paars had kunnen worden..

 

Die kleine nieuwe opdonder van mn vorige post staat er ook nog steeds, groeien doet ie nauwelijks, maar is onderhand wel aan een nieuwe paar bladeren begonnen, het zal me benieuwen of deze de winter zal overleven :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...