Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Buiten Met Amnesia, Afghaan En Msxhk

Recommended Posts

knijpen, breken, allemaal technieken om ze te remmen in de groei. De een zet zijn nagel er in, de ander rolt ze eerst tussen de vinger tot ze slap worden en buigt ze dan, en ik zette er gewoon de tang op. Met een beetje gevoel.. Snap! Afknijpen die hap :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Whazzup,

 

Die vriend van jou is goed bezig zeg. Maar de PPP kweker die ik ken is nogal verstokt aan deze soort, dus hoe is de beoordeling van deze kweker nu ze naast andere dames staan. :wacko:

 

Ik moet wel toegeven dat de PPP die ik ooit heb mogen roken op een meetinkje in ons hart een bijzonder plekje heeft weten te veroveren en hopelijk zien we daar ooit nog iets van terug.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dit is ook wel een liefhebber hoor! Maar die werkt liever een beetje "underground". Ik ga natuurlijk in ieder geval mijn hand proberen te leggen op een paar mooie toppen, wordt vervolgd! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanavond Modmeeting geweest in Amsterdam. Was erg gezellig! Aanwezig waren (nou ja, aanwezig..) Suffie DrLivingstoned, TnT & Miss TnT, Agrow en Sgrow tesamen als ASgrow, paffie, rich, stijlloos en miss stijlloos, sannie en ondergetekende. Kortom.. er werd véél gerookt en weinig vergaderd, hoewel er wel een paar interessante ontwikkelingen zijn doorgesproken en er een bezinning komt op de juridische zaken. Man wat kwam er voorbij allemaal vanavond: Sannie had overheerlijke hash meegenomen (blueberry indica, heri/KK als ik het wel heb en de laatste ben ik effe kwijt :wOOt) en TnT had een complete koffieshop meegenomen. Er was Double Fun van Suf, Jackberry van ASgrow, ice en skuff van TnT, zo af en toe een pufje je afghaan van ondergetekende, hier een daar een druppeltje olie, vJackberrie van Paf, shiva zeef van stilo, en nog een aantal andere lekkernijen die in grote getale de bar passeerden van het Hemphotel. Dat, en een aantal punten pizza, was voldoende om Paffie zelfs van zijn kruk te laten vallen :wacko: . Affijn, ht was een roerig avondje in het Hemphotel inclusief een door TnT gedraaide maxi joint van een cm of 25 waar we allemaal wat wiet voor doneerden. Ik heb die pijp maar voorbij laten gaan, moest nog rijden!

 

Affijn, de vergadering doen we nog eens een keertje over :specool

 

Lekker team hoor! Helaas kon Esko er niet bijzijn ivm halz un beinbruch (beterschap!), mikeh had andere verplichtingen, miss_j en John_do zaten te snuffen op de bank (ook beterschap!) en atmo had een probleem met vervoer.

 

Nou ik denk dat dit de meest uitgebreide versie wordt van de officiële notulen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou gelukkig is er nog 1 iemand die helder blijft dan he :specool is toch maar goed dat je dat pijpie heb laten schieten... anders waren deze notulen er waarschijnlijk ook nooit geweest hahaha :smoke

 

PPP= toch pure power plant???

jullie maken me wel nieuswgierig naar deze soort :wOOt

 

 

Hoelang laat je de Mexican Sativa X Hindu Kush nog drogen??

want ik weet dat jij niet van 10-14 dagen drogen houd en er nog liever 2 maanden over doet.

 

fermenteren is dat toch??? versterkt dit nu de smaak van de wiet??

want ik heb hier een boek thuis en die zegt dat juist de smaak dan verloren gaat!?

 

Gr

 

BK :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
een door TnT gedraaide maxi joint van een cm of 25 waar we allemaal wat wiet voor doneerden.

med_gallery_6678_982_145330.jpg

 

 

 

med_gallery_6678_982_46642.jpg

 

 

Mijn excusses voor de whazzup topic onwaardige foto kwaliteit...

 

Nou ik denk dat dit de meest uitgebreide versie wordt van de officiële notulen :smoke
Met dank aan de notulist :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoelang laat je de Mexican Sativa X Hindu Kush nog drogen??

want ik weet dat jij niet van 10-14 dagen drogen houd en er nog liever 2 maanden over doet.

 

fermenteren is dat toch??? versterkt dit nu de smaak van de wiet??

want ik heb hier een boek thuis en die zegt dat juist de smaak dan verloren gaat!?

Nee, fermenteren is weer wat anders, dat deden ze vroegâh. Stinkend lagen schimmel er overheen.

 

Ik laat ze 2 - 3 weken hangen aan hun voetjes en dan gaan de takken een kartonnen doos in. Als ze dan écht helemaal egaal droog zijn worden ze geknipt en gaan ze de wekpot in.

 

Bedankt voor de foto's Rich, de rest is denk ik nog aan het uitslapen of wat samples aan het roken :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal inderdaad een leuke mod meeting zijn geweest met vele lekkernijen.

