Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Guest wiet61

Ik heb hetzelfde idee als jij Johnny ,ik ga ook veel autoflowers zetten ,maar ook andere ,ik heb dadelijk ongeveer 6 mooie spots waar ik vooruit kan ,wat betreft mijn heribeis,s die zijn al in bloei ,de herijuana ook .

De mafjes moet je vroeg planten in het jaar ,ik heb foto,s gezien van een mede lid van ons forum ,die heeft knotsen van toppen eraan hangen ,die hoeft nog maar een paar weken ,waar dat verschil zit dat snap ik ook niet

Hetzelfde als bijdoe heribeis,s de ene is vlug de andere laat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij heeft het denk ik gewoon te maken dat ik ze laat gezet heb, zadenplanten groeien altijd nog omdat ze eerst volwassen moeten worden ook al is het licht zo dat ze ze eigenlijk al moeten bloeien. Binnen zette ik de zadenplanten ook altijd meteen op 12/12, die groeiden eerst ook nog 4 a 5 weken.

 

Ik wil voor het eind van het jaar de grond allemaal al voor mekaar hebben zodat ik volgend jaar wel vroeg kan beginnen en die tijd dan kan besteden met bouwen van overkappingen. Zaag gewoon wat bomen om voor hout dan want als je dat allemaal moet kopen en slepen is teveel. Wacht er wel mee tot volgend jaar anders is het hout dan rot.

 

Je moet echt de juiste auto genetica hebben, Dutch Passion is best wel duur maar je ziet dat het wel kwaliteit is. Ik ga straks in de winter met nog iemand anders gewoon proberen om een partij bulk in te kopen. Neem aan dat je voor 1000 wel 200 zaden kunt krijgen.

 

Het is wel extreem rustig hier zeg, ook in de andere secties.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000 voor 200 zaden?

dan zit je toch nog steeds aan 4 euro de stuk..

vind dat nog steeds erg veel als je zo'n grote partij zou kopen.

 

in wat voor opstelling wil je die auto's gaan kweken?

krijgen ze allemaal een klein kuiltje in de volle grond of gaan ze in potten?

hoe ga jij de grond opwaarderen voor auto's?

 

lijkt mij ook wel een leuk project, zullen we allemaal een overdekte, bulk auto flower spot maken volgend jaar :whistle:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga natuurlijk laag beginnen met de prijs maar ze zijn nu als je er 7 koopt 9 euro dus weet niet waar je op uit komt bij die hoeveelheden.

 

Wij gaan stroken maken van 1 meter breed, wel gewoon in de volle grond 2 schep diep opwaarderen met cocos en kippenmestkorrels. Ik zat te denken om voor elke plant een gat te maken ten grote van een 18ltr pot en daar wel goede light mix in zodat ze in het begin wat makkelijker gaan.

 

De overkapping ala PH donner alleen dan wat langer en met hout uit de omgeving.

 

Het zijn allemaal nog wilde plannen en die had ik voor dit jaar ook hahaha dus we zien wel wat het wordt. Maar als je het weer nu ziet dan is uiterlijk oogsten half augustus wel heel lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik zie wel dat jij hetzelfde voor hebt als ik johnny ,ik ga ook met auto flowers aan de gang met een dakje ,is kijken wat dat opleverd .

Juist dan heb je in half aug al een oogst ,daar weet je met dat ander spul niks vanaf .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als je de weervoorspellingen kijkt dat wou ik dat ik er nog veel meer had gezet.

 

Wat een drama.

 

Gister naar de spot geweest maar camera vergeten, stond er mooi bij. Ben er ook achter dat ik me over jagers in dat gebied geen zorgen hoef te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Johnny,

 

Heb je nog Canadezen staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas zijn die voor het grote gedeelte verloren gegaan, heb op een andere spot nog wel 30 maf's staan maar die zijn eigenlijk te laat er in gekomen en beginnen nu pas met bloeien.

 

Volgend jaar maar eens echt zaad vanuit Canada laten komen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 x 18 liter zijn bijna 2 volle palletten vol potgrond.

daar komt dan nog de voeding en de coco bricks plus water bij.

en nog een afdakje bouwen voor 200 planten..

ga je werkelijk zoveel moeite doen voor autoflowers?

als je het nou presteert om 30 gram per plant te oogsten en het is ook nog topkwaliteit,

dan klopt het rekensommetje natuurlijk weer wel.

 

btw, wat heb je nog geleerd over die jagers dan?

 

ik ben zeer benieuwd, show me the way :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel verdeelt over meerdere spots en de spots waar ik het ga doen doe ik samen met iemand. Het is ook nog een wild plan dus in de praktijk zal er eerst wel 1 kasje komen met 50 planten of zo om het te proberen. In je hoofd is het allemaal makkelijker als in de praktijk.

 

Die 30 gram die is heel makkelijk te passeren ben ik achter, bij mijn buurman 180 gram topkwaliteit vergelijkbaar met shopkwaliteit van 2 planten. En dat nog eens zonder overkappen, naja de helft stond wel iets droger. Als ze droog staan kun je ze ook echt mooi laten afrijpen en dan ben ik er van overtuigd dat 100 gram per plant gemiddeld echt wel haalbaar is.

 

Kijk ik snap de twijfels en die zou ik ook hebben als ik de mazar niet had gekweekt, kijk naar mijn auto spotje. Dat soort auto's ben ik ook gewend en dan is het zeker niet de moeite waard om al dat werk en geld er in te stoppen.

 

 

Het is eerder andersom met show me the way. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo toch ff heen geweest, ff gedieft en NPK korrels gestrooid.

