Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

He Plantkas ,

Toch mooi dat je er wat van af haalt ,alleen voor de foto's al zou je het niet op roken ,schitterende kleuren .

Heb je stiekem grond verwarming aangelegd zodat je in de winter kan kweken ? :o :nerd

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is je gegund dat je dit jaar toch nog je eigen rokertje hebt kunnen kweken, helaas heb je niet overgehouden zoals wel het plan was natuurlijk...

 

Maar goed, volgend jaar man :o dan staan we met z'n allen achter je als jij je kasje opnieuw vol knalt.

 

Man wat een mooie planten had jij staan, daar kunnen die plisies die ze gestolen hebben nog wat van leren.

 

Rookze man, dat de minkukels mogen smaken :nerd.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Plantkas,

 

We zijn zeer dankbaar voor deze reminder. :o

 

Is dat die NYCD van Esko die zo geweldig paars is. :nerd

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ buble,

Hehe, het was bijna zonde om het om te knippen jah, maar ook als toprot of meeldauw het kleurenspectrum langzaam zal opeten, toch maar de hand aan mezelf gelegd, moet zeggen dat het beide lekkere rokertjes zijn! Grondverwarming heeft deze herfst wel weer door mijn hoofd gespookt, maar na enig leeswerk kreeg ik het idee dat een grondverwarmingskabel niet werkt zonder dat je er een laagje zand omheen/onder legt..?

 

@ Kees

Met mijn guerilla plantjes en overblijfselen van vorig jaar kom ik dit jaar wel weer ruim door, toch had ik graag gezien wat de opbrengst van die struiken van dit jaar was, de stammen waren dikker dan alle voorgaande jaren! En volgend jaar, ik ben er nog niet over uit.... Heb trouwens nog steeds niets van justitie gehoord.. ;)

 

@ ASG,

Die met paarse bladeren is de NYCD uit sannie zn shop jah, mooi kleurtje, lekker geurtje, en je word er ook nog lekker high van :nerd Het enige nadeel is dat ze een beetje laat bloeit :o Wij gingen nog iets doen geloof ik, zie PM..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantkas, laat die gasten lekker zitten, ze mogen je geen straf geven.

 

Ergste dat gebeuren kan is dat ze weer opgeruimd worden. Maar hoogstwaarschijnlijk zullen ze daar ook geen zin in hebben omdat ze dat eerder gedaan hebben. Zolang je er niet meer dan 5 hebt zit je gewoon goed.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal smakelijk uit hoor Plantkas :D

 

Ben benieuwd wat dat kleintje gaat doen ;)

 

Fijn weekend :P :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licht aanlaten in je kas! als het kan. :spliff:

 

Dan heb je misschien in de lente wel een monster om mee te beginnen in 2008! Dan heb je helemaal aan 1 plant genoeg. Enig idee wat voor soort het is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal mij ook benieuwen driesken, ik denk tot het serieus gaat vriezen in mn kas..Dat ik gister keek stond henkie alweer mooi fier rechtop, bij de laatste foto had ik henkie even overeind gezet met een ijzerdraadje.

 

@ White Tooth,

Ik heb dr stroom alweer afgesloten in de kas wegens lekkage.. Maar was ook niet van plan om henkie extra te gaan verlichten, het was meer een experiment om te kijken zaden ontkiemen in september en wat er dan van het plantje komt.. Het plantje is een van mijn eigen kruisingen eerder in dit topic.. Het is K.C.39xBlueTop of NYCD(toetoe)xBlueTop, geen idee welke van de twee, ik had willekeurig maar wat zaden in de grond gestopt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gekke Henkie! Altijd leuk om een beetje aan te blijven klooien. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henkie blijkt ook nog winterhard te zijn!! Stoere het!

 

Of mn kas is nog net vorstvrij gebleven ;)

 

Pic's vers geschoten in het ochtendzonnetje..

 

gallery_5639_2054_108576.jpg

gallery_5639_2054_157758.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed man , die haalt de zomer wel ,als hij niet in bloei schiet .

Hopen op mooi winterweer met zon.

Fijne Dagen PK

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stel je voor dat Henk het haalt, dan gaat hij dalijk vast in bloei, weer terug in de groei, en eindig je met een plant van 6 x 5 x 5 meter... Ruim je kas maar vast leeg! ;)

 

Keep up the good work Plantkas! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

MEGA-scrog met 1 plant in plantkas z'n plantenkas ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag hij de polisie wel inlichten dat het er maar één is anders komen ze kas weer leeg halen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen idee, ben al 3 weken niet meer in mn kas geweest.. Het zal haast wel, het is niet meer onder de 0 graden geweest. Ik zal over 2 weken weer eens een fototje plaatsen..

