Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dries_grower

Amnesia Haze Zaadjes

Recommended Posts

Ik denk, (zonder dat ik daar het fijne van weet), dat een moedertje uit regulier zaad,

de beste stekken levert.

waarom denk je dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoho, zodra mijn stekken geworteld zijn gaan ze gelijk in 11 liters onder 2x 600w hps in de grote tent he.. ga er niet nog meer tenten bijzetten, en zoveel ruimte en stroom kan ik nou ook weer niet trekken, straks vliegen er hoofdstoppen uit... ik doe run voor run, zeker als ik zie hoe deze run verloopt met 17 dagen op de klok en een oerwoud in de grote tent.

(Foto zien? Ik heb er ff snel 2 in mijn album geklapt, net gemaakt!)

Volgens mij moet ik maar een grote loods gaan zoeken, deze hobby is zeer verslavend...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist en zo ken het ook!

De moedertjes kunnen perfect onder een zuinig ledlampje van 300 watt,klein beetje een waaiertje erop laten blazen,en klein beetje afzuigen.

Om de paar weken wat stekjes eraf halen,gebruiken of wegooien.

 

De stekjes daarvan ken je er wel 100 van,onder een 1 TL cool light van 18 watt doen met zo'n 20 cm erboven hangend.In stekblokjes laten wortelen in een laag water in een bakje.Of propagator wat je zelf prettig vind.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb al een 100x100x200 tent maar wil deze na de volgende kweek gaan vervangen voor een 240x120x200 tent met 3x 600 watt en dan hou ik de tent die ik nu heb om te drogen en dan misschien nog een klein tentje voor moeders

 

Hoho, zodra mijn stekken geworteld zijn gaan ze gelijk in 11 liters onder 2x 600w hps in de grote tent he.. ga er niet nog meer tenten bijzetten, en zoveel ruimte en stroom kan ik nou ook weer niet trekken, straks vliegen er hoofdstoppen uit... ik doe run voor run, zeker als ik zie hoe deze run verloopt met 17 dagen op de klok en een oerwoud in de grote tent.

(Foto zien? Ik heb er ff snel 2 in mijn album geklapt, net gemaakt!)

Volgens mij moet ik maar een grote loods gaan zoeken, deze hobby is zeer verslavend...

Ik kan geen foto's zien bij jou, heb je ze in een privé map gezet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeps, is niet goed gegaan, ik had stap 2 van het uploaden niet afgemaakt oid... ga t nog een keer proberen morgenochtend.

 

3x600 in 120x240 is vragen om rampen... 2x600 is zat! Neem een 120x120 met die 3e 600 erbij zodat je kan starten met 30 stuks op 11 liter, zodra ze elkaar gaan verdringen zet je de 9 grootste in die kleine tent, en zodra de bijl erin gaat kan je gelijk weer starten in de grote met de nieuwe lichting en kan je drogen in die kleine.

kan je gelijk dag/nacht draaien in de winter zodat je niet of nauwelijks hoeft bij te verwarmen.

zal misschien niet 1 op 1 draaien, maar ik verklootte de vorige run echt vanalles en ik draaide nog steeds 0,75 gr/w zonder ph meten enz. dus het is niet ondenkbaar dat 1 op 1 haalbaar is zolang de temp onder controle blijft. (Dat laatste lukt gewoon niet zonder afzuiging formaat minitornado met 3x 600 in die tent)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 4 moeders onder 2 x 18watt TL Cool Light en dat gaat prima. Heb ze op 24-0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom denk je dat?

Om niet een nieuwe discussie, zaad versus stek, te beginnen.

 

Maar het lijkt me vanzelfsprekend,

Dit plantje, is van nature niet gewend, zelf stekken te maken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeps, is niet goed gegaan, ik had stap 2 van het uploaden niet afgemaakt oid... ga t nog een keer proberen morgenochtend.

 

3x600 in 120x240 is vragen om rampen... 2x600 is zat! Neem een 120x120 met die 3e 600 erbij zodat je kan starten met 30 stuks op 11 liter, zodra ze elkaar gaan verdringen zet je de 9 grootste in die kleine tent, en zodra de bijl erin gaat kan je gelijk weer starten in de grote met de nieuwe lichting en kan je drogen in die kleine.

kan je gelijk dag/nacht draaien in de winter zodat je niet of nauwelijks hoeft bij te verwarmen.

zal misschien niet 1 op 1 draaien, maar ik verklootte de vorige run echt vanalles en ik draaide nog steeds 0,75 gr/w zonder ph meten enz. dus het is niet ondenkbaar dat 1 op 1 haalbaar is zolang de temp onder controle blijft. (Dat laatste lukt gewoon niet zonder afzuiging formaat minitornado met 3x 600 in die tent)

Ik zie er toch zat op het forum met een 240x120x200 tent met 3x 600watt erin en dat gaat prima ik ga dan ook met 2000m3 afzuig en 1000 of 1500m3 inblaas werken

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom denk je dat?

Om niet een nieuwe discussie, zaad versus stek, te beginnen.

 

Maar het lijkt me vanzelfsprekend,

Dit plantje, is van nature niet gewend, zelf stekken te maken.

de meeste topics die ik hier gezien heb is dat ze van regulier zaad moeders maken daar van stekken pakken de regulier zaad moeders in de bloei zetten om te kijken welke vrouw is om uiteindelijk van de juiste stekken moeders te maken, ik heb ook geen zin in een discussie misschien begrijpen we elkaar verkeerd maar je kan nooit een reguliere zaad moeder maken en daar constant stekken van blijven pakken omdat je niet weet of het een vrouw of een man is dus uiteindelijk wordt toch altijd een moeder van een stek gemaakt ^_^ of snap ik het nu niet meer? ;)

 

Oeps, is niet goed gegaan, ik had stap 2 van het uploaden niet afgemaakt oid... ga t nog een keer proberen morgenochtend.

