Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ja het is wel een voordeel dat de wind er zo makkelijk door heen kan, ook staat de zon er vroeg op dus de dauw op de planten wordt ook snel droog.

 

Eerst alles oogsten, dan zien we wel weer verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel Netjes Johnny!

 

 

Thanks Highlife, bij jou al bloei te zien in de Heri's? De chem dawg x heri bloeien in de tuin nu 1,5 week. Op de spot nog helemaal niets.

 

De Heribei's bloeien bij mij vanaf 1e week september :|

De Heri X Chem heb ik 2 van staan en daarvan bloeit nu 1 een weekje misschien net.. maar begint rustiger als de Heribei en die andere heeft enkele witte haartjes maar zet nog niet door. Kan nooit meer lang duren nu.

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ben gister nog ff geweest om verschillende soorten en pheno's te bestuiven met de mighty might. Voor sommige pheno's veel te laat maar laat ik straks gewoon de bestoven top aan de plant. Misschien nog inspuiten met anti rot middel, die wiet wordt dan toch niet gerookt.

 

De rot slaat toch aardig om zich heen nu, de kleine GG2 x GG5 behoorlijk wat plekken weg gehaald. Het blijft nog een week mooi weer, als het weer gaat regenen haal ik haar om. De compactheid is redelijk, kan beter. Alle soorten mogen wel iets compacter en harder worden. De vroege pheno's van de heri x GG2 zijn wel het meest compact.

 

Overzicht:

 

gallery_5015_16554_144221.jpg

 

GG2 x GG5:

 

gallery_5015_16554_405333.jpg

 

gallery_5015_16554_2450610.jpg

 

gallery_5015_16554_2074042.jpg

 

gallery_5015_16554_1937994.jpg

 

GG2 x Herijuana:

 

gallery_5015_16554_146111.jpg

 

gallery_5015_16554_3109060.jpg

 

GG2 x Ierdbei:

 

gallery_5015_16554_1145894.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel Netjes Johnny!

 

 

Thanks Highlife, bij jou al bloei te zien in de Heri's? De chem dawg x heri bloeien in de tuin nu 1,5 week. Op de spot nog helemaal niets.

 

De Heribei's bloeien bij mij vanaf 1e week september :|

De Heri X Chem heb ik 2 van staan en daarvan bloeit nu 1 een weekje misschien net.. maar begint rustiger als de Heribei en die andere heeft enkele witte haartjes maar zet nog niet door. Kan nooit meer lang duren nu.

 

Grts

 

Ik weet het niet zeker maar heb het idee dat de zaden van verschillende heribei mamma's komen. Ze waren toch een tijd niet beschikbaar?

 

Bij mij is die Heri x Chem ook aan het bloeien nu, zelfde als de S5. Je hebt er niets aan dit soortje, jammer.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi overzicht Johnny ,wat een mooie planten zijn het geworden ,prachtig ,ik zet ze voortaan ook wat later neer ,dan worden ze niet zo groot ,en kan je goed kijken of er rot in zit ,ik had het trouwens ook bij de GG2-GG5 ,5 dagen geleden geen rot ,nu heb ik zitten knippen ,en er zat redelijk wat rot in ,dus binnen een aantal dagen rot .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Johnny:

Klopt er is toen die tijd een nieuwe batch gemaakt. Maar de breeder zegt dat ''de moeder'' wel op tijd in bloei stond. Dus ik ga uit van 1 dezelfde moeder (misschien meerdere stekken daarvan).

Maar toch vreemd dat er bij sommigen wel vroege bij zaten (terwijl deze ook uit de nieuwe batch zijn gekomen?) Dat moet dat wel oud(er) zaad zijn. Ik heb honderd- plus staan en geen 1 was hiervan vroeg (op tijd) Allemaal pas sinds vorige week in de bloei..

 

Ik had wel verwacht dat de Heri X Chem later zou zijn, maar niet zo laat. Hier hebben we inderdaad niks aan..

Die komt er niet weer in. Al denk ik dat ze wel degelijk lekkerder smaakt als Heribei. Maar dan kun je ook Amnees buiten zetten :whistle: .

