Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Baas in eigen brein project

Recommended Posts

geld is persoonlijke vrijheid

hoe verder je verwijderd bent van de 0

hoe minder je om het collectief bekommert,

dat lijkt mij een meer plausible uitleg,

Share this post


Link to post
Share on other sites

filmsterren staan te koop met hun vermogen, annonimiteit in combinatie met financiele onafhankelijkheid is echte vrijheid.

 

Met vrijheid komt in ieder geval een flinke smak geld bij kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Met vrijheid komt in ieder geval een flinke smak geld bij kijken.

 

Tot dat de inflatie intreedt

 

wheelbarrow-money-small.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

tot ie weer verdwijnt.

met je opgebouwde geld & dan weer overnieuw beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

nee dan is het lekker rustig aan doen, geen hoofdpijn :)

 

Alleen een fikse vermoeidheid door de burnout die je hebt opgelopen na de stress door het verlies van grote hoeveelheden geld, die niks meer waard werd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geld heeft NIKS maar dan ook NIKS met vrijheid te maken.. het zit allemaal in je hoofd

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geniet ervan - jij ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik als ultieme vrijheid beschouw, is ons huis verkopen en permanent met een luxe kampeerauto door Europa trekken. Wil je naar de wintersport, dan rijd je naar de wintersport. Houd je niet van kou, dan zoek je het zuiden op. Houd je van koel weer, dan ga je naar Scandinavië. Gewoon een VOW-geval worden in de Gemeentelijke Basisadministratie (VOW betekent: vertrokken onbekend waarheen). En niet te vergeten, een hengel en een fuik meenemen om zelf wat vis te vangen en een kruisboog om wat wild te schieten.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha lekker vol blijven houden jongens.

 

Wat ik als ultieme vrijheid beschouw, is ons huis verkopen en permanent met een luxe kampeerauto door Europa trekken. Wil je naar de wintersport, dan rijd je naar de wintersport. Houd je niet van kou, dan zoek je het zuiden op. Houd je van koel weer, dan ga je naar Scandinavië. Gewoon een VOW-geval worden in de Gemeentelijke Basisadministratie (VOW betekent: vertrokken onbekend waarheen). En niet te vergeten, een hengel en een fuik meenemen om zelf wat vis te vangen en een kruisboog om wat wild te schieten.

 

Kost wel een paar centen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geld zou het probleem niet zijn: we wonen niet in een hutje op de hei. Maar een beetje luxe camper weegt meer dan 3500 kg. Ik had al moeite om mijn motorrijbewijs op latere leeftijd te halen: 3 keer praktijk examen moeten doen: voor voorzichtige mensen zoals ik ben, is het lastig om binnen de bebouwde kom 50 km aan te houden. Voor een voertuig van meer dan 3500 kilo heb je een vrachtautorijbewijs nodig. Dat wordt op zijn minst 5 keer zakken. En dan weet ik niet eens of je voor een aanhanger een extra examen moet afleggen. Het zou wel prettig zijn om een personenautootje achter de camper met een dissel op sleeptouw te nemen.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is jammer dat ookal als je het geld zou hebben ze alsnog bij je komen plukken omdat je het hebt.

 

Als ik 5 ton zou hebben en ik zou een huis kopen van 2 ton moeten ze mij met rust laten, maar omdat ik kapitaal bezit in zo'n geval weer extra belasten.

 

Als ik een bank was en ik had zoveel miljart euro, heb ik dan ook recht om mezelf rente te geven? En hoeveel procent mag ik verzinnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat lijkt mij ook kicken! maar als je baas in eigen brein bent kun je je op elke plek in de wereld vrij voelen, het is eerder een obstakel voor een persoon als Xtreme om zoveel eisen te hebben, om zichzelf vervolgens geforceerd vrij te voelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je in het bezit bent van 5 ton, kun je dat beter in zijn geheel in je toekomstige woning stoppen: voor 2 ton heb je hooguit een uit de kluiten gewassen duivenhok. Dan hoef je zelfs over het eigen woning forfait geen inkomstenbelasting te betalen.

 

dat lijkt mij ook kicken! maar als je baas in eigen brein bent kun je je op elke plek in de wereld vrij voelen, het is eerder een obstakel voor een persoon als Xtreme om zoveel eisen te hebben, om zichzelf vervolgens geforceerd vrij te voelen.

Een ieder heeft zijn manier om zich vrij te voelen: ik voel me nu eenmaal vrij als ik leef in een zekere mate van comfort en me niet druk hoef te maken over onvoorziene uitgaven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat weet ik, en dat is erg, niet voor mij, voor jou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

<p>Een ieder mag daar toch zijn ideeën over hebben? Als je het niet erg vind om er een bescheiden levensstandaard op na te houden en dat wellicht ook aan je gezinsleden op te leggen dan is dat je goed recht. Als mijn ambities wat verder reiken en ik degenen die me na staan een comfortabel leven wil bezorgen dan is dat mijn goed recht. Geld maakt niet gelukkig, maar als ik zou moeten kiezen voor ongelukkig zijn met voldoende geld of ongelukkig te zijn met een leven in armoede dan kies ik gewoon om ongelukkig te zijn met geld. "Als geld spreekt, zwijgen de mensen" heeft een of andere rijke stinkerd ooit gezegd. Ik kan daar wel een kern van waarheid in terug vinden.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff Xtreme jij bent nog vervelender en kinderachiger dan onmogelijk met zn 20 jaar.

jij zit op t verkeerde forum. Ga naar higherlevel als je steeds over jezelf en je zakelijk en prive leventje wilt praten.

 

wat ben jij een jankerd zeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor iets constructiefs.

Momenteel probeer ik,via een advocaten kantoor, een rechtszaak tegen de staat aan te spannen. Het doel is om aan de weerzinwekkende en immorele behandeling van medicinale patiënten (ongeveer een 10000,zie de site van de medicinale patiënten,http://www.bsemc.nl/)

een einde te maken en om een halt toe te roepen aan de inconsistente, hypocriete, contraproductieve,illusoire en juridisch volslagen incorrecte rechtsgang.

Ik meen dat hier een fonds voor is zo niet dan moet ik overwegen het op persoonlijke titel te doen.

Er is een kans dat we zo'n rechtzaak verliezen , maar dan kunnen wel via publiciteit in de media de schrijnende tragedie breed uitmeten om zodoende de discussie aan te zwengelen, zodat het grote publiek zich ook bewust wordt van deze idioterie. Mocht een en ander door gaan , dan gaan we dit ook op film zetten en proberen dit op de tv. te krijgen.

Het is de hoogste tijd dat er in het belang van de samenleving in het algemeen, als in het belang van zowel de medicinale als de recreatieve gebruikers in het bijzonder, een einde aan deze onnodige slachtoffer generende flauwekul worden gemaakt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte Doede

 

Xtreme, zet hier dan eens neer wat jou gelukkig maakt, of wanneer jij je vrij voelt, los van die leuke vakantie.

 

kom maar op, wat zijn je eisen.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...