 

Leuk dat je er een verlagje van gemaakt hebt Whazzup. :wacko:

 

Groetjes Blowsterke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels hangen de afghaantjes aan hun voetjes te drogen. Zoals je ziet is de eerste selectie al een feit: De kleine plant bloeide veel eerder af en was veel kleiner. Valt niet bij voorbaat af maar wordt wel helemaal apart gehouden.

gallery_5211_1953_259832.jpg

 

 

De stekken zijn voor een laatste maal met Masai behandeld voor ze straks de tent in gaan. Eén van de stekken reageerde er niet zo goed op maar ik vermoed dat die wel weer bijkomt. De Magus Genetics Warlock Feminised zijn gezaaid, zie het testkweek verslag. Daar ga ik in dit topic niet meer over verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Whazzup,

 

Heb vanmiddag nog ff telefonisch contact gehad met degene die 5 Amnesia buiten in de volle grond heeft staan! :wOOt (ze staan nog steeds & volgens zeggen worden de toppen nog steeds dikker dus we worden benieuwd!) :D (hij controleert ze elke dag & heeft pas paar kleine stukjes weg hoeven knippen!) :offtopic

 

Toevallig moet ik er morgen in de buurt zijn & zal ik s langsrijden! :D (batterijen digi zijn aan het opladen!) :D

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de voetjes ophangen lijkt me niet echt een strak plan als er zaad in je toppen zit whazzup :offtopic

Beter op een netje leggen waar de zaden niet doorheen kunnen vallen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fotografe: zit mij effe gek te maken :D

 

hehe daar zeg je zowat sannie! Tja ik hang ze normaal altijd gewoon op maar het lijkt me bij nader inzien inderdaad geen goed idee. Morgen toch maar een netje maken. Nou vallen ze wel netjes op de (uiteraard schoongemaakte) bodem maar toch.. :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gedaan wazzup! Toch maar over op het 24/7 52 weken in het jaar kweken? :offtopic Ik moet zeggen dat ik onderhand volledig aan het kweken verslaafd ben, terwijl ik het roken minder intressant begin te vinden..

 

Het uiterlijk van zaadplanten doet me zo een beetje denken aan mijn zaadkweekje.. Deze waren nog niet geheel klaar dat ik 4.5 week op vakantie ging.. Ik had ze zijknat gemaakt, onder het dakraam gezet en vertrokken.. Dat ik 5 weken later terug kwam zagen ze er ook niet meer uit, toch nog 260 mooie zaden er uit kunnen plukken..

 

Bij jou gok ik dat het zo'n 11378 rijpe zaden gaan worden, ga jij ze tellen? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik ken het gevoel plantkas.. toch zal er uiteindelijk niet zoveel zaad overblijven. één plant hou ik al helemaal apart omdat die kleiner is gebleven en veel sneller afbloeide, en ik neem alleen de écht heel rijpe zaden. Verder zijn er zelfs ook al een paar topjes wat verdroogd en alles wat ik er tot nu toe heb afgehaald gaat ook weg, we gaan alleen voor de perfecte zaden. Nee, ik geef ze ook niet weg ze gaan écht gewoon weg. En dan verzeker ik je dat je best wel veel zaden nodig hebt om nog echt wat over te houden. Alleen qua electriciteit zijn ze het dan al waard :offtopic.

 

Maar goed, we gaan voor kwaliteit, niet voor kwantiteit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi WU,

 

Je moet me mettertijd maar ff uitleggen hoe ik ze erbijplaats,maar heb wat fotootjes in de gallerij geplaatst! :offtopic

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe deze bedoel je he :offtopic

 

Amnesia Haze zonder verzorging in de boomgaard:

gallery_6346_3814_438545.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou het? :D

 

Vind het al heel knap dat de foto's er op staan :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel een crosspost.. maar hier het eerste Anesthesia nageslacht. Nauwelijks een week uit de plant, binnen 1,5 dag ontkiemd.

gallery_5211_3806_259829.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

..sthesia :D

 

ze zwaait terug Sativa! Volgens mij mag ze je..

 

thanks san. Op je gezondheid!

 

gallery_5211_3806_65268.jpg

 

 

 

Ze is inmiddels in de grond gezet met haar propagatorgenootjes. HIER meer daarover in de testkweek.

 

Damn.. word verscheurd tussen twee topics :offtopic Ok. Alles over de Anesthesia laat ik in dit topic, alles over de de Warlock en de Amnesia Hazes dáár.

 

ik hoop wel dat je van een beetje harige benen houdt sativa! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup wrote: hehe deze bedoel je he :D

 

Hahaha,pakt ie precies de omgevallen! :D (weet nu nog niet hoe ik ze erinzet,moet je maar ff keer uitleggen!) :offtopic (werkt weer anders dan met "mijn album") :wOOt

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

man het is al weer donderdag! Morgenavond ben ik in de buurt. :offtopic - Foto's plaatsen les 1

 

Hier de Anesthesia.

 

gallery_5211_3806_22145.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

MS/HK x Herijuana

 

We moeten het niet gekker maken :offtopic . Niet zoveel zaad (dit is overigens niet alles nog) maar ziet er wel goed uit. Benieuwd wat dat nou weer wordt.

gallery_5211_1953_34355.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...