 

Mooie donker groene planten heb je zeg! Zien er echt heel gezond en fitaal uit. Wat ik ook wel eens doe bij die hoofdtoppen is ze een beetje uit elkaar trekken.. een beetje van de stam af zeg maar. Zo komt er meer zon per blaadje en meer wind er door... Het lijkt alleen iets minder mooi aan de plant

 

Die GG2 x Herijuana: ziet er ook echt lekker uit. Maar ook wat te laat heh?

Werd deze ook minder groot als de anderen?

Edited by HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potjandriedubbeltjes...johnny.

 

Die hebben de regen toch aardig overleeft.

De GG2 x ierdbei Damn wat ziet die er mooi uit. :yummy:

Dank je man! Dat ze iets later zijn dan normaal heeft me daar wel mee geholpen. Als het nu zo veel geregend had was ik denk ik een hoop meer kwijt geweest aan rot. Maar we moeten nog wel een dikke 5 a 6 weken voordat alles klaar is dus kan alsnog mis gaan natuurlijk.

Mooi overzicht Johnny ,wat een mooie planten zijn het geworden ,prachtig ,ik zet ze voortaan ook wat later neer ,dan worden ze niet zo groot ,en kan je goed kijken of er rot in zit ,ik had het trouwens ook bij de GG2-GG5 ,5 dagen geleden geen rot ,nu heb ik zitten knippen ,en er zat redelijk wat rot in ,dus binnen een aantal dagen rot .

Ja ze zien er nog mooi groen uit, daar zal het niet aan liggen. Ja kan snel gaan met de rot, hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Het voordeel van jou is wel dat je denk ik wel een week voor loopt met bloei. Misschien toch een keer toppen volgend jaar en de zij takken extra goed verstevigen?

@ Johnny:

Klopt er is toen die tijd een nieuwe batch gemaakt. Maar de breeder zegt dat ''de moeder'' wel op tijd in bloei stond. Dus ik ga uit van 1 dezelfde moeder (misschien meerdere stekken daarvan).

Maar toch vreemd dat er bij sommigen wel vroege bij zaten (terwijl deze ook uit de nieuwe batch zijn gekomen?) Dat moet dat wel oud(er) zaad zijn. Ik heb honderd- plus staan en geen 1 was hiervan vroeg (op tijd) Allemaal pas sinds vorige week in de bloei..

 

Ik had wel verwacht dat de Heri X Chem later zou zijn, maar niet zo laat. Hier hebben we inderdaad niks aan..

Die komt er niet weer in. Al denk ik dat ze wel degelijk lekkerder smaakt als Heribei. Maar dan kun je ook Amnees buiten zetten :whistle: .

 

Mooie donker groene planten heb je zeg! Zien er echt heel gezond en fitaal uit. Wat ik ook wel eens doe bij die hoofdtoppen is ze een beetje uit elkaar trekken.. een beetje van de stam af zeg maar. Zo komt er meer zon per blaadje en meer wind er door... Het lijkt alleen iets minder mooi aan de plant

 

Die GG2 x Herijuana: ziet er ook echt lekker uit. Maar ook wat te laat heh?

Werd deze ook minder groot als de anderen?

 

Het blijft een apart verhaal, ik heb van nature wantrouwen tegen over breeders dus ik zou het niet geloven. Ik hoop van je dat je met zulke aantallen er nog wat leuks vanaf gaat halen. Anders een hoop werk voor niets voor jou. Neem aan dat je ook nog eens flink heb moeten betalen voor de zaden. :thumbsdown:

 

Tja die Chem x heri is niets nee, volgens Knutsel begin tot half oktober klaar. Wat compleet gelul is maargoed het waren wel freebee's dus daar over zuren is niet helemaal terecht misschien.

 

Van de Herijuana x GG2 waren sommigen vroeg, anderen wat later en sommigen heel laat. De mannen lieten zich ook heel laat zien en hebben het licht ook een beetje geblokeerd voor de vrouwtjes, daarom zijn ze wat kleiner. Kan voor een gedeelte ook wel in de genetica zitten.

