Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dragon6521

Nieuwe Ronde Met Haze

Recommended Posts

als je huurt en de woonstichting hanteert een zero tolerance beleid dan proberen ze je huurcontract te beëindigen zelfs al kweek je maar twee planten. Zie hier een praktijkgeval.

 

idd proberen, maar zonder succes :)

 

De kantonrechter:

5.1. wijst de vorderingen van WoonFriesland af;

 

5 hennepbomen onder 5x1000W kom je wel mee weg, sowieso de eerste keer.

 

maarja is mij teveel gedoe, scrog ellende en duurt veels te lang allemaal

Ja dat weet ik maar ik zou er weinig voor voelen om voor het gerecht gedaagd te worden vanwege twee planten.

 

maar de door jou aangehaalde zaak is in het voordeel van de hobbyist beslist.. :likken:

Dit pakte positief voor ons uit inderdaad maar meestal loopt het anders af. ;)

 

Wanneer er een hennepkwekerij in uw huurwoning wordt aangetroffen, is de kans groot dat de verhuurder u uit huis zal zetten. Met name de woningbouwverenigingen hebben in convenanten met de politie afgesproken dat bij het aantreffen van een hennepkwekerij onmiddellijk tot huisuitzetting zal worden overgegaan. Maar ook bij een koopwoning loopt u het risico om uit uw woning te worden gezet. De burgemeester kan op grond van artikel 13b lid 1 Opiumwet besluiten om de woning voor een aantal maanden te sluiten.

 

Hennepadvocaat

 

nee het wordt niet gedoogd maar je wordt wel niet vervolgd :whistle: :lol: met 5 niet gedoogde planten willen we u vragen er afstand van te doen en we zullen u niet vervolgen :lol: Dilago we zitten nog altijd in Nederland vergeet dat niet..

Ga jij maar vijf bomen zetten, als je maar genoeg hennep er van afhaalt maakt het ome agent geen reet uit van hoeveel plantjes de oogst komt. Als je dat niet eens snapt.... :innocent:

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

heren ik vind het leuk dat julie discuseren maar laten we het kort houden.

wordt ik gepakt ben ik zowiso de lul en ben ik alles kwijt

 

ik heb niet 5 planten neer gezet met de gedachten als ik gepakt wordt wordt ik minder gestraft!

mijn doel van 5 planten is om het maximale er af te halen

het is gewoon om mijn persoonlijk record te breken

normaal haal ik 100 gram van een plant en deze ronde is bedoelt om dat minimaal te verdubbelen

dit stond gewoon op de to do list :whistle:

 

volgende ronde word een sog

ben er nog niet uit hoeveel maar zat te denken aan 50 op 6 liters en dan langs onder water geven voor het gemak dan heb ik dat ook maar weer gedaan en kan daar ook een streep doorheen

wat ik hier kweek is hobby matig dingen uitproberen en expirimenteren om te kijken wat er mogenlijk is met een plant en tot hoe ver je kan gaan

 

elders op een locatie kweek ik gewoon het zelfde als elke boeren lul gewoon 11 liters dus met 1 week groei en 1 keer toppen

maar dit is niet interessant genoeg in mijn ogen om een verslag hierover bij te houden

same shit every time

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der is paar dagen geleden besloten door paar gemeenten in noord Brabant dat ongeacht de hoeveelheid planten na ontdekken je huis voor 3 maanden word gesloten bij de volgende keer 6maande die keer erop voor onbepaalde tijd

Dus of je er nu 5 of 10 hebt maakt geen ruk uit

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten zien er mooi uit Dragon, al zie ik nog wel wat lichter wordend blad. Volgens mij is kweken op zulke grote potten en zo lang voor groeien lastiger dan wanneer je de planten wat kleiner houdt.

 

 

 

de planten trekken inderdaad iets geel laatste tijd

dat ondanks ik een aantal weken een ec van 2.3/2.4 gehanteerd heb

ik geef nu een ec van 1.8/1.9 dus ik verwacht dat de kleur er heel snel uit zal zijn

mischien geef ik na een week 1.8/1.9 nog eens een keer 2.4 zodat ze mischien nog ff een opkikker krijgen

 

eerst was ik bang dat de potten te klein waren omdat ze zoveel drinken maar ik moet zeggen dat het goed te doen is.

ik moet wel iedere dag water geven anders komt het niet goed daarvoor hebben ze te weinig buffer

moeilijker is het niet maar omdat de planten een paar weken langer moeten dan normaal is het belangrijk dat je geen grote fouten maakt ze moeten het immers tot het einde zien te redden verder zie ik geen probleem om op deze manier te kweken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga voor de 150 gram perplant

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bosteelt: pff dan vlecht ik een touw van de vezels uit de stammen en verhang ik mezelf :execute

Edited by dragon6521
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop mee voor een 200/per plant maar of dat ook haalbaar is. De grammen zijn je hoedanook gegund.

