Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CaveDave

De Avonturen Van Cave Dave En Zijn Discolamp.......

Recommended Posts

Hydro, ideaal voor mensen met smetvrees!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey CD,

 

Wat zuur om te lezen kerel van je planten. Gelukkig laat je je niet uit het veld slaan en bovendien heb je het lef om een mislukt kweekje te tonen . Dat valt te prijzen :tu .

 

Ik heb niet goed genoeg meegelezen afgelopen weken om aan je planten te zien wat er mis zou kunnen zijn en zoals WF al zei ; op aarde zijn de mogelijkheden legio.

 

Negen van de 10 keer zijn het echter tocht pH problemen waardoor er lock-outs ontstaan. Is je meter wel goed?

Weet je nog dat er een tijd bij mij ook alles stierf wat ik plantte? Zat ook witte schimmel op de aarde. Weet niet of het kan uitmaken, maar is wel frappant.

 

Denk niet dat je de zaden van Sensi de schuld moet geven. Hoor er weinig slechts over. Wellicht wel eens tijd om gewoon eens op regulier zaad over te stappen? :rolleyes:

 

Batmix is trouwens een goed grondje, maar wel retepittig! Hoeft echt niets meer bij behalve myco en buffer denk ik zo! Zet hem op!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Jay! Ach, ik geef niet zo snel op hoor, we gaan het gewoon over een andere boeg gooien. En waarom zou ik niet mijn slechte kweekjes posten.... ik zit hier niet alleen om veren in mijn reet te krijgen..... Juist om te leren. Het is mijn 4e kweekje in totaal dus er kan zeker wel eens een keer iets misgaan. En natuurlijk heeft het niets met sensi te maken dat weet ik ook wel en ik heb ook niet gereclameerd voor deze plantjes. Dat de Auto White Haze nog steeds niet bloeit na 13 weken wijt ik wel aan de genetica..... Het plantje (inmiddels plant) ziet er prima uit, staat lekker in de zon en is aan het wachten op de duisternis. Dus dat klopt niet. Simpel. Maar dat hebben ze gewoon netjes opgelost. Het vertrouwen is alleen weg bij Sensi (puur gevoel) en er zijn genoeg andere breeders.

De Batmix wordt gemengd met kokos en de zaailing krijgt rondom de worteltjes een wat lichter grondje.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je met batmix aan de gang ja, had ik even overheen gelezen, sorry :likken:

Maar wat Jay zegt idd, om daar nog tabs bij te pleuren is niet echt nodig, beter niet idd!

Dan zou ik er alleen een cupje guano en een cupje lavameel per pot bij gooien.

 

Tabs gebruik je normaal eigl samen met lightmix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halen we gewoon nog een zakkie lightmix....... :whistle: :whistle: :innocent: :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, welke gaan het worden..... ga ik toch weer voor de rommel van Sensi :likken: . Of knal ik er een Ananasje en een Autoeendje van vriend Collie tegenaan? Keuzes...... zucht

 

gallery_46643_19398_586661.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

SKUNK #1!!!!!!!!!!!!!!!!! Believe me

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know, maar dezelfde genen waarschijnlijk. Die geur en smaak wil je echt niet missen, geloof me! Dilago zal het beamen ;)

Zet je er wat naast van Mr C, heb je meteen een leuke test!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooruit dan maar.... 3x Skunk #1 en 1x Pineapple in de modder gegooid....... Nieuwe ronde, nieuwe kansen...... Ze hebben allebei een cyclus van 11 a 12 weken dus ik ben benieuwd.

 

Oja, ik had nog een eigenwijze dame buiten staan......

 

 

gallery_46643_19398_2261068.jpg

 

 

Vreemd dat deze niet geel wordt terwijl deze plant alle regenbuien van de afgelopen weken te verwerken heeft gehad. Dus ze heeft al een tijd geen voeding gehad. Ziet er prima uit toch?? Ik denk alleen echt dat dit geen autoflower is maar enkel fem. Mocht dat zo zijn ga ik eens aan het rommelen met stekken. Alvast oefenen :innocent: en wellicht wordt dan de volgende ronde een 12/12 kweekje....

