Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Buiten Met Amnesia, Afghaan En Msxhk

Recommended Posts

De heerlijke geurtjes moeten ondertussen toch wel door heel het huis hangen, ziet er toch nog lekker uit poeh met zo een kutzomer :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel! :smoke

 

Vandaag even een inspectie en wat hoor ik? tikkerdetik.. komt er zomaar een zaadje uitrolen! Het eerste rijpe Anesthesia zaadje! De plant begint nou echt af te bloeien, de trichomes zijn melkwit, de meeldauw heb ik redelijk onder controle maar het moet niet al te lang meer duren!

gallery_5211_1953_223585.jpg

 

gallery_5211_1953_83417.jpg

 

gallery_5211_1953_300104.jpg

 

 

De zaadjes zijn klein maar dapper en vol :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch vind ik dat een topic hebt neer gezet als nooit te voren.

De aandacht die je er in hebt gestopt(ik heb meedelij met Mrs whazzup).

 

 

Ene dat van die WC......... ik ruik liever dat als euhhhhhhhhhhhhhhh.

 

Super hoor whazzie.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met de eerste "natuurlijke" geboorte! :smoke .Er schoot me gelijk een gezegde te binnen :

Klein maar fijn!!! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijke WC heb je daar en echt een prachtplant als je het mij vraagt.

 

Big up, Rastabac

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop dat mijn plant er ook zo goed gaat uitzien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
... ziet er toch nog lekker uit poeh met zo een kutzomer :smoke

 

Wel een mooie nazomer... heerlijk deze oktober... jammer dat je al wat hebt moeten kappen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ert: ja ms_whazzup heeft het aardig te verduren hoor. Gelukkig vind ze het roken ook wel belangrijk :wave:

@aad: er zit enorm verschil in de grootte van de verschillende soorten zaden, dit zijn inderdaad redelijk kleintjes

@Rastabac: nah de toppen zijn echt de moeite niet Rastabac. Nou maar hopen dat het nog een beetje gaat smaken

 

Tja, de nazomer is best lekker! Alleen heb je daar niet zoveel meer aan als je plant onder de meeldauw zit :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat jullie niet al te zacht zijn aangelegd voor de volgende foto's :smoke

 

Laatste week.. Duidelijk verschil te zien tussen de kleine en de grote plant, hoewel ze in topvorming niets verschillen, de kleine is wat meer blad kwijtgeraakt en ook wat gevoeliger geweest voor de verbranding, logisch ook wel.

 

Anyways.. nog een dag of 7+, zaden zijn mooi donker aan het worden, trichomes zijn melkwit. Het slagveld :wave:

gallery_5211_1953_708445.jpg

 

gallery_5211_1953_2104853.jpg

 

gallery_5211_1953_1143890.jpg

 

gallery_5211_1953_752034.jpg

 

gallery_5211_1953_960920.jpg

 

gallery_5211_1953_70350.jpg

 

gallery_5211_1953_962908.jpg

 

gallery_5211_1953_618689.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij blijft maar gaan die whazzup!

 

Veel succes man!

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ja, we gaan door tot het gaatje he.. Straks de droge sativa (die morgen verhuist naar zolder om wat rustiger verder te drogen), dan moet de afghaan gedroogd worden, door de pollinator en het zaad gesorteerd.

 

Ben al voorbereidingen aan het treffen voor de Fem Warlock / Amnesia Haze kweek (ik moet en zal toch het nieuwe jaar beginnen met een paar mooie Amnesia Haze toppen!!) en dan is het eind januari.. Eindelijk de selectie Anesthesia dan er in die dan al een tijdje onder TL staat. Ze krijgen dus een maandje de tijd om te drogen maar oei wat zijn die zaden vers :wave:.

 

Maar goed, dat wordeneen paar korte indoor topics. Outdoor topics duren zooo lang :blink:. Zit alweer bijna de 53.000 views geloof ik (edit: 55.000 bedoel ik).

 

En dan? Dan zitten we al weer aan de voorbereiding van het zomerseizoen! We gaan volgend jaar knallen met Mota Knights Templar for sure, een paar Killer Queens F5 erbij.. wordt weer gezellig.

