Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Buiten Met Amnesia, Afghaan En Msxhk

Recommended Posts

uiteraard word er met blad gedroogd Tomas, alleen de fanleafs, wat er dan nog van over is overigens, die gaan er af. Droog knippen.

 

Kloterige van die meeldauw is dat je zo verdomd voorzichtig moet zijn om het niet mee naar binnen te nemen.

 

De afghaantje worden lekker dik. Het zijn allemaal korte dikke keiharde budjes. Verliezen nog wel steeds blad maar dat komt wel goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjezus wat kan jij fotos maken zeg :j

 

maarja die cam van jou die wil wel :)

 

en je planten trouwens ook...

 

Die sativa daar begin ik gewoon spontaan van te kwijlen... kijk uit naar je rookverslag als dat er komt

 

En je afghaan.. oei oei oei... echt mooi

ben benieuwd wat de anesthesia gaat brengen, buiten of binnen maakt niet uit.. i'll be watching

 

ik heb niet veel meer nieuws te zeggen dan iedereen zoals je ziet, maar zo heb je weer een view en een post erbij haha :D

 

Gr BK :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haalde een heel klein stukje popcorn weg onderin. Daar zaten dus al een stuk of 7 (onrijpe) zaden in. Heb er toch maar eentje even op de foto gezet: Eerste Anesthesia zaadje, begint al voorzichtig te kleuren en dit is helemaal onderin bij de popcorn. Nee, ik word niet ongeduldig, maar het is wel leuk om even te laten zien :smoke

gallery_5211_1953_49134.jpg

 

gallery_5211_1953_151718.jpg

 

gallery_5211_1953_125931.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd ! :smoke

Cool hoor..gaaf om zaad van je eigen kruising te hebben..

Ik ben benieuwd wat die soort gaat brengen .. k.o. genetics.. :D

Echt ver van rijp is het niet meer toch ? ziet er al best netjes uit ..beetje groen maar okay..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah die mogen nog wel wat bruiner en rijper worden hoor!

 

Ze mogen nog wel een weekje of 1,5 - 2.

 

De tweede internode bloei is ingezet. Volgens sensei san is het goed voor de zaadjes. En ze zijn al zo dik en hard!

med_gallery_5211_1953_305688.jpg

 

gallery_5211_1953_211531.jpg

 

gallery_5211_1953_346586.jpg

 

gallery_5211_1953_274112.jpg

 

gallery_5211_1953_231207.jpg

 

gallery_5211_1953_342049.jpg

 

gallery_5211_1953_119586.jpg

 

 

Klimaat is prima, 1 x 600 watt, fan op 40% max..

gallery_5211_1953_33180.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup,

 

Heeeeel mooie en zuivere picas man.

Wat een planten zeg.geil.

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolere die meeldauw word ik wel een beetje simpel van hoor. Weer een lokaal haardje. Klein diep afghaan topje preventief weggeknipt, rest weer bespoten met silinal plaatselijk. Daar hou ik het al weken mee uit overigens.

 

Gaf me een mooie gelegenheid om eens te kijken naar de ontwikkeling van de zaden. Er zaten een stuk of 50 zaden in dat kleine deep down under topje (was dus géén dikke top aan de bovenkant van de scrog!) en er zaten pak hem beet 50 zaadjes in. Zo zien ze er daar uit:

gallery_5211_1953_103933.jpg

 

kapotte erbij voor de goede kijkers. Don't worry, ik bewaar deze te vroege zaden toch niet :smoke

gallery_5211_1953_33667.jpg

 

gallery_5211_1953_161522.jpg

 

Voor een slecht ontwikkeld topje zo laag in de scrog geeft dit mooie vooruitzichten voor de zaden bovenin. Ze worden lekker vol en kleuren al zelfs helemaal onderin de scrog al. Worden mooie donkere zaadjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwam er vandaag achter dat mijn filmpje op youtube zelfs "honors" heeft:

 

Honors for This Video:

#80 - Most Viewed (All Time) - News & Politics - Netherlands

#89 - Top Rated (All Time) - News & Politics - Netherlands

 

:smoke

 

Sta nét voor greenpeace :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al zeg ik niet veel, maar ik blijf dit wonder iedere dag bekijken :wave: Echt nice om te zien, met dag tot dag. Hoeveel denk je totaal eruit te halen als ik vragen mag? :smoke Keep on Growing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las hier dat je met blad droogt, zonder fanleaves welteverstaan. Geeft dit dan uiteindelijk echt een betere smaak, en hoe lang laat je ze dan drogen? Ik denk erover na om dit ook te doen met een deel van de oogst om het verschil te kunnen zien. Vette macro's trouwens van je anesthesia!

 

Groeten

Chrisse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk gezicht die zaden,erg leuk om het proces van een ander ook te kunnen observeren :smoke

We blijven je met veel plezier volgen Whazzup :wave:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

chrisse, er staat heel erg veel geschreven over drogen. Met en zonder blad. Lees dat eens door. Ik geef de voorkeur aan droog knippen omdat je dan veel meer met het bladafval kunt doen en lekkerder toppen krijgt.

 

@canabis30: Hoeveel ik er uit denk te halen? Hoeveel wat? Liter olie? Takken? m2 blad? Zaadjes? :smoke

 

De Mxican Sativa gaat plat vandaag. De meeldauw is vrijwel niet meer tegen te houden. Drastische problemen vragen om drastische maatregelen. Daarom de bladeren net geplukt (on cam) en de meeldauw resten er afgespoten. Plant staat nu te drogen en toppen gaan straks aan hun voetjes een droge ruimte met fan en ontvochtiger in om in eerste instantie snel te drogen.

