Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cityboxer

Amnesia, PUK voeding, 1000DE, Opti-Climate.

Recommended Posts

Bio is voor meisjes

 

En jij bent hetero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bio is voor meisjes

 

Was dit nadat ik zei dat je score niet zo goed was met je 550gr/m2?? 1 op 1 draaien is niet zo moeilijk met 600watt op 1m2. En deze post was ook voordat je jezelf herrinnerde aan het feit dat steeds als je vragen hebt over hoe shit aan te pakken dat je bij mij komt met een PM?

 

 

 

En ja, bio is voor meisjes. Iedere kweker met een beetje verstand van zaken kweekt meisjes. Maar als ik het goed begrijp kweek jij herma's of mannetjes... Ieder zijn ding...

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biomineraal =20% aarde verversen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry de smileys waren opgebruikt door racker, misschien viel dan het kwartje wel...

 

 

 

Biomineraal =20% aarde verversen ;)

 

Elke ronde?

 

Ook de eerste twee rondes met nieuwe aarde?

Edited by jadasveel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biomineraal =20% aarde verversen ;)

 

100% bio = 0% aarde verversen :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gewoon opbrengst verhogend om eens in de zoveel tijd je aarde te verversen. Dat is mijn ervaring hoor ;) Ik heb mijn eigen reden om het bij biomineraal te houden heeft met papier te maken........ :likken:

.

Vergelijk deze ronde met GHE bio mineraal en vorige organische rondes,

De organische gekweekte is scherper,weegt minder zwaar.

De GHE bio mineraal gekweekte is vetter,duidelijk meer thc/kristallen,ze weegt zwaarder door,rookt minder scherp,is zoeter,en ruikt intenser.

Qua eindgewicht maakt het niets uit maar GHE bio mineraal is hier duidelijk de winnaar t.o.v. organisch gekweekt

Ik had dit niet verwacht maar ben erwel eerlijk in!

Hoe klinkt dat als roker...? @Jadasveel. nee zeker de eerste twee rondes gewoon knallen. De tweede draai op verse aarde is meestal nog beter. Maar vergeet nooit een lepel mearl der bij te pleuren. Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

of die gene die dat gekweekt had kan wel ghe kweken maar niet 100% bio... :whistle:

en ook in 100% bio heb je 20 manieren van kweken, dus dat is wel beetje over 1 kam scheren..

 

maar zoals je weet ben ik fan van je kwaliteit hoor, of het nou aan ghe ligt of aan jou kunnen....

maar vind de 100% bio's die ik zelf gegrowd hebt er zeker niet aan onder doen, vandaar...

en ben toch een aardige roker... :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt Art heeft een speciale sannie manier van bio kweken en kan dat idd voor geen meter,,,, :innocent: Ik zeg je dat het niet van mij komt maar van het biomineraal kweken van GHE En het was niet eens zijn mening alleen maar ook van zijn buuf

Ik laat al jaren mijn rookwaar testen door mijn buurvrouw,en zij is heel kritisch,neemt geen blad voor de mond en kraakt genadeloos dingen af.

Zij rookt al meer dan een jaar de Ph donner amnees en kent haar dus goed.

Ach het zijn maar 7 puntjes! :icecream: Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij zegt juist dat het ghe is.. ;)

nee maar ik ken de ghe amnees van ph en die is echt geweldig daar is niks aan af te dingen..

 

maar dat er zo een groot smaak verschil in zit ben ik niet helemaal mee eens thats all, ik weet dat bio wiet altijd wat donkerder/aarde toon in smaak er bij heeft maar doet naar mijn mening er gewoon niet aan onder maar is gewoon anders, zelfde met hydro, schonere smaak krijg je gewoon niet, maar is dan ook weer scherper dan bijvoorbeeld een bio wietje..

er zitten zeker verschillen tussen maar ik vind als je alle kweekstijlen/voedingen even goed toepast doen ze gewoon niet veel aan elkaar onder, en is het meer smaken verschillen dan een echt kwaliteit verschil..