 

3x600 in 120x240 is vragen om rampen... 2x600 is zat! Neem een 120x120 met die 3e 600 erbij zodat je kan starten met 30 stuks op 11 liter, zodra ze elkaar gaan verdringen zet je de 9 grootste in die kleine tent, en zodra de bijl erin gaat kan je gelijk weer starten in de grote met de nieuwe lichting en kan je drogen in die kleine.

kan je gelijk dag/nacht draaien in de winter zodat je niet of nauwelijks hoeft bij te verwarmen.

zal misschien niet 1 op 1 draaien, maar ik verklootte de vorige run echt vanalles en ik draaide nog steeds 0,75 gr/w zonder ph meten enz. dus het is niet ondenkbaar dat 1 op 1 haalbaar is zolang de temp onder controle blijft. (Dat laatste lukt gewoon niet zonder afzuiging formaat minitornado met 3x 600 in die tent)

Ik zie er toch zat op het forum met een 240x120x200 tent met 3x 600watt erin en dat gaat prima ik ga dan ook met 2000m3 afzuig en 1000 of 1500m3 inblaas werken

gaat idd makkelijk maar wel in de koudere maanden in de zomer trek je dat echt niet ook niet met die afzuig capaciteit. Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat jullie ongeveer hetzelfde bedoelen maar op een andere manier zeggen haha.

Je moet idd weten welke de man en vrouw zijn en dat afbloeien is natuurlijk ook handig om te kijken welke het beste en mooiste groeide en bloeide en de stek van die plant(en) worden dan de moeder(s)

 

 

Ja ik was ook van plan in de echte warme maanden met 2x 600watt te draaien en dan de 3e in een andere tent en in de winter maanden gwn 3 600watt in 1 tent en dan misschien nog een 400watt in de kleinere tent

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou Dries_grower tegenwoordig schijn je ook het geslacht te kunnen bepalen in de groei las ik net bij een topic van Bosrand voor mij ook compleet nieuw :blink:

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou Dries_grower tegenwoordig schijn je ook het geslacht te kunnen bepalen in de groei las ik net bij een topic van Bosrand voor mij ook compleet nieuw :blink:

Dat zou misschien kunnen dat zou ik echt niet weten maar je moet ze toch in de bloei zetten dus kan je beter dat doen dan kom je er nog sneller achter ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zien we bijna altijd rond week 4 in de groei wat het is nog nooit fout gegaan.

Zijn mensen die het aan de stelen ziet kijk maar in Stax zijn topic, T1420 ("FS site) heeft ook wat mooie tips om het geslacht snel te kunnen bepalen.

 

Ook oud nieuws we schrijven er al 1,5 jaar over.

 

 

 

 

BFP.

Edited by BlastFromPast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad iets langer laten doorgroeien dan zie je wel wat haartjes of een bolletje.Die laatste ken je eruit flikkeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of snap ik het nu niet meer? ;)

 

Of ik niet meer?? :book:

 

Ik steek nooit stekken, dus weet ik het ook niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb trouwens een ww buitenplant wat een stekje was en heb daar stekken van genomen.. Kan daar natuurlijk ook een moederplant uit laten groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het een sterk female vrouwtje betreft en zonder beesies.Dan ken dat inderdaad Dries.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het een sterk female vrouwtje betreft en zonder beesies.Dan ken dat inderdaad Dries.

Ja beestjes heeft die buitenplant wel maar de stekjes zijn flink onderhanden genomen door bijvoorbeeld onder te dopen in pv natural plant wash

In me propagator is geen beestje te bekennen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je genoeg m2's tot je beschikking hebt kun je idd beter die 3e lamp in je kleine tent hangen, zoals scirocco zegt..

 

Licht=gewicht, maar een mooi beheersbaar klimaat=ook gewicht (en betere kwaliteit wiet)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je genoeg m2's tot je beschikking hebt kun je idd beter die 3e lamp in je kleine tent hangen, zoals scirocco zegt..

 

Licht=gewicht, maar een mooi beheersbaar klimaat=ook gewicht (en betere kwaliteit wiet)

Ja dat klopt, ik heb nou een 100x100x200 tent met een 600watt erin maar die word later vervangen voor een 240x120x200 met 3x 600watt en de kleine tent dient dan als droog tent en in de warme maanden verplaats ik dan 1 lamp naar de droog tent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een oud topic, maar ik wil er toch wat aan toevoegen.

Ik heb de Amnesia uit zaad meegemaakt van Superstrains.

 

Deze had niet dat typische luchtje van shop Amnesia. Ik was er niet blij mee.

 

Hoe kan dat dan? Wat is dat dan wel voor kruising? Diegene met dat specifieke luchtje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andere phenotype?

Heb al van meer gehoord dat sinds hy-pro seeds verandert is van naam(naar superstrains duh) het niet meer het zelfde is, zelfde geldt voor hun enemy of the state.

De echte orginele amnesia haze komt bij soma seeds weg.

Heb eerder wel is een kronocaine gehad waar de amnesia super erg in domineerde, zucht.... jammer dat ik daar geen stekkie van heb genomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt maar amnesia van hypro .

maar dan zonder haze.

:vape:

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...