Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hi Johnny jammer dat je te laat was met planten van de LBH's auto Sky Haze (ik zei het al lol)

bij mij zijn ze al om er stonden er paar guerrilla in een schaduw hoekje

hier pic LBH's Sky Haze

la-buena-hierba-albums-lbh-s-autoflowering-haze-s-crosses-picture382707-new-lbh-autoflowering-guerillia-hazes.jpg

la-buena-hierba-albums-lbh-s-autoflowering-haze-s-crosses-picture382702-new-lbh-autoflowering-guerillia-hazes.jpg

la-buena-hierba-albums-lbh-s-autoflowering-haze-s-crosses-picture382703-new-lbh-autoflowering-guerillia-hazes.jpg

 

 

en nog wat van de guerillia spot met wat semi-autoflowering Haze waar ik aan werk maar meer dan de helft dood (of gaat dood ) door konijnen denk ik de stam rond onder kaal gevreten?

la-buena-hierba-albums-lbh-s-autoflowering-haze-s-crosses-picture382704-new-lbh-autoflowering-guerillia-hazes.jpg

la-buena-hierba-albums-lbh-s-autoflowering-haze-s-crosses-picture382705-new-lbh-autoflowering-guerillia-hazes.jpg

la-buena-hierba-albums-lbh-s-autoflowering-haze-s-crosses-picture382706-new-lbh-autoflowering-guerillia-hazes.jpg

la-buena-hierba-albums-lbh-s-autoflowering-haze-s-crosses-picture382725-20140915-151934-resized.jpg

 

 

Groetjes LBH

Edited by La Buena Hierba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Sky Haze heeft zijn naam niet gestolen, ze bleven maar de hoogte ingaan.

Waren begin juli in de bloei geschoten, maar helaas te vroeg moeten omdoen vanwege die rampzalige augustus. Is een mega opbrenger...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey ik zie dat er veel interesse is in de wat grotere autos en ik heb 3 verschillende auto's gekweekt welke alle 3 mooi formaat werden. De auto jacks van dit jaar werden zo tussen de 1.20 en 1,60, een uitschieter van 1,90 en kneiter harde toppen, wel wat rot problemen gehad in mijn kas en wat strek wat zeker van invloed is geweest op de uit eindelijke grote, te bewonderen in mijn topic in de outdoor sectie. Het eind gewicht weet ik nog niet maar een ons de plant moet zeker mogelijk zijn denk ik, misschien meer ben niet zo'n weger. Deze waren van Paradise seeds.

Vorig jaar had ik Northern Lights auto van Greenhouse staan en Kalashnikof ook een auto van greenhouse. beide werden zo'n 1.50 uit het blote hoofd en leverde ook veel grote toppen op. Tevens in een kas, wel een oudere kas en onder minder omstandigheden.

Hoe zet het in een geurilla opzet doen weet ik echter niet, ik lees hier enkel mee opzoek naar rot bestendige genetica en mooie plaatjes.

 

Verder ziet het er natuurlijk te gek uit! hopen dat je nog wat oogsten mag! Klote rot ook altijd

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin van de avond naar de spot geweest en de kleine GG2 x GG5 en 2 herijunax gg2 geoogst wegens aardig wat rot er in en 2 van de drie waren eigenlijk ook al klaar. Bruine haren en milky en amber kristaletjes.

 

Viel me bij 2 toch niet tegen met de comapactheid, toch wel mooi buiten spul

 

Met 2 man net klaar, 8 verdiepingen vol op het droog net. Laaste wat minder netjes geknipt maar ga denk ik wel met deze 3 een halve kilo droog halen. Dit waren 3 van de 36 in totaal.....

 

Al staan er natuurlijk ook wat latere bij en de groote GG2 x GG5 moet nog wel een paar weken maar nu al helemaal ram vol met rot. Maar er staan ook bij met mooie redelijk compacte toppen en geen rot.

 

Zal morgen ff foto's posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben erg benieuwd naar je foto's, toch nog een redelijk resultaat dit jaar :icecream:

 

alle farmers hebben het super druk met dit weer,

die klote mist doet iedere plant de nek om :thumbsdown:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo!

Die halve K is binnen!

En een mooi vooruitzicht nog! Die mist nekt ons allen wel. Tsja..spuiten of toch niet? Altijd lastige beslissingen..

 

Ook zeker benieuwd naar de volgende update :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het is dit jaar niet zo,n best weer voor onze plantjes ,eerst een maand regen ,en nu die klote mist die lang blijft hangen ,ik heb dit jaar veel verloren door rot ,en die vorig jaar zo gerot hebben die doen het nu zonder rot ,de heribei.