 

pfff word al moe als ik er aan denk. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sativa aan het drogen.. Top er maar vanaf geknipt want die hing teveel in de ventilator, hangt nu aan het fonteintje :wave:

gallery_5211_1953_25965.jpg

gallery_5211_1953_46856.jpg

 

 

Ontvochtiger, paar liter per dag... Toppie! Moet ik ook hebben! Deze is dus niet van mij he (Joehoe fotografe kijk je nog mee? :smoke

gallery_5211_1953_87339.jpg

 

 

Het klimaat:

gallery_5211_1953_30618.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,5 dag in "droogruimte 100" was voldoende om de buitenkant goed te drogen, nu mag ze verder rustig op zolder verder drogen. Geen rot en schimmel geconstateerd. Er blijft erg weinig van over maar goed, gaat om het idee he :smoke Hopen dat ze wel lekker is in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Whazzup, met die smaak moet het toch wel goed komen bij jou he :smoke. Ik heb gister een semidroog klein topje in een jointje gerold van mijn buitenwiet van dit jaar. Zoals vaker gezegd: het ziet er niet uit, maar is wel erg lekker :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik zal je eerlijk zeggen deze MS oogst is voor de vorm hoor. Zullen een paar aardige topjes vanaf komen maar de rest gaat regelrecht de pijp in. Wil wel de smaak even goed doorproeven, vergelijken met vorig jaar. Die was toch wel erg lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup wrote: (Joehoe fotografe kijk je nog mee? :wave:

 

Tuurlijk jochie! :smoke (zou m wel bij het laatste drogen weghalen,want anders droogt het echt te snel!) :blink:

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet tóch nodig bij je langs en bij de droger is ze al weg nu hoor, moest even de eerste twee dagen ivm vocht, mogelijke meeldauw verspreiding etc. - ze hangt op zolder intussen :wave:

 

we beffen! Oh nee je hebt geen fax, we be-en wel. :smoke

 

edit: 55555

gallery_5211_1953_7384.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha lol Wazzup :wave:

 

Hey, ziet er goed uit daar zeg! Houdt je een mooi rokertje aan over dat zie ik wel :smoke

Dit jaar ook weer veel rot aan mijn zijde helaas, waarschijnlijk dit weekend of het volgende weekend oogsten!

Ik ben benieuwd naar de smaak en de high.

 

Blessed Love,

Jahbless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt jongens, hoe moet ik jullie nou overtuigen van het feit dat de sativa dit jaar eigenlijk helemaal but is? Afgezien van een paar aardige toppen? :smoke We zullen zien...

 

Anyways, vandaah een topje geïnspecteerd. 70 zaadjes in een klein topje, 60% rijp of vrijwel rijp. Nog even volhouden...

 

Hoopje rijpen en onrijpe zaden (excuses voor de belichting, snelle shots onder de bureaulamp):

gallery_5211_1953_211285.jpg

 

gallery_5211_1953_374064.jpg

 

gallery_5211_1953_971006.jpg

 

gallery_5211_1953_327564.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kennen jullie janneke nog?

 

gallery_5211_1953_345795.jpg

 

Alle plagen, rupsen, slakken etc etc heeft ze zonder enig bestrijdingsmiddel met minimale aandacht overleefd. Wel wat bruine plekken maar géén schimmel, geen natte schimmel in ieder geval. Ze is paars aan het worden en is vanavond geslacht in Gouda.

gallery_5211_1953_307111.jpg

gallery_5211_1953_448300.jpg

(Ja, inderdaad een witte maine coon :smoke)

gallery_5211_1953_493360.jpg

 

 

Nog een beetje anesthesia...

gallery_5211_1953_572225.jpg

 

gallery_5211_1953_780408.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn toch mooie resultaten geworden whazzup :smoke

 

veel mooie soortjes ook :wave:

 

greetz thug

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey whazzup, die zien er inderdaad zeer mooi en lekker uit,lekkere zaden ook by the way :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi resultaat man.

Heb je van alles wat,zaden wiet en hash. :smoke

En nog veel rook genot gewenst whazzup.

 

Gr knutsel. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Whazzup,

 

Nou, al die moeite mag ook wel eens beloond worden, of nie dan? Wie goed doet, goed rookt.

 

Janneke moet toch wel een redelijk rookresultaat gaan opleveren, of zijn de foto's weer mooier dan de werkelijkheid? En Jip dan, die leefde toch ook nog ergens?

 

Rook ze, in ieder geval.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...