Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cityboxer

Amnesia, PUK voeding, 1000DE, Opti-Climate.

Recommended Posts

wat heeft dat ermee te maken?

 

maar het heeft te maken met celstrekking en cel vulling of weet ik veel hoe dat heet.

Als het het echt wilt weten kan je het beste ff bastet pm'en denk ik.

edit: maar ik denk dat ook te maken heeft met de N uit de grond spoelen. omdat die door de wortels weer aan het medium word afgegeven

 

en waarom jou product niet mooi is??? hoe moet ik dat nou weten?

beetje off-topic(sorry city)

 

lol lezen is soms best lastig he...

 

mijn product is zeker wel super mooi niks over te klagen, ik zeg waarom als ik de pot helemaal droog laat trekken zie ik het product achteruit gaan maar laten hun het droog trekken zonder verdere nadelige consequenties.

 

en jij begint over greenhouse dus daarom mijn vraag over hun, zo vreemd en offtopic is dat dus niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondanks dat ik groots fan ben van bepaalde genetica van greenhouse... vind ik de filmpjes niet en trek ik het ook in twijfel over dat droog trekken. helemaal als je bijv het superlemon haze kweekje van hem ziet staat een leuke hydro dame en godslelijke dame op aarde.

 

beide schijnen 2 weken voorgroei te hebben gehad maar als je is kiekt naar dat kreng op aarde daar word ik niet gelukkig. op 12/12 krijg je nog mooiere volle planten!!!!

 

@city: sorry man ik dacht dat je het zelf een tegenvallende oogst vond, mijn excuses ik droom alleen maar van zo'n oogst :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn product is zeker wel super mooi niks over te klagen, ik zeg waarom als ik de pot helemaal droog laat trekken zie ik het product achteruit gaan maar laten hun het droog trekken zonder verdere nadelige consequenties.

 

Ik was er in alle twee de gevallen niet bij.

dus wat verwacht je dan voor antwoord?

 

en we hadden het over de bloeitijd en jij hebt het ineens over de kwaliteit daarom zei ik dus "off-topic" omdat dat weer een hele discussie op zich is

 

maar iig een fijn weekend nog toegewenst :vape: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
@city: sorry man ik dacht dat je het zelf een tegenvallende oogst vond, mijn excuses ik droom alleen maar van zo'n oogst :P

 

No worries. Ik droom ook iedere dag van zo'n resultaat. Slaap, adem en eet zo'n resultaat. Denk dat dat ook tot dit resultaat heeft geleid. Misschien ook beginners geluk. Wie weet... Voor nu in de pocket...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het resultaat... En wat een resultaat... Mijn mond valt open.. Ik was bang dat de rot de boel verpest had en ik was ook bang dat ik me had moeten schamen.. Maar niets is minder waar...

 

Denk zelf dat het een monsterscore wordt. :lol: Gr prettig.

 

Monster score is het juiste woord. Dit is een extreme monster score gezien alle omstandigheden. Totaal droog: 4678gr :wOOt :wOOt :wOOt

 

Gr/watt= 1.17gr/watt

Gr/m2= 812gr/m2.

 

 

Dank u allen...

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wOOt

 

geniet ervan

 

hoe is de kwaliteit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerlijk is eerlijk. De kwaliteit is niet geweldig. Gaat niet de hoofdprijs opleveren. Zoals verwacht beetje luchtig en de sterkte is heel erg wisselend. De bovenste toppen zijn allemaal wel goed maar omdat er door het dichte bladerdek ook veel fluf tussen zat is dat gedeelte, wat best een groot gedeelte is. Niet zo goed.

 

Opbrengst mag van mij altijd zo blijven, dat hoeft niet meer :) Kwaliteit moet echt nog wel een stuk beter...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool B)

 

Vreemd genoeg kan ik de foto niet zien ... :whistle:

 

Rukt en smaakt het ook een beetje lekker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfde als ik hiervoor zei. Erg wisselend. De hoofdtoppen waren wel goed, de fluf was flut :)

 

Over het algemeen ruikt niet zo sterk, de smaak is beter dan de geur. Wel shop waardig, niet top of de bill. Maar zoals ik zeg komt dat nog wel de volgende keer, moet toch nog iets te wensen overhouden. Volgende keer kan alleen maar tegenvallen :(

 

EDIT: De kwaliteit is bepaald door een all-day smoker. Heb daar zelf geen verstand van... Ik vaporize alleen voor het slapen gaan...

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd man !!! heb geen moment aan je eindresultaat getwijfeld !! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie score City, one to be proud off.

Op naar je volgende nieuwe record.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:punk: 812gr/m2 is zeker netjes, je zit op de goede weg kerel Edited by Cannaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie score city

 

als je zulke toppen kan kweken en zorgt dat ze goed afharden gaat er nog minstens een halve kg bovenop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle positieve reacties jongens!

 

Volgend kweekverslagje zal een bio geitenwollensokken rondje worden in een soort kast van 1mx3mx2.5m waarschijnlijk! Hoop dat jullie dan ook weer meekijken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is de reden dat je overstapt na zo een goed resultaat ?

uiteraard zijn er meerdere wegen naar rome maar die van jou werkt voor jou goed toch..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belangrijkste voorwaarde is dat ik niet meer met aarde wil sjouwen zo veel. Door ophoping van zouten met minerale voeding blijf je dat helaas toch houden als je je goed wilt blijven draaien. Dus, twee opties: Bio of hydro. Bio spreekt me iets meer aan dan hydro dus dat ga ik eerst proberen!

 

Als ik dit zo snel kon leren dan moet ik bio ook kunnen leren. Met een beetje begeleiding van jullie moet dat ook goed komen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

snap het, gaat je zeker lukken... ;)

 

gaan weer lange pb avonden worden dus :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

whoeeeehoeee city ook bio :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:jump: :jump: :jump: :jump: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...