Ik snap er zo langzaam niks meer van ,maar een ding weet ik wel ,door de maand augustus is de wiet niet zo mooi als andere jaren ,uitzonderingen heb je altijd natuurlijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin van de avond naar de spot geweest en de kleine GG2 x GG5 en 2 herijunax gg2 geoogst wegens aardig wat rot er in en 2 van de drie waren eigenlijk ook al klaar. Bruine haren en milky en amber kristaletjes.

Het gaat loos met oogsten hier in de guerilla corner, succes man! Ik had niet verwacht dat je met zo laat poten nog zover zou komen, wat een veldje ook, het is net een appelboomgaard o.i.d.

 

Ik ben benieuwd naar welke soorten er bij iedereen uiteindelijk als beste uit de bus komen dit jaar in de guerilla/buiten sectie, iedereen lijkt toch op zoek te zijn naar vroege bloeiers, met vooral meest compacte, rotbestendige toppen die veel opbrengen. Toen ik begin afgelopen winter op wietforum begon te lezen was iedereen nog bezig met Deense soorten, die lijken er nu niet zoveel meer gekweekt te worden, daarentegen zie ik veel Guerilla Gold kruizingen, interesting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vette shit ouwe, ik ben zowaar enthousiast geworden! Wat een kweekoppervlak heb je daar en wat een bomen! Met die grootte en geur zul je wel ergens midden in de bush bush zitten anders vinden ze het direct! Lijkt me wel onhandig met oogsten als ze zo groot zijn. Of knip je dat daar allemaal ter plekke?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vette shit ouwe, ik ben zowaar enthousiast geworden! Wat een kweekoppervlak heb je daar en wat een bomen! Met die grootte en geur zul je wel ergens midden in de bush bush zitten anders vinden ze het direct! Lijkt me wel onhandig met oogsten als ze zo groot zijn. Of knip je dat daar allemaal ter plekke?

Johnny zal ze niet op de spot knippen ,als je het tegen mijn hebt ,ik knip ze wel op de spot ,en met de geur valt het reuze mee .

Cityboxer ik zou zeggen begin er ook lekker mee ,een buiten avontuur is kei leuk om te doen ,en hou er dan gelijk een tropic van bij dan sterft het niet uit ,als johnny en ik niet zoveel doen zag je niemand volgens mij .

Ik lket volgend jaar op je :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik reageer straks of vanavond nog even op iedereen, nu eerst wat foto's.

 

 

Herijuana x GG2 waarvan ik de rechter heb omgehaald wegens heel veel rot, was het minst compact die ik geknipt heb en met het meeste rot:

 

gallery_5015_16554_414519.jpg

 

gallery_5015_16554_471688.jpg

 

Gadverdamme:

 

gallery_5015_16554_449665.jpg

 

Maar dit was de mooiste met alleen veel hele kleine plukjes rot en ook het meest compact en de beste brenger:

 

gallery_5015_16554_792488.jpg

 

GG2 x GG5:

 

De vroege kleine is ook om, redelijk compact maar ook redelijk veel rot:

 

gallery_5015_16554_186447.jpg

 

Toch wel wat leuks geoost:

 

gallery_5015_16554_496771.jpg

 

De 2 monsters waarvan de rechte 1,5 week achterloopt op de linkse en ook veel mooier, voller en compacter is en geen rot. De linker zit er helemaal vol mee en 1 fluff bende:

 

gallery_5015_16554_551920.jpg

 

Ierdbei x GG2

 

Verzameling van een gedeelte wat ik heb staan. Zijn laat maar gaan leuk en geen rot:

 

gallery_5015_16554_296429.jpg

 

ZItten paar serieus mooie paarse bij die ook mooi compacte opbouw hebben en geen rot:

 

gallery_5015_16554_576898.jpg

 

Op ooghoogte:

 

gallery_5015_16554_507788.jpg

 

Met de armen gestrekt, zeer mooie hoofd bud op deze en compact:

 

gallery_5015_16554_531759.jpg

Edited by Johnny_Sack
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw, Mooie plaatjes Johnny :yummy:

Jammer alleen dat er zo veel fluff en rot te betreuren valt!

Die Fluff ga je Hasj van maken?

 

Die Ierdbei's zijn leuke planten altijd. Die ga ik volgend jaar vermeerderen :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

GVD zit ik hier een half uur te typen met uitgebreide reacties op iedereen en is alles in 1 keer weg!

