Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MisterX

3) Strawberry Haze 5X 1200Watt Scrog+Moeder 75Watt

Recommended Posts

Dat is zonde..

 

En als je nou alles in afgesloten zakken een paar uur weg legt..

Komt het dan ook niet weer wat terug??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wat te snel gedroogt. 2 dagen afzuiger hard aan. tijdens het knippen.

1 of 2 dagen kachel aan gehad in de kamer (vergeten aan te zetten)

 

het gat met frisse lucht stond ook wat te veel open eerste dagen.

resultaat wiet is droog met een week :( helaas

 

Ik volgde ook hoor!

 

En net hetzelfde voor als Drrr :P In zijn topic hebben ze al paar tips gegeven die kunnen helpen. Good luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een emmer water in het droog-hok gezet dit heeft de LV wat verhoogt naar 50% toen ik sochtrends kwam kijken

laat nu de wiet even een uurtje in de badkamer staan met de hete kraan aan. LV is 75% even een stoombad geven.

 

daarna een uurtje in de zak opsluiten. daarna weer in het drooghok leggen.

wiet was nog niet helemaal droog. dus kijken of dit lukt

en dan hopen dat het genoeg is om de wiet weer een beetje vochtig te maken.

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet, dat die emmer water of een stromende kraan daar invloed van betekenis op gaat hebben..

Die afgesloten zak wel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk wel. als je het in een hoge rv ruimte legt wordt het weer sponzig.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou geen grapjes met stroombad uit gaan halen, gewoon afgesloten in een zak/doos zo veel mogelijk lucht eruit en dan moet de rh omhoog gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou geen grapjes met stroombad uit gaan halen, gewoon afgesloten in een zak/doos zo veel mogelijk lucht eruit en dan moet de rh omhoog gaan

 

Tenzij die er zo goed als niet meer is :P Op foto moeilijk te beoordelen, maar als die kurkdroog is zal dit niet werken vrees ik. Even in een hoge LV-omgeving kan geen kwaad.

 

Laat ons even afwachten wat Mister X ervan ondervonden heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@boef030 hoeveel weken groei jij je planten voor? en welke technieken gebruik jij om je planten breed te laten groeien

wil die technieken gebruiken op me moedertje. vond haar te hoog

 

Verschillend. Startblokken of vijverpotjes. Of combi ervan. Strekken probeer ik te verminderen door blauwe licht (hpi) en hoge ec.

Ik groei 1 tot 3 weken voor. Dit tot ik tijd heb, ze klaar zijn, of de ruimte weer beschikbaar is. Als ze langer dan 1 week staan, is strekken sowieso niet te voorkomen. Of je moet ze meer ruimte geven. Wil wel keer led met hoge k gebruiken kijken hoe dat is.

 

In de bloei ruimte doe ik 1 keer in de week toppen/knakken en zodra ik het veld niet meer in kan doe ik knakken met een telescoop stok dit laatste was een tip van knakenpoetser

Om je een idee te geven een aangeslagen S5 stekje van ong 8 cm die ik direct op 12/12 had gezet is uiteindelijk 27 CM geworden onder 3500k Led heb hem verder niet aangeraakt. Wat me ook opviel is dat ze maar ong 12 dagen strekten en kwam de bloei er veel sneller in dan wat ik in verslagen hier lees.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de winnende tip is hier niet gegeven!

 

weet je wat echt heel goed werkte om de wiet perfect op de juiste LV te laten komen

kreeg deze tip van een maat van mij uit de shop.

 

een paar witte boterhammen tussen je wiet doen in de zak en 24 uur laten staan.

ik had dit gedaan. met als resultaat dat de wiet nu precies goed is :)

 

 

eind score is bekent! 965g waarvan 75 gram bruikbare fluff. de rest was coffeeshop kwaliteit

vind de score iets tegen vallen. aan de volheid van de zak lag het niet.

denk als ik wat meer lampafstand had kunnen nemen. dat dit ten goeden had gekomen van de compactheid. en dus van het eind gewicht

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha weet je het zeker? Dit is tip nr 1 bij droge wiet. Heel het forum staat er vol mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat ik het zo zeggen! niet hier in het topic.

het werkte wel erg goed!

Edited by MisterX
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je wat echt heel goed werkte om de wiet perfect op de juiste LV te laten komen

kreeg deze tip van een maat van mij uit de shop.

 

een paar witte boterhammen tussen je wiet doen in de zak en 24 uur laten staan.

ik had dit gedaan. met als resultaat dat de wiet nu precies goed is :)

 

Hoe?, gelijk na het knippen direct in een zak met boterhammen of eerst ff laten drogen?, hoe heb je dit gedaan als ik vragen mag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je droge wiet hebt. In een zak doen en daar boterhammen bij. de luchtvochtigheid zal in de zak stijgen waardoor je wiet weer wat "natter" wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...