Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Wat een kut firma, meteen klacht indienen :P

 

Ze horen jou tijdig iets te laten weten over de werkzaamheden.. teminste hier wel het geval

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles moet in alle redelijkheid.

Als ze iets aan jouw huisnummer moeten doen, dan hoeven ze echt niet steeds aan te bellen om permissie te vragen.

Maar een trap tegen je huis, en waar ze dan ook opklimmen zodat ze (ongewild) naar binnen kan kijken.... dat gaat best ver.

Nadeel van je hobby is dat je eigenlijk met niemand problemen wil.

Dus daarom houdt iedereen meestal wijselijk zijn mond.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kut firma, meteen klacht indienen :P

 

Ze horen jou tijdig iets te laten weten over de werkzaamheden.. teminste hier wel het geval

Ja een klacht indienen lol. Nou ja, als ik de politie vandaag of morgen aan de deur krijg dan weet ik waar het vandaan komt.

 

Als ze iets aan jouw huisnummer moeten doen, dan hoeven ze echt niet steeds aan te bellen om permissie te vragen.

Maar een trap tegen je huis, en waar ze dan ook opklimmen zodat ze (ongewild) naar binnen kan kijken.... dat gaat best ver.

Er valt in principe niks te zien, maar hij heeft het raam van de kweekruimte dichtgedaan en daardoor misschien de houten plaat gevoeld achter de luxaflex. Gisteren had ik maatregelen getroffen maar toen een medewerker mij vertelde dat ze niet aan de voorkant zouden komen heb ik het raam weer open gezet. Wat een verrassing dat een collega van hem daar anders over dacht en toch aan de voorkant begon toen ik niet keek.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huis kopen dat niet in een complex zit of bij een Vereniging van Eigenaren zit.

Opgelost. :D

 

Door de aardbevingen staan er voor een habbekrats woningen te koop in het Noorden.

Niet normaal, zo mooi en zoveel plek voor zo weinig geld.

Als je in Groningen op het platteland wil wonen natuurlijk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja, ik hoef er maar een keer in de vijf dagen naartoe als ik eb en vloed! :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren heb ik de negen Amnezen onder 1 x 600 watt geoogst. Er zat helaas vrij veel fluff aan en de mooie compacte toppen waren in de minderheid.

 

gallery_19153_5931_4769092.jpg

 

Voorlopig komt er even geen Amnees in mijn hok en ik ga eens rustig bedenken wat ik nu ga zetten.

Edited by dilago
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben erg benieuwd naar de eindscore Dilago, ondanks dat het veel fluff is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De rekken liggen op zich goed vol voor 600 watt.

4 verdiepingen vol

 

80cm diameter? Net

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt weer veel vraag naar kerstbomen de komende tijd Dil, schijnt ook wel wat aan te verdienen te zijn :D :P

 

Komt de amnees je de neus uit tegenwoordig? :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De rekken liggen op zich goed vol voor 600 watt.

4 verdiepingen vol

 

80cm diameter? Net

Ja, klopt. Het zal me benieuwen wat er aan de strijkstok blijft hangen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komt weer veel vraag naar kerstbomen de komende tijd Dil, schijnt ook wel wat aan te verdienen te zijn :D :P

 

Komt de amnees je de neus uit tegenwoordig? :likken:

Nee, de Amnees komt me zeker niet de neus uit maar ik houd wel van wat afwisseling en heb bijna niks anders meer in mijn weckpotten. Op het laatst word ik er dan wat immuun voor en een ander soortje roken helpt dat wat te doorbreken.

Kerstbomen is leuk in te verdienen maar om daar nu nog in te springen is wat aan de late kant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ie zit nog altijd op de amnezen

nu volle bak inert medium met eb en vloed neem ik aan wegens te lui om alles na te lezen

onze duizendpoot blijft bezig

ook nog wat anders staan dan die amni?

 

bugs onder controle and maybe out of growroom

keep it up

 

greetings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Maas, lang niet gezien. Ja, ik kweek alleen nog op inerte media, dat gaat me een stuk beter af. Op dit moment heb ik nog Super Skunk te staan die bijna klaar is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat het met de Skunk #1 Dil, missie geslaagd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een van geworteld en de anderen zullen vandaag of morgen volgen verwacht ik.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood :specool
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer gaan jouw gekke scientisten de blokken in?

 

heb er hier 6 ontkiemd staan op de vensterbank (6/10 :( )

lijkt me leuk een synschroon kweekje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooralsnog is bij mij de opkomst 0/5 dus als het zo doorgaat helemaal niet. Ook toevallig dat jij ze net hebt gezet. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een paar dagen drogen blijkt de Amnees toch compacter dan ik dacht tijdens het knippen. Het zijn overwegend kleine topjes maar ze zijn wel hard.

 

gallery_19153_5931_143361.jpg

 

Zo meteen begin ik met het oogsten van de Super Skunk planten waar helaas rot in zit.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai, balen! T lijkt wel in de lucht te zitten met al dat natte pisweer van de afgelopen dagen.

Gelukkig dat je amnees oogst dan weer meevalt dan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is dramatisch gesteld met de Super Skunk, zo'n 50% is weggerot. Volgende keer beter. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een paar dagen drogen blijkt de Amnees toch compacter dan ik dacht tijdens het knippen. Het zijn overwegend kleine topjes maar ze zijn wel hard.

 

gallery_19153_5931_143361.jpg

 

Zo meteen begin ik met het oogsten van de Super Skunk planten waar helaas rot in zit.

 

Mooie topjes, alleen jammer dat je het in een plastic zak doet.

Dat Super Skunk uit de shop verdwenen is, zal ook mer te maken hebben vanwege de rotgevoeligheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ligt het nog wel in de shops en het was voor mij de eerste keer van de drie ronden dat ik er rot in had.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...