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zegt net zo makkelijk dat je bio kweekt met een mineraal gevoed wietje.

 

oh ja ik proef t gelijk, dit is een stuk lekkerder

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ noob. Klopt, die mensen maken de BIO naam kapot.

 

Als ik dit zo hoor is er dus zelfs onder de BIO/BIO-mineraal mensen nog flink wat onenigheid. Ik kies dan voorlopig eerst nog maar voor het 'gemakkelijkste' en dat is zonder aarde slepen. Zoals PH zelf al zegt moet je bij GHE nog wel 20% vervangen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

haal rfx, dat is voor echte mannen :P

 

nah geintje, maar 270 liter per doos verpakt. Niks geen zakken, en weegt niks. Is perfect man, en die hoef je nooit meer te vervangen. Klaar met je ronde? direct inwateren, plantjes erin, hop ;)

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie weten het. Dat is het back-up plan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je met de bouw wel vast rekening gehouden met plan B?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haal rfx, dat is voor echte mannen :P

 

nah geintje, maar 270 liter per doos verpakt. Niks geen zakken, en weegt niks. Is perfect man, en die hoef je nooit meer te vervangen. Klaar met je ronde? direct inwateren, plantjes erin, hop ;)

 

Ik wil ook tot dat groepje horen.

 

Rfx is toch ietswat bijvullen elke keer?

Edited by jadasveel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja man...maar jullie hebben me erdoor gepraat.

 

Na twee weken stonden ze erbij zoals met aarde n 3 dagen, maar nu gaan ze als raketten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

whoop whoop.

 

volgende keer zorgen dat ze wat sneller aanslaan. maar ze halen t hard in wanneer ze eenmaal aangeslagen zijn op pito

 

t hoeft niet maar ik gooide mn kratten/potten altijd op een zeil. uit elkaar halen en dan weer vullen. dan heb je meestal wel 1 of 2 nieuwe zakken nodig om alles tot de rand te vullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rfx hoef je niet schoon te maken ??

want kan me nog herinneren dat ik bij iemand was die al die bakken in zijn bad leeg gooide om schoon te spoelen...

maar weet niet of dit rfx was of niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer haal ik startblokken supernoob, en zet ze al vooraf een weekje onder 400w hps.

 

Zonder wortels direct in de pito is kut idd.

 

Tot overmaat van ramp kwam ik erachter dat mn ph meter naar de knoppen was. Afwijking van 5 of 6 te hoog, lopen minnen als een gek.

 

1 of 2 zakjes erbij is idd lekker als je aarde gewend bent...wat een drama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee 3.0. wanneer je op maat voedt en op tijd afbouwt hou je minimaal zouten in je medium over. wanneer je vervolgens met goed veel voedingswater direct inwatert, spoel je nog eens een hoop zouten weg, dit gaat door het riool. Daarna circuleer je gewoon de hele ronde je voedingswater en vul je steeds ongeveer 1/4 aan. Ik hussel t liever door elkaar en trek de wortels uit elkaar, maar zijn er ook die alleen de kluit eruit rukken en daar weer een nieuwe stek inzetten.

 

Jadasveel, Beter een hpi lampje pakken, 24 uur licht op 25 graden constant. Op potjes met special mix (zwaar bemeste aarde) Alleen een beetje kraantjestwater geven, niks afzuren. Maak je de lelijkste stekken stuk voor stuk prachtig mee. Dan in de rfx na een dag of 10 als alles mooi geworteld is onderuit de potjes (y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gooi het ook liever door mekaar, er zijn altijd bakken bij die afwijken kwa pH en ec. liever een ronde starten met ALLES dezelfde waarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn altijd bakken bij die afwijken kwa pH en ec.

 

Als het goed is heb je dat niet als je het doet zoals Noob beschrijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...