 

Het lijkt wel herfst in de natuur. :thumbsdown:

 

gallery_5015_16554_806579.jpg

 

gallery_5015_16554_1462937.jpg

 

gallery_5015_16554_101107.jpg

 

gallery_5015_16554_910012.jpg

 

gallery_5015_16554_180938.jpg

 

GG2XGG5 zijn het snelste met bloeien:

 

gallery_5015_16554_1005019.jpg

 

gallery_5015_16554_922645.jpg

 

gallery_5015_16554_89739.jpg

 

gallery_5015_16554_233931.jpg

 

GG2xHeri bloeien ook al mooi, deze zijn het meest ver:

 

gallery_5015_16554_1269164.jpg

 

gallery_5015_16554_150102.jpg

 

gallery_5015_16554_185930.jpg

 

gallery_5015_16554_640642.jpg

 

gallery_5015_16554_273834.jpg

 

Nog een lange GG2xGG5 die ook mooi in bloei is nu:

 

gallery_5015_16554_30457.jpg

 

Op veel planten en ook in de tuin zie ik roestvlekjes, in de tuin is het niet erger geworden na het strooien van de NPK korrels vorige week.

 

gallery_5015_16554_434838.jpg

 

S5 en herixchem:

 

gallery_5015_16554_230241.jpg

Edited by Johnny_Sack
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 30 daagse weersverwachting laat zien dat we het vanaf eind augustus weer wat droger gaan houden met oplopend meer zon en hogere temperaturen... hopen dat het klopt.

 

Je Gg zien er wel mooi uit, zou het daar helemaal vol zetten volgend jaar als ik jou was :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

gaat goed johnny daar ,ze hebben nog een mooie grote ,ondanks het late begin ,nu nog mooi weer dan komt het wel goed allemaal .

Ook hier leer je weer van.

Ik zou het daar ook hellemaal vol zetten ,eenmooie spot .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de lengte valt niets tegen, had ik ook niet meer verwacht. Het gemiddelde zit zo rond de 2 meter en dat is een prima lengte.

 

Tja het weer daar valt en staat nu alles mee, als het in september net zo kut wordt dan is dit inderdaad een verloren jaar.

 

Ja volgend jaar ga ik hier flink uitbreiden, tussen de planten kunnen nog wel gaten maar moet ook rekening houden met de zon. Ik had ook verwacht dat ze veel breeder zouden worden en een aantal gaten zijn ook leeg door alleen mannen maar die gaten zie je niet meer. Helft van dit strookje staat vol omdat de andere helft in de schaduw staat maar daar ga ik volgend jaar wat aan doen. Van dat hout wil ik ook een kas bouwen. Het is wel berk dus als ik nu ga kappen is het volgend jaar verrot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er helemaal niet verkeerd uit man, happy plants :icecream:

maar daar past inderdaad nog wel een extra rijtje planten tussen.

al bij al kun je toch nog leuk oogsten dit jaar

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 30 daagse weersverwachting laat zien dat we het vanaf eind augustus weer wat droger gaan houden met oplopend meer zon en hogere temperaturen... hopen dat het klopt.

 

Ze bloeien aardig en beter weer is idd op komst. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn aardige bomen geworden

 

nu hopen op beter weer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt heren, nu maar wachten op mooi weer!

 

 

Ga morgen nog even stokken plaatsen, als ze straks een kilo of wat zwaarder zijn hebben ze dat wel nodig. :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Bedankt heren, nu maar wachten op mooi weer!

 

 

Ga morgen nog even stokken plaatsen, als ze straks een kilo of wat zwaarder zijn hebben ze dat wel nodig. :whistle:

Dat laatste hoop ik voor je ,meer al een kilo.

Die stokken zullen nodig zijn hoor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zullen zien wat het wordt.

 

Het reeën probleem eer gister ook iets kleiner gemaakt per ongeluk. Vol voor de auto, gelukkig geen schade en beest was op slag dood. Ging gelukkig onder de auto door ipv op de motorkap of op de ruit.

 

Maar niet mee genomen, geen zeil of zo bij me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

jammer ze smaken lekker ,ik had er met de kerst een tegen de auto ,meteen een deuk erin ,klote beesten ,vroegen kon je het betaald krijgen via staatsbosbeheer ,dat is verdomme ook al afgeschaft .

Ik heb hem ook niet meegenomen omdat er veel mensen kwamen kijken ,ander ging hij in de koffer ,ik had daags erna nog de politie gebeld ,die zei tegen mijn je had hem mee mogen nemen ,ik terug natuurlijk ,maar hij was weg .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja achteraf dom maar ik had ook geen zin in vieze auto of weer terug te rijden. Politie moet je offcieel wel bellen maar je snapt dat ik dat niet gedaan heb. ;)

 

Auto klein scheurtje in een kap meer niet gelukkig. Was ook niet zo'n grote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooh.. hij leefde nog!

Wat een happy end, hij leefde nog en is het bos weer in gegaan. :verrygood

 

 

Wel de beste tijd om ze aan te rijden zo vlak voor kerst Wiet61. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ooh.. hij leefde nog!

Wat een happy end, hij leefde nog en is het bos weer in gegaan. :verrygood

 

 

Wel de beste tijd om ze aan te rijden zo vlak voor kerst Wiet61. :tu

Ik geef er weinig om ,om de reen aan te rijden ,het kost je zelf veel geld ,deuken in de auto ,en je kan het nergens claimen .

Bij je eigen verzekering kost het weer geld ,minder no claim ,en de verzekering kost meer de volgende jaren .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...