 

Doe morgen nog een poging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het goed is kun je de saved content terughalen

opnieuw een bericht beginnen en dan staat het erbij als het goed is

moet je erop klikken

 

ierdbei x gg2 is niet verkeerd :yummy:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi paars is niet lelijk johnny ,echt een mooie plant ,ik heb ook een plant of 25 weg kunnen gooien het was zelfs de mooite niet om te knippen voor hash te maken ,en veel flus bende .Die wil ik helemaal niet meer ,heb jij dat verschil tussen de ene gg2-gg5 en de andere ook ,de ene redelijk compact de andere flus ./

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luffthegreenstuff dat zie ik niet staan helaas. Zoveel mensen multi quoten kan de site schijnbaar niet aan, dan maar zo.

 

Allereerst had ik met drogen van de geknipte planten wat last van dat sommige buds op het droognet nog gingen na rotten. Heb maar even voor een dag een kachel bij gezet, wind er op en de afzuiger op vol vermogen zodat het grootste gedeelte vocht er uit is. Niet ideaal maar is ff niet anders. Kan me herinneren dat bij Luffthegreenstuff vorig jaar nog een hele partij alsnog wegrotte op het droog net.

 

@Coops: Ik ben tevreden over de auto mazar. Maar daar moet ik wel bijzeggen dat ze in 65 ltr potten in de tuin stonden dus met heel goede verzorging. Op Guerrilla is dat natuurlijk wel minder. Ook hebben wij wel geluk gehad met het weer, begin augustus omgehaald voor de regen periode en met de laaste 4 weken zon en 25 a 30 graden dus dat speelt ook mee.

 

De skyhaze van LBH is ook een wat grotere autoflower en hij heeft meer grote soorten. Daarvan ga ik volgend jaar zeker een paar zetten.

 

@LBH: Jammer dat ik geen pics zie, ben wel benieuwd! De auto haze groeit nu nog door en de licht uren zijn bijna op 12/12 buiten dus het is wel degelijk een mooie grote auto flower.

 

@Deep: Ben zeer benieuwd voor volgend jaar, ook omdat Dutch passion wel erg duur is en ik er veel wil zetten.

 

@Ozzoes: Bedankt voor de info man! Zo zie je maar dat er wel een positieve ontwikkeling komt en de auto's groter en beter worden. Zal je lijstje meenemen voor zaad voor volgend jaar.

 

@Luffthegreenstuff: Ja die mist is klote ja, hier valt het nog mee maar de planten zijn gewoon standaard in de ochtend nat ivm dauw. Het blijft toch iets waar je niets aan kan doen in ons klimaat. De perfecte zomer bestaat hier niet helaas.

 

@highlife: Halve kilo was misschien ook wat overdreven omdat er ook wel fluff bij zit maar zeker een paar onsjes. We weten het binnen een paar dagen. Waar wil jij mee spuiten? Anti rotmiddel? Voelt voor mij niet goed om iets over bloeiende planten te spuiten.

 

@Guerilla Army: Hahaha de tuin van eden vol met verboden fruit! Je moet je ook niet doodstaren op de GG2 soorten hoor, zit ook wel fluff bij. Deense zijn wel vroeg en daarom vond iedereen het geweldig maar inmiddels zijn we er wel achter dat er niet zulke stabiele soortjes bijzitten (herma gezeik) en ook veel pheno's die fluff wiet geven.

 

@City: Leuk dat je hier af en toe lang komt! Het zijn leuke bomen om te zien maar op de foto zien de toppen er altijd mooier uit als in het echt. Maar het zeker leuk om als liefhebber gewoon ff door dat veldje heen te lopen en te genieten. Guerrilla kweken is leuk om te doen maar je moet er wel het type voor zijn is mijn mening. Je moet van een beetje struinen houden en een beetje avontuurlijk ingesteld zijn. Het is hard werken met de vraag of je er ooit wel wat uit gaat halen. En als dat dan nog lukt moet je het ook nog slijten, de markt voor buitenwiet is niet te vergelijken met binnenwiet. Met buitenwiet is het vaak lurren tot je het kwijt kunt voor een goede prijs terwijl goede binnen altijd uit mijn wordt getrokken zo groot is de vraag na goede kwaliteit binnen.

 

Als je volgend jaar een plekkie wil doen laat maar weten als je tips, zaad of iets ander wilt hebben.