Johnny,

 

Ik wil mee knippen! wat een geile toppen zeg....

 

Hahaha ik zie juist tegen het knippen op, buitenwiet knippen is kut werk. Daar gaan heel wat uurtjes in zitten denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Volgend jaar word er flink getopt Johnny dat weet ik wel ,ik wil niet meer zo,n grote bomen ,daar kan je niks mee ,je kan er niet meer bij ,en er komt niks meer aan .

En ik wil niet meer van die late soorten ,dat worden vroege soorten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies ja.

 

Ik weet dat ik hard in ga zetten op goede auto's en lekker in begin augustus met 25 a 30 graden afbloeien ook al gaat het zaad veel geld kosten.

 

Het lijkt allemaal leuk maar eerst nog maar eens mooie toppen zonder rot op het netje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Precies ja.

 

Ik weet dat ik hard in ga zetten op goede auto's en lekker in begin augustus met 25 a 30 graden afbloeien ook al gaat het zaad veel geld kosten.

 

Het lijkt allemaal leuk maar eerst nog maar eens mooie toppen zonder rot op het netje.

Ik sluit me hierbij aan ,ik ga ook autoflowers zetten met een dakje erboven ,en geen 20 ,maar een kleine 200 of zo ,kijken wat dat doet ,je bent wel een kleine 1500 kwijt voor de autoflowers ,maar je verdient het dubbel terug .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woohoow prachtige volle planten, Wat zal het stinken daar :lol:

En die worden nog voller waarschijnlijk, nog meer goed weer voorspeld.

Puur genieten, ik krijg gewoon spijt dat ik niets heb gezet dit jaar als ik je foto`s zie.

Maar ik geniet met je mee kerel.

Hopen dat de rot een beetje afneemt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Woohoow prachtige volle planten, Wat zal het stinken daar :lol:

En die worden nog voller waarschijnlijk, nog meer goed weer voorspeld.

Puur genieten, ik krijg gewoon spijt dat ik niets heb gezet dit jaar als ik je foto`s zie.

Maar ik geniet met je mee kerel.

Hopen dat de rot een beetje afneemt.

Juist krasi daar draait het om ,om die klote rot voor te blijven .

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow wat een mooi veldje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijft een apart verhaal, ik heb van nature wantrouwen tegen over breeders dus ik zou het niet geloven. Ik hoop van je dat je met zulke aantallen er nog wat leuks vanaf gaat halen. Anders een hoop werk voor niets voor jou. Neem aan dat je ook nog eens flink heb moeten betalen voor de zaden. :thumbsdown:

 

Tja die Chem x heri is niets nee, volgens Knutsel begin tot half oktober klaar. Wat compleet gelul is maargoed het waren wel freebee's dus daar over zuren is niet helemaal terecht misschien.

 

Van de Herijuana x GG2 waren sommigen vroeg, anderen wat later en sommigen heel laat. De mannen lieten zich ook heel laat zien en hebben het licht ook een beetje geblokeerd voor de vrouwtjes, daarom zijn ze wat kleiner. Kan voor een gedeelte ook wel in de genetica zitten.

 

 

Ja de meeste breeders hangen alleen een mooi verhaaltje op om te kunnen verkopen. Maar Knutsel is 1 'van ons' en ik geloof wel dat dit 'gewoon een foutje' kan zijn.. Ik ben nog in overleg met de breeder om te kijken hoe nu verder.. Geen slecht woord van mij over Knutsel, hij pakt het erg sportief op!

Alleen de schade post is enorm inderdaad! :(

Wat Heri X Chem betreft heb je ook helemaal gelijk. Alhoewel.. als de kennis er is dat ze later zijn (gratis of niet) hoort er dan wel eerlijk bijgezet te worden (is mijn mening)

 

Wat jammer betreft die Heri X GG2, dat ze zo instabiel zijn. Ga je deze verder stabiliseren?

