Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CaveDave

De Avonturen Van Cave Dave En Zijn Discolamp.......

Recommended Posts

Ze staan gewoon in een propagator op een capilair matje dus dat zou echt vochtig genoeg moeten zijn toch? De aarde ziet er ook nog echt vochtig uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar een droog schilletje is best hard, druppeltje erop en het weekt er af ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt idd wat huff zegt,cuticle of membraan is best hard.

Gewoon even natmaken en rustig eraf halen als het verweekt is.

 

Ik houd ervan om te kiemen in een petri schaaltje op nat toiletpapier,en ze te laten staan tot de schilletjes eraf zijn.

Bij mijn zaden duurt dat standaard 3/4 dagen,nooit langer.

 

Daarna maak ik hele ruime gaten en plant ze voorzichtig uit.

Het inwateren spoelt de aarde rustig naar de wortels toe,en voorkomt onnodig lucht happen van je wortels.

gallery_22295_10617_1173876.jpg

Zo heb ik altijd gelijke opkomst,kijk maar naar mijn Auto Crimson Haze van(totaal) een weekje oud.

 

 

No sweat Dave,het lukt je wel. :innocent:

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

De geweldige autoflower White Haze van Sensi..... Echt topzaad! :likken: :likken:

 

gallery_46643_19398_3858092.jpg

 

:wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflower?

En waarom bloeit dat ding dan nog niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staat pas 103 dagen?? En ik mag Sensi niet de schuld geven van de vriendjes hier...... :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En we zijn weer los........ de baby's staan in hun definitieve, rijk aan bodemleven, onderkomen......

 

gallery_46643_19534_295483.jpg

 

En nu gewoon kraanwater zuipen en groeien gvd........

 

Collie's prinsesje lijkt het na de reanimatie toch weer op te pakken............

 

gallery_46643_19534_1370078.jpg

 

Die rasta heeft sterk zaad.............. Jah doet zijn ding!

 

:wave:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die heeft zich keurig herpakt hoor. Wat voor aarde gebruik je momenteel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jay, ze staan nu in een mix van Plagron lightmix en cocos in een verhouding 60/40. Ben ook wel blij dat de Pineapple nog een beetje hersteld is anders kan ik die rasta niet meer onder ogen komen :whistle: . Ze loopt inmiddels wel een dikke week achter en dat is wel jammer :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes man.

 

You can do it!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:huh: ik ben misschien onberekenbaar,maar ik bijt je kop er heus niet af hoor Deef :lol:

 

 

En bovendien,ALLES gaat met vallen en opstaan.

Zo te zien staat ze gewoon op,hetzij een weekje later dan de rest.

Maar opstaan doet ze..... :whistle:

 

 

Our greatest glory is not in never falling.

But in rising every time we fall.......

 

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol...... Ik ben nooit bang voor een Rasta, die zijn veel te relaxed........... Ik zou het alleen lullig vinden als ik net met jouw soortje waar ik een record mee heb gedraaid mijn eerste niet opgekomen zaadje zou treffen. Maar ik blijf gelukkig een 100% opkomst hebben tot nu toe...........

 

Kijk maar........... :whistle: :whistle:

 

gallery_46643_19534_603209.jpg

 

Erg druk met werken momenteel dus ik ben blij dat ik voorlopig alleen drinkwater hoef te geven, behalve dan 1x per week een beetje bacto toevoegen. Dat is bijna net zo relaxed als een Rasta.....

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed daar!

En als je hier eenmaal aan gewend bent wil je nooit anders meer ;) :P

 

I.p.v meten en bullshit kun je in die tijd nu een joint draaien :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oja, dat top autoflowertje van Sensi is eindelijk gaan bloeien................ 110 dagen later........... Echt mooi spul dat van Sensi, die gaan we natuurlijk nooit meer af kunnen bloeien buiten aangezien dat ook nog eens 65 dagen kan duren........ :rtfm: :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt,dat soort euvels ken ik gewoon van Sensi.

Het was een niet goed gehybridiseerde semi-autoflower,dat houd in dat ie nooooit op leeftijd zal bloeien zoals een 100%auto

Ze hebben iniedergeval niet gelogen,hij word groter dan een gewone autoflower hahaha :lol:

 

 

Je hebt ze er weer mooi bijstaan Deef,hou ze groen !

 

* Je kan proberen die gekke haze nog te stekken,en die dan weer afbloeien ;)

Het is immers geen 100% autoflower,dus misschien lukt het.

