Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MisterX

3) Strawberry Haze 5X 1200Watt Scrog+Moeder 75Watt

Recommended Posts

@david13 : Wat voor ellende dan?? bosbrand?? :rofl

 

Als er geen beestjes zijn kunnen ze het dooie blad ook niet bewonen. :whistle:

 

 

 

@ MisterX : gaat wel lekker he?

Zullen vast nog heel wat aandikken komende tijd.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

grappig ding die trim bag. is dat ding uberhaubt in nederland te verkrijgen?

zie wel 1 nadeel met dat ding. bij een inval gaan ze ook je bladgewicht bij het wietgewicht rekenen wat dus in je nadeel werkt

 

de bladeren onder het net laat ik langzaam afsterven en ruim de dode bladeren op

als het echt problemen gaat geven knip ik het wel weg

 

ben laatste paar dagen weinig on-line door een familie situatie. waardoor ik tijd te kort heb voor de planten

geef ze momenteel eigenlijk alleen water met voeding en meer niet

 

was ook vergeten me lamp van 600watt af te halen gisteren door de drukte. beetje dom maar is niet anders

in me data registratie ga je dat ook terug zien. temperatuur was ook maar 24 graden.

 

toppen dikken nog lekker in!. dikste toppen zijn zo dik als een deo fles.

hoop dat het 1 grote top word want dat is leuk knippen

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE

 

35 dagen 12/12

 

het word steeds moeilijker het klimaat perfect te houden door het aanzwellen van de toppen.

temp loopt toch wat op. dus laat ik de temperatuur toch wat zakken om hem op 26 graden te houden het tentje

 

de nachttemperaturen zakte ook wat door het weer buiten. dus heb ik de active inblaas ook aangezet snachts.

de nacht temp is zonder achtive inblaas 2 graden kouder als de kamer temp. met inblaas de zelfde temperatuur

 

verder gaat de top ontwikkeling goed misschien zelfs erg goed. hopen dat dit zo doorzet

 

gallery_1399_393_1023582.jpg

gallery_1399_393_3261023.jpg

 

 

denk dat ik bij volgende kweek in elke hoek een tak lekker omhoog laat groeien. de top ontwikkeling gaat daar ERG goed namelijk

gallery_1399_393_1123465.jpg

gallery_1399_393_1292720.jpg

gallery_1399_393_6095558.jpg

 

 

 

de andere hoek lijkt een beetje leeg daardoor

 

gallery_1399_393_9227470.jpg

 

benen van de dames ook geschoren zover als ik erbij komt

gallery_1399_393_2147401.jpg

 

random foto

gallery_1399_393_1549980.jpg

gallery_1399_393_5731262.jpg

 

 

data registratie

gallery_1399_393_185624.jpg

 

 

 

VS cannalope haze 1op1 run

 

gallery_1399_322_491287.jpg

 

 

med_gallery_1399_322_246044.jpg

 

gallery_1399_322_240285.jpg

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee is iets wat ik veroorzaakt heb. en krijg het er niet uit.

 

misschien iets te koud water. of te snel afkoelen snachts. zou het eerlijk gezegt niet weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij zijn ze ook wat rodig hoor, hoorde dat t vrij normaal is. De bladeren geven wel aan of ze het naar hun zin hebben ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er goed uit en het idee achter een scrog spreekt me wel aan. In feite is het alsof je er veel op een m2 zet en zoals je ook al schreef kan je het zelfs bij maar vijf houden. Ik zit er aan te denken om van mijn huidige kweek die ik net gestart ben ook maar een scrog te maken, het zijn 22 planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil je dan met 22 gaan scroggen? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit ervaring zeg ik, tis veel werk veur een blanke!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha dat is een zeer legitiem argument maar het zal sowieso te veel werk worden voor een blanke en het water kiep ik dit keer in de bak, wat me al veel werk uit handen neemt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je veel planten neemt is een scrog niet zo nodig. kan je ze beter gewoon breed laten groeien.

ik heb hier ongeveer 15 uur scrog werk in zitten

 

 

,geloof dat @boef030 daar handig in is, weinig planten op een vierkante meter toch grote opbrengsten zonder te scroggen

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er 6 a 7 per m2. Groei extern voor en scoor hetzelfde (nouja beter nog maar met de jaren leer je) als met 24 per m2.

 

Scheelt hoop boete als je wat m2 hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat mij er om dat alle toppen in het licht komen en zoals ik nu kweek houd ik toch nog te veel fluf over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, hangt natuurlijk ook een beetje van de genetica af. De Jh van vorige ronde was zo dichtbegroeit dat je ze nooit in t licht kreeg. De strawberry van nu zitten eigenlijk allemaal in t licht, niets aan gedaan. :)

 

edit: zelfs de b en c toppen

Edited by Drrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scheelt bij mij ook per keer en als je scrogt o.i.d. weet je tenminste zeker dat je kweek elke keer min of meer hetzelfde verloopt omdat je de planten in een bepaalde richting dwingt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er 6 a 7 per m2. Groei extern voor en scoor hetzelfde (nouja beter nog maar met de jaren leer je) als met 24 per m2.

 

Scheelt hoop boete als je wat m2 hebt

 

Hier hetzelfde, 9 in een dr150 ongeveer a 120/150 per plant, ligt aan de genetica.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe lang groeien jullie dan? en doen jullie dan aan LST of meerdere keren toppen? om toch het oppervlakte vol te krijgen

 

ik heb wat problemen met de nacht temp hier momenteel.

me danfoss thermostaat knop is aan de rel.

 

normaal is de kamer ongeveer 22 graden. vanochtend zelfs 26 graden! dat mag echt niet. want de hormoon balans raakt in de war

hij verwarmt dus te veel ondanks dat de thermostaat op 22 staat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onderstaand kreeg ik als guideline. Heeft natuurlijk ook nog te maken op hoeveel en welk medium je groeit.

 

Je krijgt met voorgroei van 10 dagen alles vol met 2x 5 planten, meerdere malen getopt, in de grote tent met met A5Haze, NL5Haze en Strawberry Haze.

Je krijgt met voorgroei van 3 dagen alles vol met 2x 9 planten, ongetopt, in de grote tent met met A5Haze, NL5Haze en Strawberry Haze.

 

Je krijgt met voorgroei van 10 dagen alles vol met 2x 9 planten, ongetopt of 1x getopt in de grote tent met met Kush, Cheese, GSC, PP, ...

Je krijgt met voorgroei van 3 dagen alles vol met 2x 16 planten, ongetopt of 1x getopt in de grote tent met met Kush, Cheese, GSC, PP, ...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

had via PB wat vragen gehad over die voeding die ik gebruik.

 

ik gebruik Omnipotent. +schimmels+bacto

 

omnipotent bestaat uit 3 onderdelen

basis/groei/bloei

 

erg makkelijk in gebruik. is gewoon heel simpel 1 gram poeder per liter stijgt de ec met 1 punt

en erg goedkoop. voor 30 euro kan je iets van 1000 liter voeding maken

 

en resultaten zijn prima tot nu toe

 

Omnipotent-Basis.png

Omnipotent-Groei.png

Omnipotent-Bloei.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die voeding is niet echt makkelijk te koop nog? Is er al een online verkoper? Ben wel benieuwd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppenzee

 

Vind ze er alleen niet heel fris bij staan qua bladkleur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een mooie reclameslogan bedacht:

 

steun kweker karel, kies omnipotent

 

Mooie toppenzee

 

Vind ze er alleen niet heel fris bij staan qua bladkleur.

 

komt door zijn voeding :P

Edited by Rodja
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...