 

De planten ruiken minimaal hoor, op 5 meter van de planten ruik je het wel maar niet vanaf 50 meter of zo. Compleet in de wildernis bestaat hier helaas niet, op de plek ook loopt een doorloppende weg en meerdere paden langs binnen 150 meter. Maar is al jaren een goede plek. Dat is nog het lastigste van het verhaal, goede plekken!

 

@Wiet61: Nee gewoon alles in sporttassen meegenomen en thuis geknipt. Ja wij en Luffthegreenstuff houden deze sectie aardig in leven dit jaar. Jammer dat er niet meer zijn en dat sommigen niet meer updaten.

 

@Highlife: Die grote daar valt denk ik niets van te maken, die was al half weggerot dus denk niet dat dat volgende week nog de mooite is. De rest kijk ik wel na, het is ook voor mijn eigen voorraad en van fluff wordt je ook wel stoned. ;)

 

Misschien van een gedeelte hash maken.

 

@WIet61: Klopt helemaal met die GG2 x GG5, sommige wel mooi compact. Anderen niet compact en rotten sneller als het licht. Ik ga dit jaar alles afwachten hoe het loopt en ga dan kijken wat ik volgend jaar ga doen. Als het grote deels fluff wordt en rot en ik kan het ook niet slijten dan weet ik niet of ik nog motivatie voor volgend jaar heb. We zien het eerst wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al met al leuk geoogst alvast, eigenlijk was het een uitstekende kweekzomer achteraf gezien.

De juiste soortjes met hun klimaatbestendige eigenschappen zouden mooie oogsten geven dit jaar.

Jammer dat je altijd wel wat rot tegenkomt, maar volgens mij ben je best blij :D

 

Edit: ik geniet weer van je foto`s.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

@WIet61: Klopt helemaal met die GG2 x GG5, sommige wel mooi compact. Anderen niet compact en rotten sneller als het licht. Ik ga dit jaar alles afwachten hoe het loopt en ga dan kijken wat ik volgend jaar ga doen. Als het grote deels fluff wordt en rot en ik kan het ook niet slijten dan weet ik niet of ik nog motivatie voor volgend jaar heb. We zien het eerst wel.

 

Zo zit ik er ook voor johnny ,ik ben aan het zoeken welke soorten ik ga zetten volgend jaar ,in ieder geval de auto mazar ,dan de GG2 uit canada en de semi grape guerilla ,en de fast guerilla ,daarbij de fresian dew ,en herijuana soorte,,mijn eigen kruising uit proberen ,ik denk dat die het heel goed gaan doen ,de herijuana,s bij mijn hebben kei harde toppen ,de echte denen wil ik niet meer .Er zijn zeer weing goede strainen bij de denen met mooie harde compacte wiet .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die herijuana's van jou zien er prima uit, ben ook zeer benieuwd naar jou eigen kruisingen.

 

Nee die Denen is niets, af te toe zit er wat leuks tussen met geluk.Zoals Die MWC van Luffthegreenstuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja die herijuana's van jou zien er prima uit, ben ook zeer benieuwd naar jou eigen kruisingen.

 

Nee die Denen is niets, af te toe zit er wat leuks tussen met geluk.Zoals Die MWC van Luffthegreenstuff.

Ja die heeft ook een mooi straintje gekweekt ,met veel opbrengst ,met een beetje geluk kunnen we ze ook testen :whistle: Maar dat komt wel goed met Luftthegreenstuf :whistle: :likken: :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet61, waar komen deze soorten ineens vandaan, semi grape guerilla ,en de fast guerilla, zijn die van royal canadian?

heb je die ook nog ergens geprobeerd dit jaar of worden dat de testsoorten voor volgend jaar?

ze zien er wel erg intressant uit moet ik zeggen.

ik denk dat je lijstje wel goed in mekaar zit

alles redelijk vroeg en ook nog een paar late soorten erbij.

je eigen soorten geef ik ook een goede kans.

gewoon gemotiveerd blijven hoor.

edit; natuurlijk komt dat goed wiet61,

testverslag van deze soort word extra uitgebreid :likken:

 

johnny, die is ook nog maar voor een 4e deel deens.

de tussenkruising, de easy royal typhoon is nog totaal anders, dat lijkt nog wel veel meer op een deen.

de mwc is een leuk begin maar er zitten nog heel veel pheno's in.

vanaf volgend jaar kan ik doelgericht gaan doorkruisen met de mwc x mwc op mooie pheno's

ik wil trouwens voor dit jaar een luchtontvochtiger gaan kopen voor het drogen, zodat ik dat grapje van vorig jaar niet nog een keer heb.

weet jij misschien of dat een goed idee is? zo'n apparaat kost wel wat maar die kan wel heel veel vocht uit de lucht halen.

ik ben dat gedoe met vochtvreter enzo ook meer dan zat, ik zit met een locatie waar ik mijn luchtafvoer niet naar buiten kwijt kan...