Vanaf volgend jaar ga ik mij ook weer verdiepen in het vermeerderen van soorten O.a de Ierdbei en Danish Gold. Maar wil niet in de wilde weg kruisen maar heel gericht en bewust. Daar nog even in verdiepen.. :P

 

Ik ga zo een topic openen in de outdoor. Kun je de heri's ook even zien..

 

Grts HighLife

Edited by HighLife
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon lekker van die xl auto's neerzetten. AutoMazar enzo

 

Ja gaan we ook doen, wel wat meer werk met overkapping maar het is de moeite wel waard met de juiste soorten.

Woohoow prachtige volle planten, Wat zal het stinken daar :lol:

En die worden nog voller waarschijnlijk, nog meer goed weer voorspeld.

Puur genieten, ik krijg gewoon spijt dat ik niets heb gezet dit jaar als ik je foto`s zie.

Maar ik geniet met je mee kerel.

Hopen dat de rot een beetje afneemt.

 

Bedankt man! Ja zonde dat je niets hebt gezet dit jaar, het is gewoon buiten alles heel erg leuk om te doen. Nu hopen dat ik een beetje leuk kan gaat oosten.

wow wat een mooi veldje :)

Tnx Elmo!

Het blijft een apart verhaal, ik heb van nature wantrouwen tegen over breeders dus ik zou het niet geloven. Ik hoop van je dat je met zulke aantallen er nog wat leuks vanaf gaat halen. Anders een hoop werk voor niets voor jou. Neem aan dat je ook nog eens flink heb moeten betalen voor de zaden. :thumbsdown:

 

Tja die Chem x heri is niets nee, volgens Knutsel begin tot half oktober klaar. Wat compleet gelul is maargoed het waren wel freebee's dus daar over zuren is niet helemaal terecht misschien.

 

Van de Herijuana x GG2 waren sommigen vroeg, anderen wat later en sommigen heel laat. De mannen lieten zich ook heel laat zien en hebben het licht ook een beetje geblokeerd voor de vrouwtjes, daarom zijn ze wat kleiner. Kan voor een gedeelte ook wel in de genetica zitten.

 

 

Ja de meeste breeders hangen alleen een mooi verhaaltje op om te kunnen verkopen. Maar Knutsel is 1 'van ons' en ik geloof wel dat dit 'gewoon een foutje' kan zijn.. Ik ben nog in overleg met de breeder om te kijken hoe nu verder.. Geen slecht woord van mij over Knutsel, hij pakt het erg sportief op!

Alleen de schade post is enorm inderdaad! :(

Wat Heri X Chem betreft heb je ook helemaal gelijk. Alhoewel.. als de kennis er is dat ze later zijn (gratis of niet) hoort er dan wel eerlijk bijgezet te worden (is mijn mening)

 

Wat jammer betreft die Heri X GG2, dat ze zo instabiel zijn. Ga je deze verder stabiliseren?

Vanaf volgend jaar ga ik mij ook weer verdiepen in het vermeerderen van soorten O.a de Ierdbei en Danish Gold. Maar wil niet in de wilde weg kruisen maar heel gericht en bewust. Daar nog even in verdiepen.. :P

 

Ik ga zo een topic openen in de outdoor. Kun je de heri's ook even zien..

 

Grts HighLife

Ik zou toch minder blij zijn met die aantallen, hoop voor je dat ze een beetje coulant zijn.

 

Die Herijuana x GG2 heb ik helaas geen stuif van, heb ze nu bestoven met de Mighy might van Wiet61.

 

Ik zie nog niets! :D

 

Ben benieuwd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké, bestoven met de Mighty Might. Hopen dat daar wat lekkers uit voort komt :)

 

Ik ben er ook niet blij mee nee. Maar het is zoals het is, en hoop dat we het inderdaad tot een coulant einde kunnen brengen.

 

Ja het Topic staat er Johnny!

http://www.wietforum...x-chem-en-meer/

Niet erg spannend denk ik.. maar toch. Omdat het forum inderdaad nogal wat aan het uitsterven is..

Edited by HighLife
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooi, ik ben ook al een tijd bezig met de Guerilla gold. Het is zeker geen perfecte plant maar toch wel de het beste wat ik tot nu toe heb geprobeert en dat zijn naar 12 jaar buiten kweken aardig wat soortjes.