 

Da's wel een probleem want ik wil haar niet in de buurt van de afghaan hebben en die staat met tent in de ruimte waar normaal ook wordt gedroogd. Nou, we verzinnen wel weer wat :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja san, je ziet niet zoveel zaadteelt op het forum he? Nou ja, voor mij ook een eerste keer, erg leerzaam in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een mooi verslag whazzup,

over de foto's begin ik niet,

aan de plant zou ik graag willen beginnen :smoke

 

En de volgende stap?

Kijken wat er van de kindjes geworden is?

of heb je daar geduld mee, voor het volgende jaar.

 

Hopelijk heb je de meeldauw onder controlle.

 

greetz weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok.. de laatste sativa foto's. Ze is gekapt en hangt te drogen op een wel heel speciaal kamertje met fan en ontvochtiger...

gallery_5211_1953_245685.jpg

gallery_5211_1953_190532.jpg

gallery_5211_1953_263265.jpg

 

gallery_5211_1953_274033.jpg

gallery_5211_1953_289750.jpg

 

gallery_5211_1953_31157.jpg

 

gallery_5211_1953_65874.jpg

 

gallery_5211_1953_47211.jpg

 

gallery_5211_1953_140019.jpg

 

Laatste stuk blijft nog een weekje staan, de zaadjes zijn nog niet rijp

gallery_5211_1953_143289.jpg

 

Daar hangt ie dan! Er staat een beste ontvochtiger bij en een fan.

gallery_5211_1953_4806.jpg

gallery_5211_1953_82503.jpg

 

Nou maar in de gaten houden... Toch voor gekozen om de kleine bladeren er aan te laten zitten. Als het niet voldoende onltlucht komt er nog een extra afzuigertje op het afzuigkanaal. Hou de temp en lv goed in de gaten maar dit moet snel drogen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe je zal maar bezoek krijgen die gebruik wil maken van het toilet.. hangt er zo'n gevaarte voor je neus :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kan toch wel logisch nadenken toch? :smoke

dat ligt er aan over welke planten je het hebt canabis. Die Sativa zal zoals gezegd niet veel opleveren. De afghaan staat er voor het zaad.

 

En de volgende stap?

Kijken wat er van de kindjes geworden is?

of heb je daar geduld mee, voor het volgende jaar.

tja.. zoveel soortjes en zo weinig tijd!

 

Ben met snode plannen bezig... Heb 5 x fem Warlock van gerrit liggen om te testen, daar gaan er drie van pitpotjes in. Geen 5, want tegelijkertijd gaan er 2 in veg gehouden Amnesia Haze oude moedertjes mee in bloei (zelfde plantjes als ik deze zomer buiten heb gehad - al sinds april in veg!). Dat wordt trekken buigen en sjorren :wave: Die kweek is om daarna mijn handen vrij te hebben om eindelijk mijn Knights Templar en Anesthesia te gaan proberen. Ik denk dat ik de warlock direct vanaf het begin, na een weekje onder HPI, op 12/12 ga zetten. De Amnesia Haze heeft dan ook een weekje om te wennen onder HPI. Gaat die kweek even niet om een optimaal hokje te zetten maar puur om wat experimenten weer.

 

De amnesia haze moedertjes worden momenteel horizontaal getrokken en zijn herhaalde keren getopt, dus hebben al behoorlijk wat flinke uitlopers. Kan er voor kiezen om ze gewoon te stekken en daar een kweek mee te doen, maar heb maar besloten om alles wat ik echt nog moet testen in één keer te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk om te zien dat ze bij jou goed af hebben kunnen bloeien :smoke

 

Al die mooie soorten van je :wave:

 

Groetjes Blowsterke :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou eigenlijk hadden ze nog wel een weekje gemogen hoor, maar ja.. lol er is nog niks volledig afgebloeid bij mij dit jaar :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink: da word smullen

wat een boom man daar wil ik wel eens onder zeiken :wave:

deftig, mijn felicitaties :smoke

grtz sed

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ja maar helaas is daar geen plek meer voor. Ruikt straks wel lekker. Het is overigens maar een tijdelijke oplossing voor een week, de eerste snelle droogperiode ivm schimmels etc. En het is het schoonste kamertje van het huis :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, lekker hoor

 

t is eens iets anders om in het toilet te hangen, :wave:

 

ik ben zelf ook aan het knippen gegaan,

het rot is niet meer tegen te houden nu

 

wat het kweken van buitenwiet betreft,

een jaar om vlug te vergeten, :blink:

 

maar jij hebt er toch nog wat moois van gemaakt, :smoke

 

great stuff, :wOOt

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach, wat een ellende dit jaar. Nog even op een rijtje:

 

2 x Amnesia Haze: rot, bij 5 weken om, mijn mooiste planten ooit

2 x afghaan: te vroeg moeten oogsten, te weinig zon, zonde, prachtige struiken

2 x PPP: hehe dat zijn twee waanzinnige potente mannen geworden. Heb wel een hele buidel stuifmeel nu :smoke

Jip en Janneke: Jip is net geslacht, te vroeg en veels te mager, janneke bloeit nog als een mirakel in een volledig met ongedierte geïnfecteerde tuin, maar ziet er, behalve een rups hier en daar wel iel maar gezond uit.

 

Ach ja, het leven van een buitenkweker gaat niet altijd over rozen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee, het toilet wordt wel heel populair om de wietplanten op te hangen...

 

Straks krijg je dat de wouten ondercover gaan aanbellen bij mensen vragen of ze naar het toilet mogen :smoke .

 

Toffe toppen Whazzup :wave:.

 

En tsjaa, het weer, daar zeggen we maar niets meer over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...