Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Bedankt man!

 

Hier nog een bonus pic, dit was het doel van de S5:

 

gallery_5015_16554_232763.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny,

 

Ik zou er wel 1 van je willen. Ben ik er tenminste vroeg bij met de kerst. Heb namelijk al kerstballen ingekocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zitten leuke foto's tussen! Wat een struiken sommigen :tu

 

Ik ben inderdaad druk met andere dingen en heb zelf geen hokjes momenteel. Maar ik vind het wel leuk om soms eens mee te kijken hoor!

 

Voordat je overstapt naar de biologische/grote smartpot manier moet je me nog maar eens een PM doen want ik heb nog wel een aantal valkuilen in dat kweeksysteem die er dan wel uit zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

hee Pik ze zijn ook goed op dreef bij jouw op de spot ,als het maar goed weer blijft dan is het goed . :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker mooi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnny,

 

Ik zou er wel 1 van je willen. Ben ik er tenminste vroeg bij met de kerst. Heb namelijk al kerstballen ingekocht.

 

Ja mooie kerstbomen, als het goed is zitten er bij sommige straks paarse knotsen in. ;)

Zitten leuke foto's tussen! Wat een struiken sommigen :tu

 

Ik ben inderdaad druk met andere dingen en heb zelf geen hokjes momenteel. Maar ik vind het wel leuk om soms eens mee te kijken hoor!

 

Voordat je overstapt naar de biologische/grote smartpot manier moet je me nog maar eens een PM doen want ik heb nog wel een aantal valkuilen in dat kweeksysteem die er dan wel uit zijn ;)

 

Saai zonder hokje, heb het in de zomer wel gemist. Hopen dat je snel weer ergens kunt starten.

 

Ik had op deze locatie nog een halve pallet lightmix staan en wil ff een goede ronde draaien met mineraal voordat ik weer ga veranderen. Nu wel ep en vloed op aarde, kijken of dat wat is.

Ziet er mooi en lekker uit johnny,hopen dat de laatste weekjes lekker droog blijven.

 

Ik hoop het ook Harry, voorspellingen zijn redelijk goed maar dat veranderd nog al eens op weeronline.

hee Pik ze zijn ook goed op dreef bij jouw op de spot ,als het maar goed weer blijft dan is het goed . :likken:

Ja laten we het hopen man, gewoon tot half oktober mooi weer. ;)

 

zeker mooi

 

Bedankt!

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vanmorgen maar ff vroeg de wekker gezet om net na zonsondergang op de spot te zijn.

 

De zon gaat pas om 19:00 onder, dus je was veel te vroeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha lol .. staat toch echt Ondergang :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vanmorgen maar ff vroeg de wekker gezet

 

Dat had je dan beter gisteravond al kunnen doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indoor-fun, daar zijn die s5 duplicaten heengegaan :D

 

Schitterende outdoor pics ook, prachtige kaarsen in de maak en mooie die paarse invloeden bij die laatste foto`s.

Welverdiende praal voor al dat harde werk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha lol .. staat toch echt Ondergang :P

 

Net zoals er bij jou een tent in je topic stond of nie? :D

Heel Netjes Johnny!

 

Thanks Highlife, bij jou al bloei te zien in de Heri's? De chem dawg x heri bloeien in de tuin nu 1,5 week. Op de spot nog helemaal niets.

Zo vanmorgen maar ff vroeg de wekker gezet

 

Dat had je dan beter gisteravond al kunnen doen.

 

Jajajaja Fool :D

Mooie plantjes Johny (y)

 

Bedankt man!

Indoor-fun, daar zijn die s5 duplicaten heengegaan :D

 

Schitterende outdoor pics ook, prachtige kaarsen in de maak en mooie die paarse invloeden bij die laatste foto`s.

Welverdiende praal voor al dat harde werk.

Bedankt Kras, ja dat was de bedoeling van de S5. Wel raar nu, eigenlijk wil dat het warmer wordt maar aan de andere kant helemaal niet. Lampen staan nog niet op boost en de planten koelen ook nog niet mee dus het is nu net 1,5 graadje te warm. Maar gelukkig hebben we daar ook wat voor. ;)

 

Er kunnen nog 100 dingen mis gaan, als alles in het netje ligt dat is het pas klaar. :)

 

Ik ben zelf gek op paarse wiet dus die planten komen in mijn eigen voorraad.

 

 

Het is hier lekker weer jongens. :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Er kunnen nog 100 dingen mis gaan, als alles in het netje ligt dat is het pas klaar. :).