 

:wave:

Edited by CaveDave

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Skunk #1 van Vakman smaakt en ruikt fantastisch maar of een autoflower dat niveau haalt? Ik hoop het!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We gaan het zien Dil, eerst maar eens proberen ze in leven te houden? :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dat niet eens lukt moet je me beloven dat je de volgende ronde op kokos probeert en dan zal ik je wel helpen met nuttige tips and tricks! :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes :verrygood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vannacht de boel omgehaald en te drogen gehangen, 1 plant is het gelukt om nog wat compacte toppen te maken de andere redelijk, maar ik denk dat 1 plant rechtstreeks naar de shaker zal gaan. Ik mag blij zijn als er 15 gram per plantje af gaat komen. Ik heb in ieder geval nog iets vanaf kunnen halen. Ze roken heerlijk en plakten goed dus ik ben benieuwd of het te roken is maar dat verwacht ik wel......

 

gallery_46643_19398_573603.jpg

 

De ventilator staat niet aan hoor.....

 

Afsluiten, snel vergeten en weer verder.....

 

Wel enorm bedankt voor jullie interesse en hulp!!!

 

:wave:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je die ventilator nou voluit op je toppen staan blazen? :innocent:

 

Geintje hoor, de oogst ziet er nog aardig uit op de foto, dus veel rookplezier gewenst!

En ik blijf er bij hoor: als het de volgende keer nog niet lukt probeer het dan eens op 50/50 kokos en perliet, succes gegarandeerd! :dj:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat het misging

 

zo kan het wel eens gaan

 

maak het ook wel een mee

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is mij een een vreugd en genoegen u te mogen mede te delen dat er in de Cave van Dave nieuw leven is ontstaan. Collie's prinsesje slaapt nog....... sssssssst!

 

Binnenkort in dit theater....... Zal CaveDave zijn teleurstelling overwinnen? Zal de bio-kweek de oplossing voor zijn problemen zijn? Of is ie gedoemd over te stappen op een gedwongen Hydrokweek door de meedogenloze Dilago? Kan hij zijn angsten bedwingen en alleen water, wat bacto en BAC bloom toe te dienen? Gaat Dave zijn record breken of sterven de dames een langzame dood...... Gaat hij dit topic weer interessant genoeg houden voor zijn meekijkende vriendjes die nu wel een 4 planten kweekje zo onderhand gezien hebben?

 

........ Soon, in a theater near you........... beware!

 

gallery_46643_19534_1095268.jpg

 

:wave:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ruik ik toch, is dat de heerlijke zoete geur van de Skunk #1 :dribble: :likken:

 

 

 

Groeien en bloeien stelletje ************ en luisteren naar de opper holbewoner, begrepen??!!!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Binnenkort in dit theater....... Zal CaveDave zijn teleurstelling overwinnen? Zal de bio-kweek de oplossing voor zijn problemen zijn? Of is ie gedoemd over te stappen op een gedwongen Hydrokweek door de meedogenloze Dilago?

Ze staan lekker nat dus schoorvoetend zie ik je toch echt de hydro hoek opkomen en ik zeg nu al: welkom bij de club van happy growers! :P

 

Nee, geintje hoor! Veel succes gewenst deze ronde en misschien gaat het nu in een keer goed!

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good luck bro met je nieuwe baby's,

 

Ik kan je mijn aarde recept wel geven Dave,dan is je buffer goed tot het eind.

PM me maar.

Ik heb totale beginners mijn methode voorgekauwd,en die hebben afgerond met suc-6 en weinig moeite.

 

Hun blij & ik blij :lol:

 

 

Jah Bless!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je receptje voor de aarde ga ik zeker bij je opvragen Collie, maar ik heb een treurige mededeling..... Je meisje heeft wat problemen met het ontkiemen. De worteling is eigenlijk goed gegaan maar het plantje kwam boven met haar hoedje nog strak om de lobblaadjes.....en is helemaal geel.... ik heb het hoesje voorzichtig verwijderd en hoop op het beste, maar ze heeft een slechte start.Ze kwam ook veel later boven dan de skunkjes.... Maar morgen ga ik nog een white haze ontkiemen voor de zekerheid..... Mocht het nodig zijn kan ik gelijk testen of de nog steeds niet bloeiende white haze in de tuin inderdaad een uitzondering was. Gewoon een gevalletje pech met ananasjes.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende keer bekertje er over of vernevelen, dat extra vocht maakt het zaadje zacht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...