Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik was een maand of wat geleden in amsterdam waar ik vaak een rondje doe langs wat zaadbanken ( kijken voor leuke genetica), en raakte zoals gewoonlijk in gesprek met een man die daar werkt.

Voor ik weg ging kreeg ik 3 zaden van een nieuw soortje die ze aan het testen waren maar nog niet in het assortiment zitten.

De uitslag van mijn beloofde testje zullen ze niet krijgen helaas ( mijn keuze ligt bij NL5 x haze en Northernlight special) dus heb ik ze met limbic weer geruild, mocht hij ze ooit kweken lees ik wel aandachtig mee want nieuwschierig ben ik wel.

Die jongen van DNA deed mooie beloftes over dit soortje vooral over de smaak.

 

Als je interesse hebt kan ik wel eens vragen naar meer zaden voor je, maar met jou opzet weet ik niet of 3 of 5 zaden de moeite zijn :D

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhh 12 x 600 watt is toch geen hobbykweek meer?

Schandaaaaaaaaaaalig gewoon! :likken:

 

 

Succes Krasi & co :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casto, okee op die fiets.

Haha nee hoor bedankt, erg aardig van je maar ik vroeg het gewoon uit interesse, ik zal m`n nieuwe stekboer eens vragen hoe hij eraan komt. :)

 

Critical, grote hobby`s kleine hobby`s, en er is maar 40% van Krasi, thanks gappie. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Critical, grote hobby`s kleine hobby`s, en er is maar 40% van Krasi, thanks gappie. :D
Past precies in die ene joint ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sowieso is het voor medicinale doeleinden toch en de opbrengst gaat naar goede doelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absoluut, ik ben net de Univé, zonder winstoogmerk. :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sow ik ben sow kneiter jaloers op dit materiaal en door limbic reactie over fem seeds dak ik ze maar meteen ff ben gaan bellen.

 

volgende week tog weer ff touren door hartje amsterdam. en meteen chocolope en LAcheese inslaan. dan krijg ik er ook LA CANDY KUSH by :D

 

nananana :likken: :dribble:

 

jij zal vast wel weer THE CUT hebben :whistle:

 

zien er kei gezond uit.

 

verder nog 1 vraagje:

 

jij meld dat het antal niet uitmaakt per m2. dat is wel redelijk kort door de bocht heah pik. jij hebt met dit soortje gewoon al voor kennis toch. want met puur LAconfitial kweken vanuit stek had je met jow slimme potten en aantal liter wel rustig 4 weken kennen voorgroeien.

 

ik ben samen met wat maten ook in het bezit geweest van la confidential een mooi geselecteerde cut. maar uiteindelijk van de hand gedaan omdat dat vertical er maar niet doorkwam bij ons ( luie blowers heah :P ) verder groeide gewoon fokking traag en zwaar magere opbrengst.

 

daarintegen was die wiet wel echt legendarisch en bloeide ze met 50 dagen af...

 

NU MIS HAAR ECHT... geen goede shop die der op de kaart heeft staan. of t slecht vervaardigs :thumbsdown:

 

helemaal zin an jouw topic goos !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hempri, doe je goed kerel, Chocolope wil ik ook nog eens een keer zetten, de LA Kush zag ik ook op de site, ook erg mooi

.

Ik weet niet of ik een speciale cut heb, dit is de eerste keer dat ik bij deze boer stekken haal, ik weet wel dat ie meer moois heeft en dat er meer moois aan komt.

Ik kreeg de stekken echt in sublieme staat aangeleverd, nooit eerder kreeg ik ze zo mooi.

 

Voorkennis heb ik ook niet, ik heb nu wel al 2x eerder Kush gezet maar elke keer toch weer andere, het is steeds weer gissen hoe of wat.

 

Dus de LA heeft weinig groei in zich, dan moet het van de Kandy komen, deze schijnt ook dikke witte budz aan te maken, de LA is de smaaksensatie.

Deze cross staat btw 8 tot 9 weken bloei voor.

 

Tot op heden gaat het formidabel, terwijl de ruimte echt een problem-room scheen te zijn, altijd spint, magere oogsten, dit heeft m`n compagnon echter nog nooit gezien, zulke gezonde groene vertakkende planten.

Ik ben daarentegen altijd gematigd in ethousiasme, eerst de eindstreep halen, daarna eventueel juichen.

 

Thanks voor de positive vibes makker. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er de vorige ronde ook 2 vanaf zaad gekweekt, inderdaad een limited batch fem zaad freebies van DNA.

 

De LA voert qua geur en smaak inderdaad de boventoon. De genetica of in elk geval de groei eigenschappen zijn toch redelijk indica. Maar ik had ze in 11 liters dus erg groot werden ze sowieso niet.

 

Mooi spul in elk geval! Enjoy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starter, merci mon ami. :lol:

 

Sok, heb je die ook in een verslag staan?

En hoe was de topopbouw en blad bud ratio?

Ik verwacht aankomende week de groeispurt, wanneer ze allen eenmaal in lengte verdubbelen zullen ze zo`n 80cm zijn, dat is genoeg voor mij.

De breedte gaat ook goed, er dient nog ongeveer 20cm breedtegroei plaats te vinden, dat is dus 10cm per plant.

