Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Baas in eigen brein project

Recommended Posts

Waar m.i. veel te weinig aandacht aan wordt besteed is ,’’Het recht op zelfbeschikking, het recht op een persoonlijke levenssfeer en integriteit van eigen lichaam’’. Marihuanabestrijding is slechts 1 aspect van de onderdrukking.

We raken steeds meer verstrikt in een elektronisch web . De overheid intervenieert steeds meer in onze levens. Het zgn. voorzorgsprincipe, kunnen ingrijpen nog voordat er eventueel iets mis gaat ( denk ter illustratie aan Teeven met zijn verklaring voor goed gedrag). Alles moet schoon,heel en veilig. Uitsluiting van alle tragiek in het leven, wat natuurlijk onmogelijk is. Nog even en we worden d.m.v. een geïnjecteerde Nano chip alle kanten op gemanipuleerd.

Ik vind het volstrekt onaanvaardbaar dat een overheid meent het recht te bezitten wat ik met MIJN geest en lichaam doe. Dat maak ik zelf wel uit daar heb ik hen niet bij nodig. Criterium is altijd dat je met je gebruik een ander niet tot last bent. Dat kun je van alcoholgebruik nu niet bepaald zeggen. Het hanteren van een dubbele moraal.

Ps. Marith Rebel van de P.v.d.A. heeft vandaag plan ingediend om tot gereguleerde wietteelt te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik het helemaal mee eens Doede. Maar dat is toch niet in tegenspraak met mijn standpunt met betrekking tot de legalisering, toch? De overheid grijpt in in ons leven van de wieg tot het graf. Een stap verder en de bemoeienis strekt zich uit van erectie tot reserectie. Al dat soort zaken zullen wel bedoeld zijn om de samenleving te ordenen, maar de humaniteit hierin is ver te zoeken.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een stap verder en de bemoeienis strekt zich uit van erectie tot reserectie.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doede: Je geeft weer geen antwoord...

 

Maaruhhhh gisteren wil je op persoonlijke titel ondanks een ,naar eigen zeggen, minimaal inkomen een rechtszaak tegen de overheid starten

en vandaag schrijf je dat die "geiten wollen sok" een plan heeft ingediend om tot legalisering te komen.

Zit je zo vol man?

Share this post


Link to post
Share on other sites

onmacht

 

mare de tering gaat binnenkort toch uitbreken, dus eenieder die zich onderdrukt voelt kan dan los! de vraag is niet OF, maar wanneer.

 

en ik zal er bij zijn! fuck onderdrukking!

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sta naast je!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is alvast 1 ME-er tegen de vlakte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geld geeft de mogelijkheid leuke dingen te doen die mij gelukkig maken, geld maakt dus gelukkig.

 

Ik ken mensen die met plezier naar hun werk gaan.. haha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ook met plezier naar m'n werk

 

baas in eigen brein he... als je dan toch mot werken, waarom dan niet met plezier.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan beter gaan heten:

Trots op eigen daad.

 

 

het begin van het einde=vanitas

de leegheid der ijdelheid

zij die geen brein hebben

zien geen toekomst.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je kan ook zeggen

 

Zij van wie de pijnappelklier niet werkt

zijn verstikt op spiritueel vlak & zien alleen het materiele

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Is dat een soort Fawlty Towers??? :icecream:

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites

het effect is eerder de twin towers,

met twijfelachtige "opmerkingen"

een bouwwerk omver gooien

puin achter je laten

en naar het volgende topic doorgaan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Geld geeft de mogelijkheid leuke dingen te doen die mij gelukkig maken, geld maakt dus gelukkig.

 

article-2465544-18BC679600000578-339_638x470.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom ook uit de kast, het is daar krap en ben wat clostrofobisch geworden van altijd in die kast te zitten.... en je kan zeggen neem een groteren tent, maar ik wil die lucht, vogeltjes, de wolken , de regen en de zon kunnen zien, zodat ik kan dromen onder een echte regenboog

 

:spliff:

Edited by Sex' n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Elmanito is gek op plaatjes.

 

Yep zegt meer dan het geschreven woord van sommige :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die link doet het niet cannabusiness. Is de domeinprovider wel betaald ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Elmanito, Ja juist liggen hier de smartshops binnenkort vol met legale synthetische wiet. en dat kan mijn kind tegen die tijd dan kopen in de winkel zonder moeite. DAAROM wil ik opstelten en z'n beleid WEG hebben!! ik ben zeker VOOR legale wiet onder de juiste omstandigheden gekweekt, en mijn boterham zal daar echt niet onder lijden, ik red me wel.

 

dit is maar 1 voorbeeld natuurlijk, maar feit is dat je NU 400 euro boete kunt krijgen voor een paar gram wiet die je bijv de grens over neemt, en die boete zou je niet krijgen met synthetische wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Las trouwens net dat het hoofd van de DEA een beetje verontwaardigd is over de laatste uitspraak van Obama dat marijuana niet schadelijker is dan alcohol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...