 

Gg2# kruizen met andere soortjes als Gg3# Herijuana en andere potente vroeg bloeiers geeft de beste resultaten. Herijuana x Gg2# kan een hele mooie plant worden maar er is wat selectie voor nodig.

 

Mijn avatar is trouwens ( Gg2# x Potchronic ) x Herijuana.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopelijk dikken die toppen nog lekker aan johnny

een goed veld vol met bomen is al het halve werk :yummy:

 

sprint to the finish :lol:

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké, bestoven met de Mighty Might. Hopen dat daar wat lekkers uit voort komt :)

 

Ik ben er ook niet blij mee nee. Maar het is zoals het is, en hoop dat we het inderdaad tot een coulant einde kunnen brengen.

 

Ja het Topic staat er Johnny!

http://www.wietforum...x-chem-en-meer/

Niet erg spannend denk ik.. maar toch. Omdat het forum inderdaad nogal wat aan het uitsterven is..

 

Heb gereageerd. ;)

 

De heribei's die hier staan bij een maat zijn wel laat (3e week september) maar zijn nu al knetterhard. Niet te vergelijken met mijn soorten hier helaas. Alleen de GG2 x Herijuana komt in de buurt hehehe.

 

 

Erg mooi, ik ben ook al een tijd bezig met de Guerilla gold. Het is zeker geen perfecte plant maar toch wel de het beste wat ik tot nu toe heb geprobeert en dat zijn naar 12 jaar buiten kweken aardig wat soortjes.

 

Gg2# kruizen met andere soortjes als Gg3# Herijuana en andere potente vroeg bloeiers geeft de beste resultaten. Herijuana x Gg2# kan een hele mooie plant worden maar er is wat selectie voor nodig.

 

Mijn avatar is trouwens ( Gg2# x Potchronic ) x Herijuana.

 

Ja opzich is GG2 niet de beste maar heeft inderdaad wel mooie eigenschappen die te gebruiken zijn in een kruizing. Al moet het inderdaad een wat vroeger compact binnensoortje zijn. Mijn S5 op de spot bloeit vanaf 1e week september ergens, een mooie kandidaat net zoals jou amnees.

 

Las ook op een ander forum waar de originele breeder ook post dat hij zelf ook aangeeft dat het opzichzelf beter kan maar mooi is om mee te kruizen.

 

Ik wil zelf eens gaan bedenken om een manier te verzinnen om binnen op vroege bloei buiten te gaan testen en dan het liefst stekken trekken van een mooie pheno. Met zaden zit je toch al weer vast aan een breed scala aan pheno's al zat dat wel afnemen natuurlijk maar dan ben je wel een paar kweekjes verder.

hopelijk dikken die toppen nog lekker aan johnny

een goed veld vol met bomen is al het halve werk :yummy:

 

sprint to the finish :lol:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Ja zal wel nodig zijn, meeste zijn ook pas half oktober klaar is mijn verwachting. Maar inderdaad, heb je geen bomen dat ga je zeker niets oogsten. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier trouwens nog even een update van wat auto's die ik nog heb staan. Het zijn 2 Auto Extreme (nou extreem hoor :thumbsdown: ) x Auto duck en nog een sky haze van LBH seeds.

 

De Auto extreme gingen vrij rap in bloei maar de sky haze groeit nog steeds door. Dat laaste zie ik juist als een positief iets omdat het dus geen mini auto flower soortje is. Ik heb ze veel te laat gezet dus dit jaar verwacht ik er niets van door eigen toedoen maar voor volgend jaar zeker de moeite waard om te proberen.

 

gallery_5015_16554_862426.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier de Auto Xtreme ook gezien bij een vriend en die viel ook erg tegen, ondanks dat hij vroeg gepoot was. Vandaar ook mijn vraag, welke AF is bij een goede aanpak wel echt de moeite waard! ;-) Wil volgend joar misschien AF zetten als ik een goede opbrenger weet te vinden.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...