 

Ik ga voor een K, rond :whistle:

 

@dragon heb jij mooie logje's gezien van 5 planten scrog en 1200 watt??

zoja heb je mischien een link voor me :)

 

De kweekjes van Gorilla ;)

maar die ken je natuurlijk wel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

scirocco: 1175

kechich: 1100

crimson fart: 1000

kaak: 950

bosteelt: 750

misterx: 700

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoop dat ik ongelijk heb maar bij dit soort logjes (ook de link die je zelf post)

is de gemiddelde score toch rond de 0,6/0,7

zo ook bij de logjes van gorilla

 

dragon kan denk ik wel ff net wat beter kweken dan gorilla.

 

ik zeg 0,93 g/w - 1116 gr

Edited by Rodja
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

scirocco: 1175

rodja: 1116

kechich: 1100

jack white: 1027

crimson fart: 1000

kaak: 950

bosteelt: 750

misterx: 700

 

@ rodja bedankt voor het compliment :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt erop dat ze minder zijn gaan drinken sinds ik een lagere ec hanteer ook vergelen ze in eens in rap tempo is dit een teken dat ze nog steeds meer voeding lusten?

 

ik heb vandaag de spreaders gemonteerd voor wat stralingswarmte tegen te gaan

ook heb ik met een microscoop gekeken naar de trichs maar die zijn nog glashelder! niet eens een beetje milkey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer mijn planten vergelen, hetgeen bij mijn vorige ronde al begon in week drie van de bloei, dan geef ik altijd een hogere ec totdat ik zie dat het niet verdergaat.

 

Ik gok 725.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

scirocco: 1175

rodja: 1116

kechich: 1100

jack white: 1027

crimson fart: 1000

kaak: 950

bosteelt: 750

dilago: 725

misterx: 700

Share this post


Link to post
Share on other sites

980.. doe ook maar mee xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey dragon jij heb veel ervaring met sativa/haze he?

 

een indica top weegt meer als een sativa top toch? als ze de zelfde grote hebben

 

wat is jouw ervaring kwa verschillen kwa opbrengsten tussen een indica en sativa

ik vind een sativa nogal verraderlijk die toppen groeien over de hele tak waar de top zit waardoor het echt mega veel lijkt.

maar uiteindelijk kwa gewicht minder zijn als een indica

 

ben benieuwd naar jouw ervaringen

een stativa heeft in verhouding meer toppen dan een indica en heeft veel meer diepte door de dunne bladeren komt het licht veel dieper, een sativa levert dan ook kwa gewicht meestal meer op dan een Indica vergelijk de haze verslagjes maar eens met de indica verslagjes hier op het forum dan zul je al snel zien dat sativas altijd veel meer opbrengen. ;) Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ misterx

 

jack white heeft gelijk een sativa heeft veel meer en veel hardere toppen dan een indica

indica's zijn in staat hele grote hoofdtoppen aan te maken ( cola's ) maar helaas wegen deze vrij weinig tegenover de omvang

sativa,s hebben kleine toppen maar deze wegen over het algemeen wel lekker door

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

scirocco: 1175

rodja: 1116

kechich: 1100

jack white: 1027

crimson fart: 1000

drrr: 980

kaak: 950

bosteelt: 750

dilago: 725

misterx: 700

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ misterx

 

jack white heeft gelijk een sativa heeft veel meer en veel hardere toppen dan een indica

indica's zijn in staat hele grote hoofdtoppen aan te maken ( cola's ) maar helaas wegen deze vrij weinig tegenover de omvang

sativa,s hebben kleine toppen maar deze wegen over het algemeen wel lekker door

100% mee eens! en ook heb je met indica's vele grotere kans op toprot vooral met cola's
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sativa's brengen meestal wel meer dan een rasechte Indica, daar tegenover staat dan wel natuurlijk de langere bloeitijd.

Edited by Crimson Fart
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ crimson ik heb zelden cola flessen met een sativa gezien sativa toppen blijven over het algemeen klein en compact

bij indica zie je niets anders dan cola's

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 23e :execute dan hebben ze 9 weken gehad lijkt mij voldoende

 

toppen beginnen meer bruine pistels te maken

hier en daar een topje wat opnieuw pistels aanmaakt

trichs zijn nu al een 20% cloudy en ongv 1a2% amber

dus 17 dagen zou ruim voldoende moeten zijn

wel raar voor een haze dat die maar 9 weken nodig heeft maar dit zal wel door de opgefokte hybride rassen komen de dag van vandaag

 

vrijdag of zaterdag foto's grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...