Gewoon de onderste takjes met het minste bloei erin gebruiken om te klonen.

En in je tent strooilicht laten vangen,dan wortelen&veggen ze wel weer op 20/4 regime denk ik.

 

 

 

Jah bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeej........ een bloeiende White Haze....... Hebben jullie die toch maar mooi gezien......

 

gallery_46643_19534_3682332.jpg

gallery_46643_19534_1062032.jpg

 

En in de biobak van Cave:

 

gallery_46643_19534_1255133.jpg

 

En er onstaat wat schimmel op de modder, maar ik neem aan dat dat een goed teken is en dat het grondje zijn werk doet.....

 

gallery_46643_19534_2907781.jpg

 

:wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

SCHIMMEL??????????? Nee toch zeker :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimmel op de toplaag is geen goed teken Dave! Ik zou er metselzand op kiepen op z'n pH Donneriaans.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimmel op de toplaag is geen goed teken Dave! Ik zou er metselzand op kiepen op z'n pH Donneriaans.

 

:rtfm: :likken:

 

 

Dat is prima Dave!! gallery_18039_5812_230154.jpg

Vinden ze HEERLIJK :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pssst...... Dil. ik wist niet of je wist dat ik zweefteverig bio kweek nu............. En het bevalt me prima! Sorry, maar de hydro ligt bij mij weer even in de la :P Ga je nu een amateur als ik de verkeerde adviezen geven?...... :likken: :likken:. Eeerlijk gezegd heb ik ook zoiets van schimmel?? Op mijn kaas gooi ik het weg.....dus ik begrijp je reactie hoor. Maar ik had dat schimmelige fotootje van Vakkie al eens eerder gezien dus vandaar mijn conclusie dat het normaal is...... Het zijn juist deze schimmelcolonies die je plantje de juiste voeding geven........ Althans, zo begrijp ik het biologodsch kweken...... Ik ben zeker niet alwetend dus ook jou feedback waardeer ik zeer! En, nee ik ben nog niet klaar voor de hydro.... eerst maar eens biologisch.....

 

@ Vakkie............ Als ik zulke haren tussen mijn plantjes had staan zou ik me pas echt zorgen gaan maken...... heb je nog lekker champignons gegeten?

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrouwen met wat haar van onderen, dat is toch weer helemaal in tegenwoordig? :D

 

 

 

 

Pssst......Dave, misschien je spektakelbox ;) :D ietsjes omhoog takelen. De grootste lijkt het wat warm te hebben??

Ze groeien wel lekker!!

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook de krullende blaadjes gezien en dus de lamp hoger gehangen......... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pssst...... Dil. ik wist niet of je wist dat ik zweefteverig bio kweek nu............. En het bevalt me prima! Sorry, maar de hydro ligt bij mij weer even in de la :P Ga je nu een amateur als ik de verkeerde adviezen geven?...... :likken: :likken:.

Het was me niet ontgaan dat je bio bent gegaan en dat je blij bent met hoe het gaat begrijp ik! Ook ik heb een keer bio gekweekt wat me logisch leek en was er zeer blij mee tot de derde week van de bloei! :innocent:

 

En het maakt mij niet uit hoe jij je weg naar Rome vindt beste Dave, voor mij was dat hydro en ik kan het zeer aanbevelen maar schrijf niemand de wet voor.

Eeerlijk gezegd heb ik ook zoiets van schimmel?? Op mijn kaas gooi ik het weg.....dus ik begrijp je reactie hoor. Maar ik had dat schimmelige fotootje van Vakkie al eens eerder gezien dus vandaar mijn conclusie dat het normaal is...... Het zijn juist deze schimmelcolonies die je plantje de juiste voeding geven........ Althans, zo begrijp ik het biologodsch kweken...... Ik ben zeker niet alwetend dus ook jou feedback waardeer ik zeer! En, nee ik ben nog niet klaar voor de hydro.... eerst maar eens biologisch.....

Ik zou niet graag schimmel bij de stammen van mijn planten of stekken willen, dus vandaar dat ik wat metselzand op de toplaag zou kiepen en die stekken zouden bij mij in de kliko verdwijnen. Maar goed, elk zijn methoden, maar metselzand op de toplaag kiepen is een prima advies als je het op waarde weet te schatten! Ook blijven de schimmels nog steeds wel actief in de grond i.p.v. er boven. :likken:

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...