Ik zeg altijd ,als de kontzak wat dikker is is het klaar ,ook met weg brengen kan van alles gebeuren . :whistle: :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi jhonny, gaat een stukje beter daar dan hier :tu

 

mooie kleuren ook

 

succesvol oogsten nu hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wiet61: Ik reken nog steeds op 0, alles daarboven is meegenomen. Met wegbrengen nooit problemen gehad hoor, maar je weet maar nooit natuurlijk. ;)

 

@Sensi: Bedankt man! Bij jou wat minder? Wat heb je staan dan, zie geen topic? Wat is dat nou. :D

 

Waar is Knutsel eigenlijk gebleven?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

@Wiet61: Ik reken nog steeds op 0, alles daarboven is meegenomen. Met wegbrengen nooit problemen gehad hoor, maar je weet maar nooit natuurlijk. ;)

 

@Sensi: Bedankt man! Bij jou wat minder? Wat heb je staan dan, zie geen topic? Wat is dat nou. :D

 

Waar is Knutsel eigenlijk gebleven?

 

Ik reken op 5000 gram ,maar of dat gebeurd . :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm tja altijd lastig ik heb dit soort dingen ook vaak genoeg meegemaakt. Het kan ook gewoon toeval zijn er worden allerlei werkzaamheden uitgevoerd in het bos dus ik zou me niet te druk maken.

 

Ga volgende x heen met helemaal geen guerilla spullen bij je en een camera met wat natuurfoto's op zak. Dan kan je op je gemak ff rondkijken en als je word aangehouden ben je gewoon wat mooie plaatjes aan het schieten.

 

Ik kwam zelf van de week ook 2 boswachters tegen. Volle guerilla rugzak bij me met een paar geoogste takken en voeding, waterkannen enz. Ze stonden in camouflage pak vogels te fotograferen en ik zag ze niet tot ik er vlak naast stond. Gewoon ff een praatje gemaakt en weer doorgelopen :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poly je bedoelt dat ik een keer ben aangehouden paar maanden terug?

 

Hoofdregel met mensen tegen komen is te te para en gewoon vriendelijk wat zeggen.

 

Laatst kwam ik ook een hardloper tegen toen ik net uit een stuk bos kwam lopen, eerst ff aan mijn gulp lopen prusten en daarna gewoon hallo zeggen. Dan gaan ze je echt niet verdenken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Poly je bedoelt dat ik een keer ben aangehouden paar maanden terug?

 

Hoofdregel met mensen tegen komen is te te para en gewoon vriendelijk wat zeggen.

 

Laatst kwam ik ook een hardloper tegen toen ik net uit een stuk bos kwam lopen, eerst ff aan mijn gulp lopen prusten en daarna gewoon hallo zeggen. Dan gaan ze je echt niet verdenken.

Juist johnny Als ik het bos uit loop ,heb ik altijd een rolletje wc papier in mijn hand ,en flink aan je gulp frutten ,dat valt nooit op .

En net wat je zegt ,altijd netjes goedendag zeggen ,verder heb ik een verekijker om mijn nek .

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow johnny!

 

guerrilla gaat je goed af!

vooral die Heri x GG is lekker gelukt zeg!

 

wat een pareltje :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poly je bedoelt dat ik een keer ben aangehouden paar maanden terug?

 

Hoofdregel met mensen tegen komen is te te para en gewoon vriendelijk wat zeggen.

 

Laatst kwam ik ook een hardloper tegen toen ik net uit een stuk bos kwam lopen, eerst ff aan mijn gulp lopen prusten en daarna gewoon hallo zeggen. Dan gaan ze je echt niet verdenken.

Juist johnny Als ik het bos uit loop ,heb ik altijd een rolletje wc papier in mijn hand ,en flink aan je gulp frutten ,dat valt nooit op .

En net wat je zegt ,altijd netjes goedendag zeggen ,verder heb ik een verekijker om mijn nek .

 

Naja het ligt denk ik ook wel een beetje hoe je er uit ziet, allemaal tattoos, petje en te veel sieraden dan gaan mensen je toch eerder verdenken.

 

Gelukkig ben ik gezegend met een netjes christelijk uiterlijk. :likken:

wow johnny!

 

guerrilla gaat je goed af!

vooral die Heri x GG is lekker gelukt zeg!

 

wat een pareltje :wub:

 

Ja duidelijk de mooiste, ga haar nog snel bestuiven met een mighty might man.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die bomen zijn niet verkeerd zeg.

dat worden flinke knotsen :dribble:

 

mooi groen en lekker veel ruimte voor de wind.

ik vind die paarse toppen ook erg mooi :yummy:

 

je draait alsnog geen verkeerd jaartje :whistle:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...