De onderste vertakkingen komen al mooi mee omhoog, ik heb nog niet gecropped, de aankomende spurt zal uitwijzen of ik dat nodig acht.

Zelf kweek ik ook in niet al te grote potten, 15,2ltr smartpot, wat gelijk staat aan ruim 20ltr normale pot.

Toch is het meer het licht wat de opbrengst bepaalt. ;)

 

NoNonSense, join tha club. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan wel vermeld, maar niet bijster vaak in m'n OG Kush verslag, omdat daar niet specifiek de aandacht naar uit ging. Op de laatste pagina staat nog wel een foto'tje van de droge score.

 

De toppen waren niet keihard in vergelijking met de Kush die ernaast stond. Een beetje halfopen van structuur met een subtiele torentjes opbouw, maar wel voorzien van een flinke laag kristallen en een ontzettend fijne zoete geur. En smaak natuurlijk; mijn zeer gewaardeerde connaiseur quality tester noemde het 'magic' :D

 

Er zat ook wel wat verschil tussen de 2 dames, vooral in geur, maar ik neem aan dat je stekken op de juiste eigenschappen geselecteerd zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er hier weer netjes uit hoor ;)

 

tevens ook weer leuke genetica zo te merken ^^

 

groetjes en gl met deze run m8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je een plekje voor me gereserveerd zodat ik toch nog vooraan kan aanschuiven? :)

 

Leuk dat je er een topic van maakt. Semi grote setup, interessante hardware.

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

bangelijk krasi!

 

word weer een mooi projectje!

 

leuke genetica en nette opstelling!

 

de kwijl loopt uit men bakkes

 

succes :tu

Edited by sensi life

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb trouwens eens gegoogled op wagner verfspuit.... mega handig!!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sok, allright, thanks for the info.

M`n stekboer verzekerde mij van flinke opbrengers met een redelijk snelle bloeitijd, dat valt iig nog te bezien.

De smaak hoorde ik ook goede berichten over, het zijn iig momenteel gelijk ogende stekken.

 

K1, thanks kerel, nog steeds retegroen en uber-gezond hierzo. :)

 

Donnie, zeker weten man, die ligstoel met masagefunctie is voor jou, pb voor animatie wensen. :P

 

Sensi, thanks, de start was een dreamstart, m`n makker zit soms een uurtje alleen maar te staren in de room, tis ook genieten om ze te zien. :D

 

Monster, haha en het werkt als een tierelier, een stuk voordeliger dan die professionele verstuivers, de 550 is een van de betere. ;)

 

Update:

 

12/12 dag 9

Max temp 28,5C, min temp 21C

Max lv 55%, min lv 38%

 

zoals gezegd knalgroen, groener worden ze iig niet.

Lichtgroene nieuwe groeischeuten veraden de aankomede groeispurt.

 

Prachtige vertakkingen, door het toppen/fimmen is er momenteel meer breedte dan lengte groei, deze verwacht ik binnen een week.

Verder drinken ze steeds wat meer, ik geef ze nog steeds om de dag een ltr water pp verrijkt met Bac wortelstimu en eens per week bacto.

 

Vandaag hebben hebben we de laatste lampen aangezet, ff kijken of de temp dit toelaat.

Vanaf overmorgen wil ik 1,5ltr pp om de dag gaan geven, kort daarna zullen we dagelijks een liter gaan sereveren, waarschijnlijk dan met de eerste Bac bio bloeivoeding.

 

Pica`s dan.

post-30844-0-44735600-1389559645_thumb.jpg

post-30844-0-33991000-1389559663_thumb.jpg

post-30844-0-46805800-1389559684_thumb.jpg

post-30844-0-07360000-1389559699_thumb.jpg

post-30844-0-79226900-1389559720_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze hebben jullie ook nog te goed, hier maak ik waarschijnlijk ook nog een verslagje van.

 

Na een dramatische start, de aarde was echt fucked na de laatste gele Kush ronde, ook de tensio`s zijn brak, ik heb ze wel 5x opnieuw geweekt en gereset.

Met wat toverkunstjes heb ik ze toch aan de praat gekregen, en natuurlijk de General Organics voeding.

Ze hebben dus flink stress gekend, ook heb ik ze daarbij nog wat gecropped.

 

Er zijn 2 pheno`s, de Sativa dominate pheno, mooie open structuur en blad met dunne vingers en een meer indica dominate pheno, echt een hybride dus.

Lady`s en gents....prepare to meet Lilly.....African sativa hybrid queen.

 

5 dagen 12/12......binnenkort hps-loze pics.

post-30844-0-75768500-1389561670_thumb.jpg

post-30844-0-38634200-1389561681_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeer netjes uit kras , ben benieuwd naar de verdere verloop

 

Hoeveel Liters staan de laatste , en vertel eens wat meer over de Lilly

Edited by Boosie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wOOt holy shit ouwe

 

lilly ziet er goed uit!

 

:wub: hou van zulke bosjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een verwennerij weer voor ons Krasi, :tu

Ik snap wel dat je maatje daar geen genoeg van kan krijgen om naar te kijken.

 

Ziet er geweldig uit allemaal.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit je hok. planten gaan mooi gelijk op ook

 

bonus tent gaat ook niet verkeerd voor dag 5 toch :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...