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Luftthegreenstuf ,ja die komen van royal canadian ,die heb ik enkele maanden geleden gekocht daar ,het zijn planten die ik volgend jaar ga zetten ,en zaad maken ,het moet toch vermeerderd worden :whistle:Ze hebben daar mooie soorten hoor ,als je ze wil kopen moet je wachten tot in het voorjaar ,dat krijg je twee pakjes voor de prijs van een ,je kan ook wachten tot een forum lid zaad heeft gekweekt ,ik weet wie dat is . :jump:

IK blijf doorgaan ,ook al krijg je er bijna niks voor terug ,dat moet je ook mee nemen in je besluit om dit te doen ,ik denk dan maar volgend jaar beter ,als je een paar spots hebt oogst je altijd .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet61, waar komen deze soorten ineens vandaan, semi grape guerilla ,en de fast guerilla, zijn die van royal canadian?

heb je die ook nog ergens geprobeerd dit jaar of worden dat de testsoorten voor volgend jaar?

ze zien er wel erg intressant uit moet ik zeggen.

ik denk dat je lijstje wel goed in mekaar zit

alles redelijk vroeg en ook nog een paar late soorten erbij.

je eigen soorten geef ik ook een goede kans.

gewoon gemotiveerd blijven hoor.

edit; natuurlijk komt dat goed wiet61,

testverslag van deze soort word extra uitgebreid :likken:

 

johnny, die is ook nog maar voor een 4e deel deens.

de tussenkruising, de easy royal typhoon is nog totaal anders, dat lijkt nog wel veel meer op een deen.

de mwc is een leuk begin maar er zitten nog heel veel pheno's in.

vanaf volgend jaar kan ik doelgericht gaan doorkruisen met de mwc x mwc op mooie pheno's

ik wil trouwens voor dit jaar een luchtontvochtiger gaan kopen voor het drogen, zodat ik dat grapje van vorig jaar niet nog een keer heb.

weet jij misschien of dat een goed idee is? zo'n apparaat kost wel wat maar die kan wel heel veel vocht uit de lucht halen.

ik ben dat gedoe met vochtvreter enzo ook meer dan zat, ik zit met een locatie waar ik mijn luchtafvoer niet naar buiten kwijt kan...

Ik heb voor binnen zo'n Zibro, werk in kleine ruimtes wel goed. Kost wel een paar honderd.

 

Let wel op dat je er 1 neemt waar je aparte tank op kan aansluiten, die van mij heeft maar een 4 liter vast reservoir en dat is veel te weinig omdat ie zo 15 liter op een dag uit een hokje haalt.

 

Heb hem nu niet ingezet omdat die van mij het wel doet maar steeds een irritante piep foutmelding geeft waarvan niets over in het boekje staat. Moet het nog steeds een keer opsturen maar een beetje laks mee geweest.

 

Ja die herijuana's van jou zien er prima uit, ben ook zeer benieuwd naar jou eigen kruisingen.

 

Nee die Denen is niets, af te toe zit er wat leuks tussen met geluk.Zoals Die MWC van Luffthegreenstuff.

Ja die heeft ook een mooi straintje gekweekt ,met veel opbrengst ,met een beetje geluk kunnen we ze ook testen :whistle: Maar dat komt wel goed met Luftthegreenstuf :whistle: :likken: :likken:

Neem aan dat we er wel een paar kunnen ruilen. :D

 

Die redelijk grote spot voor zaad is toch MWC LTGS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist, eentje van een paar 100 is waar ik naar op zoek ben.

weer een kilo laten wegrotten kost zoveel meer :lol:

ik heb er ook al een aantal gezien die je rechtstreeks op een afvoer kunt aansluiten, dan heb je er helemaal geen omkijken meer naar.

ik weet nog niet precies welke ik wil gaan halen maar als ik het zo hoor moet ie toch wel minstens 10 liter per dag uit de lucht kunnen halen?

zeker alleen de eerste paar droog dagen dat het zo hard gaat?

 

grote zadenkweek is inderdaad mwc x mwc,

wiet61 en johnny, mijn nootjes zijn jullie nootjes :likken:

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...