 

Wel kan ik vermelden dat henkie 1 broertje en 1 zusje heeft gekregen: LangeDarm en Ugly.. Ze staan weg te kwijnen in mn vensterbank hier... hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee Kaskerel,

 

 

 

ziet er goed uit die plantkas, ben ook zeer benieuwd naar opbrengst, ik queeq ook buiten maar niet in kas hahaha, ik laat ze gewoon vanaf april zelf heur best doen, dit jaar wordt ook leuk want ga lowriders buiten zetten heb landje terbeschikking waar er wel 40 op kunnen ;) ff geduld nog, duurt met dit weer extra lang lijkt ut....

 

greetz Havel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man

 

leuke plant heb je daar, die henkie :j

 

Je kent mij vast niet, ik heb nooit in je topic gepost en ben een tijdje weg geweest van het forum, ook door de flikken... :)

 

Wat jammer voor je man, ik kon zelf bijna niet geloven dat het er maar 4 waren, echt jammer dat ze zoiets moois gewoon omkappen, die zooi van de shop kan je overal kopen, maar je eigen wietje kweken mag niet meer ;) ... Toen ik enkele post verder las dat je nog geen voeding gebruikt ook, viel m'n mond bijna open, echt mooie planten hoor, had graag eens geweten wat daar vanaf had gekomen... ik hoop dat je de moed niet verliest en er deze zomer weer invliegt, dan volg ik zeker mee :D

 

ik lees dat je nog niet veel in de kas geweest bent sinds toen, ik versta je volledig hoor, toen ze bij mij weg waren ging ik ook nog eens in m'n hok kijken (was binnenkweek, 5 plantjes ook enkel bestemd voor eigen gebruik, mooi hok, geen reuk of lawaai, geen overlast), ik hield het waarschijnlijk ook exact 40 seconden vol, de tranen stonden in m'n ogen... + was nog ongeveer 230 gram zalige Cali O kwijt... hmja probeer die maar eens te vinden in de shop :D ... net zoals jou diesel en zo ...

 

je verhaal lijkt wel wat op dat van mij... bij mij hadden ze ook hun werk niet goed gedaan (is natuurlijk te zien hoe je het bekijkt hehe)... er bleven ook nog wat topjes liggen (droog van vorige kweek en enkele nat van de planten)... heb die flik nog gevraagd of ik niet 1 plukje mocht hebben van de jackberry omdat ze zo lekker rook, hij rook er effe aan en vond het goed... hehe :D

 

Dit alles is nu zo'n 4 maanden geleden, maar heb ook pas recent iets gehoord van justitie, 2 weken geleden heb ik een brief gekregen waarin stond dat er beslist ging werden of de zaak ging voorkomen of niet.

Maar nu, 2 weken later, weet ik nog altijd de uitslag niet... dus het kan wel een eindje duren hoor voor je iets weet ;) justitie denkt misschien dat het leuk is om te wachten :D

 

Achja, kop op hé, binnen enkele maanden kan je weer zaadjes in de grond pleuren :D

 

Ik leef met je mee hoor, en hoop dat je toekomt dit jaar met wiet... coffeeshopwiet wens ik niemand toe :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henkie doet het nog, het groeit zelfs ;) Als het broeikasaffect een beetje mee helpt dan zal henkie misschien nog wel het voorjaar gaan halen..

gallery_5639_4531_48043.jpg

 

@ kasthavel,

Buitenkweken is ook leuk.. Maar in een kasje vind ik net nog iets leuker, kan je over je 40 lowriders niet een lage tunnelkas bouwen? Geeft zeker een beter wietje, weet je die HH joint in de coffeshop in groningen nog :bier

 

 

@ ashiva,

Het is jammer dat ome agent ze mee heeft genomen, gezien de omvang van de planten kan ik er wel inkomen dat ze dit niet meer konden gedogen.. Helaas :D Van justitie heb ik tot op heden nog niets gehoord..

 

De weken nadat het gebeurt is was het even moeilijk om dr weer in te staan, maar als ik daar ben ga ik altijd weer ff in mn kassie kijken, winterporstelien, knoflook en henkie zijn ook leuk :D

Mijn guerillakweekje heeft ruim voldoende opgebracht om er nog een jaar van te blowen, ben niet zo'n stoner hehe :lol:..

 

pfff, och een beetje boel high van de bubblelator K.C.39 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat plantkas maar schuiven hoor! Ik wed dat je hem 4 keer kunt laten afbloeien en iedere keer kunt overhouden voor het volgende jaar :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha dat is nog wel eens idee :lol: Alleen moet ik in de buurt dan echt niet met stuifmeel gaan spelen..

 

Wat ik bijzonder vind is dat bij henkie geen enkel spoor van roode stengels te bekenen is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...